Loading...
nl

Kaartleggen door Moon

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Voor groene Heks,

Ik krijg bij jou van de kaartjes een verwerkingsperiode door als eerste. een periode waarin je zoiets had van ik heb even geen behoefte aan andere mensen ik moet nu aan mezelf werken en vooral zie ik heel veel met oude angsten en patronen waar je aan moest werken.

ook op financieel gebied heb je het volgens mij niet altijd even gemakkelijk gehad wat flinke ups and downs om het zo maar even te zeggen.

Het voelt alsof je nu inmiddels zoveel sterker bent geworden. je weet wie je bent en je gelooft en vertrouwd ook volledig in jezelf.

Ik krijg een beeld dat er iets nieuws komt een nieuw project of een nieuwe baan het geeft in ieder geval een gezonde dosis spanning en een uitdaging voor jou. En je krijg er ook succes in.

Vetrouw op je eigen kracht dan kom je er wel!!

Liefs Moon
juniors mom
juniors mom mei 18 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hey juniors mom

Als ik voor jou de kaartjes leg krijg ik allereerst een beeld dat je veel stress hebt gekend in je leven. Het voelt alsof je op dit moment eigenlijk een stuk meer stabiliteit hebt in je leven niet op alles natuurlijk maar je hebt op de een of andere manier weer het geloof en vertrouwen in jezelf gekregen.

Wat betreft het huisje kopen geven de kaartjes aan dat jullie daarvoor de financiële zekerheid en stabiliteit hebben (om dat dus te doen)wat de kaarten ook aangegeven is dat jullie succes zullen hebben (misschien niet meteen de eerste keer maar er is een huisje wat voor jullie bestemd is.

een huis wat een knus en warm gevoel geeft (daar zijn jullie naar op zoek) en vooral ook naar een huis wat ruimte bied niet waar alles op elkaar zit zegmaar wink

Laat alle angsten los want het komt goed!!

liefs Moon


hoi moon,
aller eerst dan je voor de legging!
van de stress klopt helemaal, heb het inhet jonge leven dat ik heb nog niet echt makkelijk gehad, en da laatste 3j is dat heel erg verbeterd mede dank zij mijn ventje en zoontje!!
heb heel wat meer stabiliteit dan vroeger en begin ook stil aan terug meer in mezelf te geloven!

en van het huisje ik hoop dat dit ooit wel uitkomt want kijk er helemaal naar uit!!
en naar het soort huis waar we naar op zoek zijn klopt ook helemaal!!
dank je!
xxx kelly
Groene_heks
Groene_heks mei 18 '11
Dank Moon Adamanta, heel raak smile
taro
taro mei 18 '11
Dit spreekt mij erg aan.
Ik hou der wel van als mensen op basis van hun gevoel hun eigen interpretatie eraan geven.

Als je tijd hebt zou ik graag een legging van je willen.

En de vraag: Wat nu? of is dat te onduidelijk.

Ik hoor graag van je als je wilt dat ik mijn vraag anders stel.
Liefs Taro
diebrabander
diebrabander mei 18 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hey diebrabander,

Als ik de kaarten voor jou neerleg krijg ik het beeld van toetsten of examens?? In ieder geval zijn het testen waarin je er gekeken wordt of je voldoende kennis over een bepaald onderwerp hebt. Ben je ook ergens nerveus over? ook dat gevoel krijg ik

Verder krijg ik vooral door dat je nog niet helemaal zeker weet welke richting je uit wilt met je leven je lijkt nog na te denken over verschillende opties zegmaar (je twijfelt nog)

Verder krijg ik ook een teleurstelling te zien die vrij hard bij jou aankwam dit kan te maken hebben met een persoon of situatie

Ik krijg ook door van de kaartjes dat de komende periode stabieler voor je wordt. en dat je uiteindelijk toch de richting gaat kiezen die echt bij je past. Laat je dan vooral leiden door je gevoel en niet door wat andere mensen willen wink

Liefs Moon


Mwa ik heb nog geen examens, maar had het deze week wel heeel druk met Huiswerk en testen die ik wel goed meost maken. Dat van de stress klopt niet helemaal, want ik heb bijna nooit stress want maak me niet zo druk en nu dus ook niet zo super..

Ik ben indd nog aan het nadenken wat ik later precies allemaal ga doen, het enige wat zeker is, is dat ik wel iets met psychologie ga doen(miss gekoppelt aan marketing ofzo?)

Ik werd gister wel heel teleurgesteld over iemand, maar die teleurstelling bleek later onterecht, omdat ik niet had gezien dat er nog iets onder dat bericht stond hahahaha tongue

Ik denk ook dat de komende periode wat stabieler word ja, want ik weet een beetje wat ik de komende tijd ga doen, en ik denk niet dat er iets heftigs ofzo gaat gebeuren. Wel heb ik het gevoel dat ik nog een kans krijg voor iets, die ik dan wel echt moet pakken.

Heel erg bedankt moon!
Groetjes,
Willem
AngelClear
AngelClear mei 18 '11

Hallo Moon adamanta ,


Ik was zodanig onder de indruk van jouw leggingen en de manier waarop jij dat doet, dat ik er ook voor mezelf ééntje wou aanvragen.
Ik heb niet echt een specifieke vraag en die heb ik ook nooit. Het is altijd algemeen voor mij.
Kan jij ééns kijken voor mij a.u.b. ?
Alvast bedankt hoor !



Liefdevolle Groetjes van AngelClear ,

New Moon
New Moon mei 18 '11
Hoi Moon smile

Zou je voor mij een liefdeslegging kunnen doen?
Ben erg benieuwd smile

Liefs andere Moon
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 18 '11
Lieve mensen

Heb vandaag de hele dag gewerkt ik ga morgen met jullie kaarten beginnen ik ben nu een beetje moe

Liefs moon
Cirr
Cirr mei 18 '11
Hoi Moon,

Als je tijd hebt, zou ik ook graag een kaartje bij je aanvragen smile

Dank en groetjes,
Cirr
Serenity
Serenity mei 18 '11
trusten en rust lekker uit!
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Goedemorgen,

Daar was ik weer

ik begin met de eerste legging die is voor Taro

Hoi Taro,

Als ik jou kaartjes leg kom je op mij over als iemand die echt van het leven probeert te genieten. Het voelt een beetje als je neemt het leven zoals het komt je accepteert wat er op je pad komt natuurlijk heb je ook ups and downs maar je bent een persoon die heel sterk uit alles tevoorschijn komt. Je hebt volgens mij een hee,l sterk vertrouwen in jezelf maar ook in het leven je weet dat uiteindelijk alles weer goedkomt.

Doe je ook iets met magie?? ik krijg heel sterk het gevoel dat je daar iets mee doet. en ook dat je soms weleens je grenzen aan moet geven bij andere mensen zo van tot hier en niet verder.

Op je vraag wat nu krijg ik heel sterk het gevoel dat er voor jou een periode aankomt waarin je heel erg veel gaat leren. waarin er een hoop nieuwe ervaringen op je afkomen en waardoor je als persoon nog meer gaat groeien. Leren krijg ik ook mee misschien een opleiding/cursus? of leren door ervaringen kan ook.

En als laatste krijg ik lesgeven ik denk dat jij andere mensen heel veel kan leren vanuit je eigen ervaring en dat je misschien in de toekomst dat gaat gebruiken om andere mensen te helpen

Liefs Moon
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Hoi Angelclear, smile

Bij jou krijg ik allereerst het gevoel van een hele zware periode in jou leven. Het voelt alsof je heel veel verdriet hebt gehad en alsof je heel veel geconfronteerd bent met oneerlijkheid van mensen?

Je bent volgens mij een heel gevoelig persoontje die ook de gevoelens van anderen op kan pikken en niet altijd weet hoe daarmee om te gaan. Ook krijg ik loslaten misschien zijn er dingen die je toch nog niet helemaal goed voor jezelf hebt afgesloten.

Maar er komt ook een periode waarin er meer geluk voor jou is weggelegd krijg het gevoel dat je op bepaalde vlakken in je leven wat stabiliteit mist ook die lijkt zich aan te gaan dienen. vetrouw wat meer in en op jezelf dan komen de positieve dingen jou kant op!!!

Moon
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Hoi andere Moon

Deze is voor jou:

Ik krijg een heel krachtig persoon voor me te zien, Iemand die alles uit het leven haalt wat erin zit. je bier het leven Ook op het gebied van liefde doe je dat je verwacht dat alles van 2 kanten komt daarmee bedoel ik dat je niet het gevoel moet krijgen dat je alleen probeert om iets in stand te houden. Ik heb ook wel het gevoel dat je in bepaalde relaties uiteindelijk voor jezelf hebt moeten kiezen omdat je anders compleet vastliep.

Maar ik zie ook hele positieve veranderingen voor jou. je kijkt misschien in het begin eerst de kat uit de boom maar toch kan er iemand jou hart stelen winken je durft jezelf in deze relatie volledig te geven ik zie heel veel geluk en positieve dingen omtrent liefde voor je. dus geef nog niet op!!!!

Liefs Moon
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Hoi Cirr,

Het eerste wat ik bij jou voel is evenwicht aanbrengen in je leven. het lijkt erop dat de vlakken waar nu nog dat kleine stukje stabiliteit of rust mist dat daar evenwicht in komt.

Dingen en misschien heel veel dingen zijn anders gelopen dan dat je gepland had voor jezelf. Volgens mij heb je deze dingen op het moment voor jezelf verwerkt en ben je eigenlijk een beetje klaar om een nieuwe start te maken in je leven., en die nieuwe start komt er ook naar mijn gevoel. er komt succes in je leven en vooral ook een stukje zekerheid. bij alles wat je doet wordt je geholpen door bovenaf en specifiek ook door een mannelijk persoon. deze kan jou begeleiden en deze kan je ook om hulp vragen.

Het geluk lijkt je toe te gaan lachen alles komt goed!!

liefs Moon
New Moon
New Moon mei 19 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi andere Moon

Deze is voor jou:

Ik krijg een heel krachtig persoon voor me te zien, Iemand die alles uit het leven haalt wat erin zit. je bier het leven Ook op het gebied van liefde doe je dat je verwacht dat alles van 2 kanten komt daarmee bedoel ik dat je niet het gevoel moet krijgen dat je alleen probeert om iets in stand te houden. Ik heb ook wel het gevoel dat je in bepaalde relaties uiteindelijk voor jezelf hebt moeten kiezen omdat je anders compleet vastliep.

Maar ik zie ook hele positieve veranderingen voor jou. je kijkt misschien in het begin eerst de kat uit de boom maar toch kan er iemand jou hart stelen winken je durft jezelf in deze relatie volledig te geven ik zie heel veel geluk en positieve dingen omtrent liefde voor je. dus geef nog niet op!!!!

Liefs Moon


Mooie lezing Moon, dat klopt naar mijn gevoel wel.
Vooral wat je schrijft over het instand houden van relaties, ik ben inderdaad een paar keer vastgelopen en ik was dan ook degene die het beëindigde omdat ik voor mezelf moest kiezen... sommige relates vraten zoveel energie weg dat het voor mijn gevoel niet meer klopte... hiermee sla je de spijker op z'n kop smile

Zou je misschien de volgende zin even kunnen verduidelijken?
"je bier het leven".

Ik hou wel van een biertje, maar heb niet het gevoel dat je dat bedoelde wink.

Verder: ga zo door met deze lezingen, ik vind het erg leuk wat je doet! smile

Themoon
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Origineel bericht van: themoon
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi andere Moon

Deze is voor jou:

Ik krijg een heel krachtig persoon voor me te zien, Iemand die alles uit het leven haalt wat erin zit. je bier het leven Ook op het gebied van liefde doe je dat je verwacht dat alles van 2 kanten komt daarmee bedoel ik dat je niet het gevoel moet krijgen dat je alleen probeert om iets in stand te houden. Ik heb ook wel het gevoel dat je in bepaalde relaties uiteindelijk voor jezelf hebt moeten kiezen omdat je anders compleet vastliep.

Maar ik zie ook hele positieve veranderingen voor jou. je kijkt misschien in het begin eerst de kat uit de boom maar toch kan er iemand jou hart stelen winken je durft jezelf in deze relatie volledig te geven ik zie heel veel geluk en positieve dingen omtrent liefde voor je. dus geef nog niet op!!!!

Liefs Moon


Mooie lezing Moon, dat klopt naar mijn gevoel wel.
Vooral wat je schrijft over het instand houden van relaties, ik ben inderdaad een paar keer vastgelopen en ik was dan ook degene die het beëindigde omdat ik voor mezelf moest kiezen... sommige relates vraten zoveel energie weg dat het voor mijn gevoel niet meer klopte... hiermee sla je de spijker op z'n kop smile

Zou je misschien de volgende zin even kunnen verduidelijken?
"je bier het leven".

Ik hou wel van een biertje, maar heb niet het gevoel dat je dat bedoelde wink.

Verder: ga zo door met deze lezingen, ik vind het erg leuk wat je doet! smile

Themoon


Ahum.... nee dat bedoelde ik niet nee smileik bedoelde je viert het leven laugh
New Moon
New Moon mei 19 '11
Hahaha dat klopt zeker smile^^
Bedankt voor de verduidelijking! laugh
Cirr
Cirr mei 19 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Cirr,

Het eerste wat ik bij jou voel is evenwicht aanbrengen in je leven. het lijkt erop dat de vlakken waar nu nog dat kleine stukje stabiliteit of rust mist dat daar evenwicht in komt.

Dingen en misschien heel veel dingen zijn anders gelopen dan dat je gepland had voor jezelf. Volgens mij heb je deze dingen op het moment voor jezelf verwerkt en ben je eigenlijk een beetje klaar om een nieuwe start te maken in je leven., en die nieuwe start komt er ook naar mijn gevoel. er komt succes in je leven en vooral ook een stukje zekerheid. bij alles wat je doet wordt je geholpen door bovenaf en specifiek ook door een mannelijk persoon. deze kan jou begeleiden en deze kan je ook om hulp vragen.

Het geluk lijkt je toe te gaan lachen alles komt goed!!

liefs Moon


Hoi Moon,

Niets toe te voegen, mooie "legging", dank je wel Moon laugh
Lena
Lena mei 19 '11
Hallo Moon,

Als je tijd hebt zou je voor mij ook willen kijken?
Ben benieuwd.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Hoi Lena,

Als eerste krijg ik bij jou het gevoel dat je energie niveau aan het schommelen is. de ene dag voel je je kwa energie beter dan de andere dag.

Ook krijg ik het gevoel dat de dingen in jou leven niet altijd gaan zoals jij dat wilt. Je wilt soms sneller dan dat je kan. bij jou krijg ik het gevoel dat er zekerheid mist in je leven die zekerheid die je mist die komt naar je toe.

Ook krijg ik het gevoel dat jou leven de komende tijd veel meer richting gaat krijgen., het is voor jou heel belangrijk om je dromen te volgen. volg je dromen en gevoel en je hart.

Iemand heeft jou heel veel pijn gedaan in het verleden krijg ik het gevoel het heeft lang geduurd voordat je daar over heen was maar nu ben je een stuk sterker dan toen je durft voor jezelf op te komen.

Het geluk gaat je toelachen en er lijkt positief nieuws op komst te zijn, laat angsten die je nog hebt los ook jij wordt van bovenaf geholpen krijg heel vluchtig een beeld van een moederfiguur die boven is maar dat weet ik niet zeker

lach leef en geniet zoveel je kan!!

Moon
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki