Loading...
nl

Kaartleggen door Moon

angel67
angel67 mei 25 '11
dank je wel moon voor jou reactie het klopt helemaaal
admin
admin mei 26 '11
hi moon, je hebt niet gereageerd op mijn prive bericht.

liefs.
niels
niels jun 10 '11
hey Moon Adamanta (mooie nickname trouwens :D)
Ik vind het fantastisch dat je kaartleggingen doet voor anderen dus waarschijnlijk hoor je me afkomen:zou je alstublieft een algemene kkartlegging voor mij leggen? Ik zou het zeer fijn vinden als je er de tijd voor vindt.

Veel liefs Niels laugh
feetje
feetje jun 20 '11
Lieve Moon,

Zou jij voor mij de kaarten willen leggen.
Op dit moment heb ik veel vragen over mijn liefdesleven in
verbinding met mijn soulmate.Aantrekken ,afstoten op dit moment.

Lfs Nicole
ajacied30
ajacied30 jul 4 '11
Hi moon,

Ik ben Renee (vr) en zou graag willen vragen of je een kaart voor mij wil leggen hoe mijn liefdesleven dit jaar gaat lopen dus van nu tot eind 2011 omdat ik de laatste paar weken een paar knopen heb doorgehakt en vraag me af of dit positief zal zijn.

Alvast heel erg bedankt.

Liefs Renee
Char
Char jul 7 '11
Lieve Moon,
Zou u voor mij ook de kaarten willen leggen?
Ik ga over 2 weken voor een langere tijd naar het buitenland en zou graag willen weten hoe dat uit pakt.

Alvast heel erg bedankt!

Liefs, Char
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 12 '11
hoi Niels,

Mijn excuses voor het lange wachten maar hier dan toch jou kaartlegging.

Ik krijg de indruk dat je een lieve gevoellige jongen bent die graag klaarstaat voor andere mensen. Ook krijg ik een beeld dat er iemand is geweest die jou heel erg gekwetst heeft op de een of andere manier. waar je ook heel veel pijn en verdriet van hebt gehad.

Het voelt voor mij alsof je op zoek bent naar stabiliteit naar het evenwicht in je leven. en je gaat deze ook vinden. Ondanks dat je heel gevoellig bent bent je ook heel sterk en eerlijk.

Er komt een nieuwe uitdaging op je pad iets waarin je jezelf helemaal gaat kunnen vinden en wat jou ook voor in de toekomst een stukje zekerheid en stabiliteit gaat geven

Je hebt ook de gaves om andere mensen te kunnen helpen dit kan je doordat je ook een bepaald soort rust uitstraalt naar mensen toe. misschien is dat wel je nieuwe uitdaging.

Hoop dat je er iets mee kunt

Moontje
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 12 '11
Hoi Feetje.

Het voelt voor mij alsof je met deze soulmate in een hele moeilijke situatie zit. het ene moment is er heel veel afstand tussen jullie en het volgende moment denk je van nu heb ik hem eindelijk. het voelt als een hele grote onzekerheid bij jou wat je hier nu mee aanmoet maar ook onzeker omdat je geen duidelijkheid krijgt terwijl je zo naar hem verlangt. wat ik zie is dat er tussen jullie stabiliteit op komst is want die mis je nu heel erg. ik zie ook dat er verbetering op komst is en dat je uiteindelijk deze periode af kunt sluiten

Laat alle actie van hem afkomen jij hebt genoeg gedaan hij moet nu de volgende stap zetten hoe moeilijk dat ook is

liefs moon
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 12 '11
Hoi Rene,

Als ik kijk naar jou liefdesleven zie ik in de eerste instantie heel veel overbelasting alsof een relatie je heel veel energie heeft gekost en alsof er in deze relatie steeds meer afstand kwam, ik krijg het gevoel alhoewel deze knoop niet makkelijk was voor je om door te hakken dat het toch postief voor je uitgedraaid is ik krijg ten eerste het beeld van meer rust in je leven het voelt alsof er iemand was die de controle over jou had. en dat voelde niet fijn voor jou.

Je liefdesleven gaat voor mijn gevoel toch een stuk postiever worden. ik zie meer stabiliteit en vrolijkheid wat betreft jou liefdesleven. ik zie ook een relatie waarin meer zekerheid en ruimte voor jou is dan binnen je vorige relatie.

het geluk gaat je toelachen probeer wat meer vetrouwen in jezelf en in de liefde te hebben is moeiiljk maar doe het stap voor stap

Moontje
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 12 '11
hoi Char,

Als ik naar jou kaartjes kijk zie ik dat je heel gemotiveerd bent om naar het buitenland te gaan je wilt je heel graag van je goede kant laten zien, en een hoop bereiken. Toch ben je volgens mij ook een beetje onzeker, dat is nergens voor nodig want je komt er wel. het zal niet altijd evenv makkelijk voor je zijn maar je doelen zal je zeker gaan bereiken

Geloof in jezelf meis smile

Moontje
PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 20 '11
Ik heb een vraag: hoe zal mijn liefdesleven verlopen?
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 8 '11
Lieve Moon,

ik had een algemene vraag. Hoe zal komende tijd mijn liefdesleven verlopen?

Liefs,
issie20
issie20 okt 11 '11
Hey Moon.....
Ik zou heel graag willen weten hoe het met mijn liefdes toekomst zit !! smile
Liefs,
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 12 '11
Diamant^tje,

Als ik naar via de kaarten naar jou liefdesleven kijk zie ik een hoop onstabiliteit. Ik kan er niet anders van maken. Dit wil dus zeggen dat in jouw liefdesleven de stabiliteit heel erg zoek is. De kaarten geven aan dat het er op lijkt dat of jij niet weet wat je wilt in de liefde of dat er personen om jou heen zijn (mannen) die jou niet de duidelijk geven die je nodig hebt het advies van de kaarten is laat deze mensen los. Je schiet er niks mee op en het bespaard je een hoop verdriet en ellende. Je zult op het gebied van van liefde helemaal overnieuw moeten beginnen. Eerst alle oude balast en relaties waarmee je niks opschiet loslaten en dan komt er een nieuw begin. Het is een proces wat tijd in beslag neemt. Dit zie ik voor jou op het liefdesgebied

Moontje
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 12 '11
Hoi issie20

Als ik mijn kaartjes voor jou leg zie ik heel veel postieve dingen op het gebied van liefde. Ik zie vooral in de toekomst heel veel groei en ontwikkeling voor je op het gebied van liefde. het zal niet altijd even makkelijk zijn maar je bent volgens mij heel erg postief ingesteld en een heel krachtig persoon. je geeft niet op. Op de een of andere manier heb je er altijd wel een soort van vetrouwen in dat het goed komt op de een of andere manier. er is veel stabiliteit in de liefde op komst volgens de kaarten. iemand kan nog veel van jou leren wink

moontje
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 12 '11
Hallo Moon,

Geweldig dat je dit doet voor iedereen.
Als je een keertje tijd hebt, zou je misschien dan ook voor mij eens kaarten willen leggen. Zo mogelijk betreffende werk, en spiritualiteit?
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 12 '11
Lieve IkGeefJeEenRoos

Als ik naar mijn kaartjes kijk zie ik als eerste heel veel kaarten die balans rust en evenwicht aangeven. ik krijg hierbij het gevoel dat je dit op het gebied van werk wel zou kunnen gebruiken. het voelt alsof de dingen op het gebied van werk momenteel nogal tubulent of onstabiel zijn voor je. en misschien ook wel op meedere vlakken in je leven. maar ik zie ook in de kaarten leggen dat er op het gebied van werk een nieuw begin gaat komen met heel veel groei voor je en vooral ook weer meer stabiliteit. zekerheid en geluk zoo van dit heb ik ook weer gehad of iets dergelijks.

Ook op het spirituele vlak zie ik overduidelijk dat er ontwikkelingen komen maar niet meteen. het lijkt alsof je op dat gebied eerst in een rustperiode komt of misschien al zit waarin ook weining ontwikkeling is maar ik zie daar steeds meer veranderingen in komen. ik zie in de kaarten iemand liggen die veel met gevoel (intutie) aan de slag gaat en daar later misschien ook anderen mee kan helpen. misschien kun je op een later moment eens aan de slag gaan met de tarot of lenormand kaarten? wink

Ik zie al laatste ook dat je heel veel bescherming van bovenaf hebt er zijn heel veel mensen bij jou om je te helpen en te steunen. krijg er het gevoel bij dat je het niet altijd even makkelijk hebt. maar je gaat er doorheen komen. Ook krijg ik een gevoel dat je pas iemand verloren bent?? maar dat weet ik niet zeker

Moontje
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 12 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Lieve IkGeefJeEenRoos

Als ik naar mijn kaartjes kijk zie ik als eerste heel veel kaarten die balans rust en evenwicht aangeven. ik krijg hierbij het gevoel dat je dit op het gebied van werk wel zou kunnen gebruiken. het voelt alsof de dingen op het gebied van werk momenteel nogal tubulent of onstabiel zijn voor je. en misschien ook wel op meedere vlakken in je leven. maar ik zie ook in de kaarten leggen dat er op het gebied van werk een nieuw begin gaat komen met heel veel groei voor je en vooral ook weer meer stabiliteit. zekerheid en geluk zoo van dit heb ik ook weer gehad of iets dergelijks.

Ook op het spirituele vlak zie ik overduidelijk dat er ontwikkelingen komen maar niet meteen. het lijkt alsof je op dat gebied eerst in een rustperiode komt of misschien al zit waarin ook weining ontwikkeling is maar ik zie daar steeds meer veranderingen in komen. ik zie in de kaarten iemand liggen die veel met gevoel (intutie) aan de slag gaat en daar later misschien ook anderen mee kan helpen. misschien kun je op een later moment eens aan de slag gaan met de tarot of lenormand kaarten? wink

Ik zie al laatste ook dat je heel veel bescherming van bovenaf hebt er zijn heel veel mensen bij jou om je te helpen en te steunen. krijg er het gevoel bij dat je het niet altijd even makkelijk hebt. maar je gaat er doorheen komen. Ook krijg ik een gevoel dat je pas iemand verloren bent?? maar dat weet ik niet zeker

Moontje


Lieve Moon,

Je slaat spijkers met koppen! Wauw, en dank je wel hiervoor!

MEt het werk, ik ben werkeloos en teer op eigen zak, maar ja het geld gaat er wel doorheen, zeker als ik ook wat dieren heb om voor te zorgen.
Dus ik moet wel om de zorg voor hun te dragen. Een knelpunt voor mij erbij is dat ik ook kinderopvang moet regelen, en het moet niet meer gaan kosten dan dat ik verdien....
Waarvoor ik ben opgeleid kan ik helaas lichamelijk niet meer volbrengen, dus ik moet totaal iets anders gaan doen...
3 Punten die wel het plaatje beinvloeden, en waarbij ik niet weet welke kant ik dan op moet gaan... Ik kijk wel advertenties, maar ga volgende week naar het uitzendburo.

Spiritueel, ik ben er wel mee bezig maar op een laag pitje, maar wil zo graag. Echter weet ik ook dat dit pas komt als ik werk heb, vandaaruit gaat het weer groeien (dan heb ik weer de rust voor dit stukje)
Ik wil later graag mensen op deze manier helpen. En tot nu toe al vele terreinen mogen proeven. Ook heb ik de eerste basistarotcursus gehad, en vond het leuk (maar dat is met veel dingen).

Mijn leven gaat niet over rozen en is soms een leuke uitdaging, maar heb zeker wel de kracht om er doorheen te gaan.

Nee, er is niemand kort geleden overleden. Echter ben ik wel bezig gegaan om het verdriet van iemand eindelijk te gaan verwerken, wat ik mijzelf nooit gunde...
Ariel
Ariel okt 12 '11
Heel interessant.
Ik vindt het bij Ikgeefjeeenroos ook goed kloppen.
Zover ik haar ken wink

Wil je ook een legging bij mij doen Moontje?
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 13 '11
Even een vraag tussendoor uit nieuwsgierigheid. Ik weet dat tijd niet te voorspellen is (gelukkig maar). Maar merk je dat er bij jou met de leggingen een maximum aan zit van uitkomen? Dus maximaal bijvoorbeeld een jaar dat bijvoorbeeld bij mij het spirituele begint?

Ik kan me voorstellen dat dit ook van de legger afhankelijk is, en hoeveel er van de sluier wordt opgelicht....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki