Hoi Eruanna,Ik heb voor jou de kaart Maak gebruik van je magisch vermogen van Oppgestegen Meesters van Doreen Virtue.
De kaart verwijst naar al je onaangeboorde magische kwaliteiten, maak er gebruik van, de situatie waar je nu mee zit kan je oplossen, door je heldere en doelgerichte intenties je positieve verwachtingen, je gebeden, besluiten en de stappen die je neemt creeren samen het helen en het duidelijk maken van wat je graag wilt.
Ten eerste heel erg Bedankt Karda!
Ik vind het een kaart die vrij lastig te begrijpen vind, omdat ik eigenlijk geen vat heb op de situatie, ik kan zelfs beter zeggen ik weet niet goed in wat voor situatie ik zit, en of er een situatie is, of is de situatie niet weten wat je situatie is, wie je bent, hoe je verder gaat, ook een situatie, wat is een situatie als situatie opzich staande? Dus eigenlijk lost de situatie van het situatieloos voelen zich vanzelf op als ik om verheldering zou vragen en daar wat mee zou doen? Sorry voor mijn misschien stomme uitspraken maar ik moet denk ik even goed nadenken hoe alles te plaatsen.
wat de verdere betekenissen zijn van deze kaart
Neem een helder besluit over wat je wel en wat je niet wilt accepteren in deze situatie, want je helderheid hierover heeft al onmiddellijk resultaat.
Blijf je vertrouwen houden in een positieve uitkomst
Bdestudeer eens de principes van alchemie en manifestatie.
Dat lijkt me een interessant iets om wat meer over te weten te komen, ga ik zeker eens naar opzoek
degene die je deze boodschap geeft is Saint Germain.
Saint Germain was een graaf uit de Franse streek Saint Germain, Hij staat bekend als de Wonderdoener van Europa.
Saint Germain helpt werkers van het licht, die naar wereldvrede willen toewerken, en integriteit en eerlijkheid willen brengen binnen de overheids- en andere systemen.
Ik heb voor jou een blz getrokken intuitief van Louise Hay Gedachten Van Innerlijke Wijsheid
Schuld
Schuld geeft niemand ooit een beter gevoel en evenmin verandert het enige situatie.
Hou op je schuldig te voelen. Bevrijd jezelf uit die gevangenis.
Als je werkelijk iets gedaan hebt in het verleden waar je spijt van hebt doe het dan niet meer.
Vergeef je zelf en Vergeef anderen. Verlaat je zelfopgelegde gevangenschap.
Zo die is best wel heel erg treffend! Het is zeker zo dat niemand wat aan schuld heeft, maar ik voel me altijd heel erg snel schuldig, bang om fouten te maken om anderen ermee te 'beschadigen'. Het is veel makkelijker om zelf de schuld op je te nemen, dan een ander te beschuldigen...
Ik vind het een mooie tekst en ga me zeker proberen er aan te houden. Dankjewel!
dit waren de boodschappen.
ik ben benieuwd of je hier iets mee kan.
Ik ga proberen er wat mee te doen! Heel erg bedankt! Liefs Eruanna
liefs karda