Loading...
nl

Engelmensen op zoek naar verlichting?

Cialara
Cialara jun 10 '09
Ja leuk hè? Van mijn mannetje gekregen wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 14 '10
Als je verlichting zoekt, vraag ik me af:
"Waarvan wil je eigenlijk verlicht worden?"
Takhihiii
Takhihiii dec 14 '10
Als je verlichting zoekt, vraag ik me af of je verlichting wel kan vinden.

Want met vinden stopt het zoeken niet, het gaat gewoon verder in een ander, ditmaal leren jasje; leren-om-met-hem-om-te-gaan.

Straks komt er een moment dat je de leegte weer voelt in het gezelschap van je partner en dan ga je misschien verder met zoeken.

Van vulling is nog nooit iemand verlicht geraakt. Je hoofd raakt gevuld met kennis over verlichting en over de toppen van het weten scheert het licht, nergens doordringt het. Slechts de leegte, waarvan je ten eerste wegvluchtte, daar straalt het licht volledig doorheen.
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 7 '11
Origineel bericht van: Maryssa
Ik vraag me af wat het oplevert om te weten of je nu een engelmens bent of niet.


Het levert mij op dat ik eindelijk de lange zoektocht naar wie ik ben en wat ik hier kom doen op aarde, kan plaatsen. En van daar uit verder kan ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '11
Dat is heel fijn BzE smile
Ariel
Ariel feb 10 '11
Volgens het boek van doreen virtue :engelen op aarde ben ik een mystieke engel.
Dat is een geincarneerde engel en wijze ineen.
Toen ik dit las viel echt alles op zijn plek.
Ik voel me nu niet meer een vreemd persoon ,maar ben heel erg blij dat ik nu weet wie ik ben en waarom er dingen zijn die er zijn.
Een wijze is in vorige levens hogepriester oid geweest in of Atlantis of Griekenland of Egypte of bij de MAyya's.
In mijn geval bij de MAya's(ik wist dat ik hogepriester bij de Maya's ben geweest al voor ik het boek las) deze personen hebben ook in de middeleeuwen geleefd en hebben de heksen vervolging zeer nabij meegemaakt.
Ik ben verbrand als heks in de middeleeuwen ook dit wist ik al voor het lezen van haar boek.
Dit boek heb ik namelijk gister gelezen.
Wijzen hebben dus altijd geleefd als iemand die met magie werkt.
Ik wist als kind al dat ik eigenlijk een heks was ,maar toch ook weer geen heks.Dit verklaard een hoop.
Ik weet een aantal vorige levens en ook die van WOII daar zou ik als joodse vergast zijn alleen dit beeld klopte niet met de rest.
De rest van de beelden die ik kreeg was ikzelf die de rol speelde.Ik keek vanuit mijn ogen naar alles wat er gebeurde en als joodse keek ik toe.
Wel weet ik van martelingen die in het kamp gedaan werden die pas jaren later ontdekt zijn en sommigen naar mijn idee nog niet weten.
Dit verschil kan zijn dat ik toen een beschermengel was en niet een joodse vrouw.
Ook herinner ik mij beelden vanuit die tijd dat ik vloog over de straten en naar beneden keek en alles zag van bovenaf dus.
Ik dacht altijd dat dit dromen waren met de symbolische betekenis alleen kon ik het vaak niet rijmen met het dagelijkse leven en het waren altijd dezelfde dromen.
net als mijn incarnatie dromen.

Ik kan wel oneindig door typen ,maar eigenlijk wil ik zeggen dat ik erg blij ben dit te weten.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 10 '11
Niemand is op zoek naar verlichting, je bent wijs genoeg om te zien of hebt nog lessen te leren....
Serenity
Serenity feb 11 '11
Hoi Kalinka.
Ik heb ook dromen vroeger (ik denk in mijn jeugd) gehad over dat ik vloog en op' alles keek.
Ik heb zelfs een jeugd tekening waarbij het mijn wens was om te vliegen dus ik had 2 mensen met vleugels hoog in de lucht getekend....

Ook weet ik dat ik in mijn jeugd vele tekeningen met ogen makten , de ogen waren gedetailleerd getekend, ook bomen tekenen was ik erg goed in incl. de wortels!

Ik ben wel op zoek naar verlichting hemelwandelaar én ik ben nu wijs genoeg om te weten dat ik lessen blijf houden om maar vooruitgang te boeken ! ^^
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki