Lieve Karda,
Heel erg bedankt voor de legging. Ik kan er zeer zeker wat mee.
Het is heel treffend.
Ik ben in het verleden inderdaad niet erg mild en begripvol naar mezelf toe geweest. Maar heb gaande weg geleerd, vooral de laatste jaren, de laatste tijd om mededogen voor mezelf te hebben. Aardig voor mezelf te zijn, omdat het daar toch mee begint.
Ook wat het gelijk hebben betreft, klopt het wel. Hoewel ik niet perse mijn gelijk wilde halen, speelde het inwendig vaak wel door in mijn gedachten. Inmiddels heb ik ook geleerd dat ik dat kan loslaten, dat het er niet toe doet.
Momenteel ben ik inderdaad nogal versnipperd. Ik kom steeds dichter bij mezelf, leer steeds meer nieuwe kanten van me kennen, maar tegelijkertijd gaat het leven binnen mijn gezin door. Ik krijg al steeds te horen via verschillende wegen dat ik bewust moet leven, bewust moet zijn en dat sluit hier mooi bij aan.
Wat de toekomst vrede betreft. Ik ben heel blij met de boodschap van mijn ziel. Ze laat me duidelijk weten dat hoe ik nu bezig ben goed is, dat ik nu niet te veel moet willen, niet van alles moet gaan aanpakken, maar dicht bij mezelf, de natuur te blijven. Te zorgen dat er meer ruimte ontstaat voor de ziel. Wat daarna komt, komt daarna en is nu (nog) niet belangrijk. Eerst mijn vertrouwen vergroten en vrede versterken, dat is de basis en een basis die onomkeerbaar is.
Hoewel ik heel blij ben met alle ontwikkelingen in mijn leven, met het dichter bij mezelf komen, boezemt het me ook angst in. Angst voor wat ik kan, angst voor wie ik ben.
Mijn ziel stelt me gerust, nu ik dat heel erg nodig had.
Je ziet Karda, een heel verhaal, maar ik moest uitgebreid antwoorden. Hoewel ik geen vraag had, heb ik toch de antwoorden gekregen die ik dringend nodig had.