Loading...
nl

Gratis-Krtn. D.Virtue. S.Choquerre Rider W.- Karda

Iverinn
Iverinn nov 23 '10
Er zijn in het verleden (vorige levens) inderdaad dingen gebeurd die ik mezelf kwalijk neem. Er zitten hele diepe emoties aan verbonden. Nooit heb ik eraan gedacht dat ik mezelf zou kunnen vergeven. terwijl ik las kwam het besef van vergiffenis. en inderdaad de onschuld.

Het is inderdaad zo dat ik extreem voorzichtig ben met verkennen van het spiritueele, vooral met het maken van volledige uittreedingen. Ik ben sinds twee dagen bezig iedere avond minstens een half uur per avond te mediteren, en wil dit volhouden. Ik merk dat ook deze kaart van toepassing is en ik mijn brandende vlam gewoon moet volgen. lekker in de avond mediteren en lekker s'maandags sporten. de tegenhanger van mediteren voor mij. Het onbekende ik kom eraan!

Ik ben je heel erg dankbaar voor het leggen van deze mooie kaarten!

Liefs,

Iverinn.
karda
karda nov 23 '10
ik ga morgen de kaarten voor je leggen.

liefs karda
karda
karda nov 24 '10
Ik vind het heel mooi te lezen dat de boodschap tot je door kon dringen en dat je dat besef kreeg van vergiffenis.
Durf je je nog niet helemaal te geven met de uittredingen, is er iets wat je tegen houd? Ik had mijn eerste bewuste uittredingen toen ik een jaar of 14 was, en er was nog geen pc en internet, ik wist helemaal niet wat het was, en toen ik een jaar of 40 was kwam het helemaal terug, maar nu met zicht dat je alles helemaal meemaakt en ziet. en dat zijn zulke mooie ervaringen wat je dan allemaal te zien krijgt, ik heb het zelf ondervonden om vertrouwen te hebben, ik zie altijd een oogje dat is voor mij het besef en het vertrouwen dat er een gids bij me is.maar het was inderdaad een proces om je helemaal te geven.

liefs karda
karda
karda nov 24 '10
Lieve Mienona,

Ik heb voor jou een kaart getrokken van doreen virtue engelentherapie orakelkaarten.

Emotionele hooggevoeligheid

Eer en respecteer je hooggevoeligheid, want het is een geschenk voor ons allemaal!

Heb je jezelf wel eens ongemakkelijk of ziek gevoeld vanwege het feit dat je zo enorm gevoelig bent?
Als dagt zo is, betekent deze kaart dat de engelen je verzekeren van de positieve eigenschappen van je hoogsensitieve gave. Je weet bijvoorbeeld heel precies of iemand die je pas hebt leren kennen betrouwbaar is of niet.De engelen werken met je samen om nog veel vaker op dit gevoel te vertrouwen en jezelf geen fikse uitbrander te geven als je in het verleden van jezelf niet in contgact met je intuitie mocht komen.
Je bent van jezelf heel vredelievend, dus je gaat op een naturlijke manier conflicten en andere negatieve energieen uit de weg. Vraag de engelen om andere vredelievende mensen op je pad te sturen en alle andere van je weg te houden. Eer je eigen hooggevoeligheid door jezelf te omringen met zachtaardigheid binnen je relaties, op de radio, televisie en in de krant, je huiselijk leven en je werksituatie.

Stappenplan

Levende planten zijn een van de favoriete instrumenten van de engelen om lichamelijke en emotionele gifstoffen te verwijderen. Zet een plant in een potje naast je bed, zodat deze via zijn energie s nachts alle energieen die jij hebt opgenomen kan schoonmaken en transformeren. Net zoals de plant giftige koolstof transformeert in zuurstof om in te ademenm, zal hij ook je angsten transformerem, zodat je vol vrede in slaap valt en weer verfrist wakker wordt. Zorg goed voor de plant! (roep de elfen aan je hiermee te helpen)

Ik heb nog een kaart voor je getrokken van lessen voor de ziel van Sonia Chowquette.

Kijk vooruit

Ben je overmatig kritisch over fouten die je in het verleden hebt gemaakt? Denk je dat je het nooit goed genoeg doet, hoe hard je het ook probeert?
De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je deze saboterende stem van je ego afbreekt, dat je ziet dat het de stem van een onechte ik is. De waarheid is dat jij hier op aarde eeen prachtige geest bent, die hier is gekomen om te leren, en om de oneindige goddelijkheid in je tot uitdrukking te brengen. Met spijt naar het veleden kijken dient op geen enkele manier de groei van je ziel. Wat er ook aan het licht komt in je sprituele school, je ontdekt iedere keer precies datgene wat je moet leren, op jouw manier, en volgens jou schema. En dat betekent niet dat je geen fouten maakt. Natuurlijk doe je dat, want dat is precies de manier waarop je je kennis en je weten vergaart dat is waarover het gaat op een school.

De les voor je ziel: Moeilijk als het is, geniet in elk geval van de school die het leven is, en zie uit naar al de lessen die je zult leren. Begin met je te realiseren dat, ook als je leven een grote wanorde en chaos is, je uiteindelijk altijd leert, en de wanorde zal voorbijgaan. Ja soms is alles zeer verwarrend , maar verlies je perspectief niet uit het oog. Als je vlak voor een doorbraak staat, zien de dingen er vaak somber uit. Eis geen perfectie hier, je spirit is precies waar die moet zijn. en jezelf zien als niet heel is een beginnersfout.
Lach om de fouten die je maakt. Ja, zie de humor in alles. Er is nooit iemand die zakt voor de school van het leven.

Dit waren de boodschappen voor jou.

Ik ben benieuwd of je het herkent.

liefs karda
nona
nona nov 24 '10
Heb je jezelf wel eens ongemakkelijk of ziek gevoeld vanwege het feit dat je zo enorm gevoelig bent?
Als dagt zo is, betekent deze kaart dat de engelen je verzekeren van de positieve eigenschappen van je hoogsensitieve gave.

eerlijk gezegt had ik dat niet verwacht maar nu ik er over naar heb gedacht.
ik heb het wel eens .
dan ben ik bij iemand en dan voel ik mij zo ongemakelijk dat ik het liefst weg wil .
en ook laats met mijn ouders :weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar mijn ouders kwamen bij mij en ik had ze koffie gedaan en ging zitten en ineens dacht ik iets wat mijn moeder me ging vragen en hoe ze ging reageren .
en plots stelde ze mij die vraag .
maar dacht er eerlijk gezegt nooit zo over na

Je weet bijvoorbeeld heel precies of iemand die je pas hebt leren kennen betrouwbaar is of niet.
dit ook dat klopt precies ik heb altijd zo iets van ik kijk even de kat uit de boom en ben dan ook heel stil tot ik denk van hij/zij is oke en dan ben ik ook gewoon me zelf

De engelen werken met je samen om nog veel vaker op dit gevoel te vertrouwen en jezelf geen fikse uitbrander te geven als je in het verleden van jezelf niet in contgact met je intuitie mocht komen

Ben je overmatig kritisch over fouten die je in het verleden hebt gemaakt? Denk je dat je het nooit goed genoeg doet, hoe hard je het ook probeert?

dit klopt helemaal dat heb ik nu nog steeds wel .
en kraak men eigen af .
ik weet dat je positief moet zijn maar soms lukt het niet altijd
en nu zo af en toe geef ik me zelf complimentjes ja niet hard op gewoon in me zelf en vmet sommige dingen werkt het wel

De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je deze saboterende stem van je ego afbreekt, dat je ziet dat het de stem van een onechte ik is

zou je me hier mischien iets meer uitleg kunnen geven ?

zo had niet verwacht dat de kaarten zo veel los maakte en er zo veel overeen komt .
ben heel blij met deze kaarten het geeft me toch wel inzicht bepaalde dingen .
zo heb ik ook heel vaak het gevoel dat er iets bij mij is en mij in de gaten houd en meestal voel ik het als oke maar heb ook wel eens dat ik heel erg bang word dat had ik laatst mijn vriend lag al te slapen en ik lag op de bank tv te kijken en had al een beetje een angstig gevoel het leek net of ik de heletijd werd aan gekeken tot ik dacht ik moet nu heel snel naar boven gaan en ben ook echt naar boven heen gerent was zo bang en normaal gesproken ben ik niet zo angstig aan gelegt.

heel erg bedant voor het kaart leggen .
ben je echt dankbaar hier voor .
want blijkbaar verbeeld ik het me toch niet .

liefs mienona
karda
karda nov 24 '10
Lieve Mienona,

Het betekent dat je niet zo kritisch naar je zelf toe hoeft te zijn de wereld is een leerschool, wij mogen fouten maken, want fouten leer je. het is vaak onze ego die ons deze dingen influisterd.
probeer in je eigen kracht te blijven staan, dan word je ook minder angstig.

fijn dat je de kaarten kon plaatsen

liefs karda
Chrisje
Chrisje nov 29 '10
Hoi Karda

Zou je voor mij ook de kaarten willen leggen, ik zou graag weten wat de kaarten weergeven op relatievlak voor me, en eigenlijk specifiek of de liefde die ik voel zal beantwoord worden.

Alvast bedankt!

Liefs, Chrisje
karda
karda dec 1 '10
Hoi Chrisje,

Ik ga voor jou ook de kaarten leggen.

liefs Karda
Eruan
Eruan dec 1 '10
Lieve Karda,

Zou je als je tijd en zin hebt voor mij een kaart willen leggen?
Ik heb geen speciale vragen, maar er zit ergens een vraag waarvan ik weet dat die er is, maar ik kan het niet benoemen.
Ik ben gewoon een beetje vaag op het moment geloof ik.

Alvast hartelijk bedankt!

Knuffel
karda
karda dec 4 '10
Hoi Chrisje,

Ik heb voor jou vraag de rider waite tarot gelegd.

ik heb 3 bekerkaarten getrokken.
allereerst de ridder van kelken
daarna kelken 9
en koning van kelken.

het positieve van deze kleur is dat je duidelijke aanwijzingen krijgt over liefde, en de keuzes of bepaalde aspecten die naar voren kunnen komen.

dit is de uitleg zoals ik die zie.

Ben je op zoek naar de ridder op het witte paard?
Deze kaart geeft wel aan of je wel eerlijk bent ten opzichte van je gevoelens, en vraag jezelf ook af bent je verliefd op de persoon of op de liefde?
Er staat ook bij kijk wat je rol in deze relatie is/wordt
Wil je zelf gered worden of wil de persoon naar wie je verlangt, gered worden?
deze kaart staat ook voor
een vrolijke verliefde tijd, aanhaligheid, geborgenheid,
en diep wederzijds begrip;

dan de 2e kaart bekers 9

deze kaart staat bekiend als de wenskaart
uw wens zal nu in vervulling gaan, Zorg echter dat je de verantwoordelijkheid draagt van de wens en weet wat je echt wilt.dus zegt een beetje het zelfde als kaart 1.

wat deze kaart nog meer zegt is Dat hij je de kans geeft trots te zijn op wat je hebt bereikt, blij te zijn met wat je doet, en stiekem tevreden te zijn metjezelf.

de 3e de koning van de kelken.

de komende tijd zal de nadruk liggen op het gevoel.
je kan je meer dan anders inleven in de angsten, wens en verlangens van de partner en een begrijpende en behulpzame vriend voor hem/haar zijn.
Bekers koning laat ook een romantische tijd vermoeden, waarin je je gevoelens toont en dat je ontvankelijk bent voor intense ervaringen.
je bent ook in staat de rollen te spelen die in een relatie gespeeld worden te evalueren en dienovereenkomstig dan de juiste beslissingen te nemen.

Ik heb ook intuitief nog een blz getrokken van louise hay gedachten van innerlijke wijsheid
ik voelde dat dit er ook nog bij moest komen voor je.

Oneindige kracht

Je kunt je tijd spenderen aan jammeren en klagen over de dingen die verkeerd gingen of in welk opzicht je niet goed genoeg bent, of je kunt je tijd besteden aan het denken aan vreugdevolle ervaringen. Van jezelf houden en vreugdevolle, blijde gedachtten hebben, is de snelste weg die je kunt nemen om een bijzonder leven te creeren.




Ik ben benieuwd of je hier iets mee kan Chrisje.

liefs karda
karda
karda dec 4 '10
Hoi Eruanna,Ik heb voor jou de kaart Maak gebruik van je magisch vermogen van Oppgestegen Meesters van Doreen Virtue.
De kaart verwijst naar al je onaangeboorde magische kwaliteiten, maak er gebruik van, de situatie waar je nu mee zit kan je oplossen, door je heldere en doelgerichte intenties je positieve verwachtingen, je gebeden, besluiten en de stappen die je neemt creeren samen het helen en het duidelijk maken van wat je graag wilt.

wat de verdere betekenissen zijn van deze kaart

Neem een helder besluit over wat je wel en wat je niet wilt accepteren in deze situatie, want je helderheid hierover heeft al onmiddellijk resultaat.

Blijf je vertrouwen houden in een positieve uitkomst

Bdestudeer eens de principes van alchemie en manifestatie.

degene die je deze boodschap geeft is Saint Germain.

Saint Germain was een graaf uit de Franse streek Saint Germain, Hij staat bekend als de Wonderdoener van Europa.
Saint Germain helpt werkers van het licht, die naar wereldvrede willen toewerken, en integriteit en eerlijkheid willen brengen binnen de overheids- en andere systemen.


Ik heb voor jou een blz getrokken intuitief van Louise Hay Gedachten Van Innerlijke Wijsheid

Schuld
Schuld geeft niemand ooit een beter gevoel en evenmin verandert het enige situatie.
Hou op je schuldig te voelen. Bevrijd jezelf uit die gevangenis.

Als je werkelijk iets gedaan hebt in het verleden waar je spijt van hebt doe het dan niet meer.
Vergeef je zelf en Vergeef anderen. Verlaat je zelfopgelegde gevangenschap.

dit waren de boodschappen.

ik ben benieuwd of je hier iets mee kan.

liefs karda
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '10
Hoi Karda,

Ik zou ook graag een legging van je willen. Ik ben erg benieuwd naar de uitvoering / invulling van plannen die ik heb waarin ik een aantal boeken ga uitgeven. Ik wil het wat concreter maken en ben erg benieuwd hoe dit kan.
Eruan
Eruan dec 4 '10
Origineel bericht van: karda
Hoi Eruanna,Ik heb voor jou de kaart Maak gebruik van je magisch vermogen van Oppgestegen Meesters van Doreen Virtue.
De kaart verwijst naar al je onaangeboorde magische kwaliteiten, maak er gebruik van, de situatie waar je nu mee zit kan je oplossen, door je heldere en doelgerichte intenties je positieve verwachtingen, je gebeden, besluiten en de stappen die je neemt creeren samen het helen en het duidelijk maken van wat je graag wilt.

Ten eerste heel erg Bedankt Karda!
Ik vind het een kaart die vrij lastig te begrijpen vind, omdat ik eigenlijk geen vat heb op de situatie, ik kan zelfs beter zeggen ik weet niet goed in wat voor situatie ik zit, en of er een situatie is, of is de situatie niet weten wat je situatie is, wie je bent, hoe je verder gaat, ook een situatie, wat is een situatie als situatie opzich staande? blushDus eigenlijk lost de situatie van het situatieloos voelen zich vanzelf op als ik om verheldering zou vragen en daar wat mee zou doen? Sorry voor mijn misschien stomme uitspraken maar ik moet denk ik even goed nadenken hoe alles te plaatsen.


wat de verdere betekenissen zijn van deze kaart

Neem een helder besluit over wat je wel en wat je niet wilt accepteren in deze situatie, want je helderheid hierover heeft al onmiddellijk resultaat.

Blijf je vertrouwen houden in een positieve uitkomst
laugh
Bdestudeer eens de principes van alchemie en manifestatie.
Dat lijkt me een interessant iets om wat meer over te weten te komen, ga ik zeker eens naar opzoek smile
degene die je deze boodschap geeft is Saint Germain.

Saint Germain was een graaf uit de Franse streek Saint Germain, Hij staat bekend als de Wonderdoener van Europa.
Saint Germain helpt werkers van het licht, die naar wereldvrede willen toewerken, en integriteit en eerlijkheid willen brengen binnen de overheids- en andere systemen.


Ik heb voor jou een blz getrokken intuitief van Louise Hay Gedachten Van Innerlijke Wijsheid

Schuld
Schuld geeft niemand ooit een beter gevoel en evenmin verandert het enige situatie.
Hou op je schuldig te voelen. Bevrijd jezelf uit die gevangenis.

Als je werkelijk iets gedaan hebt in het verleden waar je spijt van hebt doe het dan niet meer.
Vergeef je zelf en Vergeef anderen. Verlaat je zelfopgelegde gevangenschap.
Zo die is best wel heel erg treffend! Het is zeker zo dat niemand wat aan schuld heeft, maar ik voel me altijd heel erg snel schuldig, bang om fouten te maken om anderen ermee te 'beschadigen'. Het is veel makkelijker om zelf de schuld op je te nemen, dan een ander te beschuldigen...
Ik vind het een mooie tekst en ga me zeker proberen er aan te houden. Dankjewel!

dit waren de boodschappen.

ik ben benieuwd of je hier iets mee kan.
Ik ga proberen er wat mee te doen! Heel erg bedankt! Liefs Eruanna
liefs karda
karda
karda dec 4 '10
Ik trek ook wel eens een kaart en dan weet ik het op het moment ook niet altijd soms komt het later ik laat het dan gewoon los.
Het gaat erom als je in de situatie zit-komt dan heb jij de kwaliteiten in je om het zelf op te lossen.
ik heb het graag gedaan voor je.

liefs karda
Chrisje
Chrisje dec 5 '10
Origineel bericht van: karda
Hoi Chrisje,

Ik heb voor jou vraag de rider waite tarot gelegd.

ik heb 3 bekerkaarten getrokken.
allereerst de ridder van kelken
daarna kelken 9
en koning van kelken.

het positieve van deze kleur is dat je duidelijke aanwijzingen krijgt over liefde, en de keuzes of bepaalde aspecten die naar voren kunnen komen.

dit is de uitleg zoals ik die zie.

Ben je op zoek naar de ridder op het witte paard?
op zoek naar de prinses op het witte paard ;-)
Deze kaart geeft wel aan of je wel eerlijk bent ten opzichte van je gevoelens, en vraag jezelf ook af bent je verliefd op de persoon of op de liefde? ik ben zeer zeker verliefd op de persoon, we hebben trouwens 2 mnd een fantastische intense relatie gehad
Er staat ook bij kijk wat je rol in deze relatie is/wordt
Wil je zelf gered worden of wil de persoon naar wie je verlangt, gered worden? en zij zou wel willen gered, maar wil dat niet echt toegeven, ze hangt een beetje vast in haar verleden
deze kaart staat ook voor
een vrolijke verliefde tijd, aanhaligheid, geborgenheid,
en diep wederzijds begrip;

dan de 2e kaart bekers 9

deze kaart staat bekiend als de wenskaart
uw wens zal nu in vervulling gaan, Zorg echter dat je de verantwoordelijkheid draagt van de wens en weet wat je echt wilt.dus zegt een beetje het zelfde als kaart 1. ja, ik kan hier dus nog eens hetzelfde antwoorden, dat ik heel zeker ben over mijn gevoelens en wat ik ermee wil

wat deze kaart nog meer zegt is Dat hij je de kans geeft trots te zijn op wat je hebt bereikt, blij te zijn met wat je doet, en stiekem tevreden te zijn metjezelf. en dat moet ik dan weer nog leren, om tevreden te zijn met mezelf en met wat ik heb bereikt

de 3e de koning van de kelken.

de komende tijd zal de nadruk liggen op het gevoel.
je kan je meer dan anders inleven in de angsten, wens en verlangens van de partner en een begrijpende en behulpzame vriend voor hem/haar zijn. dat klopt eigenlijk ook wel, daar waar ik dat in het begin niet kon, zou ik dat nu wel kunnen als zij het zou toelaten
Bekers koning laat ook een romantische tijd vermoeden, waarin je je gevoelens toont en dat je ontvankelijk bent voor intense ervaringen.
je bent ook in staat de rollen te spelen die in een relatie gespeeld worden te evalueren en dienovereenkomstig dan de juiste beslissingen te nemen.

Ik heb ook intuitief nog een blz getrokken van louise hay gedachten van innerlijke wijsheid
ik voelde dat dit er ook nog bij moest komen voor je.

Oneindige kracht

Je kunt je tijd spenderen aan jammeren en klagen over de dingen die verkeerd gingen of in welk opzicht je niet goed genoeg bent, of je kunt je tijd besteden aan het denken aan vreugdevolle ervaringen. Van jezelf houden en vreugdevolle, blijde gedachtten hebben, is de snelste weg die je kunt nemen om een bijzonder leven te creeren.
het jammeren en klagen heb ik ondertussen opgegeven ;-), en ik denk vooruit en hoop op een mooie toekomst met haar :-)



Ik ben benieuwd of je hier iets mee kan Chrisje.
heel erg bedankt voor deze legging :-)

liefs karda
karda
karda dec 5 '10
Hoi Karda,

Ik zou ook graag een legging van je willen. Ik ben erg benieuwd naar de uitvoering / invulling van plannen die ik heb waarin ik een aantal boeken ga uitgeven. Ik wil het wat concreter maken en ben erg benieuwd hoe dit kan.



Hoi Nims,

Ik heb de kaart van privelessen van de ziel Denise Linn orakelkaarten getrokken voor jou.

Geloven

Geloof in jezelf! heb vertrouwen in magie en in wonderen. Als je het je kunt voorstellen, kun je het ook bereiken.

Wat je ziel je wil laten weten:

Een van de geheimen van het universum is de kracht van geloof. Als je in staat bent je iets voor te stellen, en als je echt gelooft dat het kan gebeuren, zullen er wonderen gebeuren. Verwachtingen kunnen zowel in positieve als in negatieve zin uitwerken, en jouw bepaalde gedachten en meningen over jezelf hebben jou wereld gecreeerd.en je ervaringen. Als je een onprettige voorgeschiedeis hebt,dan leidt dat vaak tot een negatief beeld van jezelf en van de wereld om je heen, Bedenk dat de toekomst niet hetzelfde hoeft te zijn als het verleden, jou nieuwe positieve beelden en meningen kunnen een frisse vreugdevolle toekomst creeren, Geloof eenvoudigweg dat dat mogelijk is!
Visualiseer je leven zoals je graag wilt dat het is. en het belangrijkste voel hoe goed het zal zijn. Houd je gereed voor een fantastische tocht.

affirmatie
Het beste moet nog komen!

er viel nog een kaart uit : wonderen
Wonderen gebeuren elke dag in je leven. Kijk er naar uit, en omarm ze. Als je de kleine wonderen in je leven opmerkt en accepteert, zuller er grotere geschenken in overvloed volgen, overal om je heen.

Wat je ziel je wilt laten weten.

Vertrouw dat alles in je leven zich volmaakt en met gratie voltrekt en laat alle angst en twijfel achter je! Stel geen grenzen aan de manier waarop wondereen zich kunnen voordoen in je leven door het hebben van verwachtingen. Sta open voor wonderen die buiten jouw voorstellingsvermogen hun oorsprong hebben.

saffirmatie: mijn leven is een wonder!

Ik heb voor jou intuitief nog een blz getrokken van Louise Hay Gedachten ven Innerlijke Wijsheid

kritiek

Mensen die kritiek geven, trekken vaak veel kritiek aan omdat het hun patroon is om te bekritiseren. Ze hebben vaak de behoefte voortdurend volmaakt te zijn.
Ken jij iemand op deze ploaneet die volmaakt is?

Ik hou van mezelf en accepteer mezelf precies zoals ik ben.

Er staat ook bij.
Laten we een plechtige belofte afleggen dat we onszelf niet langer voor wat dan ook zullen bekritiseren.

Dit waren de boodschappen voor jou, ik hoop dat je hier iets mee kunt.

liefs karda



JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '10
Hoi Karda,

Ik had nog niet gezien dat je hem al had gelegd. Super bedankt hiervoor. Een hele mooie kaart en komt helemaal overeen met mijn gevoel. Ik heb het al heel groot en goed gevisualiseerd. Daarna heb ik het de kosmos ingeslingerd en zie vanzelf hoe het zich gaat materialiseren. Ik ben nog op zoek naar een goede illustrator die mijn boeken wil voorzien van goede tekeningen. dus mocht je iemand weten, dan hou ik me zeker aanbevolen!

Kritiek loslaten smiledat is een mooie. Ik ben namelijk erg kritisch en wil alleen maar het beste van het beste! Ik ga daarmee aan de slag en zie wel hoe het realiteit wordt.
karda
karda dec 9 '10
Hoi Nims,

Fijn dat je de kaarten kon plaatsen, ik kan je een link geven van Juny die websites ontwerpt en ook zelf hele mooie tekeningen kan maken, hij begint net met het starten van zijn bedrijfje. laat maar horen of je de link wilt hebben.

groetjes karda
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '10
Graag! PB me maar even met de details smile.
landa
landa dec 16 '10
HoiKarda,
Zou je voor mij een kaart willen leggen?
Alvast hartelijk bedankt
liefs lanneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki