Lieve Maryssa,
Ik weet niet of je ergens aantwijfelt of je het zal doen ja of nee, maar als eerste heb ik de kaart getrokken en het antwoord is JA, Dit klopt, de twijfel komt omdat ik teveel aan anderen denk hierin (loyaliteit)terwijl ik weet dat ik voor mezelf moet kiezen en dat dit het niet is.
Als 2de kaart trek ik schrijven voor je, denk je er aan om te gaan schrijven? een boek te schrijven misschien, Ik denk er inderdaad wel eens aan om ooit een boek te schrijven. Ik hou er van om met taal bezig te zijn en het schrijven van een boek zou een uitdaging voor me zijn of een baan te nemen die met schrijven te maken heeft, Ik vind het erg leuk om mee te denken over teksten voor bijvb commerciele doeleinden en het opstellen van officiele brieven daar geniet ik ook van het kan ook betekenen dat je je misschien met channelen bezig kan houden daar kan je ook mooie boodschappen mee door krijgen en op schrijven. wat dat betreft heb ik wat meer vertrouwen in mn eigen kunnen nodig ik heb nu nog teveel het gevoel als ik een poging doe dat ik het zelf verzin. Maar zo nu en dan oefen ik en dat blijf ik doen. Channeling lijkt me wel heel mooi om te kunnen inzetten ook tijdens fotoreadings
Het zal in ieder geval een positieve verandering voor je te weeg brengen dat is wat de laatste kaart laat zien. dat je je ook vrijer gaat voelen, je gaat je hart volgen. Ik heb ook een enorme vrijheidsdrang momenteel voel me nu vast zitten en ik wil LOS.Wat fijn om te lezen dit Karda!
dat is mijn lezing voor jou.
ik hoop dat je er iets mee kan, ikhoor het graag van je. De juiste kaarten zijn er voor mijn gevoel uitgekomen en het geeft me de bevestiging dat ik op de juiste weg ben. Dank je wel Karda voor je tijd en je uitleg!Liefs Maryssa
liefs Karda