Origineel bericht van: Serenity
Zo wauw tatora, zo te lezen is het een erg groot kind die zijn mamie nodig heeft, wat een herkenning zeg!
Laat hem maar lekker alles zelf oplossen, jij had toch tijd voor jezelf nodig!?
En 'eigen schuld dikke bult' van die deur had hij maar niet zo stom moeten zijn, nu moet hij zijn verantwoording nemen en kan door de huisbaas met de feiten in het gezicht worden gewreven... DUH!!!
Eerst jouw betalen en daarna kan je weer hem wat helpen, tja jij zit ook met gebonden handen door geen geld te hebben, lijkt mij.
En als jij geen zin hebt om dingen voor hem op te lossen en in te gaan in het gemanipuleer (wat erg kinderachtig op mij overkomt) dan zeg je het toch tegen hem, hij is een man, 'act like one!'
Neem lekker je tijd voor jezelf, zet eventueel je telefoon uit of lees zijn berichten expres even niet, alleen waneer je eraan toe bent....
Maar tatora, he moet het zelf weten en zelf beslissingen maken want ik zit hier aan deze kant van de pc en heb makkelijk praten
Veel sterkte en ik denk aan je en vooral leef met je mee.
Laat hem maar lekker alles zelf oplossen, jij had toch tijd voor jezelf nodig!?
En 'eigen schuld dikke bult' van die deur had hij maar niet zo stom moeten zijn, nu moet hij zijn verantwoording nemen en kan door de huisbaas met de feiten in het gezicht worden gewreven... DUH!!!
Eerst jouw betalen en daarna kan je weer hem wat helpen, tja jij zit ook met gebonden handen door geen geld te hebben, lijkt mij.
En als jij geen zin hebt om dingen voor hem op te lossen en in te gaan in het gemanipuleer (wat erg kinderachtig op mij overkomt) dan zeg je het toch tegen hem, hij is een man, 'act like one!'
Neem lekker je tijd voor jezelf, zet eventueel je telefoon uit of lees zijn berichten expres even niet, alleen waneer je eraan toe bent....

Maar tatora, he moet het zelf weten en zelf beslissingen maken want ik zit hier aan deze kant van de pc en heb makkelijk praten

Veel sterkte en ik denk aan je en vooral leef met je mee.
ja,want hij probeert me goed vast te zetten nu,
maar ik pas!..
dank je Serenity,je bent een poepie!

hij komt zichzelf tegen nu,door wat hij veroorzaakt en probeert mij Weer in te schakelen om zijn geklungel op te lossen.
kijk,hij heeft een pa,waar hij ,vanuit zijn kant,geen geode band mee heeft,maar die pa heeft geld om te laten rolen!.
ik leef van een bijstandsuitkering,en heb gebeld naar de uitkering instantie om de mazout te regelen,ik moet het dan in delen terug betalen...kost ongeveer tegen de 400 euro voor 500 liter..
inplaats dat hij zijn pa ff belt ervoor..maar nee.
hij laat mij etregelen..
en Dan ,Nu als het er is ,op 1 dag tijd!..is er dit weer!..
meneer nog niet tevreden..
enfin..
dank je lieverd..
knuffiee