Loading...
nl

Last van negatieve entiteiten...

gast
gast apr 30 '10
Origineel bericht van: Petra
Origineel bericht van: gast
Omdat er veel dingen in de mens gebeuren waar ze zich niet bewust van zijn. En hier wordt toch constant gesproken over "bewustwording". Er is niets zo belangrijk als dat je bewust wordt van wat er in je zelf gebeurd en omgaat. Kent uzelve, en er gaat een wereld voor je open wink


Dank je wel voor je antwoord, ik begrijp nu wat beter wat je bedoeld. Wanneer je bovenstaande uitspreekt, zoals ´dingen waar mensen zich niet bewust van zijn´, wat maakt dat wij dat voor een ander zouden kunnen inschatten, überhaupt zouden kunnen aanreiken? De wereld bestaat niet uit vaste absolute waarden naar mijn idee, alles is steeds anders, kom je van groen heb je misschien behoefte aan blauw en ben je een periode over bewust van jezelf heb je misschien behoefte aan wat meer kennis van de ander..

No offence, just a thought!



Haha, ik weet niet waar een ander niet bewust van is. Dat weet diegene zelf ook niet maar als je getriggerd wordt door iets dat een ander zegt kun je daar wel achter komen. En als er niets is dat getriggerd kan worden wordt je dus ook niet getriggerd en lees je het op een neutrale manier. Waar het om gaat is dat er nu eenmaal veel dingen in ons gebeuren waar we niet bewust van zijn. Dit is geen schande ofzo, dit is gewoon puur menselijk.
De dingen waar ik op doel zijn dingen die jouw tegenhouden, een scherm opwerpen tussen jouw en dat wat IS.
HEt bewust worden i dus niet het doel opzich, het is het openen van je connectie met de wereld. Zodat je kunt ervaren dat het; zo binnen zo buiten is zoals er wel eens gezegt wordt. Maar dat kan dus alleen als je weet (bewust bent van) wat er bij jouw binnen gebeurd.
Emoties zijn onder andere een van de dingen die een scherm plaatsen tussen jouw binnen en buiten wereld. Dus als je die kunt doorzien en weet wat dit is dan lost het scherm op. Maar er zijn er nog meer dus is het belangrijk dat je je binnenwereld kent. En een hulpmiddel daarbij is mensen tegen komen die jouw triggeren met wat dan ook....
Natuurlijjk is het geheel aan jou en iedereen om ervoor te kiezen te blijven leven met de schermen en voor jezelf een heel mooie illusiewereld in jezelf te scheppen. Wat wil je?
Petra
Petra mei 1 '10
Ingewikkeld gast, het klinkt voor mij ook een beetje als de overtreffende trap van bewust met bewustwording bezig zijn. Wat ik wil? winkMezelf zijn, doen wat me juist voelt van binnen, naar eer en geweten en hopen dat ik de ander daar ergens ontmoet.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki