Loading...
nl

Het lagere word het hogere.

Marenubium
Marenubium jul 22 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Origineel bericht van: Marenubium
*offtopic*
Origineel bericht van: 1stMoonofMars

uh... mijn persoonlijke dingen zijn weer leermomenten voor anderen... zoals jullie/jij weer een leermoment is voor mij...?

Ik snap werkelijk waar dus NIET wat jouw gat in je lip en jouw puist mij iets kan leren eek
Wat moeten anderen met jouw plastische uitdrukkingen/ervaringen?



lol tongueok :), kijk hoor eens er zit ook een persoonlijk leermoment bij voor mezelf...
maar wat sommigen hieruit kunnen halen is , dat je je uiterlijke kenmerken, of dat wat je zichtbaar aan je lichaam ziet(wat zich letterlijk aan je lichaam toont)... dat je dit kunt koppelen naar die specifieke chakra...



Erm...het zou jou goed doen eens een beetje rust in te bouwen in je denken en reacties, en woorden van anderen wat meer in je op te nemen. Niet iedereen stoomt zo hard als jij.
Ik zou eerder JOUW persoonlijk leermoment willen horen, dan wat in JOUW ogen het leermoment van anderen is.
En nu houd ik op met reaguren hier, want het raakt eigenlijk gewoon kant noch wal, behalve JOUW eigen EGO. Dus verspilling van energie smile
Tip voor jou dus: Lees wat meer, laat wat meer tot je doordringen, bouw rustperiodes in, adem eens een keertje diep.
En reageer dan pas weer. Lijkt me voor JOU en JOUW omgeving heus heel erg fijn wink
Gewoon een tip.

Ben er weg van, LOL
Lat0rx smile
admin
admin jul 22 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Origineel bericht van: Marenubium
*offtopic*
Origineel bericht van: 1stMoonofMars

uh... mijn persoonlijke dingen zijn weer leermomenten voor anderen... zoals jullie/jij weer een leermoment is voor mij...?

Ik snap werkelijk waar dus NIET wat jouw gat in je lip en jouw puist mij iets kan leren eek
Wat moeten anderen met jouw plastische uitdrukkingen/ervaringen?



lol tongueok :), kijk hoor eens er zit ook een persoonlijk leermoment bij voor mezelf...
maar wat sommigen hieruit kunnen halen is , dat je je uiterlijke kenmerken, of dat wat je zichtbaar aan je lichaam ziet(wat zich letterlijk aan je lichaam toont)... dat je dit kunt koppelen naar die specifieke chakra...



Erm...het zou jou goed doen eens een beetje rust in te bouwen in je denken en reacties, en woorden van anderen wat meer in je op te nemen. Niet iedereen stoomt zo hard als jij.
Ik zou eerder JOUW persoonlijk leermoment willen horen, dan wat in JOUW ogen het leermoment van anderen is.
En nu houd ik op met reaguren hier, want het raakt eigenlijk gewoon kant noch wal, behalve JOUW eigen EGO. Dus verspilling van energie smile
Tip voor jou dus: Lees wat meer, laat wat meer tot je doordringen, bouw rustperiodes in, adem eens een keertje diep.
En reageer dan pas weer. Lijkt me voor JOU en JOUW omgeving heus heel erg fijn wink
Gewoon een tip.

Ben er weg van, LOL
Lat0rx smile


en voel je je nu beter door dit te hebben gezegd Marenubium? tongue
Marenubium
Marenubium jul 22 '10
ja ja Core, ik doe ook aan zelfbevrediging van tijd tot tijd cool
Lache he?

Grappig overigens dat je de rest van mijn woorden hebt genegeerd smile
Haha
admin
admin jul 22 '10
Origineel bericht van: Marenubium
ja ja Core, ik doe ook aan zelfbevrediging van tijd tot tijd cool
Lache he?

Grappig overigens dat je de rest van mijn woorden hebt genegeerd smile
Haha

Als je ver gaat in het spirituele zal je merken dat het veel los kan maken bij mensen. Dan gaan ze verhalen houden die je soms niet eens wil horen. Maar je kan in plaats van zo iemand op zijn plek te zetten ook die gene zijn/haar hart laten luchten omdat het dan nodig is. Voor mij word iedereen er dan beter van en is dit ook betere zelf ontwikkeling voor die gene.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 22 '10
'bouw rust periodes in' ist enige wat hier zowel de kant en de wal raakte smile

en het is btw niet mijn ego wat aan het spreken is... echt hoe kom je daarbij confusedik spreek niet voor mezelf alleen (wat is dit voor iets...altijd vanuit het negatieve uitgaan... waarom wordt er niet geloofd dat als je iets post dat je voor velen praat frown)

het gaat mij niet zozeer om die persoonlijke dingen(ja soms, heb ik ook ff iets nodig...een woord of een zin)... die zijn ook als uitleg en toelichting bedoelt...zodat je het op je eigen manier (uiteraard) kan invullen...

en btw mijn omgeving, als ik dus gewoon rondloop... zij hebben mij lief... ik geef hun kracht en een glimlach, een traan of een grap waar nodig...

waarom denken velen hier dat ik vanuit EGO antwoord (die is juist uitgeschakeld... wat ik wel post zijn mijn gevoelens/ingevingen of dingen waar ikzelf meezit...maar dat is niet uit ego... confused)

Trouwens, Spam/gebabbel/meteen spontaan posten... juist daarin en daaruit zitten velen mooie dingen...

en voor degen die mij pm-en, je mag me gewoon mailen... ik ben echt klaar nu met posten op dit forrum, ja voor een stukje uit rauncune (maar ook bedankt voor iederreen smile) ... .. ik kwam hier voor zowel mezelf als ook om ervaringen te delen en bruggen te slaan... als dat als ego wordt opgevat best, het zei zo... ik hoop toch dat jullie er wat aan hebben, zoals ik vaak en hier daar ook wat aan jullie heb gehad,

good luck, veel plezier liefde, en andere mooie momenten smile
en niet teveel in visueuse cirkels blijven hangen winksmile

Grtz,

~1stMoonofMars~
Anke
Anke jul 22 '10
Jammer, maar jouw keuze natuurlijk.

Ego is trouwens niks mis mee hoor, waarom zou je het uitschakelen?
Ik ben juist blij met ieder stukje ego dat ik weet te veroveren laugh
Voor mij heeft het woord in ieder geval geen negatieve lading.
Marenubium
Marenubium jul 22 '10
Origineel bericht van: Core
Als je ver gaat in het spirituele zal je merken dat het veel los kan maken bij mensen. Dan gaan ze verhalen houden die je soms niet eens wil horen. Maar je kan in plaats van zo iemand op zijn plek te zetten ook die gene zijn/haar hart laten luchten omdat het dan nodig is. Voor mij word iedereen er dan beter van en is dit ook betere zelf ontwikkeling voor die gene.


In MIJN opinie, en vooral in deze tijd, ben je dan bezig jezelf te vergeten, omdat je altijd en alleen maar anderen tevreden wilt houden. Daar leert niemand wat van toch? Netjes je mond houden, en maar laten gaan die banaan. Zodat die ander maar zijn/haar zegje mag doen. En niemand trekt zijn/haar mond open!
DUDE! Alweer contradictio in terminis.
Waarom altijd maar anderen tevreden houden eigenlijk, en doen zoals ons 'geleerd' is? Wat is er mis mee uberhaupt, gewoon te zeggen waar het op staat? JOUZELF te uiten? Nou?
Welke A en B is dit, oftewel, welke chakra beweegt ons hiertoe?
Rara.
Grappig leerproces wink

@maantje: Je voelt je hierin 'aangevallen', en dat is jouw gevoel. De positieve zaken weet JIJ althans niet van de, in jouw ogen, negatieve zaken te scheiden. En uiteraard ligt dit alles weer 'buiten' jouzelf wink(cq hebben anderen hiervoor gezorgd).
Laat je niet zo kennen dudesse, en trek je er niks van an!
Erm...welke chakra zorgt hier ook alweer voor...owja! het 2e chakra! GEVOEL! Goh hee. Het zou wat wezen, als GEVOEL niet aanwezig mag zijn...erm...?
Njah.
admin
admin jul 22 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Origineel bericht van: Core
Als je ver gaat in het spirituele zal je merken dat het veel los kan maken bij mensen. Dan gaan ze verhalen houden die je soms niet eens wil horen. Maar je kan in plaats van zo iemand op zijn plek te zetten ook die gene zijn/haar hart laten luchten omdat het dan nodig is. Voor mij word iedereen er dan beter van en is dit ook betere zelf ontwikkeling voor die gene.


In MIJN opinie, en vooral in deze tijd, ben je dan bezig jezelf te vergeten, omdat je altijd en alleen maar anderen tevreden wilt houden. Daar leert niemand wat van toch? Netjes je mond houden, en maar laten gaan die banaan. Zodat die ander maar zijn/haar zegje mag doen. En niemand trekt zijn/haar mond open!
DUDE! Alweer contradictio in terminis.
Waarom altijd maar anderen tevreden houden eigenlijk, en doen zoals ons 'geleerd' is? Wat is er mis mee uberhaupt, gewoon te zeggen waar het op staat? JOUZELF te uiten? Nou?
Welke A en B is dit, oftewel, welke chakra beweegt ons hiertoe?
Rara.
Grappig leerproces wink

@maantje: Je voelt je hierin 'aangevallen', en dat is jouw gevoel. De positieve zaken weet JIJ althans niet van de, in jouw ogen, negatieve zaken te scheiden. En uiteraard ligt dit alles weer 'buiten' jouzelf wink(cq hebben anderen hiervoor gezorgd).
Laat je niet zo kennen dudesse, en trek je er niks van an!
Erm...welke chakra zorgt hier ook alweer voor...owja! het 2e chakra! GEVOEL! Goh hee. Het zou wat wezen, als GEVOEL niet aanwezig mag zijn...erm...?
Njah.


Ok wil je mijn volledige kijk weten op deze situatie? ^_^
Want die heb ik nog niet gegeven.

En zie dit wel als een reactie die ik uit alle goedheid van mijn hart schrijft, ik wil namelijk alleen maar helpen door mijn visie/mening te geven.

1stMoonofMars is iemand met een goed ontwikkelde 5de chakra(keel). Dus praat ze om alles op een rijtje te krijgen voor zichzelf. Dan is er nog geen ego of wat dan ook bezig, enkel ontluchting.

Jij walst er dan doorheen (iets wat je waarschijnlijk overal doet :P). Waarom wals je erdoor heen? Omdat je al vanaf je jeugd geleerd hebt de aanval in te gaan om de situatie van je af te keren. Maar dit maakt situaties vaak alleen maar erger. Je sluit hierdoor je hart naar andere. Ik als reader voel je hart connectie namelijk niet eens (blockade).

Geef een ander de nodige liefde, ook al is het nog zo klein. Dan komt je vanzelf te gemoed wat je in het leven nodig zal hebben.


@1stMoonofMars, weg gaan is een oplossing. Maar je zal er een gebroken hart aan over houden, terwijl andere op het forum vaak alleen maar het goede voor zich hebben. Je brengt sfeer op het forum. Laat je licht hier nog eens schijnen smile



..Zo nu jouw wals buurt weer Marenubium. ^_^
Anke
Anke jul 22 '10
Bedoel je dat je haar liefde in dit topic niet voelt, of helemaal niet? Want ik voel namelijk ontzettend veel liefde bij Mare.

*is even confused*
admin
admin jul 22 '10
Ok, ik heb serieus even gehad. Begon een topic over iets wat ik leuk vind en beland midden in een flame war. Het is een soort van de reden dat ik maar weinig op forums post en dan word dat nu alleen maar weer bevestigt.
Mensen met leren tolereren en begrip te hebben....(niet jullie allemaal hoor).
Anke
Anke jul 22 '10
Okay, wat bedoel je dan met

Quote:
Je sluit hierdoor je hart naar andere. Ik als reader voel je hart connectie namelijk niet eens (blockade).


Ik interpreteer het blijkbaar verkeerd?
Wat is een hart-connectie?
En geldt dat voor dit topic, of meerdere topics?
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 22 '10
Origineel bericht van: Core
[quote=Marenubium][quote=Core]

Geef een ander de nodige liefde, ook al is het nog zo klein. Dan komt je vanzelf te gemoed wat je in het leven nodig zal hebben.


@1stMoonofMars, weg gaan is een oplossing. Maar je zal er een gebroken hart aan over houden, terwijl andere op het forum vaak alleen maar het goede voor zich hebben. Je brengt sfeer op het forum. Laat je licht hier nog eens schijnen smile


^_^


hehe, ik voelde het...moest toch weer posten smilemoest zelfs huilen frownsmile(ja als ik huil ist echt ... heel diepgaand frownsmile)

ok, (want ik zat net self bij me net; 'als er toch posts zijn die posisitief zijn...wel enigzins iets van me vatten...dan kom ik Wel Trug' )

wat een mooie post trouwens, geheel omvattend ook smilesmilesmile

*edit; thx thx thx
Anke
Anke jul 22 '10
Ik weet niet of je mij bedoelt met de flame-war, maar ik probeer gewoon iets te begrijpen... maar de post waar ik een vraag over stel wordt veranderd, zodat mijn vraag nergens meer op slaat.

euh, tijd om naar bed te gaan dan maar...
admin
admin jul 22 '10
Origineel bericht van: Anke
Ik weet niet of je mij bedoelt met de flame-war, maar ik probeer gewoon iets te begrijpen... maar de post waar ik een vraag over stel wordt veranderd, zodat mijn vraag nergens meer op slaat.

euh, tijd om naar bed te gaan dan maar...


Sorry, was het weg aan het halen toen jij je reactie plaatsen.

Kan je het me vergeven? laugh

Liefs, Robbert.
Anke
Anke jul 22 '10
Okay, helder smile
En geen probleem!
Marenubium
Marenubium jul 22 '10
Quote:
Jij walst er dan doorheen (iets wat je waarschijnlijk overal doet :P) Waarom wals je erdoor heen? Omdat je al vanaf je jeugd geleerd hebt de aanval in te gaan om de situatie van je af te keren. Maar dit maakt situaties vaak alleen maar erger. Je sluit hierdoor je hart naar andere. Ik als reader voel je hart connectie namelijk niet eens (blockade).


Ah. Danku smileGroetjes aan de rest van de harde kern van Merudi overigens, lieve Core. En heel erg bedankt dat je jezelf nu bevestigd hebt. Zou jou eerder gesierd hebben deze reactie in mijn fotoleestopic geplaatst te hebben als 'reader' zijnde.
Van jou had ik heus iets anders verwacht.
Maar ja, verwachtingen zijn ook zoo '70's'! Laat ik mezelf weer kennen...lol.
Wel een erg late reactie overigens.
Als je nog meer kwijt wilt over me, dan schroom vooral niet, lees mijn foto en reaguur in het betreffende topic smile
En Flame-war ey? ahah...denk er maar eens over na wie dit vuurtje nu het hardste aan het opstoken is.

En ja ik WALS! Ik DANS!. En mijn hart blokkeert alleen voor hen, die daartoe geen toegang hebben verdiend. M.a.w.: Jij hebt mij proberen te lezen met onjuiste intenties. Daar als eens bij stilgestaan?

Maar ja, ook jij moet jouw hart luchten! Niks mis mee. Echter begeven jij en ik ons soms niet op hetzelfde niveau. Blijkt maar weer eens, gezien het feit dat je je subjectief opstelt. Dat is weer in tegenstelling met jouw eigen woorden uit dit topic, overigens
Hmzz.
Cool smile
Aww.... ik proef hier slachtofferschap uit! En opkomen voor de 'zwakkeren' zoals je nu doet. Lijkt op herkenning jouwerzijds. Waar blijf jijzelf dan, vraag ik me af?

Maar wat wordt dit Core; canonballs en modder-gooien over en weer en blijf ook jij in je hogere chakra-sferen hangen, geamputeerd van je overige chakra's?
Mag hoor smile
Dan hieronder een Metafoor, aangaande 'spirituele ontwikkeling'
Wellicht heb je er iets aan:

Quote:
KUNDALINI...De cyclus van mensenlevens.

Vanuit het donker word je geboren en je gaat richting nieuwe maan. Het wordt steeds een beetje lichter, je wordt je steeds een beetje bewuster. Je gaat door en komt bij volle maan. "Wow!" denk je, ik ben verlicht. Kijk eens hoe ik straal in het licht van de maan. Veel paranormale mensen blijven hier hangen. Ze noemen zich verlicht en blijven in deze energie. Maar de volle maan reflecteert alleen maar licht, het is geen echte lichtbron. Een aantal mensen gaan door... afnemende maan. Je komt in contact met je donkere kanten, datgene wat je moeilijk vindt om aan te gaan en onder ogen te zien. Ook hier blijven veel mensen in hangen, ze zien het gewoon niet meer en blijven anderen om hulp vragen of vluchten weer terug naar de volle maan. Een enkeling gaat wel door... het is ontzettend donker. Je kunt geen hand voor ogen meer zien en je bent helemaal alleen. Alles en iedereen lijkt je in de steek gelaten te hebben, zelfs je paranormale waarnemingen zijn er niet meer. Ga je door, dan vind je veiligheid en vertrouwen in jezelf en in het hogere...

Kundalini kan waarlijk gaan stromen. Blijf je hangen, dan mag je het een volgend leven opnieuw proberen... of je gaat weer terug naar eerdere fases.


Om maar even weer ontopic te gaan smile
En walsen doe ik graag, met veel plezier en overgave, want ik ga graag dansend door het leven.
Lat0rz en met liefde smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 22 '10
Hmmm, nouja... ja af en toe dansend, af en toe walsend... af en toe diepgaand...af en toe op visie en dromen

* edit(txt trug genomen...weggeveegt) ... laat maar... ik probeerde serieus een brug te slaan... nevermind
Marenubium
Marenubium jul 22 '10
Sja...zo zie je maar weer wat er toe leidt als mensen te snel reaguren. Mijzelf incluis overigens. Laten we dat voorop stellen.
Ergo: ondertussen zijn er alweeeeeer 4 posts geplaatst, terwijl er nog aan een post gewerkt werd.
Njah Core, u heeft gelijk. Het heeft ook allemaal geen zin laugh
*heeft het 50 posts eerder al serieus gehad toen van het topic afgedwaald werd*

*gaat wat nuttiger zaken doen*

Cheerio!
Marenubium
Marenubium jul 22 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Hmmm, nouja... ja af en toe dansend, af en toe walsend... af en toe diepgaand...af en toe op visie en dromen

* edit(txt trug genomen...weggeveegt) ... laat maar... ik probeerde serieus een brug te slaan... nevermind


*heus gewaardeerd*

OUT
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 22 '10
nou das ook goed smile

have fun... see ya wink

(je rent nog meer weg als ik... terwijl ik mezelf al bestraf als ik zo hard ren.... .. nuja...toch veel plezier en moois gewenst smile)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki