Loading...
nl

Kaartleggen door Moon

Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 23 '11
Hoi Meis,

Of je ermee stopt of doorgaat is natuurlijk jou eigen keus wink

ik krijg kaarten die aangeven dat het nu op de een of andere manier wat moeilijk of stroef verloopt. maar ik ben altijd iemand die zegt wie niet waagt die wint ook niet wink

Je hebt mss moeilijkheden maar die niewe sprong kan dat misschien wel veranderen. Je weet nooit of het zal lukken als je het niet probeert. winktenzij jou gevoel echt zegt ik heb er alles aan gedaan dan is het een andere zaak

Liefs van mij smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 23 '11
Dank je, ik weet dat de komende tijd veel onduidelijkheid meebrengt en de afgelopen tijd heeft het gewoon stil gestaan. Maar ik geniet er zo erg van, ook als ik de reacties lees van de kopers.
En dat is iets dat het maakt kriebelen...

(en ik zou hoe dan ook mijn gevoel volgen hoor, los van de kaarten, en wie weet stop ik er over een tijdje toch mee, of over enkele jaren)

Dank je, dikke knuffel voor je!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 24 '11
mijn reactie is een beetje verkeerd lees ik zo...
Ik leef niet naar de kaarten, maar een richtlijn is soms erg fijn, en het is en blijft mijn beslissing van het hoe en wat.
Maar dat begreep je waarschijnlijk wel wink
Nimueh84
Nimueh84 okt 24 '11
Hoi Moon, ontzettend lief en leuk dat je dit wil doen voor iedereen. Zou je voor mij een algemene kaartlegging willen doen? Bedankt alvast smile
Moon_adamanta
Moon_adamanta nov 7 '11
Hoi suzy,

Het eerste wat ik in jou kaarten zie is dat er veel veranderingen op komst zijn of bezig zijn in je leven. Wat ik ook doorkrijg is het leren aangeven van je grenzen misschien moet je daar nog een beetje aan werken. er gaat iets nieuws opo je pad komen iets wat voor jou heel erg postief gaat zijn en er ook voor gaan zorgen dat bovenstaande vernaderingen die ik zie in jou leven gaan komen. je bent voor mijn gevoel een oprecht persoon iemand die weet wat ze wil en niet gauw last van twijfels (in sommige situaties misschien wel maar je bent hele erg sterk)

Neem ook af en toe eens wat tijd voor jezelf want volgens mij ben je druk druk druk en heb je ook onspannig nodig

Liefs Moontje
Nimueh84
Nimueh84 nov 7 '11
Het leren aangeven van mijn grenzen is al heel lang een groot leerpunt voor mij haha. Op dit moment uit zich dat inderdaad in het feit dat ik even wat tijd voor mezelf moet nemen -het klopt dus helemaal wat je zegt.

Ik ben benieuwd welke veranderingen er gaan komen...
Moon, dank je wel!
willeke1957
willeke1957 nov 8 '11
hoi moon.
zou jij kaarten willen leggen voor mij?
Ben de laatste tijd nogal moe en ik kan mijn vinger er niet op leggen!
Islandlady
Islandlady nov 8 '11
Lieve Moon.,

Zou je voor mij de Raider willen leggen?

Dank alvast

Bea
Moon_adamanta
Moon_adamanta nov 8 '11
Beste willeke1957,

Ik heb voor jou de kaarten gelegd maar raar genoeg komt er niet veel uit helaas.

Dit is wat ik doorkreeg:

Voor mijn gevoel heb je het thuis als kind zijnde niet erg makkelijk gehad ik krijg een beeld van een vrij strenge vader.

Je maakt op de een of andere manier een moeilijke periode door momenteel misschien dat dat in verband staat met de vermoeidheid krijg het idee dat je keuzes moet maken wie je wel en niet in je leven wilt aan welke relaties je wel iets hebt en aan welke niet.

Het overlijden van een manspersoon die erg belangrijk voor jou was??

fianciele problemen?? en een gelsoten persoonlijkheid (misschien ben jij dit zelf of iemand in je omgeving

Dit is tot mijn grote spijt alles wat ik doorkreeg.

Sorry

Moontje
willeke1957
willeke1957 nov 8 '11
hoi Moon.
Ik heb inderdaad geen makkelijke jeugd gehad.
Autoritaire moeder en kille vader.
Ben inderdaad aan het schiften wat mij relatie's aangaat.
Ik ben financieel opgelicht door een goede "vriendin"(weg spaargeld)Ton is wat gevoelens aangaat vrij gesloten maar daar wordt aan gewerkt.Het blijkt dat zijn moeder al 65 jaar met hem mee lift ,dus nooit overgegaan is naar het licht.Dat is vandaag mogen gebeuren.Ik moet vandaag veel denken aan mijn eerste man(overleden)en soms ben ik nog weleens verdrietig omdat het gelopen is op een manier die ik zo graag anders had willen zien.
Bedankt Moon...als ik mijn antwoord lees vind ik het helemaal niet gek dat ik moe ben!
Moon_adamanta
Moon_adamanta nov 9 '11
Lieve bea,

Heb een legging voor jou gedaan en kreeg de volgende dingen naar voren moet maar even kijken wat je er wel (of niet ) mee kan:

Ik krijg een beeld dat je kind zijnde erg leergierig was je wilde van alles weten en in je opnemen en eigenlijk heb je deze leergierigheid nog steeds. Ik krijg ook een beeld dat je als kind zijnde gezondheidsproblemen had op de een of andere manier?

Dan krijg ik een beeld vanuit je de kaarten dat jou thuissituatie vroeger erg op en neer schommelde. en er komt heel sterk een gevoel naar boven dat jullie het thuis finacieel niet breed hadden.

Het volgende wat daarna uit de kaarten naar voren kwam is een hele moeizame relatie het voelt alsof je een relatie hebt gehad waar op het eind heel veel ruzies en oneerlijkheid in het spel was waardoor deze relatie verbroken werdt.

Ik zie kinderen smileEn ik zie dat je deze kinderen voor mijn gevoel heel veel aan het bijbrengen bent over finacien zodat ze een postief leven kunnen leiden. je bent heel erg beschermend naar je kinderen toe. En volgens mij heb je ook hele gevoellige kinderen wink

Ik krijg ook een beeld dat je in het verleden een keuze hebt moeten maken op het gebied van werk? Dit voelt voor mij aan als een verandering van baan.

En nu voelt het voor mij aan alsof je werk doet wat je echt gelukkig maakt maar waarbij je ook veel onderweg bent. Dit werk geeft jou ook momenteel financiele stabiliteit. maar volgens mij heeft het ook wel een tijdje geduurd voordat je stabiliteit had op werkgebied

Je hebt voor mijn gevoel heel veel problemen obstakels etc overwonnen in je leven. Je bent altijd zo postief mogelijk gebleven en ik krijg als laatste nog het gevoel van rust. alsof er rust in je leven komt

Tot zover alles wat ik zie

Moontje smile
Suraly
Suraly nov 9 '11
Hi Moon,

Zou je misschien voor mij ook de kaarten willen leggen?

Alvast vriendelijk bedankt,

Suraly
Islandlady
Islandlady nov 9 '11
Lieve Moontje,

Wat een mooie legging. Ik zal in een andere kleur reageren!
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Lieve bea,

Heb een legging voor jou gedaan en kreeg de volgende dingen naar voren moet maar even kijken wat je er wel (of niet ) mee kan:

Ik krijg een beeld dat je kind zijnde erg leergierig was je wilde van alles weten en in je opnemen en eigenlijk heb je deze leergierigheid nog steeds. Ik krijg ook een beeld dat je als kind zijnde gezondheidsproblemen had op de een of andere manier? Leergierig ben ik zeker en wil nog veel meer leren inderdaad. Gezondheidsproblemen, nee die zie ik niet zo eigenlijk behalve dan de 'normale' dingen als mazzelen en waterpokken smileUiteindelijk bleek maar dat was pas toen ik 32 was, dat ik de ziekte van Scheuerman heb/had, vergroei-ing aan de rugwervel maar omdat ik veel zwom heb ik daar nooit last van gehad.

Dan krijg ik een beeld vanuit je de kaarten dat jou thuissituatie vroeger erg op en neer schommelde. en er komt heel sterk een gevoel naar boven dat jullie het thuis finacieel niet breed hadden. Voor mijn gevoel en werkelijk schommelt dat nog steeds die thuis situatie. We hadden het niet breed maar mijn ouders hebben altijd vreselijk hun best gedaan. Op emotioneel vlak zijn er totaal geen raakvlakken met hen Als het niet gaat zoals het volgens hun en de maatstaven gaat dan is het niet goed.

Het volgende wat daarna uit de kaarten naar voren kwam is een hele moeizame relatie het voelt alsof je een relatie hebt gehad waar op het eind heel veel ruzies en oneerlijkheid in het spel was waardoor deze relatie verbroken werdt. Ja dan heb je het waarschijnlijk over mijn laatste relatie. We zijn gek op elkaar in alle opzichten maar jaloersie, en vooral oneerlijkheid heeft mij tot iets gedreven (alles bij elkaar) wat mij bijna de spreekwoordelijke das heeft omgedaan. En nog blijft hij het proberen.

Ik zie kinderen smileEn ik zie dat je deze kinderen voor mijn gevoel heel veel aan het bijbrengen bent over finacien zodat ze een postief leven kunnen leiden. je bent heel erg beschermend naar je kinderen toe. En volgens mij heb je ook hele gevoellige kinderen winkJa we hebben 2 jongens. Helaas zijn ze nu even niet bij mij maar wij/ik proberen ze inderdaad dat wel bij te brengen. Ik kan ze nu niet meer beschermen omdat ik hier ben en zij daar frown

Ik krijg ook een beeld dat je in het verleden een keuze hebt moeten maken op het gebied van werk? Dit voelt voor mij aan als een verandering van baan. Werk en woonplek inderdaad. Ik mag werkelijk hopen dat ik binnenkort een baan krijg smile

En nu voelt het voor mij aan alsof je werk doet wat je echt gelukkig maakt maar waarbij je ook veel onderweg bent. Dit werk geeft jou ook momenteel financiele stabiliteit. maar volgens mij heeft het ook wel een tijdje geduurd voordat je stabiliteit had op werkgebied Ik ben free lance 'leuke' dingen aan het doen maar men trekt dan aan je terwijl het niets oplevert. Ik hoop werkelijk dat er snel iets komt waardoor ik wel weer een inkomen heb inderdaad. Misschien moet het nog komen maar het klopt dus wel wat je zegt.

Je hebt voor mijn gevoel heel veel problemen obstakels etc overwonnen in je leven. Je bent altijd zo postief mogelijk gebleven en ik krijg als laatste nog het gevoel van rust. alsof er rust in je leven komt. Die rust is aan het komen inderdaad. En als jij voelt dat het zo is, dan is het zo. Er zijn natuurlijk altijd momenten waarin het weer naar de strot vliegt. En ja inderdaad ben ik zo positief mogelijk gebleven en probeer dat ook te zijn. Er zijn van die kleine momenten in je leven die het ontzettend de moeite waard maken.

Tot zover alles wat ik zie

Moontje smile



Lieve Moontje, enorm bedankt voor deze lezing. Op de een of andere manier haal ik hier weer een enorme boost uit. Vertrouwen ja en ik ben op de goede weg. Misschien ga ik binnenkort mijn verhaal van afgelopen maanden toch doodgewoon op het forum zetten.

Dank je wel lieve schat!!

Knuff
Islandlady aka Bea smile
Moon_adamanta
Moon_adamanta nov 9 '11
Hoi Suraly,

dit is wat ik voor jou mag zien:

Ik zie iemand die op de een of andere manier graag andere mensen beschermd en klaarstaat om mensen te helpen steunen en inzicht te geven

Toen je een kind was was je volgens mij erg positief ingesteld. Ik voel ook een bepaald soort bescherming om jou heen die kan gekomen zijn van je moeder maar ook van iemand uit je omgeving. Iemand die heel liefdevol voor jou was.

Ik krijg heel sterk een beeld van een manspersoon met verslavingen of andere problemen in zijn leven die hem boven t hoofd groeide.

tegenslagen op het gebied van gezondheid hoewel ik wel het idee heb dat deze opgelost raken/zijn

voor me gevoel heb je heel wat veranderingen doorgemaakt in het leven vooral ook op finacieel gebied het voelt alsof je daar goeie en minder goeie periodes hebt gehad. maar de situatie lijkt te stabiliseren.

ook krijg ik door dat je heel goed bent in het aanvoelen wat situaties je hebt een soort iets van heldervoelendheid over je heen maar het lijkt erop alsof je soms teveel openstaat en als je teveel openstaat heeft dat invloed op je energie en wordt je dus moe. probeer daar goed op te letten dus wink

Ik zie ook stabilteit op werrkgebied en iets vinden wat helemaal bij jou past

Als laatste zie ik dat er iemand is in jou leven of is geweest eigenlijk die jou gekwetst heeft zowel door woorden als door daden. Wees niet onzeker want jij was oprecht en de ander voor mijn gevoel niet

Tot zover wat ik mocht zien smile

Moontje
Suraly
Suraly nov 9 '11
Hi Moontje,

Thnx a lot! Wat je mag zien is al meer dan genoeg..grinBijna alles past in het plaatje..en ik zal er voortaan goed opletten... wink

Maar een manspersoon met verslavingen of andere problemen..zegt mij niet zoveel op dit moment... eek

Zolang er stabiliteit komt op zowel werk als financieel gebied..ben ik tevreden. whistle

Thank you & wens je een fijne avond!

Suraly
m2j0
m2j0 nov 10 '11
haay moon..

zou je voor mij kaarten kunnen leggen, er is veel gaande momenteel en zou graag willen weten wat de kaarten zeggen van dit alles.

in iedergeval bedankt.,
M2j0
Moon_adamanta
Moon_adamanta nov 10 '11
Lieve m2j0,

Dit is wat de kaarten mijn momenteel doorgeven:

Ik zie ontzettend veel moeilijkheden en tegenslag liggen op het gebied van relaties en werk. Ik krijg ook bij beide onderwerpen door dat er mensen zijn die niet eerlijk tegen je zijn die met je gevoel spelen en die op de een of andere manier van je willen profiteren. Je probeert voor mijn gevoel hier postief onder te blijven maar het raakt je wel heel erg.

Het volgende wat de kaarten dan ook aangeven is keuzes maken en ze ook echt maken en niet voor je uit blijven schuiven. En ik krijg vooral door keuzes maken wat betreft je persoonlijke relaties (ouders, famillie liefdesrelaties,Vriendschappen) Je bent voor sommige mensen volgens mij echt veel te lief en daar maken mensen gewoon misbruik van. als je hierin blijft hangen wordt het van kwaad tot erger.

ik zie in de kaarten een serieuze schifting liggen dit houdt in dat er met bepaalde (oneerlijke) mensen in jou omgeving een breuk gaat komen. Je moet volgens mij nog leren om echt goed voor jezelf op te komen dus iets assetiver worden niemand heeft het recht om jou zo te behandelen.

ook zie ik nog een verandering komen in jou werk? alsof je op de een of andere manier een keuze gaat maken of hebt gemaakt om van baan te veranderen.

Ik zie ook veranderingen komen in jou finaciele situatie, die over het algemeen erg postief gaan zijn voor jou smile

Als laatste kreeg ikj in een keer een flits van een vrouw een oudere vrouw, deze dame was volgens mij in het leven hier een hele sterke en zelfstandige vrouw met wie je altijd kon praten die een steun was misschien zelfs meer dan je eigen moeder.

Ook deze vrouw geeft bij mij aan er zijn mensen die jou verdrietig maken en dat verdien je niet. Je bent namelijk heel open en eerlijk naar de mensen toe je staat altijd voor ze klaar en de manier waarop ze jou behandelen kan gewoon niet. Ze probeert je ook dikwijls te troosten.

Had ze iets met haar longen? Krijg daar een vaag beeld bij

Tot zover wat ik zie smile

Moon
m2j0
m2j0 nov 10 '11
beste moon..

wat je hebt geschreven klopt wel allemaal.

ik heb het heel erg moeilijk gehad op familie en financieel vlak. en ik ben daar wel altijd heel erg luchtig over geweest.
ik kom voor mezelf op maar neem mensen altijd te positief en wil altijd alles en iedereen zo positief mogelijk zien. soms niet zo slim, maja ...

die oude vrouw is denk ik mijn oma. en ja ik heb altijd heel veel aan haar gehad. en kon mijn hart altijd uiten bij haar.
ze uit eindelijk aan ouderdoms kwalen overleven.. maar ze heeft veel problemen met haar longen gehad ja ..

er zijn een aantal mensen die mij erg verdrietig maken maar het kotm uit bij een instantie die daar voor zorgt. ik ben bezig daar tegen te gaan vechten op juridische wijze.

maar ik vecht met het idee dat mijn oma achter me staat en ik laat me lijden door het gevoel wat ik erbij krijg.

moon heel erg bedankt.
en als je iets tegen komt dat ik zou moeten weten... hoor ik het wel ..

dikke knuffel en bedankt.. Marjolein
Marenubium
Marenubium nov 13 '11
Hey Moon, wat leuk en wat doe je dit leuk en intuïtief! Ik ben zelf ook al een tijd enthousiast bezig met de tarot, welk legpatroon of -patronen gebruik jij?

Als je tijd en zin hebt, zou je voor mij dan ook een legging willen doen?
floere
floere nov 18 '11
Hallo Moon,

Zou je voor mij eventueel ook eens willen kijken?

Ik vind het moeilijk om mijn vraag kort en bondig te omschrijven... maar het zit zo, wij zijn al wat jaren bezig met een huis in het buitenland te renoveren, nog veel werk eraan. Ik zou graag zo snel mogelijk naar daar verhuizen, maar mijn man is van het voorzichtige type. Hebben hier beiden een goedbetaalde (maar doodsaaie, de mijne toch) job en heel veel vrije tijd. Jobs waar we echt niets mee zijn daar in het buitenland. Dus mijn man denkt best nog wat jaren hier werken, geld verdienen voor de verbouwingen en dan zien we wel verder. Ik vraag me af wat voor werk we daar zouden kunnen doen. Hm, ik merk dat het dus vooral over financien en werk gaat dus... Misschien kan jij me iets wijzer maken?
Alvast superbedankt mocht je het willen doen. En als je meer info nodig hebt, laat maar weten.
Lieve groetjes,
floere
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki