Hey lieve Tatora,
In alle chaos waarin je nu zit, is het niet zo gek dat je wat over het hoofd ziet. Kan gebeuren hoor...je bent ook maar mens.
Niet schuldig voelen, das namelijk verspilde energie...je hebt je energie nu hard nodig om je leven op de rit te krijgen.
Blijf opkomen wat goed is voor jou...laat je horen, dat is wat er nu van je gevraagd wordt, zet je af tegen die mensen die jou proberen te domineren, laat hem voelen dat hij geen vat op je heeft.
Dit is echt een lesje "van je af leren bijten"...gooi er maar een dosis pit tegen aan, want het zit in je.
Hij bepaalt niet...dat doe jij....LAAT JE HOREN!!!!
Als jouw dochter wilt komen helpen...dan bepaal jij dat ze dat mag...en niet hij.
En niet twijfelen...das alleen maar een angst die spreekt...en angst is een slechte raadgever.
Neem de regie in eigen hand...
Heel veel liefs en heel veel kracht voor jou de komende tijd.
Liefs Taro
lieve Taro...
dank ej voor je bemoediging..
zit in een apatiesche impasse..
en zijn woorden komen ofwel ni meer binnen(zijn vriendelijk proberen zijn nu opeens,en dat hij wilt dat ik bij m kom zitten en gezellig beneden ben samen),ofwel beleert hji me,en als ik dan apatiesch reageer,dan wordt ik bijna als een kind naar mn kamer terug gewezen.
we moeten het hier opruimen en alles,en schoonmaken,maar de energie en lust ontbreekt me.
ik loop er van weg,en ga boven zitten,in mijn kamer.
punt is,dat Als ik mijn pit laat zien,hij er een dubbele dosis pit tegen aan gooit,of mij naar beneden drukt met te zeggen ,dat ik 3D bezig ben,en niet vanuit mijn hogere zelf,en dat ik het negatieve aan het creeeren ben.
dat slaat dan zo op mijn hart,dat ik inzak,en met alle macht best moet doen,om het weer rustig te krijgen,dit nu,met hulp van een kalmerings middeltje;.anders lukt het niet.
hij gebruikt de kennis die ik heb gegeven aan hem,tegen mij..
en houdt me "klein"..of gaat aandacht trekken op een belachelijke manier..of zeggen dat ik negatief ben,en dat hij het allemaal in vrede ,verbonden met de licht wereld,wilt oplossen..
en dan zegt hij,voel je dat niet? dat alles geleid wordt van bovenuit?;..voel je die verbinding niet dan?
en ik klap dicht...
maar je woorden zijn enorm lief en ben blij,,dat ik hier terecht kan ..
jullie zijn lieverds..
bless you!
X