Loading...
nl

Kaartleggen door Moon

PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 13 '11
Heey Moon,

Je hebt helemaal gelijk! Momenteel is er ook een hoop instabiliteit. Eerst jarenlang een zware relatie achter de rug, dan weer iemand die zich niet kan binden etc. Ik wil ook leren om dit soort mensen los te laten. Ik voel ook alsof ik helemaal opnieuw moet beginnen. Ik moet ook zeggen dat ik na al die ellende de hoop een beetje verloren heb. Ik sluit me helemaal af voor mannen, en ik heb geen hoop en vooruit zicht. Zo voel ik me ook op dit moment. Dus wat je zegt, klopt exact.

Groetjes,

Diamant^tje
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 13 '11
Hejj Moon,

Ik had nog een vraagje. Zou je misschien nog iets kunnen vertellen over studie? Of ik de juiste keuze hebt gemaakt, en of ik in mijn beroep zal slagen, enz?

Groetjes,

Diamant^tje
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 15 '11
Hoi Kalilka

Als ik naar jou kaartjes kijk zie ik dat je in je leven het een en ander aan verdriet hebt gehad ik zie obstakels en moeilijkheden en zoals ik al zei heel veel verdriet. Het voelt alsof er mensen zijn geweest in jou leven die je ervan weerhouden hebben om volledig jezelf te zijn zegmaar. Ik heb ook het gevoel dat je nu steeds sterker aan het worden bent. ik zie een periode van heel veel groei bij jou maar ook soms het gevoel help wat moet ik hiermee of het wordt me allemaal teveel. ook zie ik dat je in je leven heel veel keuzes hebt moeten maken maar dat je leven daardoor nu een stuk rustiger en stabieler is geworden. ook jij bent nu een stuk rustiger geworden in vergelijking met vroeger.

Ik zie de komende periode succes op je pad komen maar let ook een beetje op jezelf de boog kan niet altijd gespannen staan. je bent heel zorgzaam voor mensen en de mensen die nu om je heen zijn stellen dat ook heel erg op prijs.

Ik zie ook bij jou in dat je met bepaalde gaves mensen kan helpen mssa iets voor in de toekomst?? wink

tot zover even wat ik eruit krijg

Moontje
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 15 '11
Hoi hoi,

Het uitkomen van leggingen is verschillend merk ik bij sommige duurt het een maand bij andere weer 3 maanden en soms zelfs jaren. Het hangt veel af van keuzes die mensen maken en de dingen die ze doen

Dat is wat ik weet over het algemeen

Moontje
Ariel
Ariel okt 15 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Kalilka

Als ik naar jou kaartjes kijk zie ik dat je in je leven het een en ander aan verdriet hebt gehad ik zie obstakels en moeilijkheden en zoals ik al zei heel veel verdriet. Het voelt alsof er mensen zijn geweest in jou leven die je ervan weerhouden hebben om volledig jezelf te zijn zegmaar. Ik heb ook het gevoel dat je nu steeds sterker aan het worden bent. ik zie een periode van heel veel groei bij jou maar ook soms het gevoel help wat moet ik hiermee of het wordt me allemaal teveel. ook zie ik dat je in je leven heel veel keuzes hebt moeten maken maar dat je leven daardoor nu een stuk rustiger en stabieler is geworden. ook jij bent nu een stuk rustiger geworden in vergelijking met vroeger.

Ik zie de komende periode succes op je pad komen maar let ook een beetje op jezelf de boog kan niet altijd gespannen staan. je bent heel zorgzaam voor mensen en de mensen die nu om je heen zijn stellen dat ook heel erg op prijs.

Ik zie ook bij jou in dat je met bepaalde gaves mensen kan helpen mssa iets voor in de toekomst?? wink

tot zover even wat ik eruit krijg

Moontje


Wauw hee dat klopt heel goed hoor.
Ik heb heel veel verdriet gekent vooral omdat ik afscheid moest nemen van mensen die overleden zijn.
Al kan ik communiceren met overledenen het is toch altijd zwaar zeker als het gaat om leeftijdsgenoten.
Daarbij moesten we op mijn 10e verhuizen ,omdat mijn vader vanwege zijn gezondheid de zaak weg moest doen en we hadden een zaak aan huis en hij mocht wel in het huis blijven wonen van de nieuwe eigenaar.
Mijn ouders wilde dit niet.
De nieuwe eigenaar wilde het huis alleen maar voor de zaak.
Mijn ouders wilde niet blijven wonen daar omdat het mijn vader teveel pijn deed.
Het was zijn trots geweest de winkel en nu kon hij het niet meer hebben om zijn gezondheid.
Dat heeft enorme sporen na gelaten hij is ook depressief geweest erdoor.
Ook ben ik veel gepest omdat ik anders was.
door de paranormale dingen die ik zag.
Dat is ook nooit geaccepteerd door mijn ouders.
Nog niet trouwens ,maar ik heb de keuze gemaakt om voor mijzelf te gaan.
Ik heb eerder een belangrijke keuze moeten maken.
Ik kon werk krijgen een vaste baan in een plaats 50km verderop.
Mijn man en ik hadden net een half jaar verkering en hij was het er niet mee eens.
Ik dacht echter :dit is de baan die ik hebben wil.Als hij van mij houd komt hij wel achter me aan."
We zijn inmiddels 15 jaar verder.
Soms heeft hij het er nog over dat hij het niet leuk vond dat ik verhuisde ,maar ik heb nou eenmaal die keuze gemaakt.

Ik wil ook altijd goed zijn voor anderen en zorgzaam.
Ik merk wel dat het gewaardeerd wordt ,maar ik heb ook geregeld gemerkt dat ik de helft aan waardering niet eens door heb.
Dan zegt iemand ineens iets en dan denk ik:echt waar denken jullie zo goed over mij?"
Dat heb ik niet eens door.

Ik ben bezig met nieuw werk en ik ben weer aan het kijken of ik een baan in de zorg kan krijgen.
oP spiritueel gebied help ik ook al geregeld mensen.
Dat vindt ik heerlijk om te doen.

Dank je wel ik vindt het een mooie legging
niels
niels okt 15 '11
Lieve Moon Adamanta
Ik vind jouw voorspellingen zo mooi en lief dat ik je zou willen vragen dat als je er de tijd voor zou vinden voor mij de kaartjes wil leggen in verband met spiritualiteit.
Al heel erg bedankt

Heel veel liefs
Niels
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 15 '11
Lieve Niels,

Als ik naar jou kaarten kijk zie ik iemand die heel heel gevoellig is. het voelt voor mij alsof je meer leeft vanuit je gevoel/emoties dan vanuit je verstand. Je bent op je ziel getrapt door iemand kan er niet anders van maken. Ik voel lettertlijk de tranen langs mijn gezicht gaan. Het is een hele heftige periode voor je geweest en nu probeer je weer iets van een rust/stabiliteit te vinden. Door alle heftige emoties staat je spirituele "leven" misschien wat stil. Maar ik zie in de toekomst als alles weer wat rustiger is in je leven hier zeker groei en ontwikkeling in komen. op een postieve manier. ik krijg wel door dat je je misschien wat meer moet leren afsluiten maar dat komt ter zijne tijd wel.

Er staan voor jou ook een hoop positieve ontwikkelingen in de kaarten er komt een tijd waarin alles wel voor jou positief gaat verlopen. Ik zie iets met foto lezen misschien is dat in de toekomst iets voor je?

Geef het de tijd om te ontwikkelen je kunt niet alles tegelijk doen en ook niks afdwingen. alles komt op zijn tijd. En komt het nu niet dan zijn er misschien zaken in je leven die belangrijker zijn dan de spirituele kant op dat moment maar dat het komt is een ding dat zeker is

Moon
Muin
Muin okt 15 '11
Moon..nu je toch in de stemming bent.. grinzou je de kaartjes voor mij kunnen leggen in verband met werk en liefde...? smile
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 15 '11
Hoi Muin,

Als ik jou kaartjes neerleg voel ik als eerst een soort iets van paniek alsof er omstandigheden zijn die je naar je keel grijpen om hrt zo maar even te zeggen. Het voelt alosf je keer op keer (time after time) in hetzelfde schuitje zit zegmaar. je vetrouwen wordt door mensen erg op de proef gesteld en er wordt misbruik van gemaakt voel ik. op werk en liefde ben je volgens mij al een hele tijd op zoek naar stabiliteit en vooral in de liefde gewoon naar een vent die eerlijk is de boel niet belazerd en er is voor jou je kan helpen en ondersteunen. Je bent volgens mij soms best eenzaam.

ik zie dat er veel dingen zijn die verwerkt moeten worden voor jezelf om weer stabiliteit in je leven te krijgen. en als je dat hebt kan je ook een gezonde liefdesrelatie aangaan. dus die komt er wel maar niet nu. In de toekomst Zie ik wel iemand die jou gewoon neemt zoals je bent.

ook voor werk zie ik postieve dingen op je pad komen een plek waar je kan seattelen en jezelf kunt zijn, het wordt beter dus geef de hoop nog niet op. smile

Moon
Muin
Muin okt 15 '11
Nu ik dit allemaal lees, heb ik veel respect voor jouw gave Moon. Heel erg bedankt voor jouw legging.

Ik vind het heel spijtig dat ik keer op keer in dezelfde vicieuze cirkel ronddraaien. Ik ben mezelf meer dan zat, echt waar. Ik heb echt mijn best gedaan om anders te doen en anders te denken maar telkens kom ik terug op hetzelfde punt.. hetzelfde dilemma...
Ariel
Ariel okt 15 '11
@Muin:Als je steeds weer hetzelfde punt/dilemma tegen komt is er toch iets wat je over het hoofd ziet.
Het is iets waaruit je moet leren ,maar je ziet je leerpunt niet in die situatie.
Kun je proberen om er van een afstand naar te kijken?
Zoveel mogelijk zonder je emoties erbij?
Wat zie je dan?
Wat leer je er dan uit?


knuffel
Maryssa
Maryssa okt 16 '11
Lieve Moon,

Zou je voor mij ook in de kaarten willen kijken? Ik zou graag een algemene legging willen, dan zien we wel wat eruit naar voren komt. Dank je wel alvast!
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 16 '11
hoi Maryssa,

Als ik naar jou kaarten kijk krijg ik het beeld van een wijze stabiele vrouw. Je bent volgens mij heel erg rustig en zo sta je volgens mij ook in het leven. ik zie ook in de kaartjes leggen dat je de keuzes hebt moeten maken die misschien niet altijd even leuk waren maar die je op de een of andere manier wel verder hebben gehlopen. Ik zie ook iets met de natuur. alsof je heel graag buiten bent ofzo. Ik zie in de kaartjes dat stabiliteit en zekerheid zich gaan uitbreiden in jouw leven dus de vlakken waar je nu toch misschien nog een klein beetje zekerheid mist dat komt.

Ook zie ik heel veel nieuwe ervaringen op je pad komen waar ooknieuwe mensen bij betrokken zijn het is een beetje het gevoel van klaar zijn om een nieuwe start te maken. ook op spritueel gebied en die nieuwe start die komt er gewoon. Je hebt ook volgens mij niet veel angsten je leeft gewoon vanuit het hier en nu niet vanuit het verleden.

Je moet maar even kijken wat je ermee kan

Moon
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc okt 16 '11
Hoi Moon,

Als je wilt en tijd hebt dan zou je voor mij ook eens in de kaarten mogen kijken.
Ik kom momenteel niet vooruit in m'n leven, ook spiritueel niet. Heb eerder een beetje een depressieve terugval. Althans, ik voel me niet echt depressief maar herken wel de lichamelijke kenmerken zoals vermoeidheid, nergens zin in, desinteresse, alles is te veel, laat me maar met rust, alleen willen zijn ......
Dat maakt me ook een beetje "ongerust", ben 5 jaar depressief geweest en nu 3 jaar weer in orde. Vandaar........

liefs
Elrian
Maryssa
Maryssa okt 16 '11
Hallo Moon,

Ik reageer even tussen jouw tekst door in een ander kleurtje:

Als ik naar jou kaarten kijk krijg ik het beeld van een wijze stabiele vrouw. Je bent volgens mij heel erg rustig en zo sta je volgens mij ook in het leven. Klopt ik zie ook in de kaartjes leggen dat je de keuzes hebt moeten maken die misschien niet altijd even leuk waren maar die je op de een of andere manier wel verder hebben gehlopen. Dit is heel waar.Op werkvlak en in relaties heb ik keuzes moeten maken en was moeilijk Ik zie ook iets met de natuur. alsof je heel graag buiten bent ofzo. Ook weer juist Moon. Natuur heeft sinds kort meer mijn interesse dan eerder. Ik ben me bewuster van de seizoenen en welk effect dat op mij heeft. Meer oog voor de natuur en interesse om dingen met camera vast te leggen. Ik zie in de kaartjes dat stabiliteit en zekerheid zich gaan uitbreiden in jouw leven dus de vlakken waar je nu toch misschien nog een klein beetje zekerheid mist dat komt. Mag ik even heel blij worden? Wat fijn om te lezen! Verlang naar meer stabiliteit en zekerheid, eigen huisje samen en kindjes

Ook zie ik heel veel nieuwe ervaringen op je pad komen waar ooknieuwe mensen bij betrokken zijn het is een beetje het gevoel van klaar zijn om een nieuwe start te maken. Die behoefte heb ik ook om nieuwe mensen te ontmoeten en honger naar nieuwe kennis/studie en ervaringen ook op spritueel gebied en die nieuwe start die komt er gewoon. Dat is super om te lezen! Wil ik ook graag Je hebt ook volgens mij niet veel angsten je leeft gewoon vanuit het hier en nu niet vanuit het verleden. Dit is het enige waar ik me niet helemaal in kan vinden. Ik vind dat ik wel een aantal angsten heb waar ik aan mag werken. Af en toe mag ik best wel wat meer in het diepe springen..:) Ik hou een beetje te veel vast aan oude dingen.Als ik dan een knoop doorhak vind ik het eerst doodeng en daarna word ik heel enthousiast.

Dank je wel Moon! Ik kan er zeker wat mee.

Liefssss
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 16 '11
Hoi Papillon-Blanc

Als ik naar jou kaartjes kijk dat zie ik heel veel teleurstellingen in jou leven. het gevoel van joh ik heb al zoveel geprobeerd en elke keer is het weer ene teleurstelling. het voelt ook alsof je moeite hebt of hebt gehad om bepaalde dingen te accepteren. je zou heel graag willen dat dingen je gewoon niet raken op de een of andere manier. Ik denk dat je voor jezelf duidelijk moet krijgen of er iets in je leven speelt momenteel wat je depri maakt? Maar krijg ook heel sterk het gevoel van teveel hooi op je vork nemen het is maar geven geven geven denk ook een beetje aan jezelf. Je moet tot rust komen probeer wat te mediteren maar verval niet in het teveel nadenken dat is niet goed voor je.

Het lijkt een soort van transformatie waarin je alle zekerheid die je hebt tijdelijk kwijtraakt wat wil je graag veranderen? probeer dat ook te veranderen dan komt er weer meer stabiliteit in je leven

Geef niet op het komt goed!!! en wees niet bang maar durft te vertouwen opeen goede afloop vraag om hulp en bescherming voor een terugval aan boven smile

Moon
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc okt 16 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Papillon-Blanc

Als ik naar jou kaartjes kijk dat zie ik heel veel teleurstellingen in jou leven. het gevoel van joh ik heb al zoveel geprobeerd en elke keer is het weer ene teleurstelling. Ja, dat klopt wel. Ik loop telkens weer tegen "hetzelfde" op. Iedereen noemt dit mijn leerschool.het voelt ook alsof je moeite hebt of hebt gehad om bepaalde dingen te accepteren. je zou heel graag willen dat dingen je gewoon niet raken op de een of andere manier. Ik denk dat je voor jezelf duidelijk moet krijgen of er iets in je leven speelt momenteel wat je depri maakt?Waarschijnlijk speelt het onzekere over de gezondheid van mijn oudste dochter hierin mee én daarnaast haar voornemens om naar de USA te vertrekken Maar krijg ook heel sterk het gevoel van teveel hooi op je vork nemen het is maar geven geven geven denk ook een beetje aan jezelf. Ja, ik geef veel en krijg daar weinig waardering voor. Het is allemaal "gewoon". Ik ben laatst naar een medium avond geweest voor contact met overledene. Daarbij werd mij gezegd dat ik totaal geen respect kreeg en dit moest gaan "eisen"Je moet tot rust komen probeer wat te mediteren maar verval niet in het teveel nadenken dat is niet goed voor je. Ik ben inderdaad iemand die behoorlijk kan doordenken. Tot rust komen ........zoals gezegd komt er niet meer veel uit m'n handen, vind mezelf behoorlijk "lui" geworden. Maar ik zie overal als een berg tegenop en alles kost zoveel moeite. Maar ja, mijn lichamelijke rust correspondeert niet met mijn geestelijke rust.

Het lijkt een soort van transformatie precies, dat dacht ik ook al want het is zo intens.....waarin je alle zekerheid die je hebt tijdelijk kwijtraakt wat wil je graag veranderen? probeer dat ook te veranderen dan komt er weer meer stabiliteit in je leven Laatst zei iemand tegen me: als je zo graag spiritueel wilt zijn, doe het dan ook! Zij wist niks van mij dus het kwam uit onverwachte hoek. En ik wil ook graag verder in het spirituele maar ik moet ook voor levensonderhoud inkomsten verwerven. Een combinatie hierin zou dus ideaal zijn. Ik pieker me rot hoe ik dit tot stand kan brengen.

Geef niet op het komt goed!!! en wees niet bang maar durft te vertouwen opeen goede afloop vraag om hulp en bescherming voor een terugval aan boven smileDank je wel! Erg lief dat je zo snel de kaarten hebt getrokken voor mij. Het bevestigd inderdaad hetgene wat ik al voelde.

Moon


liefs, Elrian
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 20 '11
Lieve Moon,

Zou ik nog 1x een beroep op je mogen doen? Even geen relatievraag, maar iets anders...
Ik fok incidenteel met mijn poesjes. Zou je wat inzicht erin kunnen geven, of ik ermee stop, of een nieuwe sprong hierin ga maken?
Alleen als je er de tijd voor hebt hoor!
niels
niels okt 20 '11
Lieve Moon

Ik kan nies anders zeggen dan dat ik met verbazing jouw uitleg heb gelezen. van de dingen die ik kan zeggen dat koppen kan klop. Ik ben enorm gevoelig tegen het hoog sensitieve af (wat me al veel problemen heeft bezorgd) en ik leef ook vanuit mijn emoties in plaats van uit mijn verstand wat vrees ik ook niet altijd zo verstandig is.
Er is ook een voor mij zeer turbulente periode achter de rug en nu begint het stil aan rustig te worden en om eerlijk te zijn voel ik mij op dit moment gelukkig en doe ik stil aan stappen richting de dingen die ik vroeger deed en nog steeds leuk vind om te doen.
Moon ik wil jouw heel erg bedanken voor jouw positieve boodschap en de waarschuwing laughmaar sorry dt k je nu pas feedback geef ik moest doen ik het voor het eerst las mij een beetje laten bezinken laugh

Heel veel liefs
Niels
Char
Char okt 23 '11
Lieve Moon,
Nog super bedankt voor de kaarten..
Sorry voor mijn late raeactie hierop.
Ik les ze net pas, komt doordat ik pas paar dagen terug bent uit het buitenland.
Ik kan wel vertellen de kaarten klopten precies!!
Liefs, Char
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki