Hoi Kalilka
Als ik naar jou kaartjes kijk zie ik dat je in je leven het een en ander aan verdriet hebt gehad ik zie obstakels en moeilijkheden en zoals ik al zei heel veel verdriet. Het voelt alsof er mensen zijn geweest in jou leven die je ervan weerhouden hebben om volledig jezelf te zijn zegmaar. Ik heb ook het gevoel dat je nu steeds sterker aan het worden bent. ik zie een periode van heel veel groei bij jou maar ook soms het gevoel help wat moet ik hiermee of het wordt me allemaal teveel. ook zie ik dat je in je leven heel veel keuzes hebt moeten maken maar dat je leven daardoor nu een stuk rustiger en stabieler is geworden. ook jij bent nu een stuk rustiger geworden in vergelijking met vroeger.
Ik zie de komende periode succes op je pad komen maar let ook een beetje op jezelf de boog kan niet altijd gespannen staan. je bent heel zorgzaam voor mensen en de mensen die nu om je heen zijn stellen dat ook heel erg op prijs.
Ik zie ook bij jou in dat je met bepaalde gaves mensen kan helpen mssa iets voor in de toekomst??
tot zover even wat ik eruit krijg
Moontje
Wauw hee dat klopt heel goed hoor.
Ik heb heel veel verdriet gekent vooral omdat ik afscheid moest nemen van mensen die overleden zijn.
Al kan ik communiceren met overledenen het is toch altijd zwaar zeker als het gaat om leeftijdsgenoten.
Daarbij moesten we op mijn 10e verhuizen ,omdat mijn vader vanwege zijn gezondheid de zaak weg moest doen en we hadden een zaak aan huis en hij mocht wel in het huis blijven wonen van de nieuwe eigenaar.
Mijn ouders wilde dit niet.
De nieuwe eigenaar wilde het huis alleen maar voor de zaak.
Mijn ouders wilde niet blijven wonen daar omdat het mijn vader teveel pijn deed.
Het was zijn trots geweest de winkel en nu kon hij het niet meer hebben om zijn gezondheid.
Dat heeft enorme sporen na gelaten hij is ook depressief geweest erdoor.
Ook ben ik veel gepest omdat ik anders was.
door de paranormale dingen die ik zag.
Dat is ook nooit geaccepteerd door mijn ouders.
Nog niet trouwens ,maar ik heb de keuze gemaakt om voor mijzelf te gaan.
Ik heb eerder een belangrijke keuze moeten maken.
Ik kon werk krijgen een vaste baan in een plaats 50km verderop.
Mijn man en ik hadden net een half jaar verkering en hij was het er niet mee eens.
Ik dacht echter :dit is de baan die ik hebben wil.Als hij van mij houd komt hij wel achter me aan."
We zijn inmiddels 15 jaar verder.
Soms heeft hij het er nog over dat hij het niet leuk vond dat ik verhuisde ,maar ik heb nou eenmaal die keuze gemaakt.
Ik wil ook altijd goed zijn voor anderen en zorgzaam.
Ik merk wel dat het gewaardeerd wordt ,maar ik heb ook geregeld gemerkt dat ik de helft aan waardering niet eens door heb.
Dan zegt iemand ineens iets en dan denk ik:echt waar denken jullie zo goed over mij?"
Dat heb ik niet eens door.
Ik ben bezig met nieuw werk en ik ben weer aan het kijken of ik een baan in de zorg kan krijgen.
oP spiritueel gebied help ik ook al geregeld mensen.
Dat vindt ik heerlijk om te doen.
Dank je wel ik vindt het een mooie legging