Loading...
nl

Kaartleggen door Moon

Lena
Lena mei 19 '11
Moon,wat bijzonder,dat blijf ik het vinden als iemand kan zien...

Besef nu wat ik je boodschap op dit moment even zo nodig had,vaak durf ik wel te vragen,maar ergens wil ik vertrouwen hebben in dat wat is en komt...

Alles wat je schrijft klopt en is heel fijn om nu te lezen,
mijn moeder is boven inderdaad net als mijn vader...

lach en leef inderdaad...

maar dat heeft ook met de richting te maken...
waar ga ik naar toe...wat ga ik doen...sneller willen gaan dan kan... mooi hoor...Moon dank je wel...dit doet me goed.
taro
taro mei 19 '11
Goedemorgen,

Daar was ik weer

ik begin met de eerste legging die is voor Taro

Hoi Taro,

Als ik jou kaartjes leg kom je op mij over als iemand die echt van het leven probeert te genieten. Het voelt een beetje als je neemt het leven zoals het komt je accepteert wat er op je pad komt natuurlijk heb je ook ups and downs maar je bent een persoon die heel sterk uit alles tevoorschijn komt. Je hebt volgens mij een hee,l sterk vertrouwen in jezelf maar ook in het leven je weet dat uiteindelijk alles weer goedkomt.
Ik heb al vele zware jaren achter de rug, probeer daar toch positief mee om te gaan en door te zetten, het klopt dat ik een heel sterk vertrouwen in mezelf heb. Dat is mijn kracht
Doe je ook iets met magie?? ik krijg heel sterk het gevoel dat je daar iets mee doet.
Tegen mijn kinderen zeg ik al "ik ben een heks" ik heb altijd de heks in mij gevoeld, dus de magie hoort daarbij, en ook dat je soms weleens je grenzen aan moet geven bij andere mensen zo van tot hier en niet verder.
ja dat weet ik, dit is mijn valkuil, ik help en sta graag voor mensen klaar, weet nog steeds moeilijk mijn grens te bepalen.

Op je vraag wat nu krijg ik heel sterk het gevoel dat er voor jou een periode aankomt waarin je heel erg veel gaat leren. waarin er een hoop nieuwe ervaringen op je afkomen en waardoor je als persoon nog meer gaat groeien. Leren krijg ik ook mee misschien een opleiding/cursus? of leren door ervaringen kan ook.
Dankjewel hiervoor, bevestigd wat mijn gevoel ook zegt, nog veel leren en dat in praktijk brengen

En als laatste krijg ik lesgeven ik denk dat jij andere mensen heel veel kan leren vanuit je eigen ervaring en dat je misschien in de toekomst dat gaat gebruiken om andere mensen te helpen
Dat is waar ik naar toe wil, Dankjewel lieve Moon, aan deze legging heb ik heel veel, ga hem uitprinten en als ik dan weer is een twijfel heb, lees ik dit even na.
Liefs Taro


Liefs Moon
AngelClear
AngelClear mei 19 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Angelclear, smile

Bij jou krijg ik allereerst het gevoel van een hele zware periode in jou leven. Het voelt alsof je heel veel verdriet hebt gehad en alsof je heel veel geconfronteerd bent met oneerlijkheid van mensen?

Je bent volgens mij een heel gevoelig persoontje die ook de gevoelens van anderen op kan pikken en niet altijd weet hoe daarmee om te gaan. Ook krijg ik loslaten misschien zijn er dingen die je toch nog niet helemaal goed voor jezelf hebt afgesloten.

Maar er komt ook een periode waarin er meer geluk voor jou is weggelegd krijg het gevoel dat je op bepaalde vlakken in je leven wat stabiliteit mist ook die lijkt zich aan te gaan dienen. vetrouw wat meer in en op jezelf dan komen de positieve dingen jou kant op!!!

Moon



Klopt toch wel ! Dit is voor mij een hele moeilijke periode geweest, maar zo zwaar heb ik dat niet aangevoeld. Ik heb namelijk al veel erger meegemaakt en dit is daar 2x niks bij. Maar toch ... Het was niet zacht en ik ben de laatste tijd inderdaad op alle mogelijke vlakken en gebieden geconfronteerd met de oneerlijkheid en brutaliteit van mensen. Precies pesterijen ! Ik weet ook niet wat dat is de laatste tijd ... Echt onheus en onfair gedrag van andere mensen. En ik ben naar mijn weten gewoon echt wel in mijn recht, dat komt dan eigenlijk nog ééns dubbel zo zwaar aan. Wat die gevoeligheid betreft ... Ik denk dat dat er ook bijkomt als je met zo'n dingen wordt geconfronteerd. Ik ben wel gevoelig en kan inderdaad mensen en situaties goed aanvoelen, maar niet emotioneel. Knopen doorhakken en dingen definitief afsluiten is voor mij altijd al moeilijk geweest. Ik zou wat meer consequenter mogen zijn voor mezelf en anderen. Je ziet de dingen best wel klaar en duidelijk hoor Moon adamanta. Het interessante en mooie aan deze leggingen is dat ze klaar en duidelijk zijn, to the point en dat ze kort en bondig samenvatten wat echt aan de hand is op dit moment en in het algemeen. Kort maar krachtig !



Bedankt hoor Moontje ! wink
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Dank jullie allemaal

Ik doe mijn Best smile

Liefs
Esther
Esther mei 19 '11
Hoi Moon!!!

Zou je voor mij ook een kaartje willen leggen? ik heb eigenlijk niet echt een vraag.... laat me verassen...

grtz Esther
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Hoi Eshter,

Het eerste wat ik bij jou krijg is jaloerse mensen. Ik krijg het gevoel dat je te maken hebt met mensen die jaloers zijn op jou

Ik krijg ook het gevoel dat je heel graag vooruit wilt in je leven klaar zijn om een nieuwe berg te beklimmen.

Volgens mij ben je ook een beetje onzeker onzeker over welke kant je op moet alsof je het een beetje moeilijk vindt om echt beslissingen te nemen. Maar ik voel wel dat je die beslissing gaat nemen en dat er dan ook weer stabiliteit en vooruitgang komt in je leven.

Ik krijg bij jou heel sterk het gevoel dat je iets hebt met natuur en dieren.

er komt een nieuwe uitdaging aan in je leven laat alle angsten los die je nu hebt en ga volledig voor het nieuwe wat komt vetrouw en geloof op jezelf

Het geluk komt ook voor jou soms ben je misschien daarin even de draad kwijt maar blijf positief denken!!!! dan komt het goed

Liefs Moon
Esther
Esther mei 19 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Eshter,

Het eerste wat ik bij jou krijg is jaloerse mensen. Ik krijg het gevoel dat je te maken hebt met mensen die jaloers zijn op jou mmmmm... ik hoor dit vaker.. (dat er mensen jaloers op me zouden zijn)... ik zou niet weten wie of waarom.....

Ik krijg ook het gevoel dat je heel graag vooruit wilt in je leven klaar zijn om een nieuwe berg te beklimmen. inderdaad... ben ook helemaal klaar voor..... maar.. wel een leuke berg dan.. grin

Volgens mij ben je ook een beetje onzeker onzeker over welke kant je op moet alsof je het een beetje moeilijk vindt om echt beslissingen te nemen. Maar ik voel wel dat je die beslissing gaat nemen en dat er dan ook weer stabiliteit en vooruitgang komt in je leven. ja, op t gebied van werk vind ik t wel moeilijk om een beslissing te nemem... ik doe werk wat eigenlijk helemaal niet mijn ding is.. (achter de pc)... maar ik zou veel liever met mensen bezig zijn... heerlijk..... maar op het moment is het ook niet mogelijk om te veranderen van werk....

Ik krijg bij jou heel sterk het gevoel dat je iets hebt met natuur en dieren. heerlijk... ik hou van wandelen door de natuur..... (met de hond) en de zee is helemaal mijn ding....

er komt een nieuwe uitdaging aan in je leven laat alle angsten los die je nu hebt en ga volledig voor het nieuwe wat komt vetrouw en geloof op jezelf Spannend..... ik doe mn best wat betreft angst....

Het geluk komt ook voor jou soms ben je misschien daarin even de draad kwijt maar blijf positief denken!!!! dan komt het goed thnx!!!

Liefs Moon

Dank je..... winkleuk dat t zo goed klopt...

Grtz Esther
Marya
Marya mei 20 '11
Hallo Moon,

Zou je voor mij ook even snel kaarten willen leggen? Sinds kort is het uit met mijn vriend en ik wou weten of het weer goed komt. Alvast bedankt!

Groetjess Marya
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 20 '11
Hoi Mayra

Allereerst krijg ik bij jullie relatie het gevoel dat het al een tijdje niet meer zo lekker liep. Je kreeg volgens mij op een bepaalde manier niet meer echt hoogte van zijn gevoelens en dat maakte jou heel erg onzeker. Ook leek er tussen jullie steeds meer afstand te komen. mijn gevoel geeft wel aan dat er weer wat meer contact tussen jullie komt maar opnieuw een relatie ligt voor mijn gevoel nog erg ver weg. ik krijg meer het gevoel ga door met je eigen leven hoe moeilijk dat ook is. je kunt hem niet dwingen of bepaalde dingen afdwingen.

Succes!!!

Moon
admin
admin mei 20 '11
Hallo Moon,

Zou je voor mij een liefdeslegging willen doen?

liefs.
mjere
mjere mei 20 '11
mmmm, een liefdeslegging zou ik ook heel fijn vinden als je tijd hebt.
Gaat in het kort over 2 mannen en ik wil graag weten welke kan het op zou gaan.

Groetjes, Mjere
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 21 '11
Hoi Precious,

Jou legging verteld mij het volgende:

Voor mij gevoel ben je een vrouw die er heel erg aantrekkelijk uitziet en die ook aandacht besteed aan haar uiterlijk....

Aan de binnenkant ben je volgens mij een heel onzeker persoontje die zich weleens afvraagt wat doe ik verkeerd. '


Op liefdesvlak zie ik heel veel teleurstellingen dingen die compleet anders zijn gelopen dan dat het in de eerste instantie leek

Mannen die eerst heel lief leken te zijn maar als ze je eenmaal hadden bleek het anders? zo een gevoel komt er bij mij binnen

Je hebt volgens mij nooit echt stabiele relaties gehad.

Maar daar gaat voor mij wel verandering in komen er komt iemand op jou pad die je niet alleen van je houdt vanwege je uiterlijk maar ook van wie je binnenin bent.

Geef nog niet op dus wink

Liefs Moon
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 21 '11
Hoi Mjere,

Als ik jou kaartjes leg krijg ik metten het gevoel dat je op het gebied van liefde muurvast zit en dat je een keuze moet maken wil je verder komen.

Je zegt al dat het gaat om 2 mannen ik krijg een beetje het gevoel dat een van de 2 mannen op het moment afstand van jou aan het nemen is en dat je niet de hoogte krijgt van zijn gevoel die je nodig hebt om verder te komen

De andere man is meer in staat naar mijn gevoel om jou zekerheid stabiliteit en standvastigheid te bieden in een relatie.

Ik weet dat jou relaties niet altijd makkelijk zijn geweest maar je moet echt een keuze gaan maken in deze vooral voor jezelf

Ik denk dat je diep van binnen wel weet wie jou het meest gelukkig maakt maar om daar te komen heb je heel veel moed en kracht nodig zo voelt het voor mij

hoop dat je er wat mee kan

moon
admin
admin mei 21 '11
In één woord WOW. Ik had je readings al in dit topic voor andere mensen gelezen en ik dacht al van zoo dat klinkt goed. Maar nu ik mijn eigen reading lees, Moon dit klopt gewoon helemaal. Letterlijk... En voor die laatste zin van: geef niet op, dat is zooo toevallig en goed gezegd want de laatste weken heb ik mijzelf al gezegd van: ok, er is geen man en die komt niet, tenminste niet het echte houden van etc.. maar dat geeft niets en die verwachting of hoop moet je dan ook opgeven.

En nu lees ik dit..
En idd.. ik vroeg me altijd af van, ligt het dan aan mij altijd? Maar het klopt trok mannen aan die charismatisch waren maar het liep altijd mis, en dat heeft vaak heel veel pijn gedaan. Dus nu zit ik in de ''geef het op maar het geeft neits stadium''

Kortom je slaat de spijekr op zijn kop. Ik stuur jou even een prive berichtje met een vraag, momentje. komt eraan.

xx
Vari
Vari mei 21 '11
Hey Moon,

Als je nog zin hebt, zou je dan voor mij ook eens een legging willen doen? Graag een zicht op wat me op liefdesgebied nog te wachten staat. Alvast hartelijk bedankt.

Vari
mjere
mjere mei 22 '11
Hoi Moon :-)

Het echt muurvast zitten in de liefde is nu zo'n beetje wel voorbij. Sinds 4 maanden ongeveer ben ik alleen dus beweging is er wel.
Toch zit er iets in.........ik ben niet compleet los van de man waar ik 14 jr mee samen ben geweest. Is ook een proces denk ik, en op zich sta ik daar wel goed in denk ik. Ik laat alles op me af komen vooral gevoelsmatig en handel naar wat er nu aandacht nodig heeft.

Dat is denk ik de eerste man die afstand van me aan het nemen is.
Die 2e is een echte uitdaging, maar toch denk ik dat er 'hier' wel begrip voor is. Het zou anders zo in een soap kunnen.
Michael en ik kennen elkaar nu bijna 2 jr, maar we hebben elkaar alleen via webcam gezien.
En het klikt echt enorm! Ik voel zo'n spirituele binding met hem. Voel me ook echt verliefd.
Onhandig is dus dat hij een vriendin heeft, en ik voel ook dat hij haar niet wil verlaten voor mij. Maar ook dat die relatie niet helemaal lekker zit ook al heeft hij er met geen woord over gesproken.

Een tijd geleden heeft hij me (eindelijk) uitgenodigd om langs te komen, en sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord.
Het voelt voor mij of hij geschrokken is van zijn eigen reactie op mij en van daaruit afstand neemt. Misschien om te voelen en uit te vinden wat hij met de situatie aanmoet.

Op zich is voor mij de keuze makkelijk, ik ga 100% voor hem. Maar doet hij dat ook voor mij......

Dank je voor je legging Moon :-))
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 22 '11
Hoi Vari,

Als ik naar jou liefesgebied krijg zie ik dat je het best al zwaar hebt gehad volgens mij. Ik zie conflicten liggen en bovenal ook teleurstellingen die je voor jezelf hebt moeten verwerken. je bent een gevoelig persoon en dingen die mensen tegen jou zeggen kunnen bij jou harder aankomen dan dat mensen zich beseffen

In de toekomst zie ik meer geluk en begrip voor jou als persoon op het gebied van liefde. want volgens mij heb jij jezelf ook weleens opzij gezet voor mensen kom wat meer op voor je eigen belangen ook wink

Ik zie je dus wel gelukkig worden met iemand iemand die toch diezelfde gevoelligheid heeft als jij!!

Denk vooral niet te negatief over jezelf je bent goed zooals je bent!

Moon
4love
4love mei 23 '11
Beste Moon,

Zou je een kaartlezing voor mij willen doen??
En het onderwerp is relatie!
Heel erg bedankt ben erg benieuwd

Liefs Marigna
Vari
Vari mei 23 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Vari,

Als ik naar jou liefesgebied krijg zie ik dat je het best al zwaar hebt gehad volgens mij. Ik zie conflicten liggen en bovenal ook teleurstellingen die je voor jezelf hebt moeten verwerken. je bent een gevoelig persoon en dingen die mensen tegen jou zeggen kunnen bij jou harder aankomen dan dat mensen zich beseffen

In de toekomst zie ik meer geluk en begrip voor jou als persoon op het gebied van liefde. want volgens mij heb jij jezelf ook weleens opzij gezet voor mensen kom wat meer op voor je eigen belangen ook wink

Ik zie je dus wel gelukkig worden met iemand iemand die toch diezelfde gevoelligheid heeft als jij!!

Denk vooral niet te negatief over jezelf je bent goed zooals je bent!

Moon


Lieve Moon,
Bedankt voor je snelle en uiterst correcte legging. Ik heb een minder leuke periode achter de rug en die is nog niet helemaal voorbij. Ik cijfer me meestal wel om een ander gelukkig te maken. Ik moet mezelf leren graag zien en wat minder de fout bij mezelf zoeken. Ik hoop dat de toekomst wat beters voor me in petto heeft. Kun jij zien of die iemand, iemand nieuws is of iemand die uit het verleden terugkomt?
Bedankt,
Vari
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 24 '11
Hoi 4love

Allereerst krijg ik vanuit de kaarten een beeld van een moeizaam lopende relatie in je verleden, ik zie iemand die vrij dominant tegenover jou was en jou niet accepteerde zoals je was.

Ik zie ook veel conflicten of ruzies

Door deze ervaringen voelt het voor mij alsof je heel voorzichtig bent geworden op liefdesvlak. Ben je ook onzeker over je uiterlijk?

In een relatie ben je iemand heel erg trouw je houdt van eerlijkheid en openheid en dat miste je volgens mij weleens in je relaties

In de toekomst gaat het er allemaal wat zonniger uitzien meis je moet denk ik alleen leren om niet zo aan jezelf te twijfelen. dan komt er een heel stuk verbetering in de liefde laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki