Loading...
nl

Naam en geboortedatum lezen...

taro
taro aug 16 '10
Ik vind het zo leuk wat Lin doet met voorwerpen...dat ik het graag zou willen proberen met iemand zijn naam en geboortedatum.

Ik wil alleen even vragen aan de beheerder van de site of aan 1 van de moderators of zij dit goed keuren, dat het niet tegen de regels is...

Liefs Taro
Delen:
admin
admin aug 16 '10
Hoi Taro,

Leuk. Het lijkt mij een goed idee dat iedereen die een lezing wil aanvragen jou een PM stuurt met naam en geb. datum in verband met de privacy. Uiteraard kun je de "lezing" (waarbij je refereert aan de Merudi-naam) dan gewoon op de site plaatsen.

Mag ik de eerste zijn die een lezing aanvraagt bij jou?

Groetjes,
Bart
taro
taro aug 17 '10
Ok...Het enige wat ik tegen iedereen wil zeggen is verwacht niets van me.
Als je niets verwacht dan hoef ik ook niets waar te maken.
Ik doe dit uit liefde...maar ik wil niet moeten presteren. wink

Dus ben ik bij de een kort in mijn uitleg en bij de ander weer enorm uitgebreid...dat ligt allemaal aan hoe ik de energie binnen krijg, het kan ook zijn dat ik niets door krijg(is me nog niet gebeurt, maar het kan allemaal).
taro
taro aug 17 '10
@ Bart

Je bent een warme persoonlijkheid, je geniet van het leven.
Je houdt ervan om het de mensen naar de zin te maken.
Je wordt enthousiast als je mensen kunt vermaken.
Je voelt stabiel aan, als een rots in de branding. Je staat stevig op de grond.
Je bent in korte tijd enorm gegroeid...voel je dat zelf ook?

Ik krijg wel wat pijn te voelen op mijn borst, pijn in mijn hart. dit kan letterlijk zijn maar ook symbolisch voor verdriet in de liefde.
Ik neig naar het tweede, je hebt twijfels over de liefde en dat bezorgt je onrust.

Je zit met veel twijfels, dat alles veranderd om je heen. Je weet dat het ok is.
Maar je wilt toch nog wel eens rouwen om het verleden, de tijd die geweest is, die dus niet meer terug komt, de mensen die je hebt losgelaten etc...

Ik krijg een fotocamera te zien. Heb je iets met fotografie, mooie foto's maken. Je hebt een scherp oog voor details.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
taro
taro aug 17 '10
@ Clodis

Hoi Clodis,
Ik heb je foto al gelezen maar wil nog wel even voelen of er nog iets door komt.

Je voelt je wat somber, je vind het jammer dat de zomer weer voorbij gaat, de herfst brengt sombere gedachten met zich mee.
In die tijd wil je wel eens gaan piekeren en overal tegen op zien.
Het geeft een zwaar gevoel in mijn hoofd, of het dan gonst van de deprimerende gedachten.

Ik voel verdriet in de familiesfeer. Met een mannelijk persoon, ik neig naar een broer of iemand die als een broer voor jou voelt. Er is onenigheid geweest en je maakt je daar zorgen om.

Je voelt moe en verdrietig aan...probeer jezelf niet beter voor te doen voor een ander, dat kost je nog meer energie. Niet vechten tegen die gevoelens...anders maakt het je alleen maar boos.
Geef gewoon toe aan hoe je je nu voelt. Accepteren dat het zo is en verder gaan.

Ik hoop dat je hier ook wat mee kan, ik hoor het graag van je...je voelt nu anders aan dan je foto. Dus ik ben benieuwd...

Liefs Taro
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '10
Ja leuk idee! Ik zal hem wel even verplaatsen naar het Orakel forum, waar het in mijn ogen beter past dan Fotolezen smile.

Ik wil ook graag er eentje aanvragen.

Mijn naam is Julien Antoine Moorrees en ben geboren op 20-07-1978 (maakt mij niet uit dat het openbaar is, want die info staat al op het internet wink).
admin
admin aug 17 '10
Mag ik ook?
Mijn naam is Karin Elisabeth Maria Claassens en ben geboren op 08.08.1965.
admin
admin aug 17 '10
Oh Ja leuk dit,dat wil ik ook wel!?!

Anuschka Annemarie Carolina Wormhoudt geboren op 23-11-1963

Ben benieuwd............
taro
taro aug 17 '10
@ Nims

Je bent een enthousiaste persoonlijkheid.
Je hebt een groot inzicht, je denkt groot, je visie is breed.
Doordat je groot denkt, wil je de kring, die je om je heen hebt opgebouwd wel eens vergeten.

Je hebt het zwaar gehad, voelt of je vast zat maar het komt nu weer los.

Ik zie een laan met bomen...even kijken hoe ik dit moet uitleggen...ben jij er over aan het nadenken om te gaan verhuizen. Om dichter bij de natuur te willen zijn.
Krijg te voelen dat je behoefte hebt aan rust.
Het is nu te druk om je heen.

Ik kom moeilijk in jouw gevoel, je hebt een muur waar ik maar moeilijk door heen kom.

Daar komt het wink...Ik voel veel emotie bij je, probeer er niet te luchtig over te doen...ook jij bent een mens die de klappen van het leven voelt.
Maak jezelf niet hard maar ga meer emotie tonen. Die muur die je hebt moet gaan zakken en je moet gaan leren ontvangen.
Je bent een grote gever van nature maar het is nu tijd dat je steun ontvangt.
Dat je je kwetsbaar gaat opstellen.
Als je dat gaat doen dan zul je gaan voelen dat de energie vol gaat stromen bij je.
Wees niet te afstandelijk, als het om emotie/gevoel gaat.

Heb jij de laatste tijd nieuwe inzichten gekregen die je voorheen altijd anders gezien hebt.
Dat je visie aan het veranderen is. Eerst was je overtuigd van...? en nu denk je daar anders over.
Je voelt daardoor een beetje machteloos. Het geeft je veel onrust.
Het is tijd voor rust, natuur, meditatie om zo weer rustig in je lijf en je hoofd te worden.
Het voelt als een golf aan informatie, waar je de tijd en rust voor nodig hebt omdat weer in goede banen te leiden.

Hoor graag of je er iets mee kan.

Liefs Taro
taro
taro aug 17 '10
@ Karin

Je bent iemand met een groot verantwoordelijkheids gevoel.
Het liest zorg je voor iedereen.
Maar wie zorgt er voor jou?
Pas op want dit kan je struikel blok zijn, het kan zijn dat je er letterlijk aan onder door kan gaan.

Ik voel dat je een zware jeugd achter de rug hebt.
Dat je veel gepest bent, dat je thuis geen gehoor kreeg en steun was ver te zoeken.
Ik voel wel dat er een Oma was waar je graag was. Echt zo'n lieve moederkloek. Je voelde je daar geborgen.
Je hebt geleerd om van je af te bijten. Maar wees is iets liever voor jezelf. Jij bent er ook en bent net zoveel waard als ieder ander.

Het voelt of je veel onverwerkte emoties in je hebt zitten, je voelt het zelf ook wel, maar je wilt er niet aan denken en al helemaal niet doorvoelen.
Daardoor stort je je op andere mensen, je houdt je liever meer bezig met andere dan met jezelf.

Het wordt nu tijd dat jij eens gaat stil staan...letterlijk.
Want het wordt tijd dat je voor jezelf gaat zorgen, dit kun je niet langer volhouden, dit is niet goed voor je gezondheid.
Je holt van hot naar her...

Waarom ben je zo hard voor jezelf, het lijkt of je jezelf niets gunt, waarom hoor jij niet alle geluk van de wereld te krijgen met alles erop en eraan.
Weet je dat jij als persoonlijkheid van grote waarde bent voor deze wereld. Kijk is in die spiegel en zie is wat een mooie vrouw daar staat.
Ga echt van jezelf houden. En bestel alle geluk, liefde etc... Alles wat je ook een ander gunt, mag je voor jezelf ook vragen.
Jij bent niet minder dan die ander. Zegt oma vanuit de andere kant.

Ik hoop dat je er iets mee kunt, want er is iemand aan de andere kant die erg met je begaan is en die het nodig vind dat je even werd toe gesproken.

Ik hoor graag van je.
Liefs Taro
taro
taro aug 17 '10
@ nougnag

Je bent iemand met een uitgesproken mening.
Iemand die goed weet wat ze wel en niet wil.
Maar pas op dat je niet te duidelijk wordt, sommige mensen kunnen daar niet tegen.
Ook al bedoel je het goed en wil je die mensen helpen, je zult dan toch moeten kijken of je het anders kan verwoorden naar ze.

Je hebt een grote liefde voor dieren, je geniet ervan hoe eigenzinnig dieren soms kunnen zijn.
Ik ruik nu een hond, is er een hond van je over. dan komt ie even gedag zeggen.

Je houdt ervan als mensen voor hun mening uit komen. Dat ze durven te laten zien wie ze zijn.
Je kan slecht tegen mensen die er omheen draaien. Je wilt eerlijkheid.
Dat is erg belangrijk voor je.
What you see is what you get...
Mensen kunnen blind op jou bouwen want als iemand trouw naar zijn vrienden is dat ben jij het wel.
Je zou door het vuur voor ze gaan.

Maar zijn mensen te ver gegaan dan laat je ze los.
Je kan niet tegen onrecht.
Daarom geniet je zo van dieren en kinderen, pure onschuld zie je dan.

Ben je bezig met beslissingen te maken...of je wel of niet die kant op moet gaan...en dan doel ik op werkgebied. Ik zie daar twijfels bij je.
Een verlangen die je nog niet echt durf waar te maken.
Volg je gevoel en niet teveel op safe spelen. Je leeft maar 1 keer.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt...
Liefs Taro
admin
admin aug 17 '10
@taro:

Ben onder de indruk! Ik ben sinds kort opnieuw bezig met fotografie, en let inderdaad sterk op de details. Het moet voor mij voldoen aan een bepaalde "criteria".

Gegroeid.. apart als je dat zo aangeeft. Als ik erover nadenk: Ja, er zijn inderdaad inzichten gekomen wat me op een ander spoor hebben gebracht. De andere zaken die je aangeeft, kloppen ook!

Dank voor je lezing!!
Groetjes,
Bart
taro
taro aug 17 '10
Heel graag gedaan Bart.

Ben benieuwd naar je fotokunsten, ik kreeg erg mooie foto's te zien. Want je hebt er echt kijk op.Dus doorzetten hoor laugh
Laat is wat foto's hier zien op merudi.
Er zijn er meer die hun kunsten laten zien...

Liefs Taro
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '10
Bedankt voor je reactie. Ik zal reageren op wat je schrijft.

Origineel bericht van: taro
@ Nims

Je bent een enthousiaste persoonlijkheid.
Je hebt een groot inzicht, je denkt groot, je visie is breed.
Doordat je groot denkt, wil je de kring, die je om je heen hebt opgebouwd wel eens vergeten.

Wat bedoel je precies met het vergeten van de kring die ik om me heen heb opgebouwd? Ik kan dat niet goed plaatsen.
Origineel bericht van: taro


Je hebt het zwaar gehad, voelt of je vast zat maar het komt nu weer los.

Ik heb het zeker zwaar gehad, maar dat is alweer bijna een jaar geleden. Op dit moment heb ik alles helemaal op de rit en ben ik gelukkiger dan ooit smile.

Origineel bericht van: taro

Ik zie een laan met bomen...even kijken hoe ik dit moet uitleggen...ben jij er over aan het nadenken om te gaan verhuizen.

Nee daarover denk ik niet. Tenminste ik schrijf me wel in voor nieuwe huurwoningen, alleen wordt steeds uitgeloot vanwege de huurwoningen-krapte. Maar hier ben ik al bijna een jaar mee bezig.

Waar ik nu zit (een flat) heb ik het wel reuze naar mijn zin. En is wel een lange laan met veel bomen. Maar dat heb je in Zeist al eigenlijk gauw, omdat het midden tussen de bossen ligt smile.
Origineel bericht van: taro

Om dichter bij de natuur te willen zijn.

Niet speciaal eigenlijk.
Origineel bericht van: taro
Krijg te voelen dat je behoefte hebt aan rust.
Het is nu te druk om je heen.

Dit klopt wel voor mijn vakantie. Niet dat het druk was om mij heen, maar met het volgen van een studie, een nieuwe vriendin, een nieuw huis en veel dingen die ik moest regelen was het erg druk in mijn leven. Hierin heb ik al redelijk wat rust in gebouwd en voel me super relaxed.
Origineel bericht van: taro

Ik kom moeilijk in jouw gevoel, je hebt een muur waar ik maar moeilijk door heen kom.

Wat houdt je eigenlijk tegen?

Origineel bericht van: taro

Daar komt het wink...Ik voel veel emotie bij je, probeer er niet te luchtig over te doen...ook jij bent een mens die de klappen van het leven voelt.

Ik doe er zeker niet luchtig over en ga het juist aan met mijzelf. Dit klopt dus ook niet, want mijn emoties ga ik juist aan. Wat je hier beschrijft is hoe ik een tijd geleden wel was, dus misschien heb je dat opgepikt?
Origineel bericht van: taro
Maak jezelf niet hard maar ga meer emotie tonen. Die muur die je hebt moet gaan zakken en je moet gaan leren ontvangen.

Dat doe ik alweer een tijd, dus maak je daar maar geen zorgen over. Het lijkt wel alsof je hier iets ouds aan het bovenhalen bent bij me, en niet meer zoals ik op dit moment ben.
Origineel bericht van: taro

Je bent een grote gever van nature maar het is nu tijd dat je steun ontvangt.

Dat wist ik ook al. Het hulpverleners syndroom is mij niet onbekend. Dat ben ik ook al aangegaan en doe dat niet meer. Ik vraag wat ik nodig heb, en geef als iemand erom vraagt en er ook iets mee wil doen. Ik ga het met mezelf aan en gebruik het helpen niet meer als afleiding voor mezelf.
Origineel bericht van: taro

Dat je je kwetsbaar gaat opstellen.
Als je dat gaat doen dan zul je gaan voelen dat de energie vol gaat stromen bij je.

Die stroomt al heel goed, dus ik vraag me af hoe je erbij komt dat hij niet stroomt?
Origineel bericht van: taro

Wees niet te afstandelijk, als het om emotie/gevoel gaat.

Dat weet ik en ben ook niet afstandelijk.
Origineel bericht van: taro

Heb jij de laatste tijd nieuwe inzichten gekregen die je voorheen altijd anders gezien hebt.

Als je met de laatste tijd een jaar geleden bedoeld dan klopt dat. Hierna heb ik mijn hele leven omgegooid en vanaf de grond af aan weer gaan opbouwen. Ik heb het al vrij snel weer op de rit gekregen en doe het zoals ik nu zelf wil laugh.

Ik heb destijds opgeschreven wat er is gebeurd in dit topic: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/74641/Einde_van_mijn_relatie.html#Post74641

Origineel bericht van: taro

Dat je visie aan het veranderen is. Eerst was je overtuigd van...? en nu denk je daar anders over.

Nee hoor, dat is eigenlijk hetzelfde gebleven. Ik ben eindelijk gaan volgen wat ik allang diep van binnen al wist, en heeft me meer vrijheid dan ooit gegeven. Mijn visie kan je overal op deze website terugvinden smile.
Origineel bericht van: taro

Je voelt daardoor een beetje machteloos. Het geeft je veel onrust.
Het is tijd voor rust, natuur, meditatie om zo weer rustig in je lijf en je hoofd te worden.

Nee hoor, ik ben nu juist heel rustig. Zeker de mensen hier op merudi die mij al een tijdje kennen, weten dat ik een stuk rustiger ben geworden wink.
Origineel bericht van: taro

Het voelt als een golf aan informatie, waar je de tijd en rust voor nodig hebt omdat weer in goede banen te leiden.

Als je mijn contact met de bron bedoelt dan kan dat kloppen. Ik weet echter hoe ik dat zo kan gebruiken, dat er alleen boven komt wat ik wil weten en er zo geen last van heb.

Ik sta in mijn eigen kracht en macht en kan daarom bepalen wat er wel / niet bij mij binnenkomt. Het leven geeft me precies wat ik nodig heb, en dat vertrouwen wordt iedere keer weer bevestigt smile.
Origineel bericht van: taro

Hoor graag of je er iets mee kan.

Zie mijn reactie hierboven. Ik heb het gevoel alsof je mijn oude patronen hebt gevoeld en niet mijn huidige leven hebt ervaren. Mag ik je vragen hoe je aan deze informatie bent gekomen? Is dat door middel van horoscopen / nummerologie of doe je aan invoelen?
Origineel bericht van: taro

Liefs Taro

Erg bedankt en hoop dat jij ook wat aan mijn reactie hebt smile. Ik vond het in ieder geval erg leuk om dit van je te lezen! En vind het ook super leuk dat je dit op Merudi wilt doen!
Lena
Lena aug 17 '10
en leuk om te lezen smile
Beschermengel
Beschermengel aug 17 '10

Zou je mij ook willen lezen smile

Cobi Jacoba Theodora Smits geboren: 7-12-1951
taro
taro aug 17 '10
Hoi Nims,

Ik doe dit hetzelfde als fotolezen.
Gewoon voelen wat er door komt. Wat ze(gidsen, maar soms ook dierbare), willen doorgeven.
Ik zelf doe niks, ik ben het doorgeef luik...soms zit ik verkeerd maar dan interpreteer ik hem verkeerd doordat ik mee ga denken...en dat moet ik niet doen.
Ik probeer hem zo zuiver mogelijk door te laten komen.

Maar als ik al jouw reactie's lees, dan heb ik jou energie opgepikt van een jaar geleden.
Waarom dit gebeurt??? ze laten het mij zo voelen. Dus kijk wat het jou zegt...kun je er nog wat mee?, of is het een periode die klaar is?

Met de kring om je heen bedoel ik de mensen die dichtbij je staan.

Ik heb het iig graag gedaan.
Liefs Taro
taro
taro aug 17 '10
Origineel bericht van: Lena
en leuk om te lezen smile


laugh
taro
taro aug 17 '10
Ik ga morgen verder met lezen, kids komen net uit school.
Dus mijn aandacht gaat nu daar naar toe laugh
admin
admin aug 17 '10
@taro: Dank je, zal van het weekend wat foto's plaatsen, aangezien ik nog lekker op Terschelling zit smile
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki