Loading...
nl

Gratis-Krtn. D.Virtue. S.Choquerre Rider W.- Karda

karda
karda dec 16 '10
hoi Lanneke,

Ik ga morgen voor je leggen.

liefs karda
landa
landa dec 16 '10
Dat zou ik helemaal geweldig vinden alvast hartelijk bedankt!
liefs lanneke
karda
karda dec 28 '10
Lieve Lanneke,

Je voelt je kwetsbaar en bent voorzichtig in de liefde, je wilt jezelf verdedigen voor het geval dat.... je herinnert je de pijn uit het verleden, je maakt je zorgen over de toekomst, maar door zelfbewustzijn ben je krachtig geworden, probeer te volharden daarin en zet door!!!

Bekers aas staat voor de vroege fasen van een liefde of romance of een nieuw bewustzijn, als je al een relatie hebt kan de band tussen jou en jou partner sterker worden, of kunnen emotionele behoefden worden geuit. maak werkelijk contact met je gevoel.

er kan een geschenk ontmoeting of een kans voor het grijpen liggen maar je moet er wel voor open staan, een ander geschenk staat dat jou inutitie en dieper gelegen gevoelens je zullen helpen bij het maken van een keuze.

In de liefde moet je leren dat het belangrijk is te vergeven en te vergeten en anderen te zien als jou gelijke.
je mag de ander jou verwachting niet opleggen.
kijk wel uit dat je uitstraalt naar de buitenwereld dat anderen vooral niet te dicht bij moeten komen.

je zult een wederzijdse aanrekkingskracht bij iemand voelen of dat tegengestelden tot elkaar worden aangetrokken. zorg er alleen voor dat je niet verliefd bent op het verliefd zijn of nooit eindigende romantiek.

dit was de legging ik ben benieuwd of je er iets mee kunt.

liefs karda
Vari
Vari jan 5 '11
Hey Karda,
Zou je voor mij ook eens een legging kunnen doen?
Hartelijk dank
x
karda
karda feb 11 '11
Hoi Vari,

Sorry dat het wat langer duurde, maar heb je een vraag?

Groetjes Karda
Jantje
Jantje feb 11 '11
zou u voor mij een kaart kunnen leggen ik ben benieuwd wat daar uit komt ik ben nieuw op deze site Jantje
karda
karda feb 11 '11
Hoi Jantje,

Jou legging staat bij proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue.

liefs Karda
Vari
Vari feb 11 '11
Origineel bericht van: karda
Hoi Vari,

Sorry dat het wat langer duurde, maar heb je een vraag?

Groetjes Karda


Lieve Karda,

Ik ben al blij dat je een legging voor me wil doen. Tijd kan geen issue zijn.

Je kan misschien iets te weten komen over m'n toekomstig liefdesleven. Dat kan altijd interessant zijn smile

Alvast bedankt
Vari
karda
karda feb 11 '11
Lieve Vari,

Heb jij alles al verwerkt van een vroegere liefde?
de kaarten zuivering en drink meer water worden getrokken.
water staat ook voor gevoelsleven. Wat het ook kan zijn is je kan pas echte liefde vinden als je ook van jezelf houdt. heb vaker liefdevolle gedachten over jezelf en dan drink wat meer water, je lichaam kan op het moment meer gifstoffen kwijt als je meer water drinkt dat is op zich ook een zuivering.
en wat je toekomstig liefdesleven betreft, wat voor man zoek je?
als laatste kaart trok ik de spirituele wet van de aantrekkingskracht hoe meer vreugdevolle positieve gedachten over je toekomstige man je uitzend de kosmos in maar zend wel wat je echt wil. dus eigenlijk heb je het zelf in de hand.

dit was mijn lezing voor jou, ben benieuwd naar je reactie.
liefs karda
Vari
Vari feb 11 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve Vari,

Heb jij alles al verwerkt van een vroegere liefde?
de kaarten zuivering en drink meer water worden getrokken.
water staat ook voor gevoelsleven. Wat het ook kan zijn is je kan pas echte liefde vinden als je ook van jezelf houdt. heb vaker liefdevolle gedachten over jezelf en dan drink wat meer water, je lichaam kan op het moment meer gifstoffen kwijt als je meer water drinkt dat is op zich ook een zuivering.
en wat je toekomstig liefdesleven betreft, wat voor man zoek je?
als laatste kaart trok ik de spirituele wet van de aantrekkingskracht hoe meer vreugdevolle positieve gedachten over je toekomstige man je uitzend de kosmos in maar zend wel wat je echt wil. dus eigenlijk heb je het zelf in de hand.

dit was mijn lezing voor jou, ben benieuwd naar je reactie.
liefs karda


Lieve Karda,

Ik leef nog altijd samen met m'n "vroegere" liefde. Maar ik ben die periode aan het afsluiten. Je hebt zeker gelijk dat ik meer water moet drinken. Dat doe ik te weinig. Is thee ook goed? smile
Ik maak mezelf nogal veel verwijten over de voorbije maanden. Ik heb wat dingen fout gedaan (ivm iemand die ik heel graag zie en misschien wel voorgoed kwijt ben) en ik kan het mezelf niet vergeven. Dan is het moeilijk om jezelf graag te zien. Ik voel me zo schuldig. Ik zou het zo graag terug goed maken. Dus ik zal tonnen vreugdevolle en leuke gedachten de kosmos insturen over die ene persoon die heel diep in m'n hartje vertoeft.

Bedankt voor je legging
Liefs,
Vari
Maryssa
Maryssa feb 11 '11
Lieve Karda,

Zou je voor mij ook eens willen kijken in de kaarten? Mag het algemeen of heb je liever een specifieke vraag? Dank je wel alvast!

Liefs Maryssa
karda
karda feb 11 '11
Lieve Vari,

Dan zou ik White tea nemen.
Ik hoop voor je dat het lukt om het goed te maken, blijf niet te erg in het verleden hangen, je bent op aarde om te leren en elk mens maakt in zijn ogen fouten, daar leer je van en die fout wil je dan niet meer maken, dus oordeel niet te streng over jezelf, vergeef je zelf, doe de affirmatie, ik hou van mezelf.

liefs karda
karda
karda feb 12 '11
Lieve Maryssa,

Ik weet niet of je ergens aantwijfelt of je het zal doen ja of nee, maar als eerste heb ik de kaart getrokken en het antwoord is JA,

Als 2de kaart trek ik schrijven voor je, denk je er aan om te gaan schrijven? een boek te schrijven misschien, of een baan te nemen die met schrijven te maken heeft, het kan ook betekenen dat je je misschien met channelen bezig kan houden daar kan je ook mooie boodschappen mee door krijgen en op schrijven.

Het zal in ieder geval een positieve verandering voor je te weeg brengen dat is wat de laatste kaart laat zien. dat je je ook vrijer gaat voelen, je gaat je hart volgen.

dat is mijn lezing voor jou.

ik hoop dat je er iets mee kan, ikhoor het graag van je.

liefs Karda
Maryssa
Maryssa feb 12 '11
Lieve Maryssa,

Ik weet niet of je ergens aantwijfelt of je het zal doen ja of nee, maar als eerste heb ik de kaart getrokken en het antwoord is JA, Dit klopt, de twijfel komt omdat ik teveel aan anderen denk hierin (loyaliteit)terwijl ik weet dat ik voor mezelf moet kiezen en dat dit het niet is.

Als 2de kaart trek ik schrijven voor je, denk je er aan om te gaan schrijven? een boek te schrijven misschien, Ik denk er inderdaad wel eens aan om ooit een boek te schrijven. Ik hou er van om met taal bezig te zijn en het schrijven van een boek zou een uitdaging voor me zijn of een baan te nemen die met schrijven te maken heeft, Ik vind het erg leuk om mee te denken over teksten voor bijvb commerciele doeleinden en het opstellen van officiele brieven daar geniet ik ook van het kan ook betekenen dat je je misschien met channelen bezig kan houden daar kan je ook mooie boodschappen mee door krijgen en op schrijven. wat dat betreft heb ik wat meer vertrouwen in mn eigen kunnen nodig ik heb nu nog teveel het gevoel als ik een poging doe dat ik het zelf verzin. Maar zo nu en dan oefen ik en dat blijf ik doen. Channeling lijkt me wel heel mooi om te kunnen inzetten ook tijdens fotoreadings

Het zal in ieder geval een positieve verandering voor je te weeg brengen dat is wat de laatste kaart laat zien. dat je je ook vrijer gaat voelen, je gaat je hart volgen. Ik heb ook een enorme vrijheidsdrang momenteel voel me nu vast zitten en ik wil LOS.Wat fijn om te lezen dit Karda!

dat is mijn lezing voor jou.

ik hoop dat je er iets mee kan, ikhoor het graag van je. De juiste kaarten zijn er voor mijn gevoel uitgekomen en het geeft me de bevestiging dat ik op de juiste weg ben. Dank je wel Karda voor je tijd en je uitleg!Liefs Maryssa

liefs Karda
karda
karda mrt 28 '11
Fijn Maryssa dat het voor jou de juiste kaarten zijn.

liefs Karda
meis
meis mrt 28 '11
Hoi Karda,

Ik zou graag willen vragen of je voor mij ook een kaartlegging wil doen?

Ik hoop dat ik van je hoor, als je het wil doen zal ik de vraag dan hier neerzetten?

Liefs meis
karda
karda mrt 28 '11
Ja hoor meis,

als je een vraag hebt kan je die stellen

liefs karda
meis
meis mrt 28 '11
Dank je karda smile

Ik wil weten hoe het gaat verlopen met mijn liefdesleven, leuke jongen ontmoet, hij heeft gezegd dat hij nog geen vaste relatie wil en toch voel ik wat meer bij deze jongeman, lijkt net of hij er nog niet helemaal achter staat.

Moet ik hem vergeten en verder gaan of mijn gevoel volgen en kijken waar het heengaat met deze jongen?
angel973
angel973 apr 17 '11
hallo karda

zou je voor mij een kaart wil leggen over financien

gr claudia
juniors mom
juniors mom mei 15 '11
hoi karda,

zou jij voor mij ook een kaartje willen leggen?

dank je!
xxxx
kelly
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki