Loading...
nl

Gratis-Krtn. D.Virtue. S.Choquerre Rider W.- Karda

Sbabe4
Sbabe4 nov 8 '10
Origineel bericht van: karda
Hoi Sbabe4,
IK heb voor jou een boodschap van de orakelkaarten van lessen voor de ziel van sonia choquerre.
de kaart Heb vertrouwen

De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je je visie verbreedt en dat je aanvsaardt dat alle dingen die gebeuren een belangrijke spirituele reden hebben, die je misschien niet altijd begrijpt., blijf in ieder geval vertrouwen op de goddelijke gerechtigheid die ten alle tijden werkzaam is.

Vraag je je af waarom jou dromen gedwarsboomd worden en dat anderen een voorkeursbehandeling krijgen?

Haal diep adem en laat je emoties tot rust komen. Je bent nu aan het leren dat op zielsniveau, gerechtigheid altijd aan het werk is.

De les voor je ziel op dit moment is: Houd je verre van zelfmedelijden of wrok, en accepteer dat jou levensreis is, wat het is om een goede reden. Er wordt misschien van je gevraagd om vertrouwen te hebben en de controle los te laten, door de huidige moeilijkheden kun je de juiste waarden en kwaliteiten ontwikkelen
Schik je in het moment en accepteer het met waardigheid en gratie.
Vraag je hogere zelf om je de kracht te geven door te gaan en om overal het beste van te maken.

dit was de kaart voor jou

groetjes Karin,

ik ben benieuwd of je het kan plaatsen


Hoi Karda

Allereerst heel hartelijk dank voor je kaartlegging. Ik moet eerlijk zeggen dat is soms sommige dingen heel moeilijk kan interpreteren. Dus ook jou kaartlegging moet ik wel een aantal keren lezen voordat ik er iets van begrijp. Sommige bewoordingen begrijp ik niet zo goed, en weet ik de betekenissen ervan niet. Maar dat ligt aan mezelf haha.

Ik moest allereerst lachen toen ik het woordje vertrouwen las. Bij mijn fotolezing kwam dit ook al naar voren. Heb moeite met mensen vertrouwen. Maar 1 ding klopt zeker dat alles een reden heeft dus ook op spirituele gebied, daar geloof ik heilig in.
Nogmaals heel hartelijk dank.

Liefs Sbabe4
karda
karda nov 8 '10
Hoi Sbabe4,

Als je iets niet begrijpt of sommige woorden kan je het gewoon vragen hoor, misschien kan ik het met een voorbeeld duidelijker voor je maken.
vraag gerust.

lieve groetjes karda
admin
admin nov 8 '10
@ Karda

Ik heb de kaart gelezen, mooi,1 kaart die verleden,heden en toekomst omvat is ongelooflijk mooi.
Later geef ik een uitgebreide reactie.

Dankjewel
liefs
Nougnag
Islandlady
Islandlady nov 9 '10
Origineel bericht van: karda
dsank je wel we leggen een kaartlegging voor je

groetjes karda en tamarabutterfly


Dank jullie wel smile

X
admin
admin nov 11 '10
ik zou ook graag een legging willen als je de tijd en het energie hebt. Ik heb niet echt een vraag, ben gewoon benieuwd.

veel liefs.
karda
karda nov 11 '10
Hoi Precious,

ja hoor is goed.

gaan we doen.

lieve groetjes Karda
admin
admin nov 12 '10
Hoi Karda, ik zou ook graag een kaartlegging willen,
ik heb geen specifieke vraag,

groetjes Zilveren Spin.
Sbabe4
Sbabe4 nov 12 '10
Hoi Karda

Sorry voor de late reactie. Maar wat word er met de zin. Haal diep adem en laat je emoties tot rust komen. Je bent nu aan het leren dat op zielsniveau, gerechtigheid altijd aan het werk is.

Deze zin snap ik niet helemaal.

Alvast hartelijk dank

Liefs Sbabe4
karda
karda nov 14 '10
hoi sbabe4

met de zin wordt bedoeld
de kaart ging erv eigenlijk om dat het lijkt dat je soms oneerlijk wordt behandeld dat anderen iets wel krijgen en jij niet sommigen het voor de wind gaan, maar dat je nu aan het leren bent op zielsniveau dat gerechtigheid altijd aan het werk is zelfs als het leven niet meer schijnt te zijn dan je treft het of je treft het niet. de bedoeling van je ziel is op dit moment dat je je kijk er op verbreedt en dat je aanvaardt dat alle dingen die gebeuren een belangrijke spirituele reden hebben,die je misschien nog niet helemaal begrijpt. hoe het er aan de buitenkant ook uit ziet, hoe onrechtvaardig of oneerlijk het leven lijkt te zijn, vertrouw dat de goddelijke gerechtigheid altijd wekzaam is.

ik hoop dat het wat duidelijker is geworden wat er bedoelt wordt.

lieve groetjes karda
karda
karda nov 14 '10
Hoi precious,

dit is jou boodschap.

ik heb als verleden kaart denk na over jou waarheid
de nu kaart alles met mate
de toekomst kaart wees geduldig.


in het verleden was het wel eens moeilijk voor je om aan te geven waar je echt voor stond het is de bedoeling dat je toen leerde waar geloof je in,en de vraag wat beheerst je gedachtn, je emoties, je fantasieeen, wat is je missie? en waarom?

de les voor je ziel je wordt gevcraagd te stoppen met het erkopen van illusies, en te beginen met de principes te dienen van waarheid, integriteit, moed en bovenal liefde. Geniet de vrede en de rust die uit het je zelf laten inspireren door je hogere zelf, en te komen tot zinvollere en onzelfzucchtige inspanningen.Als je op zoek bent naar je ziel, dan vind je jouw licht.

heden
Alles met mate
Ben je je de laatste tijd op een of ander gebied in je leven jezelf te veel te buiten gegaan? Eet je bijbvoorbeeld chocola alsof er geen morgen is? Heb je je trainingsschemja laten verslappen, en zit je langer dan goed is lui op de bank? Heb je teel uitgegeven, en maak je je nu zorgen hoe je volgende maand je rekeningen moet betalen?Is je leven een en al spel geworden, en geen werken? of ben je doorgeschoten naar de andere kant? In al deze gevallen ben je je geestelijke evenwicht kwijtgeraakt en roept je ziel je terug naar heet midden.
De bedoeling van je ziel op dit moment dat je de discipoline volgt die je groei bevordert, niet stagneert. Het is belangrijk je te oefenen in zelfcontrole, maar nieet zo dat je jezelf niets gunt, en je leven alle vreugde en genieten verliest - of dat je dat zo streng doet dat je er zelfs ziek van wordt.

De les voor je ziel. Volg de spirituele discipline van matigheid en vermijd alle uitersten. Sta jezelf vooral toe van de goede dingen van het leven te genieten, maar laat deze niet je gevoel voor wat goed is overheersen. Wees ceatief en geef jezelf allerlei kansen om de middenweg te volgen. Bedenk dat dde optie van het alles of niets een keuze is die nooit werkt.

de toekomst

Wees geduldig

Lijken beaapde omstandigheden in je leven zich tegen je te keren. Merk je dat bepaaldde verlangens die je hebt, of doelen die je je had gesteld, worden geblokkeerd?
Maakt dat je boos, of zorgt dat ervoor dat je gemakkelijk uitvalt en soms met de dingen wilt gaan gooien en smijten Of wordt je ontmoedigd begin je te denken om het op te geven?
De bedoeling van je ziel op dit monment dat je alle obstakels ziet als aanwijzingen, Je moet je intenties en je pogingen opnieuw bekijken, fijner afstemmen en dan opnieuw beginnen.
in plaats van uit te vallen naar anderen, vraag jezelf af waar je datgene wat je graag weilt aan het forceren bent. misschien is het nog niet volledig gerijpt. Op wel punt maak je een te grote spong zonder te kijken?
De les voor je ziel doe een stap terug en kijk eens zorgvuldig waar jee wellicht een of meer belangrijke stappen op je reis hebt overgeslagen, of gemist. waar ben je tekort geschoten in je verantwoorlijkheden? Als een goddelijk wezen kun je alles creeeren wat je wilt, maar alleen als je echt alles doet wat dagene wat je creert van je vraagt. Er zijnb geen kortere wegen, of vrije doorgangen, in hget proces van het bouwen aan succes. Het enige obdstakel ben jezelf, en de vergissingen die je maakt, Dus houd je heftige emoties in bedwang. begin opnieuw en breng wat geduld op.

dit waren de kaarten voorjou
ben benieuwd of je er iets van herkent.

(ik kreeg halverwege op eens kleinere lettertype ik weet even niet het te veranderen.groetjes karda

dit waren de oraken kaart lessen voor de ziel van Sonisa Choquette
Emuca
Emuca nov 14 '10
Lieve Karda, ik wil ook graag een legging als je tijd en zin hebt. Het onderwerp over de legging wil ik graag zien als 'het hebben van energie'.

Liefs
karda
karda nov 14 '10
Hoi Zilveren spin,

Dis is jou boodschap

het zijn er 2 geworden van de orakelkaarten van aartsengel Michael van Doreen virtue.
Deze kwam open te liggen bij de legging dus die komt er bij.
dat is Vertrouwen.
en de andere is Laat de waarheid in jezelf toe en handel in overeenstemming hiermee.

we beginnen met vertrouwen.

Deze kaart dient als talisman om je zelfvertrouwen te vergroten.
Aartsengel Michael heet getracht je ervan te verzekeren dat je de kracht, de macht en het vermogen hebt, wat heel waardevol is voor het vredesplan van God.
Miachel beschermt je, terwijl jij je schitterende licht laat schijnen. Luister naar je intuitie en doe de dingen metkalmte.
In je relaties trekt jou zelfverzekerdheid gezonde mensen naar je toe.Het ontketend ook respect in andere mensen.Vraag s avonds voor je gaat slapen Aartsengel Michael omj je zelfvertrouwen te verhogen. Je zult dan wakker worden met een gevoel van liefde en mededogen voor jezelf en andere mensen.

mogelijk specifieke betekenissen.

Heb vertrouwen in je eigen plannen en ideeen
sta open voor je intuitie, want dan werk je doelgericht
vertrouw degene over wie jee vraag stelt
wees er van overtuigd dat je op de juiste weg bent
weet dat er op dit moment en in de toekomst aan je financiele behoeften zal worden tegemoetgekomen.

gebed
aartsengel Michael, geef mij wat van je moed en je geestkracht te leen. Help mij mezelf te realiseren dat ik een ben met alles wat goddelijkis: Wijsheid, kracht, liefde, creativiteit, overvloed en gezondheid. Laat mij mijzelf op allerlei manieren vol vertrouwen en vrede voelen.

De andere kaart

Laat de waarheid in jezelf toe en handel in overeenstemming hiermee.

Je hebt deze kaart getrokken, omdat je een belangrijk gevoel hebt geprobeerd te negeren.
Probeer het toch toe te laten ook al zou je het misschien wel willen wegduwen, want dit gevoel verzoekt je dringend om eerlijk te zijn naar jezelf. Aartsengel Michael zegt dat het onder ogen zien van deze waarheid helend voor je zal zijn, en je de richting zal aanwijzen en het advies zal geven over dat waar je naar op zoek bent.
Je hebt geprobeeerd je innerlijke impulsen te verontachtzamen, omdat je jezelf zorgen maakt om de veranderingen die je leven met zich mee brengt. Aartsengel Miachel verzekert je nogmaals dat hij je gebeleidt, dat er aan je behoeften wordt tegemoetgekomen en dat je relaties gezond bljven.

Mogelijke speciale betekenissen.
Herstel of ga weg uit een ongezonden situatie
Sluit geen compromissen
Zie je angsten onder ogen
Blijf liefdecvol over jezelf en je situatie denken

Gebed
Ik waardat het dat je mij helpt mijn gevoelens met dankbaarheid en aanvaarding onder ogen te zien, zodat ik op een liefdevolle wijze eerlijk tten opzichte van mijzelf en andere mensen kan zijn. Dankjewel Aartsengel Michael, dat je mij de moed en de kracht hierv oor hebt gegeven.

Dit waren de boodschappen voor jou

lieve groetjes Karda
admin
admin nov 14 '10
Hoi Karda, dat zijn mooie kaarten,
waar ik zeker wat aan heb,
dankjewel !
karda
karda nov 14 '10
Lieve witten maan,

Wat bedoel je precies met het hebben van energie?


Liefs Karin
Emuca
Emuca nov 14 '10
Als in... hoe ik in mijn energie zit en hoe ik beter met mijn energie om kan gaan.
karda
karda nov 14 '10
ok duidelijk, ik zal zo de vraag stellen

lieve groetjes Karda
Emuca
Emuca nov 14 '10
Dankjewel.
karda
karda nov 14 '10
Lieve Witte maan,

Ik dacht ik begin met de energie kaarten van ivoi.

Het wordt sterker als je natuurlijk de afbeelding erbij ziet van de kaart, maar het is een krachhtige energie.
Opstanding
Hoe het ook is of was. Het licht wacht. Kom in beweging.

ik zou de kaart voor je kunnen scannen en dan naar je mail adres kunnen sturen, dat hoor ik dan nog wel van je of je dat graag wilt. )dan zou je ook nog een meditatie erbij kunnen doen,
er staat om je dieper met de boodschap bezig te houden zou je je een soort heilig kader moeten maken. je kunt de werking van deze beelden, deze afbeeldingen versterken, als je in gedachten of in gebed de betreffende energie oproept of anroept. Leg de kaart dan voor je neer, stem je er op af. en stap dan mediterend binnen in de energie van e kaart.
en dan staat er nog een voorbeeldmeditatie beschreven om je met de energie te verbinden.

Verder heb ik vraag voorgelegd aan het orakel van de elfen boodschappen van de elfen.

de kaart is geworden
Wees jezelf

De situatie vraagt, dat je je eigen authentieke zelf bent, dat is de basis voor je persoonlijk macht en power.
Je bent het sterkst en het meest effectief als je echt bent, en authentiek tegenover jezelf en tegenoveer anderen. Als je doet alsof je iets anders voelt, doet of bent dan je ware zelf, dan verlies jehet contact met je echte gevoelens, en deze zijn een bron van belangrijke aanwijzingen van boven.
Het antwoord op je vraag die je hebt is:gedraag je, spreeken kleedje zelfs zoals je dat normaal zou doen. En trek je niets aan van wat anderen denken. Als je jezelf bent, geeef je anderen de gelegenheid van de ware jij te houden.

Verdere betekenissen van de kaart
Vertrouw je gevoelens
EEen relatie wordt beter als je niet meer op je hoede bent
Doe je werk in je eigen persoonlijke stel, dit is de sleutel voor succes
Vertrouw je ideeen en werk die uit
Breng jezelf vollledig tot expressie, maak iets artistieks of doe iets heel creatiefs.

dit waren de kaarten voor jou witte maan

liefs karda

Emuca
Emuca nov 14 '10
Dankjewel Karda, de kaarten passen precies bij mijn situatie.. Ik wil de kaart graag zien, zal je dus even een berichtje sturen met mijn emailadres.
karda
karda nov 14 '10
graag gedaan

liefs karda
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki