Jij walst er dan doorheen (iets wat je waarschijnlijk overal doet :P) Waarom wals je erdoor heen? Omdat je al vanaf je jeugd geleerd hebt de aanval in te gaan om de situatie van je af te keren. Maar dit maakt situaties vaak alleen maar erger. Je sluit hierdoor je hart naar andere. Ik als reader voel je hart connectie namelijk niet eens (blockade).
Ah. Danku

Groetjes aan de rest van de harde kern van Merudi overigens, lieve Core. En heel erg bedankt dat je jezelf nu bevestigd hebt. Zou jou eerder gesierd hebben deze reactie in mijn fotoleestopic geplaatst te hebben als 'reader' zijnde.
Van jou had ik heus iets anders verwacht.
Maar ja, verwachtingen zijn ook zoo '70's'! Laat ik mezelf weer kennen...lol.
Wel een erg late reactie overigens.
Als je nog meer kwijt wilt over me, dan schroom vooral niet, lees mijn foto en reaguur in het betreffende topic

En Flame-war ey? ahah...denk er maar eens over na wie dit vuurtje nu het hardste aan het opstoken is.
En ja ik WALS! Ik DANS!. En mijn hart blokkeert alleen voor hen, die daartoe geen toegang hebben verdiend. M.a.w.: Jij hebt mij proberen te lezen met onjuiste intenties. Daar als eens bij stilgestaan?
Maar ja, ook jij moet jouw hart luchten! Niks mis mee. Echter begeven jij en ik ons soms niet op hetzelfde niveau. Blijkt maar weer eens, gezien het feit dat je je subjectief opstelt. Dat is weer in tegenstelling met jouw eigen woorden uit dit topic, overigens
Hmzz.
Cool

Aww.... ik proef hier slachtofferschap uit! En opkomen voor de 'zwakkeren' zoals je nu doet. Lijkt op herkenning jouwerzijds. Waar blijf jijzelf dan, vraag ik me af?
Maar wat wordt dit Core; canonballs en modder-gooien over en weer en blijf ook jij in je hogere chakra-sferen hangen, geamputeerd van je overige chakra's?
Mag hoor

Dan hieronder een Metafoor, aangaande 'spirituele ontwikkeling'
Wellicht heb je er iets aan:
KUNDALINI...De cyclus van mensenlevens.
Vanuit het donker word je geboren en je gaat richting nieuwe maan. Het wordt steeds een beetje lichter, je wordt je steeds een beetje bewuster. Je gaat door en komt bij volle maan. "Wow!" denk je, ik ben verlicht. Kijk eens hoe ik straal in het licht van de maan. Veel paranormale mensen blijven hier hangen. Ze noemen zich verlicht en blijven in deze energie. Maar de volle maan reflecteert alleen maar licht, het is geen echte lichtbron. Een aantal mensen gaan door... afnemende maan. Je komt in contact met je donkere kanten, datgene wat je moeilijk vindt om aan te gaan en onder ogen te zien. Ook hier blijven veel mensen in hangen, ze zien het gewoon niet meer en blijven anderen om hulp vragen of vluchten weer terug naar de volle maan. Een enkeling gaat wel door... het is ontzettend donker. Je kunt geen hand voor ogen meer zien en je bent helemaal alleen. Alles en iedereen lijkt je in de steek gelaten te hebben, zelfs je paranormale waarnemingen zijn er niet meer. Ga je door, dan vind je veiligheid en vertrouwen in jezelf en in het hogere...
Kundalini kan waarlijk gaan stromen. Blijf je hangen, dan mag je het een volgend leven opnieuw proberen... of je gaat weer terug naar eerdere fases.
Om maar even weer ontopic te gaan

En walsen doe ik graag, met veel plezier en overgave, want ik ga graag dansend door het leven.
Lat0rz en met liefde