Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Tatora
Tatora sep 8 '11
Origineel bericht van: Serenity
Zo wauw tatora, zo te lezen is het een erg groot kind die zijn mamie nodig heeft, wat een herkenning zeg!
Laat hem maar lekker alles zelf oplossen, jij had toch tijd voor jezelf nodig!?
En 'eigen schuld dikke bult' van die deur had hij maar niet zo stom moeten zijn, nu moet hij zijn verantwoording nemen en kan door de huisbaas met de feiten in het gezicht worden gewreven... DUH!!!
Eerst jouw betalen en daarna kan je weer hem wat helpen, tja jij zit ook met gebonden handen door geen geld te hebben, lijkt mij.
En als jij geen zin hebt om dingen voor hem op te lossen en in te gaan in het gemanipuleer (wat erg kinderachtig op mij overkomt) dan zeg je het toch tegen hem, hij is een man, 'act like one!'
Neem lekker je tijd voor jezelf, zet eventueel je telefoon uit of lees zijn berichten expres even niet, alleen waneer je eraan toe bent.... wink

Maar tatora, he moet het zelf weten en zelf beslissingen maken want ik zit hier aan deze kant van de pc en heb makkelijk praten smile
Veel sterkte en ik denk aan je en vooral leef met je mee.

ja,want hij probeert me goed vast te zetten nu,
maar ik pas!..
dank je Serenity,je bent een poepie! wink
hij komt zichzelf tegen nu,door wat hij veroorzaakt en probeert mij Weer in te schakelen om zijn geklungel op te lossen.
kijk,hij heeft een pa,waar hij ,vanuit zijn kant,geen geode band mee heeft,maar die pa heeft geld om te laten rolen!.
ik leef van een bijstandsuitkering,en heb gebeld naar de uitkering instantie om de mazout te regelen,ik moet het dan in delen terug betalen...kost ongeveer tegen de 400 euro voor 500 liter..
inplaats dat hij zijn pa ff belt ervoor..maar nee.
hij laat mij etregelen..
en Dan ,Nu als het er is ,op 1 dag tijd!..is er dit weer!..
meneer nog niet tevreden..
enfin..
dank je lieverd..
knuffiee
Tatora
Tatora sep 8 '11
ja...bom gebarsten!..
ben achter vele leugens van hem gekomen..
ook dat hij met zn ex nog intiem geweest is ..
heb haar gebeld,en haar kant van hun relatie gehoord...en het komt overeen met wat ik al voelde..
alleen zij was sterker dus bij haar kon hij niet dominant zinn..en dat frustreerde hem
nu dreigt hij met mij niks te betalen als ik niet terug kom! terwijl ik blut ben!..
zit te trillen hier!..
Groene_heks
Groene_heks sep 8 '11
Woooo, voordat iedereen rare conclusies trekt, ex is ex smile
Ik heb voor mijn nieuwe lief gekozen, neemt niet weg dat ik wel goed kan invoelen hoe dat voor mijn ex is, dat is de achtbaan.
Geen medelijden maar medeleven.
Tatora
Tatora sep 8 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Woooo, voordat iedereen rare conclusies trekt, ex is ex smile
Ik heb voor mijn nieuwe lief gekozen, neemt niet weg dat ik wel goed kan invoelen hoe dat voor mijn ex is, dat is de achtbaan.
Geen medelijden maar medeleven.
ja,begrijp ik wel hoor emn ook dat jij het ziet als een echte ex
liefs x
Serenity
Serenity sep 8 '11
Ohw Tatora, wat oneerlijk zeg!

Karin-> JOEPIE DE POEPIE!! ^^

Ik heb patat op en ijs en nu voel ik me schuldig..
Groene_heks
Groene_heks sep 8 '11
Was het niet lekker dan?
Serenity
Serenity sep 9 '11
ja wel alhoewel ik een salade had besteld, die was op namelijk....
Groene_heks
Groene_heks sep 10 '11
Ja joepie de poepie, ben van de wereld, weet niet wat me overkomt maar ik geniet met volle teugen smile

Toch de prins die me is voorspeld en ik verklaarde iedereen voor gek....:)
Beschermengel
Beschermengel sep 10 '11

Ik niet hoor smile...ben zo blij voor je! smile
Serenity
Serenity sep 10 '11
Ik ook!
Tatora
Tatora sep 10 '11
wauw groene heks...supeeeeer voor je !!!
geniet er van !,met heel je hart en ziel!hihihi

(nu die van "mij" nog,hihihi)
zit ff te balen,want bij zoon is er alleen draadloos internet..en dat werkt dus echt niet vandaag snif..
zo gewend altid ff langs te komen hier...gezellig en boeiend ook natuurlijk,dus ja ..
morgen terug naar huis van vriend en mij..
veel gebebbeld via foon,hi is eruit,ik nog niet echt..
vertrouwen is weg..merk ik nu,al heel lang..
daar moet ik dus aan werken ...voor mezelf hey..
ok veeeeel liefs en een super de super weekend voor jullie lieve engeltjes ..X X X
Serenity
Serenity sep 11 '11
Relax opgestaan boterhammetjes gegeten en uhm ik denk dat ik gewoon even terug ga naar bed!

Gewoon omdat het kan!
Emuca
Emuca sep 11 '11
Ik was ook vroeg wakker.. maar ik duik mijn bedje niet meer in! Heb genoeg op de planning staan voor vandaag.
Beschermengel
Beschermengel sep 11 '11

Sterkte voor jou Tatora! smile

Slaap wel Serenity smile

Wat ga je allemaal doen Emuca smile

Was het gisterenavond bij jullie ook zo'n noodweer...het heeft hier zo hard geonweerd en geregend en gestormd.
Emuca
Emuca sep 11 '11
Lekker lezen, dingen tekenen, werken aan onderzoeken voor school, een film kijken voor school, keuken en woonkamer schoonmaken, het huis dweilen en bij mijn papa eten. laughBlog heb ik al gedaan.
Beschermengel
Beschermengel sep 11 '11

Leuk hoor! smile
Groene_heks
Groene_heks sep 11 '11
Tot nu toe vier kittens smile
Serenity
Serenity sep 11 '11
Van harte Karin! laugh

Ik heb aangetut, wat in het huishouden gedaan en gechilled .
De film Bridge to Terabithia gekeken en ik dacht dat hij meer zoals Nardia was maar tegenverwachting in wel erg mooi...
Zometeen een lekker tomaten soepje en nog een film... heerlijk dit natte weer want slecht is het niet !! ^^
Tatora
Tatora sep 13 '11
even kwjit dat ik me rot voel..
vanwege einde van wat ik eerst dacht dat een relatie was..
en de verwarring van het geen eigen huisje vinden,en hij die denkt dat er nog een "wji" is,terwijl ik altijd alleen slaap etc etc etc etc..
plus,dat ik door alles,en ook door mijn onoplettend oog..een kaartje gemist heb wat hier gelegd was voor me..
en dat is weg gehaald..ik begrijp t ergens wel..want het is echt fijn als iemand dat doet voor me;.en ik had er beter bij moeten zijn,maar kwam even als klap,omdat "vriend" en ik juist weer s ruzie hadden ..en ik dan pal erna het berichtje las,dat mn kaart was verwijderd..
was echt niet mijn bedoeling onoplettend te zijn;.
voel me ,alles bij elkaar rot,en wil zoo graag dat er een wonder gebeurt !..
Liefs x...toch blij dat ik hier ben,en dat jullie er zijn..echt..x
Beschermengel
Beschermengel sep 14 '11

Sterkte Tatora, na regen komt weer zonneschijn ...geloof me smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie