Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

taro
taro sep 14 '11
Hey lieve Tatora,

In alle chaos waarin je nu zit, is het niet zo gek dat je wat over het hoofd ziet. Kan gebeuren hoor...je bent ook maar mens.
Niet schuldig voelen, das namelijk verspilde energie...je hebt je energie nu hard nodig om je leven op de rit te krijgen.

Blijf opkomen wat goed is voor jou...laat je horen, dat is wat er nu van je gevraagd wordt, zet je af tegen die mensen die jou proberen te domineren, laat hem voelen dat hij geen vat op je heeft.
Dit is echt een lesje "van je af leren bijten"...gooi er maar een dosis pit tegen aan, want het zit in je.
Hij bepaalt niet...dat doe jij....LAAT JE HOREN!!!!
Als jouw dochter wilt komen helpen...dan bepaal jij dat ze dat mag...en niet hij.
En niet twijfelen...das alleen maar een angst die spreekt...en angst is een slechte raadgever.

Neem de regie in eigen hand...

Heel veel liefs en heel veel kracht voor jou de komende tijd.

Liefs Taro
Serenity
Serenity sep 14 '11
Sterkte Tatora!
Mooie woorden Taro!!
Tatora
Tatora sep 14 '11
Origineel bericht van: taro
Hey lieve Tatora,

In alle chaos waarin je nu zit, is het niet zo gek dat je wat over het hoofd ziet. Kan gebeuren hoor...je bent ook maar mens.
Niet schuldig voelen, das namelijk verspilde energie...je hebt je energie nu hard nodig om je leven op de rit te krijgen.

Blijf opkomen wat goed is voor jou...laat je horen, dat is wat er nu van je gevraagd wordt, zet je af tegen die mensen die jou proberen te domineren, laat hem voelen dat hij geen vat op je heeft.
Dit is echt een lesje "van je af leren bijten"...gooi er maar een dosis pit tegen aan, want het zit in je.
Hij bepaalt niet...dat doe jij....LAAT JE HOREN!!!!
Als jouw dochter wilt komen helpen...dan bepaal jij dat ze dat mag...en niet hij.
En niet twijfelen...das alleen maar een angst die spreekt...en angst is een slechte raadgever.

Neem de regie in eigen hand...

Heel veel liefs en heel veel kracht voor jou de komende tijd.

Liefs Taro

lieve Taro...
dank ej voor je bemoediging..
zit in een apatiesche impasse..
en zijn woorden komen ofwel ni meer binnen(zijn vriendelijk proberen zijn nu opeens,en dat hij wilt dat ik bij m kom zitten en gezellig beneden ben samen),ofwel beleert hji me,en als ik dan apatiesch reageer,dan wordt ik bijna als een kind naar mn kamer terug gewezen.
we moeten het hier opruimen en alles,en schoonmaken,maar de energie en lust ontbreekt me.
ik loop er van weg,en ga boven zitten,in mijn kamer.
punt is,dat Als ik mijn pit laat zien,hij er een dubbele dosis pit tegen aan gooit,of mij naar beneden drukt met te zeggen ,dat ik 3D bezig ben,en niet vanuit mijn hogere zelf,en dat ik het negatieve aan het creeeren ben.
dat slaat dan zo op mijn hart,dat ik inzak,en met alle macht best moet doen,om het weer rustig te krijgen,dit nu,met hulp van een kalmerings middeltje;.anders lukt het niet.
hij gebruikt de kennis die ik heb gegeven aan hem,tegen mij..
en houdt me "klein"..of gaat aandacht trekken op een belachelijke manier..of zeggen dat ik negatief ben,en dat hij het allemaal in vrede ,verbonden met de licht wereld,wilt oplossen..
en dan zegt hij,voel je dat niet? dat alles geleid wordt van bovenuit?;..voel je die verbinding niet dan?
en ik klap dicht...
maar je woorden zijn enorm lief en ben blij,,dat ik hier terecht kan ..
jullie zijn lieverds..
bless you!
X

Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 17 '11
niet echt geweldig momenteel, zit financieel op het moment even aan de grond tot op het punt dat ik zelfs geen geld meer op kan nemen, zo erg als nu is het nog nooit geweest. ik besef dat ik eigenlijk de hele week zou moeten werken maarja aangezien ik bij mijn huidige werk pas in november vaste uren krijg en ik de ene week 4 dagen werk en de andere week maar 2. ik zou weleens willen dat ik een oplossing kon vinden voor die uren want er is geen een baas die mij aanneemt op deze manier vanwrge het feit dat ik geen vaste dagen op kan geven.

Nouja we zullen maar blijven lachen zeker laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 17 '11
Tatora... kop op!
laat je niet gek maken door hem...
jij weet wel beter!
dat hij op jou inspeeld met je eigen woorden, vind ik
echt zielig...
vraag hem, of hij de inzicht ook ff wil toelichten, als hij het zo goed weet! en geef hem een compliment voor het goed onthouden, van de dingen die jij hem vertelt hebt wink
jammer alleen dat hij het gevoel erbij niet kan "faken" waardoor het net lijkt of ie de tafel van 5 opleest!
dingen die jij tegen hem gezegt hebt, kwamen vanuit de kern (ziel) met je gevoel, en verstand op 1 lijn...
jammer dat hij het niet goed heeft begrepen...
maar, jij begrijpt het wel... lach gewoon om hem, als ie weer iets immiteert!
zelf voel ik me ook niet lekker in me vel...
mijn lieve, kleine, kruimeltje (katertje van net 1 jaar oud)is afgelopen week overreden door een auto frown
ik mis dat beestje echt erg! en minky, mijn andere,4 jaar oude kater mist hem ook!afgelopen week hebben we hem opgehaald bij de plaatselijke dierenambulance, en hem in de achtertuin begraven frown
gelukkig heb ik een heleboel mooie herinneringen aan kruimeltje... het was zo'n vrolijk nootje wink

groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks sep 18 '11
Invalkrachtwerk is dat een optie Moon A?
Schoonmaakwerk desnoods?
Sterkte!

Rest in peace Kruimel xx

Tatora, ik wens je wijsheid xx
niels
niels sep 18 '11
@ Groene heks,ik ben zo blij voor je dat je je prins hebt gevonden laughhouden zo en ik wens je enorm veel liefde en geluk toe laugh
@Tatora, alleereerst wens ik je enorm veel sterkte toe en als ik na alles over dit gelezen te hebben kreeg ik echt het gevoel dat hij serieus van u misbruik aan het maken is (maar dat had je wel al door denk ik). Telkens als ik lees dat als jij voor jouw eigen opkomt dat hij metteen met modder naar jouw gooit met te zeggen dat je negativiteit crieert en te 3d bezig bent. Ik bedoel maar deze wereld is gebaseerd op dualiteit, het een kan niet zonder het andere ,zo is het ook met de aarde en de licht wereld ,je kunt enkel en alleen maar in de lichtwereld vertoeven hoe graag we het ook willen want dan verlies je elke band die je met de aarde hebt en vliegt alles gewoon aan je voorbij en dat is niet de reden waarom ieder van ons hier op dit moment nu leeft. We moeten kunnen leren te balanceren tussen de lichtwereld en aarde en daarbij hoort ook opkomen voor wat je belangrijk vindt . Je zou dan toch teminste denken dat hij je dan aanhoort en er samen een oplossing voor vinden maar in plaats daarvan behandeld hij jouw als een kind . Geen wonder dat jij je zo slecht voelt iedereen zou zich zo voelen als ze worden behandeld als een kind en hun energie gebruiken.
Lieve Tatora van mij heb je een heel dikke knuffel en heel veel licht en liefde

heel veel liefs
Niels
Emuca
Emuca sep 18 '11
Net terug van een fijn uitrust weekend... Komende 2 weken gaan knetterdruk worden, en ben nog steeds druk op zoek naar een nieuw huisje...
Groene_heks
Groene_heks sep 18 '11
Dank je Niels, kan er met mijn eigen hoofd nog niet zo erg goed bij, maar dat komt vanzelf wel smile

Niks meer gehoord Emmy van de woningbouw??
Serenity
Serenity sep 18 '11
Ik wil iedereen een fijne maandag toewensen en een fris leuk begin van alweer een nieuwe week met nieuwe mogelijkheden en kansen.
Dikke knuf voor jullie allllllllle-maal!

Liefs mij.
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 18 '11
Pfff wat hangt er toch in de lucht?
Ik krijg het er Spaans benauwd van!
Vorige week begon het, en is nog steeds niet over!

morgen een nieuwe week!...
ik hoop wat positiever <--of hoe je het ook schrijft blush

fijne nieuwe week allemaal!
groetjes moonflowertje
Tatora
Tatora sep 18 '11
hier ben ik even tjes...
enorme rare periode..
ik ben bij dochter geweest paar dagen ..u bij een vriendin,die ik ken van De Ritten;.een bewustzijns centrum hier in belgie,waar ik kom van 2000;
met "vriend" lijkt het alleen maar erger te worden;.
kom achter steeds meer dinge van hem. die niet zo fijn zijn.
enfin..
ik ben van het weekend naar de Ritten geweest..en het was als thuiskomen;.
bij lieve zielen,die "gewoon" één zijn..en open en oprecht...zalig..
die een knuff kunnen en willen geven en ontvangen..zomaar..omdat we elkaar lief vinden;.het is een eye opener voor mij op vele vlakken..
ook boosheid wat naar boven komt,verdriet,etc..verwerking van de laatste twee jaar..
zoals ik me nu voel ten opzichte van "hem"..hoef ik m niet meer te zien;.en ook niet in mijn buurt te hebben..
erg..
had het liever rustiger willen afronden;.
eerlijk en open ,en vooral oprecht integer...
ik hoop dat hij gelukkig wordt..en de rust in zichzelf vind..
maar dat kies ik voor mezelf op de eerste plaats nu!;.
heel veel liefs en een warme knuffel X
ow ow ....nog veeel dank voor alle ondersteunig hier!!!!..
ECHT...julie zijn lieve lieve lieverds!..
Tatora
Tatora sep 18 '11
Veel Dank Dus....lieve engeltjes hier...
Groene_heks
Groene_heks sep 19 '11
Ik had ook een heerlijke trananavond gisteren, verdriet om wat er mis is gegaan in mijn vorig huwelijk en het realiseren dat het dus ook anders kan, inderdaad die arm om je heen, liefdevolle aandacht die echt voor jou is. Ik weet nu wat het is en het maakt me blij dat ik het nu mag meemaken. Ik heb een deurtje open gezet en mag dan ook verwachten dat er dingen boven komen, dat overviel me gisteren even.

Vandaag weer fris en fruitig de wereld in, heb vertrouwen Tatora xx
Emuca
Emuca sep 19 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Dank je Niels, kan er met mijn eigen hoofd nog niet zo erg goed bij, maar dat komt vanzelf wel smile

Niks meer gehoord Emmy van de woningbouw??

Nee, sta de laatste weken weer vet laag confusedStraks kijken hoe deze week is... En anders woensdag weer braaf reageren.. confused
Tatora
Tatora sep 19 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Ik had ook een heerlijke trananavond gisteren, verdriet om wat er mis is gegaan in mijn vorig huwelijk en het realiseren dat het dus ook anders kan, inderdaad die arm om je heen, liefdevolle aandacht die echt voor jou is. Ik weet nu wat het is en het maakt me blij dat ik het nu mag meemaken. Ik heb een deurtje open gezet en mag dan ook verwachten dat er dingen boven komen, dat overviel me gisteren even.

Vandaag weer fris en fruitig de wereld in, heb vertrouwen Tatora xx

dank je groene heks..
we gaan door de veranderingen heen,en ruimen zo alles van het verleden op..met ups en downs..
tranen of een brede glimlach...zo vergaat het mij ook nu;.
vind het supertjes voor je dat die warme arm er Nu wel voor jou is!..
veel liefs X
Groene_heks
Groene_heks sep 20 '11
Heftige avond, eerst een gave zielereis met Emmy en Jorine.
Daarna een ex die de kids terugbrengt en weer eens vet over mijn grenzen probeert te gaan, maar ik was sterkkk en ben trots op mezelf!!
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 22 '11
Eigenlijk rot dag, voel het al sinds afgelopen zondag dat er weer iets op komst was............. frownM'n humeur was weer zonder reden gezakt beneden vriespunt.
Oudste dochter gaat samenwonen (per 1 oktober) en heeft na lang zoeken eindelijk een leuk appartement gevonden.
Krijgt haar vriend vlak nadat ze getekend hebben een prachtige aanbieding voor werk in New York (hij heeft al eerder in Miami gewerkt)...........pfffff, gaat ze mee of niet (gaat HIJ??)
Oké, loslaten.....zij moet beslissen! smirk
Maar het gaf een knauw bij mij die ik niet heb laten merken. confused

Vanmorgen belt onze huisarts bij mij thuis omdat hij oudste dochter niet kan bereiken, hij moet haar spreken (ik ???? smirkeek). Ik bel haar op haar werk en zij belt huisarts. Belt ze me terug blijkt dat ze een ernstig virus hebben gevonden bij het uitstrijkje. Ze moet met spoed naar gynaecoloog. Pfff, een meid van bijna 24..... cry
Natuurlijk, natuurlijk, het hoeft niks ernstigs te zijn maar geschrokken ben ik toch!
Tatora
Tatora sep 22 '11
hier ben ik eventjes;.
het is druk hier...mijn dochter is komen helpen met het huis,en opruimen etc..
en ook zeer zeker als emotionele steun..
want Kurt(zo heet de "vriend" dus)was Behoorlijk ROT tegen me,waardoor ik er WEEr bijna onder door ging..
hij vernederd me ,met opmerkingen dat ik een lelijke vrouw ben,veeel te oud voor hem,etc etc,vanuit zijn ego;.
maar gelukkig is dochter er nu,om het te balanceren,en met mij te praten ,zodat ik mezelf niet laat kapotmaken door Kurt..
hij is wie hij is,en ik gun hem het beste in zijn ietwat vreemde kromme leventje,maar ...
lijkt mij toch het beste om hem niet meer te zien ,nadit "avontuur'...
emotionele manipulatie noemen ze dit geloof ik,wat hij tracht te doen steeds...
ach..ik zag het niet;..wilde het ook niet zien,want ik was verliefd..
enfin..
jullie zijn lieverds!!!..heb enorm veel steun ontvangen hier op merudi...
ook ten aanzien van mezelf ,en hoe ik het zelfde patroon herhaal..
dus...Veel Liefs en eeen warme dikke knuffel;.en sorry dat ik er niet veel ben nu;.maar er "rommelt" van alles en nog wat,dus heb ook ni veel energie over..X X X
Serenity
Serenity sep 22 '11
Jeempie Papillon-Blanc dat gaat ook niet in de koude kleren zitten lijkt mij.
Probeer maar even flink positief te affirmeren anders kom je denk ik in zo'n neerwaartse spiraal terecht en die haalt je dan stukje bij beetje alleen maar meer naar beneden want positiviteit (en ook o.a. optimisme), die kracht heb je nu wel even (wat meer) nodig denk ik. ^^

Tatora het lijkt me frusterend en naar zeg!
Mijn ervaring is waneer zo'n man uit je leven gaat je heel heel heel snel weer in je eigen krachten komt en dan waardeer je die zoveel meer als ervoor! L.O.L.
Mijn advies is om je zegeningen te tellen en te herinneren immers zijn die veel veel veel meer belangrijk dan al die vervelende naren dingen dit vergt wel oefening heb ik bij mezelf gemerkt.
Op één of andere manier blijven negatieve herinneringen meer en langer hangen, moet je nagaan hoe krachtig gedachtenkracht is!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki