Loading...
nl

Gratis-Krtn. D.Virtue. S.Choquerre Rider W.- Karda

Sbabe4
Sbabe4 nov 14 '10
Hoi Karda

Ja nu is het voor mij duidelijk wat er bedoeld word. Heel hartelijk dank hiervoor.

Liefs sbabe4
landa
landa nov 14 '10
Lieve Karda,

Ik zou je graag willen vragen voor een kaartreading als je er tijd voor heb,ik heb niet specifiek een vraag!
Nog hartelijk dank voor de fotoreading

Groetjes Landa
karda
karda nov 14 '10
Lieve Landa,

Ik leg voor jou een kaartreading.

lieve groetjes
karda
Islandlady
Islandlady nov 15 '10
Origineel bericht van: karda
Hoi Islanlady,

Voor jou een boodschap van het orakel lessen voor de Ziel van Sojioa Choquerre.

Maak je fouten goed

Heb je iets gedaan of gezegd, waar je niet gelukkig mee bent, en blijft het je bezig houden?
Heb je niet goed of onvoldoende op een eerdere situatie gereageerd en betreur je dat nu?
Ben je voor de zoveelste keer in de bekende woordenwisseling terecht gekomen zonder er uit te komen?
Je vraagt je misschien af hoe kan ik dit herstellen of veranderen?
Je kunt je trots opzij zetten en je fouten toegeven en je niet gaan verdedigen.
En ontkracht je zelf niet door je te gaan verdedigen, hoe gerechtvaardigd dit ook lijkt.

De les van je ziel op dit moment is : Geef zo snel mogelijk je fouten en vergissingen toe en probeer die zo goed mogelijk te herstellen, zodat je de ander niet verder kwetst.
Vraag je hogere zelf hierbij o hulp als je vergeving vraagt en iets goed wilt msaken. Doe iets om de schade die je hebt aangericht te herstellen en meen wat je zegt. Trek je les uit deze ervaing en laat het dan los, je karma is dan verwerkt.

Ben benieuwd of je het kan plaatsen, soms kunnen we het niet direct herkennen komt het pas later.

groetjes Karda


Dit is toch wel heel erg Karda... heel erg sorry dat ik het niet eerder gezien heb! Te druk met werk denk ik.

Dank je wel voor de kaart! Ik kan hem wel plaatsen maar in een andere context. Ik heb eindelijk eens gezegd wat ik moest zeggen en heb er zeker geen spijt van.

En inderdaad als ik fouten maak of een vergissing bega geef ik dat ruiterlijk toe maar zo ben ik altijd al geweest eigenlijk.
Dank je wel lieve schat!

Knuffel en nogmaals sorry!
karda
karda nov 15 '10
Hoi islandlady,

Gelukkig dat je hem kan plaatsen, en in een andere context.

ik heb het graag voor je gedaan,

liefs karda
karda
karda nov 15 '10
Lieve Landa,

deze orakelkaart van de Engelentherapie van Doreen Virtue

Integriteit

Breng in al je handelingen een lijn aan,zodat zijn in overeenstemming zijn met je eigen waarde en je innerlijke wetenschap van wat goed voor jezelf is.

Deze kaart is het antwoord op je vragen of je gebeden over hoe je gelukkiger kunt worden en meer zelfvertrouwen kan krijgen. Het antwoord van de engelen luidt: doe alleen die dingen waarvan jij er van overtuigd bent dat ze juist zijn. Dit is gebaseerd op de wetten van niemand anders, maar alleen op die van jezelf. De engelen zeggen dat, als je jezelf bezig houdt met gevoelens van schuld en schaamte, je dan je eigenwaarde en je zelfvertrouwen ondermijnt. Andersom kun je een goed gevoel over jezelf hebben, omdat je alleenj maar doet waarvan je voelt dat het goed is. Ook dit is gebaseerd op je eigen morele kompas en niet op dat van iemand anders. De engelen kunnen je behulpzaam zijn bij het veranderen of het helen van elke situatie of relatie, dus ben jij in staat je gehele leven volledig in overeenstemming te brengen met je innerlijke waarheid.

Stappenplan
Ga liggen en mediteer alsof je aan het dagdromen bent - dat wil zeggen, sta je verbeelding toe om vrij rond te zwerven. Geef je lichaam ziel en geest de opdracht om een mentale film te tonen, waarin je jouw leven leeft op haar gezondste en hoogste niveau. Kijk naar deze film en merk hoe je je zelf voelt. Zeg vervolgens: Aartsengel Michael ik vraag je om mij te helpen mijn leven en dagelijkse activiteiten zodanig in te richten dat ik volledig ondergedompeld en betrokken ben bij activiteiten die mijn Hogere Zelf weerspiegelen. Help mij alsjeblieft bij het loslaten van al mijn gedragingen, gewoonten of handelingen die schuld of schaamte voortgebracht
hebben in het verleden. Vervang ze door handelingen waar ik een goed gevoel over heb.

Wat onszelf ook altijd heel veel helpt is een blz uit het boek van Louise Hay Gedachten Van Innerlijke waarheid op gevoel te pakken.
deze heb ik voor jou intuitief getrokken.

Loslaten

Als je nog steeds bepaalde gewoontes hebt, vraag jezelf dan af in welk opzicht ze je van dienst zijn.
Wat leveren ze je op?
Wat zou er gebeuren als je ze niet langer had?
Heel vaak zeggen mensen dan: Mijn leven zou beter zijn. Waarom heb je de opvatting dat je het niet verdient om een beter leven te hebben?

Ik laat de behoefte aan deze gewoonte in mijn leven los.

We creeren gewoontes en patronen omdat ze ons op een bepaalde manier van dienst zijn. Soms straffen we iemand of houden we van iemand. Het is verbazingwekkend hoeveel ziektes er gecreeerd worden omdat we een van onze ouders willen straffen of juist liefde willen gev en. Ik zal suikerziekte krijgen net als mijn vader, omdat ik van mijn vader hou. Het gebeurt misschien niet altijd op een bewust niveau, maar als we beginnen met in onszelf te zoeken, zullen we het patroon ontdekken. Vaak creeren we negativiteit, omdat we niet weten hoe we met een bepaald gebied in ons leven om kunnen gaan.
We kunnen onszelf afvragen: Wat vind ik niet leuk? Op wie ben ik boos? Wat probeer ik te ontwijken?Hoe kan dit me redden?Als we er niet klaar voor zijn om iets los te laten - in werkelijkeid er dus aan vast willen houden omdat het ons van dienst is - dan doet het er niet toe wat we doen, het werkt dan toch niet. Als we er klaar voor zijn om het los te laten, is het verbazingwekkend om te zien hoe zelfs iets kleins kan helpen om het los te laten.

-----

En dan nog een kaart lessen voor de ziel van Sonisa Choquette

Laat je licht schijnen

Waar en hoe zoek je erkenning voor wie je bent, en voor de talenten die je bezit?Op een directe manier, door hard te werken? Of indirect, door passief te zijn en dingen uit te spelen? De bedoeling van je ziel op dit moment, dat je actief aandacht vraagt, maar wel om de juiste reden om anderen te inspireren, op te beuren, en te wijzen op het hoogste potentieel van hun hogere zelf.

De les voor je ziel: Stel je hart helemaal open, en neem alle nodige risico´s om je spirit ver en wijd te laten schijnen. Vertrouw of de gaven en talenten die het Universum je gegeven heeft, en laat die tot volle bloei komen, in dienstbaarheid aan je Schepper en aan al je medemensen.
Laat je lamp niet onder de korenmaat staan, zoals Jezus ons leerde in de Bergrede. Je kunt elk podium gebruiken dat tot je beschikking staat om aandacht te vragen, en gebruik het dan om het goddelijk licht in anderen te versterken.

Dit waren de boodsschappen voor jou.
Ik zelf vind ze erg mooi
Ben benieuwd wat je er van vindt.

liefs karda
bloempje
bloempje nov 15 '10
Lieve karda,
wil je voor mij misschien ook een kaartreading doen, ik heb niet echt een vraag maar ben wel zeer nieuwsgierig

Liefs Bloempje
karda
karda nov 15 '10
Lieve Bloempje
Ik heb voor jou de orakelkaart getrokken van Engelentherapie van Doreen Virtue.

Kruinchakra

Geef aandacht aan je eigen ideeen, want zij zijn in werkelijkheid boodschappen vanuit het Universum in antwoord op je gebeden.
Je hebt deze kaart getrokken omdat de engelen van je vragen om de ideeen die je pas geleden hebt ontvangen te vertrouwen en op te volgen, want zij zijn de antwoorden waar je naar op zoek was voor je huidige situatie. Je weet de waarheid en welke stappen je het beste kunt ondernemen. Vertrouw op jekennis hiervan en handel hier ook naar. Wanneer je je eigen ideeen respecteert, zal het Universum je op dezelfde manier behandelen door je aanvullende ondersteuning te sturen, terwijl jij je leven op een gezonde manier an het veranderen bent. Deze kaart is ook een boodschap om je kruinchakra schoon te maken, waarmee je in contact staat met de Universele Wijsheid. Je kruinchakra kan geblokkeerd raken als je je innerlijke gedachten als wishfull thinking of gewone kennis afdoet. Denk er aan dt alle ingenieuze ideeen beginnen als een dagdroom die tot wonderbaarlijke uitvinden kan leiden.

Stappenplan

Aarts engel Uriel (wiens naam betekent Goddelijk licht) is de engel van de goddelijke wijsheid en kennis. Ga rustig zitten en zeg:
Aartsengel Uriel, ik roep je nu aan om mijn kruinchakra schoon te maken en in evenwicht te brengen. Ik vraag je om hulp om meer in de ideeen die mij invallen te geloven en er op te vertrouwen. Help mij om op een verantwoorde wijze mijn goddelijk geinspireerde ideeen te volgen.

--------

Ik heb voor jou ook uit het boek van Louise Hay Gedachten van Innerlijke Wijsheid intuitief een blz getrokken en aan jou gedacht.

het onderwerp is kwaadheid

Een van de ergste dingen die we kunnen doen , is boos worden op onszelf.
Kwaadheid sluit ons alleen maar meer op in onze patronen.

Ik heb de vrijheid om mezelf te zijn (affirmatie)

Slik je kwaadheid niet in om het vervolgens ergens in je lichaam te laten nestelen. Als iets je vasn streek maakt, laat het dan lichamelijk afvloeien. Er bestaan meerdere methoden om op positieve manieren van deze gevoelens af te komen. Je zou hard kunnen schreeuwen in je auto, met de raampjes dicht. Je kunt op je b ed slaan of op kussens meppen. Je kunt herrie gaan maken en alles eruitgooien wat je wilt zeggen. Je kunt alles uitschreeuwen in een kussen. Je kunt een stukje gaan rennen of iets als tennis gaan spelen om de energie de vrije loop te laten. Sla op je bed of mep op kussens minstens een keer per week, of je je nu boos voelt of niet, alleen maar om die fysieke spanningen die je in je lichaam oppslaat, los te laten.

Dit ware de boodschappen voor jou bloempje

liefs Karda
bloempje
bloempje nov 15 '10
wouw!!! echt waar, die kaart komt gewoon eng dichtbij, ik handel altijd uit gevoel en uit ingevingen, en zeker na vandaag past deze kaart meer en meer dan perfect, je had géén betere kunnen trekken.
en die tekst van kwaadheid...... had je na gisteren ook niet beter kunnen treffen. het klopte precies.

Daank je wel.

Liefs Bloempje
karda
karda nov 15 '10
Graag gedaan

liefs Karda
landa
landa nov 16 '10
Lieve Karda,
Allereerst bedankt voor je tijd en energie en de kaartlegging!
Ik von het wonderbaarlijk dat je voor mij een engelen kaart trok an D.Virtue mede omdat ik door het trekken van een aartsengelenorakel op deze site ben gekomen voor genezing.

Veel dingen wat je kaart vertelt komen steeds terug bij mij,ik vindt het een bijzonder mooie lezing en heb die al wel 3 keer gelezen om het optimaal binnen te krijgen...Ik ga er zeker mee aan de slag !
Nogmaals hartelijk bedankt
groetjes Landa
karda
karda nov 16 '10
Lieve Landa,

Ik heb het graag voor je gedaan.

lieve groetjes karda
Mimosa
Mimosa nov 22 '10
Hallo Karda,

Zou jij voor mij een legging willen doen?
Ik heb geen vraag.

Liefs, Mimosa
karda
karda nov 22 '10
Ok ga ik voor je doen.

liefs karda
Iverinn
Iverinn nov 22 '10
Hallo Karda, zou je voor mij ook een legging willen doen, ik heb geen vraag en het heeft geen haast.
Ik merk het wel, liefs Iverinn
karda
karda nov 22 '10
Hoi mimosa,

Ik heb voor jou van de privelessen van de Ziel van Denise Linn
voor het verleden mildheid, heden gerichte aandacht en toekomst vrede.

beginnen bij het verleden

Zou het kunnen dat je in het verleden niet zo mild en begripvol voor je zelf was, deze kaart geeft ook aan je weet absoluut zeker dat jou mening de juiste was, maasr dat het toch ook wijs kan zijn om niet op je strepen te staan. De schepper weet de waarheid van een situatie ook als anderen dat dan niet doen.
Luister naar de waarheid van anderen, zonder daar je eigen mening tegenover te stellen. Spreek met liefde, vriendelijkheid en diplomatie. Wees vriendelijk voor jezelf, en heb het pad dat je volgt lief.

heden
gerichte aandacht

Waar je aandacht naar uitgaat dat creeer je.Het is tijd om je aandacht, je intentie en je passie te richten op een ding. en deze niet te verspreiden over verschillende dingen.

Wat je om je heen ziet is het resultaat van waar je aandacht naar uit gaat. Als je gedachten zich bezig houden met iets goeds, dan trek je positieve ervaringen aan. Als je aandacht ligt bij iets wat niet werkt, creeer je daarmee meer van diezelfde moeilijke en uitdagende situaties.Als je niet gelukkig bent met de koers van je leven, concentreer je dan op wat je verlangt, en niet op wat je niet wilt. om innerlijke kracht te genereren, moet je je energie van binnen bundelen, en je bewust richten op een ding. aandacht die verbrokkeld is over duizend dingen, en duizend kanten op kijkt verzwakt je kracht. wijd je aandacht op iets wat je enthousiast maakt. verminder de activiteiten die voor dit doel niet belangrijk zijn, en het zal slechts een kwestie van tijd zijn, en er gebeuren wonderen.

de affirmatie die je hier bij kunt gebruiken is

Al mijn gedachten gaan in de richting van hoogste goed.

toekomst kaart vrede

Haal adem.... haal nog eens adem, diep en meerdere keren, Alles stroomt zoals het de bedoeling is, kalm en moeiteloos. Alles is in perfecte harmonie.

Wat je ziel je wil laten weten

Ware vrede is niet statisch en niet saai. Het is vol van gratie, enthousiasme en vitaliteit. Rust is het bewustzijn dat alles zich ontvouwt volgens het goddelijke plan. Sereenheid is iets wat je moet verwerven. Je moet er aan werken, of naar zoeken- maar het is al ergens in jou aanwezig. Als je dit in jezelf wilt ervaren, maak je leven dan eenvoudig, breng tijd door in de natuur, en neem de tijd om te luisteren naar de boodschappen van je Ziel. Vrede stijgt uit boven angst, en boven illusie dat je afgescheiden bent. Vrede verbindt je innig met God.

de affirmatie die je kan doen is

Ik adem diep, en weet dat alles goed is in mijn universum.

Dit was de boodschap voor jou op dit moment.
ik ben benieuwd of je het kan plaatsen.

liefs karda

Mimosa
Mimosa nov 22 '10
Lieve Karda,

Heel erg bedankt voor de legging. Ik kan er zeer zeker wat mee.
Het is heel treffend.
Ik ben in het verleden inderdaad niet erg mild en begripvol naar mezelf toe geweest. Maar heb gaande weg geleerd, vooral de laatste jaren, de laatste tijd om mededogen voor mezelf te hebben. Aardig voor mezelf te zijn, omdat het daar toch mee begint.
Ook wat het gelijk hebben betreft, klopt het wel. Hoewel ik niet perse mijn gelijk wilde halen, speelde het inwendig vaak wel door in mijn gedachten. Inmiddels heb ik ook geleerd dat ik dat kan loslaten, dat het er niet toe doet.

Momenteel ben ik inderdaad nogal versnipperd. Ik kom steeds dichter bij mezelf, leer steeds meer nieuwe kanten van me kennen, maar tegelijkertijd gaat het leven binnen mijn gezin door. Ik krijg al steeds te horen via verschillende wegen dat ik bewust moet leven, bewust moet zijn en dat sluit hier mooi bij aan.

Wat de toekomst vrede betreft. Ik ben heel blij met de boodschap van mijn ziel. Ze laat me duidelijk weten dat hoe ik nu bezig ben goed is, dat ik nu niet te veel moet willen, niet van alles moet gaan aanpakken, maar dicht bij mezelf, de natuur te blijven. Te zorgen dat er meer ruimte ontstaat voor de ziel. Wat daarna komt, komt daarna en is nu (nog) niet belangrijk. Eerst mijn vertrouwen vergroten en vrede versterken, dat is de basis en een basis die onomkeerbaar is.
Hoewel ik heel blij ben met alle ontwikkelingen in mijn leven, met het dichter bij mezelf komen, boezemt het me ook angst in. Angst voor wat ik kan, angst voor wie ik ben.
Mijn ziel stelt me gerust, nu ik dat heel erg nodig had.

Je ziet Karda, een heel verhaal, maar ik moest uitgebreid antwoorden. Hoewel ik geen vraag had, heb ik toch de antwoorden gekregen die ik dringend nodig had. smile
karda
karda nov 22 '10
Hoi Iverinn,

Ik heb een kaart voor jou van aartsengel Michael dit is jou boodschap.

Onschuld

Aartsengel Michael houdt je troostend vast en verzekert je ervan dat je onschuldig bent. Vraag hem je te helpen jezelf te vergeven en je schuldgevoel los te laten (hetgeen een heftige emotie is die je ervan weerhoudt innerlijke vrede te ervaren) door te zeggen: Aartsengel Michael dankjewel dat je mij helpt mijzelf te vergeven voor (benoem de specifieke gebeurtenis) en voor al het andere waarvan ik mijzelf de schuld heb gegeven. Help me alsjeblieft al mijn zelfbeschuldigingen los te laten uit mijn lichaam, ziel en geest. Voel dat er iets ontzettend zwaars van je afvalt, als Aartsengel Michael je hept om je ware onschuld te omhelzen. Je vroegere gedrag zou nooit Gods volmaakte handwerk teniet kunnen doen, door jou te scheppen als een krachtig, liefhebbend en hoogstnodig wezen van licht en liefde.

Wat deze kaart mogelijk zou kunnen betekenen.

Degene over wie je je vraag stelt is onschuldig
Je moet iets schoonmaken of ontgiften
Je kunt vertrouwen hebben in de situatie waar je je vraag over stelt.
Richt je op de goede eigenschappen van andere mensen in plaats van op hun fouten.

dit gebed zou je kunnen doen

Lieve God en engelen, dankjewel, dat jullie mij laten zien dat al jullie eigenschappen van zuiere liefde en licht in mijzelf en andere wezens weeerspiegeld worden. Help mij de onschuld die God mij heeft gegeven te omhelzen, zodat ik in vrede kan leven.

en dan heb ik voor jou nog een kaart van lessen van de ziel van Sonia Choquette

Begin te verkennen.

Zou je graag de sleur willen doorbreken, andere dingen doen dan de gewone?. Kom je in opstand tegen datgene wat jou schijnbaar altijd maar onder druk blijft houden?
Als dat zo is, wees dan blij je zit niet in een midlifecrisis.
Je ziel is eenvoudig bezig het vuur van je ware zelf weer op te stoken. Dit plotselinge verlangen naar het onbekende is de manier waarop je ziel je wil afhouden van onderwerping van je ego, en terug wil brengen naar de vreugde van geest. Vecht niet tegen deze gekke invallen, integendeel ga er in mee - ook als je de zin ervan niet ziet, of als je geen idee hebt waar naartoe ze je leiden.
De bedoeling van je ziel op dit moment is je het avontuur te doen aangaan van het onbekende. Het zal je terugbrengen tot je ware zelf. Dus volg je ziel en probeer dingen uit die volledig afwijken van wat je normaal doet.

De les voor je ziel:Leg je geest geen beperkingen op, maar wees open en ontvankelijk voor elke boeiende kans of uitodiging. Doe het gerust rustig en voorzichtig, maar ga wel voorwaarts. Het Universum waakt over je, en beschermt je gedurende de hele reis.

dit waren de kaarten voor jou.
ben benieuwd wat je er van vindt.

liefs karda

karda
karda nov 22 '10
Lieve Mimosa,

Ik ben blij dat je de antwoorden hebt gekregen die je zo nodig hebt op dit moment.
Ik vind het altijd zo mooi dat de kaart zo treffend is en dan net weer die steun is die je dan zo goed kan gebruiken.

lieve groetjes karda
nona
nona nov 23 '10
Lieve Karda,

Zou je mischien ook voor mij kaart willen leggen .
Ik heb niet specefiek een vraag.

liefs mienona
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki