Origineel bericht van: karda
Hoi Sbabe4,
IK heb voor jou een boodschap van de orakelkaarten van lessen voor de ziel van sonia choquerre.
de kaart Heb vertrouwen
De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je je visie verbreedt en dat je aanvsaardt dat alle dingen die gebeuren een belangrijke spirituele reden hebben, die je misschien niet altijd begrijpt., blijf in ieder geval vertrouwen op de goddelijke gerechtigheid die ten alle tijden werkzaam is.
Vraag je je af waarom jou dromen gedwarsboomd worden en dat anderen een voorkeursbehandeling krijgen?
Haal diep adem en laat je emoties tot rust komen. Je bent nu aan het leren dat op zielsniveau, gerechtigheid altijd aan het werk is.
De les voor je ziel op dit moment is: Houd je verre van zelfmedelijden of wrok, en accepteer dat jou levensreis is, wat het is om een goede reden. Er wordt misschien van je gevraagd om vertrouwen te hebben en de controle los te laten, door de huidige moeilijkheden kun je de juiste waarden en kwaliteiten ontwikkelen
Schik je in het moment en accepteer het met waardigheid en gratie.
Vraag je hogere zelf om je de kracht te geven door te gaan en om overal het beste van te maken.
dit was de kaart voor jou
groetjes Karin,
ik ben benieuwd of je het kan plaatsen
IK heb voor jou een boodschap van de orakelkaarten van lessen voor de ziel van sonia choquerre.
de kaart Heb vertrouwen
De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je je visie verbreedt en dat je aanvsaardt dat alle dingen die gebeuren een belangrijke spirituele reden hebben, die je misschien niet altijd begrijpt., blijf in ieder geval vertrouwen op de goddelijke gerechtigheid die ten alle tijden werkzaam is.
Vraag je je af waarom jou dromen gedwarsboomd worden en dat anderen een voorkeursbehandeling krijgen?
Haal diep adem en laat je emoties tot rust komen. Je bent nu aan het leren dat op zielsniveau, gerechtigheid altijd aan het werk is.
De les voor je ziel op dit moment is: Houd je verre van zelfmedelijden of wrok, en accepteer dat jou levensreis is, wat het is om een goede reden. Er wordt misschien van je gevraagd om vertrouwen te hebben en de controle los te laten, door de huidige moeilijkheden kun je de juiste waarden en kwaliteiten ontwikkelen
Schik je in het moment en accepteer het met waardigheid en gratie.
Vraag je hogere zelf om je de kracht te geven door te gaan en om overal het beste van te maken.
dit was de kaart voor jou
groetjes Karin,
ik ben benieuwd of je het kan plaatsen
Hoi Karda
Allereerst heel hartelijk dank voor je kaartlegging. Ik moet eerlijk zeggen dat is soms sommige dingen heel moeilijk kan interpreteren. Dus ook jou kaartlegging moet ik wel een aantal keren lezen voordat ik er iets van begrijp. Sommige bewoordingen begrijp ik niet zo goed, en weet ik de betekenissen ervan niet. Maar dat ligt aan mezelf haha.
Ik moest allereerst lachen toen ik het woordje vertrouwen las. Bij mijn fotolezing kwam dit ook al naar voren. Heb moeite met mensen vertrouwen. Maar 1 ding klopt zeker dat alles een reden heeft dus ook op spirituele gebied, daar geloof ik heilig in.
Nogmaals heel hartelijk dank.
Liefs Sbabe4