Loading...
nl

Last van negatieve entiteiten...

gast
gast apr 27 '10
En wat betekende het voor jou?
Petra
Petra apr 27 '10
Eerlijk gezegd, dat ik de uiteenzettingen die ik erboven las hier en daar té ver gezocht en daardoor ook vermoeiend vind.
Dank je voor je vraag (y)
gast
gast apr 28 '10
Bedankt voor het antwoord smile
gast
gast apr 28 '10
Hier een link naar een interessante folder over "negatieve entiteiten" in de vorm van "plaaggeesten". Het is vanuit een antroposofische benaderingswijze.
http://www.antroposofie.nl/literatuur/an...h/df/vandeweg01
admin
admin apr 28 '10
Origineel bericht van: gast
Nou ben benieuwd naar je foto. Helaas kan ik je daar niet bij helpen want ik lees geen foto's.
Kan ik uit jou "dat doet bijna pijn" lezen dat je het blootgeven van jezelf erg moeilijk vind en een beetje bang bent voor wat er uit komt?
Je hoeft hier geen antwoord op te geven hoor.



Hihi,Nee hoor Gast,het is meer dat ik mezelf prijs geef als ik reageer op dit topic.
Wat het prijsgeven betreft van mezelf ,we zullen zien........
Het is dus meer mijn "blerie hoera", (mijn mond) die ik moet houden tot de foto's er zijn.

Er is de afgelopen 4 jaar nogal wat gebeurt dus wil ik graag een zeer recente foto plaatsen.

Ik ben zelf ook benieuwd of ik reacties krijg.
gast
gast apr 28 '10
Hahaha, het is dus gewoon moeilijk voor je om je kwebbel te houden wink
admin
admin apr 28 '10
whaaaahaha ja helemaal waar
admin
admin apr 28 '10
nou dan moeten we dàt al niet meer schrijven op je reading laugh
admin
admin apr 28 '10
NOU HOOR hahaha
admin
admin apr 28 '10
Die link die je hebt gegeven vind ik zeker interesant Gast.

Sowieso vind ik antroposofie interesant,het gekke is dat ik er echt maar weinig vanaf weet,
maar wel het gevoel heb dat het voor mijn zoontje van 8 nodig is mezelf hierin te verdiepen.
Beetje vreemd eigenlijk.
admin
admin apr 28 '10
ja, interessante link Gast, ga hem zeker helemaal lezen !

@nougnag, mijn dochtertje zit overigens op een (antroposofische )vrije school. Er zijn er niet zoveel in Nederland geloof ik, maar misschien ook interessant.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 28 '10
Lieve mensen, ik ga voor het moment afscheid nemen. Wederom is er een entiteit gekleefd. Ik wil even in rust...
admin
admin apr 29 '10
Ik zag het aankomen. Verzorg je, Paulette!
Petra
Petra apr 30 '10
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: gast
(hahah, ik hoop stiekem dat mijn stellige vertelling wat emoties heeft losgemaakt wink)


alleen dat ik hier anders naar kijk...


Lena, zo ervaar ik dat ook.
Gast, waarom hoop je dat?
gast
gast apr 30 '10
Omdat er veel dingen in de mens gebeuren waar ze zich niet bewust van zijn. En hier wordt toch constant gesproken over "bewustwording". Er is niets zo belangrijk als dat je bewust wordt van wat er in je zelf gebeurd en omgaat. Kent uzelve, en er gaat een wereld voor je open wink
admin
admin apr 30 '10
Ik krijg het idee dat je denkt dat wie hier deelneemt aan dit topic, niet bewust zou zijn van wat er gebeurt in haarzelf..
als dat klopt dat je dat denkt, onderschat jij ons.

Het lijkt ook alsof je nu zegt dat we onszelf niet kennen en dat je door jouw schrijven ons wil wakker schudden.

doch, Gast, ik spreek uit mijn ervaring én vanuit het bewustzijn over mezelf én over de wereld die dan opengaat,

Ik heb ook alle vertrouwen in dat Petra dat evengoed weet over haarzelf dan, en Lena, en Mare en al diegene die hier op dit topic zijn..

Het mooie is het delen van elkanders inzichten.
gast
gast apr 30 '10
Waarom denk je dat ik anderen onderschat? Dat is jou invulling en hetgeen jij eruit haalt. Ik weet uit eigen ervaring dat je nooit genoeg triggers (eye-openers) kunt krijgen van anderen omdat wat je zelf even niet door hebt maar nog wel belicht diende te worden dan aan het oppervlak kan komen (en er dus bewust van wordt).
Als je zo zuiver bent als een kristal hoef je het je ook niet aan te trekken dat iemand anders in jouw ogen de ander onderschat. Dan weet je zelf goed genoeg waar het aan licht.
Dus Belle, misschien toch nog een beetje op zelf onderzoek uit.....
Het feit dat je zo reageerd zegt mij iig al genoeg.
admin
admin apr 30 '10
Je hebt niet écht gelezen wat ik schreef, en dat geef niet.
Petra
Petra apr 30 '10
Origineel bericht van: gast
Omdat er veel dingen in de mens gebeuren waar ze zich niet bewust van zijn. En hier wordt toch constant gesproken over "bewustwording". Er is niets zo belangrijk als dat je bewust wordt van wat er in je zelf gebeurd en omgaat. Kent uzelve, en er gaat een wereld voor je open wink


Dank je wel voor je antwoord, ik begrijp nu wat beter wat je bedoeld. Wanneer je bovenstaande uitspreekt, zoals ´dingen waar mensen zich niet bewust van zijn´, wat maakt dat wij dat voor een ander zouden kunnen inschatten, überhaupt zouden kunnen aanreiken? De wereld bestaat niet uit vaste absolute waarden naar mijn idee, alles is steeds anders, kom je van groen heb je misschien behoefte aan blauw en ben je een periode over bewust van jezelf heb je misschien behoefte aan wat meer kennis van de ander..

No offence, just a thought!
admin
admin apr 30 '10
Origineel bericht van: Artemis
ja, interessante link Gast, ga hem zeker helemaal lezen !

@nougnag, mijn dochtertje zit overigens op een (antroposofische )vrije school. Er zijn er niet zoveel in Nederland geloof ik, maar misschien ook interessant.


Dankjewel Artemis,
mijn zoon zit op een Jenaplan school.
Ik ga eens even op zoek wat er hier in de buurt te doen is op dat gebied.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki