Loading...
nl

Gratis-Krtn. D.Virtue. S.Choquerre Rider W.- Karda

karda
karda nov 7 '10
hoi sbabe4

nee hoor je hoeft niet perse een vraag te hebben
ik kan ook gewoon vragen of er nog een boodschap voor je is
aan het orakel.

ik zal hem voor je leggen

groetjes karda
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 7 '10
halllo karda
zou je ook voor mij een keertje willen leggen
ik heb pas reiki 1 gedaan en wil hierna ook reiki 2 gaan doen maar dat gaat in april 2011 gebeuren
verder ben ik regelmatig op de site en kijk ik ook bij de foto s en heb dan ook wel eens,zo van ja dat is zo en zo
maar ik durf meestal niet ben dan bang dat ik het verkeerd heb
groetje margo
Islandlady
Islandlady nov 7 '10
Hallo Karda en TamaraButterfly,
Wat een mooie namen overigens.
Ben net weer terug op het forum dus allereerst welkom!!!

Willen jullie voor mij een kaart leggen? Heb geen specifieke vraag eigenlijk. Ik lees wel welke kaarten voor jullie bij mij goed voelden.
Liefs
Islandlady
Sbabe4
Sbabe4 nov 7 '10
Hoi Karda

Fijn dat jij(jullie) voor mij een kaartlegging willen doen. Ik wacht rustig af!!!!

Liefs Sbabe4
karda
karda nov 7 '10
hoi Margo,

Heb je nog een vraag die ik voor je kan stellen?
als je er geen hebt is het ook goed

groetjes Karda
karda
karda nov 7 '10
ja hoor doen we

groetjes karda en tamarabutterfly
karda
karda nov 7 '10
dsank je wel we leggen een kaartlegging voor je

groetjes karda en tamarabutterfly
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 7 '10
hoi
nou nee ik heb eigenlijk geen vraag

groetjes margo
admin
admin nov 7 '10
Hay Karda

Wat leuk dat je deze kaartleggingen aanbiedt.
Mag ik ook een legging aanvragen,ben altijd erg benieuwd
wat er uitkomt,uit de kaarten.
Ik heb geen specifieke vraag op dit moment.

liefs
Anuschka
karda
karda nov 7 '10
ja hoor, het duurt even want er zijn er nog meer die het hebben gevraagt.

groetjes karda
karda
karda nov 7 '10
Hoi Sbabe4,
IK heb voor jou een boodschap van de orakelkaarten van lessen voor de ziel van sonia choquerre.
de kaart Heb vertrouwen

De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je je visie verbreedt en dat je aanvsaardt dat alle dingen die gebeuren een belangrijke spirituele reden hebben, die je misschien niet altijd begrijpt., blijf in ieder geval vertrouwen op de goddelijke gerechtigheid die ten alle tijden werkzaam is.

Vraag je je af waarom jou dromen gedwarsboomd worden en dat anderen een voorkeursbehandeling krijgen?

Haal diep adem en laat je emoties tot rust komen. Je bent nu aan het leren dat op zielsniveau, gerechtigheid altijd aan het werk is.

De les voor je ziel op dit moment is: Houd je verre van zelfmedelijden of wrok, en accepteer dat jou levensreis is, wat het is om een goede reden. Er wordt misschien van je gevraagd om vertrouwen te hebben en de controle los te laten, door de huidige moeilijkheden kun je de juiste waarden en kwaliteiten ontwikkelen
Schik je in het moment en accepteer het met waardigheid en gratie.
Vraag je hogere zelf om je de kracht te geven door te gaan en om overal het beste van te maken.

dit was de kaart voor jou

groetjes Karin,

ik ben benieuwd of je het kan plaatsen
karda
karda nov 7 '10
Hoi Margo,

Ik heb voor jou ook een orakelkaart getrokken van Sonia Choquerre lessen voor de ziel

Treed je tegenstanders tegemoet

Blijf je passief, tegen over mensen of omstandigheden die je op ethisch of moreel gebied of zelfs fysiek beledigen
je zonder respect behandelen je kwaad doen, boos maken, Ben je je bewust dat beloften of afspraken niet nagekomen worden, je bewust van onrrechtvaardigheid, tast het je gevoel van eigenwaarde aan?
Je vraagt je af of je je mond open moet doen, of dat je beter kunt zwijgen en om confrontaties te vermijden?
Dit is eeen belangrijk kruispunt voor je ziel.
De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je elke dreigende en verwarrende situaties vermijdt, maar dat je wel reageert op de verkeerde en onterechte dingen die je tegenkomt, met je hoofd en met je hart.

De les voor je ziel is Wees zo objectief mogelijk, praat erover meet een bekwaam iemand, kijk of je onbewuste patronen kunt herkennen zowel in je tegenstander als in je zelf (als spiegel naar jezelf toe)
Probeer te begrijpen wat de motieven van de tegenstander zijn, en probeer helderheid te krijgen over je eigen beweegredenen en verlangens.
Vernmijd oordelen en zelfrechtvaardiging, luister met je hart maar antwoord met een helder hoofd.

Ben benieuwd of je het kan plaatsen

groetjes Karda
Duifje
Duifje nov 7 '10
Hai Karda,

Mag ik je vragen of je voor mij ook kaarten wil leggen?

Mijn vraag? Ik heb niet echt een vraag op dit moment, een algemene legging is denk ik het makkelijkste in deze.(er komt me gewoon geen vraag op)

Bedankt alvast,

Lieve groet,
Duifje
karda
karda nov 7 '10
Hoi Islanlady,

Voor jou een boodschap van het orakel lessen voor de Ziel van Sojioa Choquerre.

Maak je fouten goed

Heb je iets gedaan of gezegd, waar je niet gelukkig mee bent, en blijft het je bezig houden?
Heb je niet goed of onvoldoende op een eerdere situatie gereageerd en betreur je dat nu?
Ben je voor de zoveelste keer in de bekende woordenwisseling terecht gekomen zonder er uit te komen?
Je vraagt je misschien af hoe kan ik dit herstellen of veranderen?
Je kunt je trots opzij zetten en je fouten toegeven en je niet gaan verdedigen.
En ontkracht je zelf niet door je te gaan verdedigen, hoe gerechtvaardigd dit ook lijkt.

De les van je ziel op dit moment is : Geef zo snel mogelijk je fouten en vergissingen toe en probeer die zo goed mogelijk te herstellen, zodat je de ander niet verder kwetst.
Vraag je hogere zelf hierbij o hulp als je vergeving vraagt en iets goed wilt msaken. Doe iets om de schade die je hebt aangericht te herstellen en meen wat je zegt. Trek je les uit deze ervaing en laat het dan los, je karma is dan verwerkt.

Ben benieuwd of je het kan plaatsen, soms kunnen we het niet direct herkennen komt het pas later.

groetjes Karda
karda
karda nov 7 '10
Hoi Anuschka,

Voor jou ook een orakelkaart van lessen voor de Ziel van Sonia Choquette.

Erken je kwetsbaarheden

Voel je je onzeker over je toekomst, en gebruik je daarom al je mentale trucjes en talenten om dat ongemakkelijke gevoel te negeren?
maak je je overmatig zorgen of je wel voldoet aan datgene wat nodig is. Of dat nu op fusiek, mentaal of spiritueel gebied is.
Ben je bang dat je dat niet kunt? ontken je stiekem, of openlijk, je kwetsbaarheid, of je afhankelijkheid van anderen?
de bedoeling van je ziel op dit moment is dat je je kwetsbaarheid omarmt, en dat je rustig de werkelijkheid aanvaardt, dat alle leven volkomen afhankelijk is van de liefhebbende geest van het universum.

Laat je ego je niet langer manipuleren, of bang maken, zodat je probeert om je leven volkomen onder controle te krijgen.
geef al je behoeften over in handen van je scepper, wees dankbaar voor alles wat je hebt gekregen en weet dat de bron hiervan onuitputtelijk is.
als je de werkelijkheid en de waarheid accepteert dat jij het geliefde kind bent van de goddelijke vader en moeder, dan zullen al je werkelijke behoeften beter worden vervuld dan dat je je ooit had kunnen voorstellen.

ik ben benieuwd of je dit op dit moment kunt plaatsen.

Groetjes Karda
karda
karda nov 8 '10
Ik heb nu voor jullie 1 kaart getrokken,
maar als jullie nog een keer behoefte hebben om bijvoorbeeld een keltisch kruis legging te krijgen, dan kan dat natuurlijk ook.
Maar die legging is eigenlijk wel het beste als je een vraag stelt.
Er zijn natuurlijk nog veel meer leggingen, ook voor de liefde, of om meer inzicht in je zelf te krijgen, en die kan ik ook doen.

Groetjes Karda
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 8 '10
hoi karin bedankt voor de kaartlegging
deze heb ik wel een keer moeten lezen

in sommige dingen vind ik mij wel maar andere dingen kan ik niet plaatsen zoals ik heb met mensen het contact verboken,die mij inderdaad in het verleden pijn hebben gedaan

en ik ben de laatste tijd goed bezig aan me zelf te werken
en zo ben ik nu ook met reiki bezig en heb onlangs reiki1 afgerond

bedankt en heel veel liefs margo
karda
karda nov 8 '10
Hoi Duifje,

Ik heb een kaart getrokken voor jou van Sonia Choquette, van het kaartspel : vraag je gidsen.

deze kaart heb ik getrokken :

Beperking/vreugdegidsen

Veronderstellingen - onbuigzaamheid - begrenzingen - vooroordeel

Je vreugdegidsen kloppen op de deur van je hoofd in de hoop hem te openen en je te bevrijden uit de hoek waarin je door bekrompen of aanmatigend denken ongemerkt in wordt geduwd.
als je in de val loopt van afgaan op vooroordelen, of handelt vanuit ongestoelde vooropgezette meningen,beperk je al snel je mogelijkheden. Daardoor belandt je in een vicieuze cirkel van frustratie, en weet je niet meer wat je moet doen.
je vreugdegidsen raden je speels aan om een stapje terug te doen en te ontdekken welke vastzittende percepties zulke frustraties kunnen aantrekken.
ze herrineren je eraan dat niet JIJ bent vastgelopen- maar je denken misschien wel.
zet je mentale film stil en neem even afstand.
het is tijd voor een frisse en nieuwe kijk op alle dingen.
de beste manier om dit te bereiken is je zelf te onthalen op een fikse dosis humor en dat je ondraaglijke dilemma te laten doorbreken.
de raad van je vreugdegidsen is altijd : "de situatie mag kritiek zijn, maar niet ernstig ". voeg je bij hun standpunt, en begeef je lachend voorwaarts.

Ik hoor het wel of je hem kan plaatsen.

Groetjes TamaraButterfly.
Duifje
Duifje nov 8 '10
Hiii TamaraButterfly,

Jazeker kan ik hem plaatsen. Ik ben in de tussentijd even gaan zitten, en heb Reiki gestuurd naar mijzelf, voor dat gene wat op dit moment nodig is. Ik ben inderdaad in de staat van: Ik weet niet wat ik nu moet (mag) doen, moet ik naar die luisteren, of naar die of naar weer een ander, maar begin me meer en meer te realiseren dat ik helemaal naar niemand hoef te luisteren Behalve naar wat ik zelf te vertellen heb. De ik die diep in mij zit.

En die humor, Leuk..... gister tot 3 uur me een breuk gelachen om najib amhalie. Geweldig de tranen liepen over mijn wangen.

Mag ik je bedanken voor de legging. Vast wel.. Dank je wel!.

Lieve groet,
Duifje
karda
karda nov 8 '10
Graag gedaan hoor Duifje!
Hahaha ja Najib Amhali is ook heel grappig, daar kan je altijd zo lekker om lachen.
En het is zeker belangrijk om naar je zelf te luisteren, alle antwoorden zitten in jou!
Groetjes Tamara

En graag gedaan Margo. Misschien dat de dingen die je niet kon plaatsen nog komen, en anders is het ook goed!
Groetjes Karda
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki