Loading...
nl

Het lagere word het hogere.

New Moon
New Moon jul 24 '10
Hmm zou het kunnen dat er een reverse in de titel van dit topic zit? Het lagere wordt het hogere en het hogere wordt het lagere? Als ik het goed heb begrepen moet alles in balans komen... Reverses zijn mooi, dat betekent balans en daar ben ik gek op laugh
Anke
Anke jul 24 '10
Erm, weet je... even tussendoor maar weer... ik ben moderator op een ander forum en daar zorgen moderators dat discussies niet uit de hand lopen en dat er enigszins on topic gebleven wordt.
Ergens vind ik het wel jammer dat het hier niet zo is.

Misschien vanwege vrijheid van meningsuiting ofzo of een andere reden die ik niet ken, maar overzichtelijk wordt het er niet van, als je het mij vraagt frown

Oh en leuk dat je ontopic probeert te komen themoon laugh
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
Nou ...voor een stukkie ben ik wel met je eens...maarrr,

al die veelzeidigheid, en alle dingen die er gezegd worden om het
orginele onderwerp heen...werken alleen maar meer verrijkend en meer diepgaand

grts,

1stMoonOfMars
admin
admin jul 24 '10
@anke, denk je dan ook dat ik dit zo met opzet doe? tongue

Van mij mag een moderator al het off-topic eruit filteren. Dan kan de discussie weer gaan over waarvoor ik het topic begon.
Anke
Anke jul 24 '10
@maan: Okay... voor mij persoonlijk niet, maar inderdaad, voor anderen misschien wel smile

@Core: het was naar modjes gericht, niemand anders. Ik heb het niet over opzet of iets. Het gesprek loopt zoals het loopt smile
New Moon
New Moon jul 24 '10
Hmm naar mijn mening zijn we nog steeds on topic, maar bekijken we het vanuit een ander perspectief dan eerst.

¤ merkt nu pas de reactie van 1st moon of mars op...

HIHIHI!
Marenubium
Marenubium jul 24 '10
Origineel bericht van: Core
Origineel bericht van: Core
@Marenubium, Zie je pm's, daar zal ik verder tegen je praten over dit alles.

Je reageert gewoon niet eens op mijn pm's. Zo desperate het hier uit te willen praten? En waarom dat dan?


Vanwaar die gedachte dat anderen zich moeten schikken aan jou snelheid, Core? Zie pm overigens. Alsjeblieft hoor...sjonge jonge
Anke
Anke jul 24 '10
Hrm, ik ga eens even laten bezinken of deze hele discussie inderdaad misschien de praktijkuitvoerig van de oorspronkelijke vraag is.

Coolies laugh
New Moon
New Moon jul 24 '10
Core, je naam zegt het al denk ik. Je wilt graag de kern uit een gesprek halen en de rest eruit filteren. Vind ik ook niks mis mee eigenlijk, al ben ik persoonlijk niet dol op censuur omdat ik graag dingen van telkens een andere kant belicht wink
admin
admin jul 24 '10
Origineel bericht van: Anke
Erm, weet je... even tussendoor maar weer... ik ben moderator op een ander forum en daar zorgen moderators dat discussies niet uit de hand lopen en dat er enigszins on topic gebleven wordt.
Ergens vind ik het wel jammer dat het hier niet zo is.

Misschien vanwege vrijheid van meningsuiting ofzo of een andere reden die ik niet ken, maar overzichtelijk wordt het er niet van, als je het mij vraagt frown

Oh en leuk dat je ontopic probeert te komen themoon laugh


Ja Anke.. de discussie mag inderdaad niet uit te hand lopen, klopt.
En nee, niet vanwege de vrijheid van menings uiting, zo maar de vrij loop gaan.
Mag ik je erop attend maken, dat een ieder hier volwassen persoon zijnde, best wel in zichzelf een halt kan roepen? Of hebben jullie dat nog te leren?
Ik vraag nu aan een ieder om het topic onderwerp te respecteren.
En dit als moderator zijnde.
Anke
Anke jul 24 '10
@ themoon,

kun je iets meer vertellen over

Quote:
Hmm naar mijn mening zijn we nog steeds on topic, maar bekijken we het vanuit een ander perspectief dan eerst.


Ik ben echt heel benieuwd naar jouw visie!
Marenubium
Marenubium jul 24 '10
*offtopic*
Goh, Core? Waar blijf je nu met je reactie op mijn pm dan? Over snel zijn gesproken zeg!

*ontopic*

@themoon: Ook ik zou heel graag jouw opinie willen weten over het topic smile
admin
admin jul 24 '10
Dit doet me meer denken aan een chat dan een forum. smile
admin
admin jul 24 '10
@themmoon, is het mooi daar waar je op vakantie bent? ^_^

@anke, als je ziet hoe de topic van lager naar hoger gaat dan is dit alles nog wel on-topic.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
Een forrum...een plaza... een pleintje... daar spelen zich vele gebeurtenissen af (kijk maar eens letterlijk naar een plein of een markt... )... smalltalk... grote onderwerpen... diepgaande zaken...artiesten die er optreden...mensen die hun spullen willen aandienen/aanbieden of verkopen...


~---~
offtopic naar Moon;* moonofmars trapt een blikje naar je toe tongueoeeh, wat ga je daar mee doen winktongue

Grts,

1stMoonofMars
admin
admin jul 24 '10
Origineel bericht van: Core
Dit doet me meer denken aan een chat dan een forum. smile

Dan heb je daar misschien wel eveneel inbreng in gehad..Core.
Er is een topic met een bepaald onderwerp,er is interesse blijkbaar, het is boeiend.
Misschien kunnen we even een tussenstapje maken..
Heeft het lagere nu het hogere gevoed?
wat vinden jullie? Hoe hebben jullie dit beleeft in dit ervarings-topic?
New Moon
New Moon jul 24 '10
Origineel bericht van: Jorine
Zoals ik het ervaar, voeden dimensies chakras elkaar beiden

Van A naar B, maar net zo goed van B naar A.

Omdat we namelijk één geheel zijn. Als de Chakra's elkaar voeden van laag naar hoog en van hoog naar laag, ontstaat er één geheel.


Persoonlijk vind ik het fijn om terug te gaan naar het begin. Core heeft dit topic gestart, wat ik erg dapper vind omdat dit eigenlijk een best gevoelig onderwerp is voor veel mensen.
Jorine heeft het al concreet gezegd en voorspeld. Niet alleen chakra,s voeden elkaar van laag naar hoog en vise versa, ook mensen doen dat. In deze tijd is dat nog best gevoelig voor conflicten. Een ander woord voor dit principe is dualiteit. Ook ik heb daar al maanden geleden een topic over gestart; dualiteit lost op in de nieuwe tijd. Eigenlijk bedoelde ik hier mnee dat conflicten oplossen in de nieuwe tijd. Aangezien we in een overgangsfase zitten dus, ontstaan er nog steeds conflicten. (sorry dat ik mezelf herhaal). Dat brengt me terug bij Core, die volgens mij een goed voorbeeld is van dat principe; core begon ¤hoog¤ en versprong steeds, zonder geneuzel eromheen. ¤wederom zegt haar naam dat¤.

Deze maand ben ik op reis geweest en heb mensen vanover de hele wereld ontmoet. Heb conflicten gezien ¤het wk was daar een goed voorbeeld van, ik zat in een ruimte vol brazilianen en spanjaarden¤, er heerste dualiteit en zelfs een kleine ruzie, maar na afloop schudde iedereen elkaars hand, ik werd zelfs getroost. Mijn conclusie hierna was dat iedereen in essentie hetzelfde is, ongeacht vanuit welk perspectief mensen een situatie bekijken (met of zonder veel geneuzel eromheen)

Ik wil hierbij afsluiten dat het hogere niet beter is dan het lage en vise versa, en dat vanuit dit principe respect kan ontstaan voor iedereen op deze planeet.

liefs, the moon
New Moon
New Moon jul 24 '10
Origineel bericht van: Core
@themmoon, is het mooi daar waar je op vakantie bent? ^_^

@anke, als je ziet hoe de topic van lager naar hoger gaat dan is dit alles nog wel on-topic.


Hmm ja het is hier prachtig! Ondanks dat de regen met bakken uit de hemel valt en het zelfs redelijk hard waait, zit ik in mijn eentje in een geel zweeds huis van een goede vriend (die momenteel werkt). Mijn enige gezelschap zijn 5 katten, die op de overdekte veranda rondhangen, slapen, en zeuren of ze naar binnen mogen. wink
Anke
Anke jul 24 '10
Erm, theMoon, ik ga je berichtje even een paar keer doorlezen en op me in laten werken. Ik snap het namelijk nog niet helemaal.
Ergens op een bepaalde laag wel, maar nog niet dat ik het zelf weer in woorden om kan zetten.

@Core, zie ik het van lager naar hoger of hoger naar lager gaan dan? winkOf moet ik dat gaan zien?
Ik zeg dat ik dat eens op me in wil laten werken en trek het liefst mijn eigen conclusies...
New Moon
New Moon jul 24 '10
Hee lieve Anke, breek je hoofd aub niet over wat ik net heb gezegd anders raak je misschien nog overhit winkHou dit forum in de gaten ik ga zo iets posten wat mijn zweedse vriend me eergister heeft geleerd wat ik graag wil doorgeven aan jullie smile

Liefs en groetjes uit zweden öäå hihi
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki