Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Origineel bericht van: Marenubium
*offtopic*
uh... mijn persoonlijke dingen zijn weer leermomenten voor anderen... zoals jullie/jij weer een leermoment is voor mij...?
Ik snap werkelijk waar dus NIET wat jouw gat in je lip en jouw puist mij iets kan leren
Wat moeten anderen met jouw plastische uitdrukkingen/ervaringen?
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
uh... mijn persoonlijke dingen zijn weer leermomenten voor anderen... zoals jullie/jij weer een leermoment is voor mij...?
Ik snap werkelijk waar dus NIET wat jouw gat in je lip en jouw puist mij iets kan leren
Wat moeten anderen met jouw plastische uitdrukkingen/ervaringen?
lol ok :), kijk hoor eens er zit ook een persoonlijk leermoment bij voor mezelf...
maar wat sommigen hieruit kunnen halen is , dat je je uiterlijke kenmerken, of dat wat je zichtbaar aan je lichaam ziet(wat zich letterlijk aan je lichaam toont)... dat je dit kunt koppelen naar die specifieke chakra...
Erm...het zou jou goed doen eens een beetje rust in te bouwen in je denken en reacties, en woorden van anderen wat meer in je op te nemen. Niet iedereen stoomt zo hard als jij.
Ik zou eerder JOUW persoonlijk leermoment willen horen, dan wat in JOUW ogen het leermoment van anderen is.
En nu houd ik op met reaguren hier, want het raakt eigenlijk gewoon kant noch wal, behalve JOUW eigen EGO. Dus verspilling van energie
Tip voor jou dus: Lees wat meer, laat wat meer tot je doordringen, bouw rustperiodes in, adem eens een keertje diep.
En reageer dan pas weer. Lijkt me voor JOU en JOUW omgeving heus heel erg fijn
Gewoon een tip.
Ben er weg van, LOL
Lat0rx