Bedankt voor je reactie. Ik zal reageren op wat je schrijft.
@ Nims
Je bent een enthousiaste persoonlijkheid.
Je hebt een groot inzicht, je denkt groot, je visie is breed.
Doordat je groot denkt, wil je de kring, die je om je heen hebt opgebouwd wel eens vergeten.
Wat bedoel je precies met het vergeten van de kring die ik om me heen heb opgebouwd? Ik kan dat niet goed plaatsen.
Je hebt het zwaar gehad, voelt of je vast zat maar het komt nu weer los.
Ik heb het zeker zwaar gehad, maar dat is alweer bijna een jaar geleden. Op dit moment heb ik alles helemaal op de rit en ben ik gelukkiger dan ooit
.
Ik zie een laan met bomen...even kijken hoe ik dit moet uitleggen...ben jij er over aan het nadenken om te gaan verhuizen.
Nee daarover denk ik niet. Tenminste ik schrijf me wel in voor nieuwe huurwoningen, alleen wordt steeds uitgeloot vanwege de huurwoningen-krapte. Maar hier ben ik al bijna een jaar mee bezig.
Waar ik nu zit (een flat) heb ik het wel reuze naar mijn zin. En is wel een lange laan met veel bomen. Maar dat heb je in Zeist al eigenlijk gauw, omdat het midden tussen de bossen ligt
.
Om dichter bij de natuur te willen zijn.
Niet speciaal eigenlijk.
Krijg te voelen dat je behoefte hebt aan rust.
Het is nu te druk om je heen.
Dit klopt wel voor mijn vakantie. Niet dat het druk was om mij heen, maar met het volgen van een studie, een nieuwe vriendin, een nieuw huis en veel dingen die ik moest regelen was het erg druk in mijn leven. Hierin heb ik al redelijk wat rust in gebouwd en voel me super relaxed.
Ik kom moeilijk in jouw gevoel, je hebt een muur waar ik maar moeilijk door heen kom.
Wat houdt je eigenlijk tegen?
Daar komt het
...Ik voel veel emotie bij je, probeer er niet te luchtig over te doen...ook jij bent een mens die de klappen van het leven voelt.
Ik doe er zeker niet luchtig over en ga het juist aan met mijzelf. Dit klopt dus ook niet, want mijn emoties ga ik juist aan. Wat je hier beschrijft is hoe ik een tijd geleden wel was, dus misschien heb je dat opgepikt?
Maak jezelf niet hard maar ga meer emotie tonen. Die muur die je hebt moet gaan zakken en je moet gaan leren ontvangen.
Dat doe ik alweer een tijd, dus maak je daar maar geen zorgen over. Het lijkt wel alsof je hier iets ouds aan het bovenhalen bent bij me, en niet meer zoals ik op dit moment ben.
Je bent een grote gever van nature maar het is nu tijd dat je steun ontvangt.
Dat wist ik ook al. Het hulpverleners syndroom is mij niet onbekend. Dat ben ik ook al aangegaan en doe dat niet meer. Ik vraag wat ik nodig heb, en geef als iemand erom vraagt en er ook iets mee wil doen. Ik ga het met mezelf aan en gebruik het helpen niet meer als afleiding voor mezelf.
Dat je je kwetsbaar gaat opstellen.
Als je dat gaat doen dan zul je gaan voelen dat de energie vol gaat stromen bij je.
Die stroomt al heel goed, dus ik vraag me af hoe je erbij komt dat hij niet stroomt?
Wees niet te afstandelijk, als het om emotie/gevoel gaat.
Dat weet ik en ben ook niet afstandelijk.
Heb jij de laatste tijd nieuwe inzichten gekregen die je voorheen altijd anders gezien hebt.
Als je met de laatste tijd een jaar geleden bedoeld dan klopt dat. Hierna heb ik mijn hele leven omgegooid en vanaf de grond af aan weer gaan opbouwen. Ik heb het al vrij snel weer op de rit gekregen en doe het zoals ik nu zelf wil
.
Ik heb destijds opgeschreven wat er is gebeurd in dit topic:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/74641/Einde_van_mijn_relatie.html#Post74641
Dat je visie aan het veranderen is. Eerst was je overtuigd van...? en nu denk je daar anders over.
Nee hoor, dat is eigenlijk hetzelfde gebleven. Ik ben eindelijk gaan volgen wat ik allang diep van binnen al wist, en heeft me meer vrijheid dan ooit gegeven. Mijn visie kan je overal op deze website terugvinden
.
Je voelt daardoor een beetje machteloos. Het geeft je veel onrust.
Het is tijd voor rust, natuur, meditatie om zo weer rustig in je lijf en je hoofd te worden.
Nee hoor, ik ben nu juist heel rustig. Zeker de mensen hier op merudi die mij al een tijdje kennen, weten dat ik een stuk rustiger ben geworden
.
Het voelt als een golf aan informatie, waar je de tijd en rust voor nodig hebt omdat weer in goede banen te leiden.
Als je mijn contact met de bron bedoelt dan kan dat kloppen. Ik weet echter hoe ik dat zo kan gebruiken, dat er alleen boven komt wat ik wil weten en er zo geen last van heb.
Ik sta in mijn eigen kracht en macht en kan daarom bepalen wat er wel / niet bij mij binnenkomt. Het leven geeft me precies wat ik nodig heb, en dat vertrouwen wordt iedere keer weer bevestigt
.
Hoor graag of je er iets mee kan.
Zie mijn reactie hierboven. Ik heb het gevoel alsof je mijn oude patronen hebt gevoeld en niet mijn huidige leven hebt ervaren. Mag ik je vragen hoe je aan deze informatie bent gekomen? Is dat door middel van horoscopen / nummerologie of doe je aan invoelen?
Erg bedankt en hoop dat jij ook wat aan mijn reactie hebt
. Ik vond het in ieder geval erg leuk om dit van je te lezen! En vind het ook super leuk dat je dit op Merudi wilt doen!