Loading...
nl

Het lagere word het hogere.

admin
admin jul 24 '10
lol, wals. Nog meer over me te zeggen? I rest my case.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
hehe, zowel subtiel als meteen op de zere plek treffen, kan ik mijzelf erg in herkennen... .. maar daaruit heb ik het volgende gehaald, voor mezelf; ik sta ten eerste open en vrij voor alles en iederreen(ok...ff erlijkheid erbij...nee niet altijd...maar in dat geval bemoei ik mij ook nergens mee), vervolgens ga ik de discussie/conectie aan... en als laatste gooi ik het op de massive attack... de ultime mind blow... of echte klap(nuja... dat komt vrij weinig/amper/totnooit voor...tis meestal al ook tussen stap 1 en 2...)...
admin
admin jul 24 '10
Stuur je volgende bericht anders in een pb, dan heeft niemand meer last van je frustratie uitingen die deze topic vullen.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
jawel...ik wil nog wel wat zeggen tongueVette Avatar smiletonguewink(naamplaatje)... en leuke discussies die je laatst hebt opgestart...

Grts
Marenubium
Marenubium jul 24 '10
Uiteraard doe je dat Core smileHet is immers weer een bevestiging voor jouzelf, is it not.
Alsjeblieft, en graag gedaan (bevredig anderen ook graag zelf).
wink
You satisfied yet?
admin
admin jul 24 '10
wat wil je van me? : Serieus...
Marenubium
Marenubium jul 24 '10
Origineel bericht van: Core
Stuur je volgende bericht anders in een pb, dan heeft niemand meer last van je frustratie uitingen die deze topic vullen.


Op wiens frustraties doel je exact Core?

Origineel bericht van: 1stMoonofMars
ik sta ten eerste open en vrij voor alles en iederreen


smileWat nou, als anderen dat zo niet ZIEN maantje wink
Marenubium
Marenubium jul 24 '10
Origineel bericht van: Core
wat wil je van me? : Serieus...


Moet je MIJ dat vragen???
Erm....dude eek
admin
admin jul 24 '10
Origineel bericht van: Marenubium

Moet je MIJ dat vragen???
Erm....dude eek


Antwoord: Ja
New Moon
New Moon jul 24 '10
Goh, wat zijn jullie allemaal veranderd, met de tijd mee. Ben nog steeds op vakantie maar ben op een rust punt bij een vriend aangekomen om ff mn kleren te wassen etc. Het regent toch in Zweden. Tof dat er een andere moon op het forum is gekomen, ik herken mezelf in zoveel van jou 1st moon of mars! Inclusief je muzieksmaak. Hihi.

x
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Origineel bericht van: Core
Stuur je volgende bericht anders in een pb, dan heeft niemand meer last van je frustratie uitingen die deze topic vullen.


Op wiens frustraties doel je exact Core?

Origineel bericht van: 1stMoonofMars
ik sta ten eerste open en vrij voor alles en iederreen


smileWat nou, als anderen dat zo niet ZIEN maantje wink



Ah...maar je moet het wel in het moment kunnen vatten en daar dan
direct op reageren...

______

Kijk ik maak anders contact met iemand tegenover mij die meer 'gesloten' is dan met iemand die heel open en extravert is... het is ook een momentumzaak...
New Moon
New Moon jul 24 '10
Btw sorry dat ik zo comepletely off topic even de kamer binnen kom stormen wink
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
Origineel bericht van: themoon
Goh, wat zijn jullie allemaal veranderd, met de tijd mee. Ben nog steeds op vakantie maar ben op een rust punt bij een vriend aangekomen om ff mn kleren te wassen etc. Het regent toch in Zweden. Tof dat er een andere moon op het forum is gekomen, ik herken mezelf in zoveel van jou 1st moon of mars! Inclusief je muzieksmaak. Hihi.

x


Hey ander maantje wink*zwaait ff naar jou (ow...gaat ondertussen halfonderuit tonguej/k ) ,

grts smile
Anke
Anke jul 24 '10
Quote:
Kijk ik maak anders contact met iemand tegenover mij die meer 'gesloten' is dan met iemand die heel open en extravert is... het is ook een momentumzaak...


Ik geloof je op je woord dat je dat kunt en doet, maar ik heb je op dit forum nog niet echt contact met mij zien/horen/lezen maken smile
[edit=toevoeging]Oh, en het hoeft ook niet hoor. Maar om dat ik het je nu een aantal keren heb horen zeggen, wilde ik dit gewoon even kwijt. [/edit]

@themoon, ik vind het geen probleem hoor wink
admin
admin jul 24 '10
@Marenubium, Zie je pm's, daar zal ik verder tegen je praten over dit alles.
Marenubium
Marenubium jul 24 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Kijk ik maak anders contact met iemand tegenover mij die meer 'gesloten' is dan met iemand die heel open en extravert is... het is ook een momentumzaak...


Aye! DAN hou je dus meeeeer rekening met die ander dan met jezelf in mijn opinie. Altijd maar rekening houden met enzo, en uiteindelijk loop je jezelf voorbij. Dan ben je een kameleon. Is niks mis mee, want door je steeds maar aan te passen leer je zelf weer JOUW weggetje te vinden in dat alles. Waardoor je je uiteindelijk niet meer HOEFT aan te passen, maar gewoon jezelf mag en kunt zijn.

Roodbert:
Vanuit welk opzicht leg je die vraag buiten jouzelf?
Die vraag kan ik jou en anderen net zo goed stellen, helaas komt er nooit een bevredigend antwoord op!
Dus wat wil je van MIJ in deze?
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
Origineel bericht van: Anke
Quote:
Kijk ik maak anders contact met iemand tegenover mij die meer 'gesloten' is dan met iemand die heel open en extravert is... het is ook een momentumzaak...


Ik geloof je op je woord dat je dat kunt en doet, maar ik heb je op dit forum nog niet echt contact met mij zien/horen/lezen maken smile
[edit=toevoeging]Oh, en het hoeft ook niet hoor. Maar om dat ik het je nu een aantal keren heb horen zeggen, wilde ik dit gewoon even kwijt. [/edit]

@themoon, ik vind het geen probleem hoor wink


Ah dat is omdat ik zeker op dit soort forums/spitueel (meer openstaand voor alles...tenminste daar ga ik altijd vanuit) heel veel van mijn gedachten en gevoelens kwijt wil...en ook weer aan anderen wil geven... om mij dus persoonlijk naar je toe te richten zou ik op zun minst een msn-gesprekje...of nog beter een face-to-face ontmoeting moeten hebben...


kijk spirtuele forums zijn voor mij; ervaringen en gevoelens uitwisselen... helend voor mezelf en helend naar anderen toe... oftwel soms vraag ik zelf hulp en net zo vaak wil ik hulp geven...
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Kijk ik maak anders contact met iemand tegenover mij die meer 'gesloten' is dan met iemand die heel open en extravert is... het is ook een momentumzaak...


Aye! DAN hou je dus meeeeer rekening met die ander dan met jezelf in mijn opinie. Altijd maar rekening houden met enzo, en uiteindelijk loop je jezelf voorbij. Dan ben je een kameleon. Is niks mis mee, want door je steeds maar aan te passen leer je zelf weer JOUW weggetje te vinden in dat alles. Waardoor je je uiteindelijk niet meer HOEFT aan te passen, maar gewoon jezelf mag en kunt zijn.



dat is een stukkie van mij... mij voor een gedeelte inleven en aanpassen... maar mijn eigen weg is er zeker wel, altijd... kijk dat aanpassen voor een stuk en inleven voor een stuk, is echt... maar mijn eigen weg is altijd vrij duidelijk erbij aanwezig (echt zo jammer dat je mij niet in real life bent tegengekomen...zou denk ik helderder zijn...beter overkomen... ik wordt namelijk ook heel vaak beschreven als; iemand die totaal zijn eigen weg gaat... nuja... wel leuk dat je reageert
Anke
Anke jul 24 '10
Ah, ik begrijp het nu helemaal...
Fijn dat je het even hebt uitgelegd!
admin
admin jul 24 '10
Origineel bericht van: Core
@Marenubium, Zie je pm's, daar zal ik verder tegen je praten over dit alles.

Je reageert gewoon niet eens op mijn pm's. Zo desperate het hier uit te willen praten? En waarom dat dan?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki