Hey diebrabander,
Als ik de kaarten voor jou neerleg krijg ik het beeld van toetsten of examens?? In ieder geval zijn het testen waarin je er gekeken wordt of je voldoende kennis over een bepaald onderwerp hebt. Ben je ook ergens nerveus over? ook dat gevoel krijg ik
Verder krijg ik vooral door dat je nog niet helemaal zeker weet welke richting je uit wilt met je leven je lijkt nog na te denken over verschillende opties zegmaar (je twijfelt nog)
Verder krijg ik ook een teleurstelling te zien die vrij hard bij jou aankwam dit kan te maken hebben met een persoon of situatie
Ik krijg ook door van de kaartjes dat de komende periode stabieler voor je wordt. en dat je uiteindelijk toch de richting gaat kiezen die echt bij je past. Laat je dan vooral leiden door je gevoel en niet door wat andere mensen willen
Liefs Moon
Mwa ik heb nog geen examens, maar had het deze week wel heeel druk met Huiswerk en testen die ik wel goed meost maken. Dat van de stress klopt niet helemaal, want ik heb bijna nooit stress want maak me niet zo druk en nu dus ook niet zo super..
Ik ben indd nog aan het nadenken wat ik later precies allemaal ga doen, het enige wat zeker is, is dat ik wel iets met psychologie ga doen(miss gekoppelt aan marketing ofzo?)
Ik werd gister wel heel teleurgesteld over iemand, maar die teleurstelling bleek later onterecht, omdat ik niet had gezien dat er nog iets onder dat bericht stond hahahaha
Ik denk ook dat de komende periode wat stabieler word ja, want ik weet een beetje wat ik de komende tijd ga doen, en ik denk niet dat er iets heftigs ofzo gaat gebeuren. Wel heb ik het gevoel dat ik nog een kans krijg voor iets, die ik dan wel echt moet pakken.
Heel erg bedankt moon!
Groetjes,
Willem