Loading...
nl

Engelmensen op zoek naar verlichting?

Emuca
Emuca mei 12 '09
Maar je hoort hier mensen toch niet zeggen dat ze een engelmens zijn? Dit zijn enkel de mensen waarbij iets gezien is. De titel engelmens is ook maar bedacht. Je had het ook een koekiemonster kunnen noemen.
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
Oh nee?
Hoor ik dat mensen niet zeggen?

Weet je dat heel zeker (ik ga het niet quoten en opzoeken hoor wink)


Liefs van Heidel..
Emuca
Emuca mei 12 '09
Er zullen wel mensen zijn die de term laten vallen. Maar ik denk niet dat ze het bedoelen als: Kijk mij eens! Ik ben een engelmens, en jij misschien niet! Ha!
Begrip
Begrip mei 12 '09
weet je heidel, je moet je zeker niet minder voelen dan de rest, voor mijn ben je ook een engelmens in je hart! geevolueerd of niet laughhaha! je niet nederig voelen, jij bent even speciaal als een ander, en dat ene korreltje of die ene druppel water kan de emmer doen overlopen, wie weet ben jij dan die ene speciale druppel die alles in gang zette;) iedereen is nodig

xxx
ilse
Begrip
Begrip mei 12 '09
en als jij in het diepst van je hart die ene druppel wil zijn die de emmer doet overlopen zal je hem ook zijn, daar ben ik van overtuigd wink
Begrip
Begrip mei 12 '09
haha maar dan de emmer doen overlopen op ene positieve manier he! zodat ej bijvoorbeeld je vloer kan beginnen schrobben, grapje hoor winkbekijk het niet op een negatieve manier, ik had iets materieels nodig om eht je uit te leggen
haha

x ilse
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
ahaha, ik voel me niet minder, ik voel me nederig, klein en menselijk..

Wat jij zegt, dat weet ik meisje, alleen hoef ik niet degene te zijn die die druppel doet overlopen.. Ik verkondig enkele een gevaarlijke tegenmening op een forum waar velen pretenderen een engel te zijn..
Gezien de vele reacties, heb ik toch iets in beweging gezet.. enhet is mooi om te zien, hoe de reacties erop zijn.. van liefdevol, tot mensen die het zich bijna persoonlijk aantrekken..

Zonder criminelen geen hulpverleners,
Zonder huizenbouwers geen loodgieters..
Zonder zieken geen artsen..

Dus jouw reactie onderschrijf ik alleen maar smile

we houden de wereld draaiende..
Maryssa
Maryssa mei 12 '09
Het geeft een soort tweedeling hier; de engelmensen en de anderen die dat niet zijn. Zoals al eerder is gezegd iedereen is nodig. Waarom dan toch het onderscheid maken?

Ik vraag me af wat het oplevert om te weten of je nu een engelmens bent of niet.
admin
admin mei 12 '09
Ik snap even niet waar het punt van drama ligt, Heidelroosje.
Ik probeer het te begrijpen, maar het is jouw 'boe-geroep'
en kan er op dit moment niets mee,

Naar wie geinteresseerd is in hoe ik me voel, nadat ik het voorwerp in mijn hart getekend zag door Hans :
Er is in weze niets veranderd. Ik voel me niet anders dan daarvoor.
Ik ben nu zoals ik altijd al ben geweest. En altijd zo zal zijn.
Ik kom ook naar hier zoals ik ben, in alle eenvoud, doch met kracht.

veel liefs,
Bellefleur
Begrip
Begrip mei 12 '09
wauw, mooi de waarheid verwoord bellefleur

complimentjs wink
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
Ik dus ook Maryssa, over de zin van onzin gesproken..


Ik hoor termen waar ik zo wie zo mijn vraagtekens bij zet (niet alleen bij Engelenmensch (ik schrijf mensch héél vaak met sch, dus is niet lelijk bedoeld)
- Het verlichte mens
- Mens zonder ego
- Indigo mensen
- Nieuwe en oude mensen

Misschien weet jij het, of kun jij mij uitleggen waarom al deze 'termen' benoemd worden?

het had inderdaad evengoed koekiemonster kunnen zijn, maar er wordt een bepaalde lading gegeven aan die namen..
Een bepaalde soort mens wordt er uitgedragen, of mee bedoeld.. dat snap ik.. Maar het geeft me de griebels smile
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
Ik mág Boe roepen , toch?

Ik vraag me dan ook af waarom ik het plots zat ben, met al dat Engelenmensen-gedoe.. smile

Dat het me de Griebels en Grutten geeft, zegt iets over mij,
dat weet ik ook wel..

Het valt me op, dat degenen die als engel en voorwerp zijn benoemd, het hardst vallen over mijn woorden.. smile

En daarna komt de macht der verwijdering smile

Jullie zijn lief.. dat meen ik..


Drama........... drama drama-queen..
héérlijk hé.. drama scheppen..

Trekken jullie het je vooral niet persoonlijk aan..
Emuca
Emuca mei 12 '09
Van mij mag je boe roepen hoor. En ik snap je dramapunt wel. En het is aan iedereen hoe ze met jou woorden om zullen gaan. Maar iedereen is hier om te leren en om soms op zijn vingers getikt te worden. smile
Begrip
Begrip mei 12 '09
nja, heb ik ook vaak die griebels, maar we zijn ergens verplicht om mensen te benoemen en een naam te geven zodanig dat je weet over wie of wat ze het hebben, en idd in taal kan je de nadruk leggen door met woorden te werken, en het ene klinkt misschien specialer dan het ander, (hoewel dit een eigen interpretatie is denk ik, ik bedoel maar oud mens klinkt drm niet slechter dan engelmens, het is wat je je hierbij voorstelt wink)maar daarom is het zo nog niet, jammergenoeg gaan sommigen mensen hier verkeerd mee om en maken ze hier misbruik van, door er bijvoorbeeld mee te stoefen, maar ah ja, ze leren zo ook wel na een tijdje zeker

x ilse
Begrip
Begrip mei 12 '09
als het dat is wta je bedoeld laughhaha
Maryssa
Maryssa mei 12 '09
Ik denk dat het engelmens zijn/ niet zijn niet bedoelt is om een afstand te veroorzaken maar het gebeurd wel. Als er gesproken wordt over dat iemand niets meer te leren heeft op aarde, anderen wat moet leren dan KAN dat arrogant en superieur overkomen. Om eerlijk te zijn levert dat bij mij ook wel wat irritatie op. Maar aan de andere kant...wie weet is het wel zo...ik kom er vast nog wel achter. Daarom respecteer is wat er geschreven wordt en kies ik er voor om sommige onderwerpen langs me heen te laten gaan.

Ik weet ook niet Heidel waarom de termen die je noemt bestaan. Ik kies er voor mijn eigen mening te vormen over mensen als MENS zonder een sticker te plakken wat voor soort mens het is. We komen tenslotte uit dezelfde bron.
Lena
Lena mei 12 '09
smileheidel je bent heel bijzonder
je foto-lezingen echt....heel mooi om te lezen
engel of niet wat maakt het uit
we hebben allemaal een reis te maken hier
dus lees je graag en geniet ervan
samen.....
Lena
Lena mei 12 '09
psssssssst heb nog steeds een hekel aan een etiketje wink
gast
gast mei 12 '09
Voor mij is iedereen een (b)engel smile
admin
admin mei 12 '09

Hoi Heidel,
Ga inderdaad door met het fotolezen, dat kun je hartstikke goed. Daarnaast ben je zeker lief, voor zover ik je hier op het forum heb leren kennen, net zoals alle anderen. Maar ik pas hier niet naar mijn gevoel (no offense, serieus) dus ik meld me van het forum af. Veel plezier aan allen gewenst.

Groetjes, Bart
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki