Lieve IkGeefJeEenRoos
Als ik naar mijn kaartjes kijk zie ik als eerste heel veel kaarten die balans rust en evenwicht aangeven. ik krijg hierbij het gevoel dat je dit op het gebied van werk wel zou kunnen gebruiken. het voelt alsof de dingen op het gebied van werk momenteel nogal tubulent of onstabiel zijn voor je. en misschien ook wel op meedere vlakken in je leven. maar ik zie ook in de kaarten leggen dat er op het gebied van werk een nieuw begin gaat komen met heel veel groei voor je en vooral ook weer meer stabiliteit. zekerheid en geluk zoo van dit heb ik ook weer gehad of iets dergelijks.
Ook op het spirituele vlak zie ik overduidelijk dat er ontwikkelingen komen maar niet meteen. het lijkt alsof je op dat gebied eerst in een rustperiode komt of misschien al zit waarin ook weining ontwikkeling is maar ik zie daar steeds meer veranderingen in komen. ik zie in de kaarten iemand liggen die veel met gevoel (intutie) aan de slag gaat en daar later misschien ook anderen mee kan helpen. misschien kun je op een later moment eens aan de slag gaan met de tarot of lenormand kaarten?
Ik zie al laatste ook dat je heel veel bescherming van bovenaf hebt er zijn heel veel mensen bij jou om je te helpen en te steunen. krijg er het gevoel bij dat je het niet altijd even makkelijk hebt. maar je gaat er doorheen komen. Ook krijg ik een gevoel dat je pas iemand verloren bent?? maar dat weet ik niet zeker
Moontje
Lieve Moon,
Je slaat spijkers met koppen! Wauw, en dank je wel hiervoor!
MEt het werk, ik ben werkeloos en teer op eigen zak, maar ja het geld gaat er wel doorheen, zeker als ik ook wat dieren heb om voor te zorgen.
Dus ik moet wel om de zorg voor hun te dragen. Een knelpunt voor mij erbij is dat ik ook kinderopvang moet regelen, en het moet niet meer gaan kosten dan dat ik verdien....
Waarvoor ik ben opgeleid kan ik helaas lichamelijk niet meer volbrengen, dus ik moet totaal iets anders gaan doen...
3 Punten die wel het plaatje beinvloeden, en waarbij ik niet weet welke kant ik dan op moet gaan... Ik kijk wel advertenties, maar ga volgende week naar het uitzendburo.
Spiritueel, ik ben er wel mee bezig maar op een laag pitje, maar wil zo graag. Echter weet ik ook dat dit pas komt als ik werk heb, vandaaruit gaat het weer groeien (dan heb ik weer de rust voor dit stukje)
Ik wil later graag mensen op deze manier helpen. En tot nu toe al vele terreinen mogen proeven. Ook heb ik de eerste basistarotcursus gehad, en vond het leuk (maar dat is met veel dingen).
Mijn leven gaat niet over rozen en is soms een leuke uitdaging, maar heb zeker wel de kracht om er doorheen te gaan.
Nee, er is niemand kort geleden overleden. Echter ben ik wel bezig gegaan om het verdriet van iemand eindelijk te gaan verwerken, wat ik mijzelf nooit gunde...