Zoals ik het ervaar, voeden dimensies chakras elkaar beiden
Van A naar B, maar net zo goed van B naar A.
Omdat we namelijk één geheel zijn. Als de Chakra's elkaar voeden van laag naar hoog en van hoog naar laag, ontstaat er één geheel.
Persoonlijk vind ik het fijn om terug te gaan naar het begin. Core heeft dit topic gestart, wat ik erg dapper vind omdat dit eigenlijk een best gevoelig onderwerp is voor veel mensen.
Jorine heeft het al concreet gezegd en voorspeld. Niet alleen chakra,s voeden elkaar van laag naar hoog en vise versa, ook mensen doen dat. In deze tijd is dat nog best gevoelig voor conflicten. Een ander woord voor dit principe is dualiteit. Ook ik heb daar al maanden geleden een topic over gestart; dualiteit lost op in de nieuwe tijd. Eigenlijk bedoelde ik hier mnee dat conflicten oplossen in de nieuwe tijd. Aangezien we in een overgangsfase zitten dus, ontstaan er nog steeds conflicten. (sorry dat ik mezelf herhaal). Dat brengt me terug bij Core, die volgens mij een goed voorbeeld is van dat principe; core begon ¤hoog¤ en versprong steeds, zonder geneuzel eromheen. ¤wederom zegt haar naam dat¤.
Deze maand ben ik op reis geweest en heb mensen vanover de hele wereld ontmoet. Heb conflicten gezien ¤het wk was daar een goed voorbeeld van, ik zat in een ruimte vol brazilianen en spanjaarden¤, er heerste dualiteit en zelfs een kleine ruzie, maar na afloop schudde iedereen elkaars hand, ik werd zelfs getroost. Mijn conclusie hierna was dat iedereen in essentie hetzelfde is, ongeacht vanuit welk perspectief mensen een situatie bekijken (met of zonder veel geneuzel eromheen)
Ik wil hierbij afsluiten dat het hogere niet beter is dan het lage en vise versa, en dat vanuit dit principe respect kan ontstaan voor iedereen op deze planeet.
liefs, the moon