Loading...
nl

Engelmensen op zoek naar verlichting?

admin
admin mei 17 '09
We hoeven ons alleen maar te herinneren wie we zijn .. dat is een regel uit een mooi sprookje .. waarin je ook weer de mooiste dingen in kunt vullen .. natuurlijk is het wel zo, maar er gaat een weg aan vooraf. En dat is naar mijn mening, niet weg lopen van je "eigen kruis" de dingen die bij jou horen. Waarmee je om moet gaan, en waarmee je moet gaan werken. Er zijn zoveel aspecten in de mens, je kunt je terugtrekken, je storten op iets anders en noem maar op .. er zijn vele antwoorden op 1 vraag, maar voor iedereen is de uitwerking zo verschillend, omdat de ervaringen die je hebt opgebouwd en de weg waarop je zit beschaduwd is, of er vliegen elfjes, of het regent, je schuilt en je weet even niet meer waarheen .. wie heeft een antwoord voor al die verschillende vragen voor die plek in het leven waar iedereen nu staat.. Leven vanuit het hoofd is theorie .. je eigen leven oppakken en onder ogen zien,, dat is in de praktijk waarom het gaat ..
Nymira
Nymira mei 17 '09
met die regel bedoelde ik ook dat je daar weinig mee kunt en er inderdaad een weg aan vooraf gaat voordat dat inzicht er is.
ik vraag me alleen maar af of het waar is dat 'engelmensen'wrsch. geen karma meer meenemen...
ik vind het een interessante vraag...'just curious '...
admin
admin mei 17 '09
Origineel bericht van: Nymira
ik vraag me alleen maar af of het waar is dat 'engelmensen'wrsch. geen karma meer meenemen...
ik vind het een interessante vraag...'just curious '...

Zeker een interesante vraag. In vorige levens hebben mensen karma opgebouwd. Mijn indruk is dat alle mensen die nu op aarde leven en de transformatie van 2012 mee gaan maken, in dit leven geen negatief karma meer opbouwen. Dit is dus niet iets exclusiefs voor engelmensen. Waar veel mensen nu 'last' van hebben, dat is dat oud karma nu versneld wordt afgelost. Ik zie talloze vorbeelden van mensen hun leven nu in eigen hand nemen, waar trauma's uit het verleden boven komen drijven en nu verwerkt worden en een plaats krijgen. Zo wordt het verleden definitief achtergelaten en ontstaat ruimte voor de transformatie. Want de transformatie moet van binnenuit de mensen komen, niet van buitenaf. Wij bouwen samen de nieuwe wereld...engelmens of niet.
Nymira
Nymira mei 17 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Nymira
ik vraag me alleen maar af of het waar is dat 'engelmensen'wrsch. geen karma meer meenemen...
ik vind het een interessante vraag...'just curious '...

Zeker een interesante vraag. In vorige levens hebben mensen karma opgebouwd. Mijn indruk is dat alle mensen die nu op aarde leven en de transformatie van 2012 mee gaan maken, in dit leven geen negatief karma meer opbouwen. Dit is dus niet iets exclusiefs voor engelmensen. Waar veel mensen nu 'last' van hebben, dat is dat oud karma nu versneld wordt afgelost. Ik zie talloze vorbeelden van mensen hun leven nu in eigen hand nemen, waar trauma's uit het verleden boven komen drijven en nu verwerkt worden en een plaats krijgen. Zo wordt het verleden definitief achtergelaten en ontstaat ruimte voor de transformatie. Want de transformatie moet van binnenuit de mensen komen, niet van buitenaf. Wij bouwen samen de nieuwe wereld...engelmens of niet.



Ja Hans dat geloof ik ook zeker dat mensen nu ook door de hogere frequenties en hulp van buiten sneller als ooit tevoren door processen heengaan...
Wat ik eigenlijk bedoel is de bewering dat het onwaarschijnlijk zal zijn dat 'engelmensen' in vorige levens 'opnieuw' weer karma kunnen hebben opgebouwd wat nu nog te merken is in dit leven (dit betwijfel ik dus ) ...dit zou onwaarschijnlijk zijn omdat zij dan die bewustwording eonen geleden al hadden doorgemaakt.
admin
admin mei 17 '09
Ik weet het ook niet precies, Nymira. Ik merk ook dat hier engelmensen zijn die in het dagelijkse leven nog ruim voldoende 'uitdagingen' ondervinden. Als dat het gevolg is van karma, dan is dat gewoon zo. Mss heeft elke engelmens in dit leven toch weer de handen vuil gemaakt, bewust of onbewust.
Nymira
Nymira mei 17 '09
inderdaad.....en niet op alle vragen is een antwoord smile
Lena
Lena mei 17 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Lena10
Struggle jij voor een ander, of doe je dit voor jezelf?

dat is er een om overna te denken...


Niet over nadenken,
het antwoord komt direct, na de vraag.


je bedoeld je eerste ingeving?


was dat het eerste dat in je opkwam, na de vraagstelling?


laughnee...
mijn eerste ingeving was beide...
want wat het de een in gang zet, daar gaat de ander weer mee verder
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik weet het ook niet precies, Nymira. Ik merk ook dat hier engelmensen zijn die in het dagelijkse leven nog ruim voldoende 'uitdagingen' ondervinden. Als dat het gevolg is van karma, dan is dat gewoon zo. Mss heeft elke engelmens in dit leven toch weer de handen vuil gemaakt, bewust of onbewust.

Het klopt wat je eerder zei Hans, dat engelmensen geen karma opbouwen. De uitdagingen zijn vooral ook voor de anderen met wie je die uitdaging aangaat. Het is juist de ander die je verandert met je eigen uitdagingen.

De engelmens maakt de handen vuil, maar nooit echt voor zichzelf. Kijk maar eens terug in jouw leven en vraag je eens af, of jij wezenlijk veranderd bent in de jaren dat je hier nu rondloopt.
admin
admin mei 18 '09
Origineel bericht van: NiMS
Kijk maar eens terug in jouw leven en vraag je eens af, of jij wezenlijk veranderd bent in de jaren dat je hier nu rondloopt.
Ik zie idd dat ik in mijn leven totnutoe vooral mezelf gebleven ben en in wezen niet wezenlijk veranderd zolang ik me dat kan heugen. Wel zijn mijn meningen hier en daar gewijzigd, door verdere inzichten. Maar ik werd/wordt vooral geconfronteerd door de keuze van de andere partij. Aan die kant ligt meestal de uitdaging.
admin
admin mei 18 '09
Als ik terugkijk naar mezelf in het verleden,
weet ik dat ik heel veel karma van anderen op mij heb genomen, en heb gedragen alsof het de mijne was.
Waardoor anderen meer ruimte zouden krijgen om te kunnen groeien.
Heel veel mensen heb ik zo geprobeert te ondersteunen, het was bij momenten best wel zwaar.
Maar dit was een afspraak met de Bron, voor ik hier geboren was (dat weet ik,en is bevestigd)
Zelf ben ik van overtuigt dat ik hier niet om te leren ben, maar om een missie uit te voeren.
Ik had in mijn jeugdjaren, een sterke heimwee naar mijn oorspronkelijke thuisgebied, dat een gebied is vol licht en liefde.
Natuurlijk ook omdat mijn omgeving niets was dat daar op leek.
Ik sprak/spreek steeds over mijn vrienden van 'hierboven'.
Bij momenten leek het alsof ik van 'een bepaalde groep', de enige was die hier op aarde was, en heb ik met sommigen van die groep een intens en mooi kontakt.
Ik kwam duidelijk niet om te leren. Ik had ook een regenboog-aura. Zeven kleuren zijn aanwezig, die ik een juiste plaats had te geven, zodat m'n eigenlijke 'werk' goed kan uitvoeren.
Ik vertel dit nu, niet voor mezelf, hoor, voor mij zijn vele zaken nog duidelijker geworden,
maar wie weet, heeft iemand hier iets aan.

Liefs,
Bellefleur
Emuca
Emuca mei 18 '09
Tja, Karma. Ik weet niet of ik veel karma bij de draag, als nieuwe ziel.

Veranderd ben ik niet echt, al kom ik soms wel anders over door het masker dat ik jaren lang heb gedragen. Wat sinds ongeveer een jaar aan het afvallen is. Sindsdien weet ik ook veel meer dingen en is mijn contact met 'hierboven' eigenlijk echt ontstaan.
admin
admin mei 18 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Zelf ben ik van overtuigt dat ik hier niet om te leren ben, maar om een missie uit te voeren.
Dat idee heb ik ook, dat mijn levenstaak een speciale opdracht is. Heel sterk. En al sinds mijn jeugd. Een missie die nu eindelijk dichterbij komt.
Emuca
Emuca mei 18 '09
Mijn levenstaak ligt een beetje vreemd. Want ik leer hier op aarde wel, omdat mijn taak pas na dit leven komt. Denk ik.
admin
admin mei 18 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Bellefleur
Zelf ben ik van overtuigt dat ik hier niet om te leren ben, maar om een missie uit te voeren.
Dat idee heb ik ook, dat mijn levenstaak een speciale opdracht is. Heel sterk. En al sinds mijn jeugd. Een missie die nu eindelijk dichterbij komt.


ja!

Na dit leven, wil ik graag niet meer naar de aarde terug.
Dit leven is een leven van afscheid nemen van deze planeet.
admin
admin mei 18 '09
Voor mijn gevoel draai ik hier ook mijn laatste rondje en het heimwee gevoel is soms zo overweldigend dat ik het liefste mijn lijf open zou ritsen en zo naar boven zou willen vliegen. Niet omdat ik het hier niet leuk vind, ik kan enorm genieten (ook heel erg balen hoor) en mijn kinderen zijn er ook nog. Maar los van dat alles heb ik het hier wel gezien. Mijn gevoel voor mijzelf is dat ik mag uitleggen en begeleidden, ondersteuning mag bieden (en dan vooral bij kinderen) en helpen begrijpen. Ik draag veel karma bij me uit vorige levens, sommige knopen zijn ontrafelt en sommige zitten er nog, of ik in dit leven nieuw karma heb opgebouwd? Ik hoop het niet want dan zal ik waarschijnlijk nog een keertje terug moeten (tenzij ik het hierboven mag afmaken). Maar zou ik de keuze krijgen om nog een keer terug te mogen komen zal ik beslist nee zeggen.
Emuca
Emuca mei 18 '09
Kun je nagaan... dit is mijn eerste leven op aarde.. en zelfs ik verlang naar daar waar ik vandaan kom....
Cialara
Cialara mei 18 '09
Iemand vroeg pas aan me of ik nog een keertje terug zou willen komen, en uit het niets kwam een heel stellig Nee naar boven.
En zo voelt het nog steeds. Het is wel goed zo, ik heb heimwee, maar net als Karin, nog te veel te doen hier, ook met kinderen maar ook met veel mensen die ik tegenkom...
admin
admin mei 18 '09
Er is nog altijd zoiets als de Heren van Karma,
dat zijn zeer hoge lichtwezens, die iemands karma kunnen wegnemen.
Alleen Zij kunnen dat via de Goddelijke Genade, m.a.w. via de Bron.

Liefs,
Bellefleur
Cialara
Cialara jun 10 '09

Eruan
Eruan jun 10 '09
Prachtig plaatje Jorine!
lmao! laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki