Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Tatora
Tatora sep 5 '11
zo...dat was weer een druk dagje,ook al heb ik in principe niet echt veel gedaan..
dokter geweest,nieuwe leesbril gehaald,verlies m of laat m vallen en stap er dan op,hihh...of;.en dat was deze keer...een glas dat eruit valt..
dusss..
elke maand prijs..
tussendoor nog even naar de St Paulus kerk geweest in oostende,is een grote kerk,en er staat een prachtig beeld van Yashua,Jezus..waar ik sterke verbinding mee heb..
dat deed me enorme deugd;daar zomaar te zitten,kaarsje aangestoken ,voor Mij,hihihihi...zalig even!
Liefs X
Serenity
Serenity sep 5 '11
Leuk zeg Tatora, ik vind kerken ook erg mooi en sfeervol !
Tatora
Tatora sep 6 '11
ja...was zaaalig!.ik kom er al tot rust vanaf kind zijn,ging vaak,toen ik nog in amsterdam woonde,naar het begijnenhofje daar in kerkje,gewoon zitten;e, praten,tegen Maria en Jezus.
ook het "kwartier voor God" in de kalverstraat kwam ik vaak,zo tussen de chaos in,zo n rustige plek..heerlijk!..
was voor mij een soort van thuiskomen op aarde..
ik heb ook wel beelden gehad van plaatsen ,plekken,op andere planeten,of in andere sferen,waar ongeveer zulke plaatsen zijn;ruimtes waar zielen vergaderen,samen komen,om afspraken te maken voor het leven op aarde,of als ze terug kwamen naar "boven",om te delen wat hun ervaringen op aarde waren geweest..
prachtige kleuren,enorme grote ruimtes,met grote kristallen,en waar ook de Licht Meesters zijn,en andere Wijze zielen..
liefs X
Serenity
Serenity sep 6 '11
Mooi is dat zeg!

'Zielen vergaderen' ^^ Zo kan je het idd ook bekijken! lol.
Tatora
Tatora sep 6 '11
hihhhii..ja klinkt leuk hey..
liefs X
Tatora
Tatora sep 6 '11
even iets leuks..
ik heb met mijn zoon een rap nummer gemaakt...hihi..zijn er twee avonden mee bezig gewest,alles aan elkaar te plakken op pc,tekst kwam vanzelf,maar tjonge,het moeten rappen,,dat ging snel zeg!...zingen is veel makkelijker!.
was buiten adem soms!..
maar we hebben het gedaan,en lekker op you tube gezet hihihhi
het heet Bla Bla Bla en het gezeur van vandaag..
wel een (ahum) Stevige tekst waar sommige woorden niet echt zachtzinnig zijn,maar de boodschap komt over...hopen we ..hihihih
is leuk zoiets samen met Jo te doen..
liefs X
Serenity
Serenity sep 6 '11
Kické!!!!!!
Ik hem direct gedeeld met mijn vrienden!!
Hij is echt superrrrr cooool!
Tatora
Tatora sep 6 '11
Origineel bericht van: Serenity
Kické!!!!!!
Ik hem direct gedeeld met mijn vrienden!!
Hij is echt superrrrr cooool!

Hé!!?;..hoe heb je hem kunnen vinden dan,als wij zoeken vinden we het niet terug ,hahah..
weet je zeker dat wij het zijn???.
onder de naam blablablabollocks....ahum..tja..HIJ verzonnen ,niet ik hoor!..
laat even weten of het deze is ..
liefs X
Serenity
Serenity sep 6 '11
Gegoogled!! Hij staat op een ander Topic!!
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post123849
TADAAAA!!!
Tatora
Tatora sep 6 '11
Origineel bericht van: Serenity
Gegoogled!! Hij staat op een ander Topic!!
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post123849
TADAAAA!!!

hahahah..ok..leuk!,we hebben het gezien..ow ow ..
dank je !
liefs X
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 7 '11

Ik wil ff alle mensen die naar de Merudi-meeting gaan ontzettend veel plezier toewensen!
helaas is er dit weekend ook Appelpop, waar ik liever naar toe ga!iets waar ik het hele jaar naar uitkijk smileen omdat het veel dichterbij is! (5 min lopen)
en de treinreis die ik zou moeten maken zou 2 uur zijn!
shocked
ik ben ook wel eens met de trein naar rijswijk zh geweest, dit heeft me uiteindelijk 3 weken aan energie gekost!
ik was volledig uitgeput shocked

de volgende merudi meet, als het dan niet weer op appelpop is, wil ik zeker wel bij zijn, want het lijkt me ontzettend leuk om eens wat gezichten bij de namen te hebben wink

ggroetjes moonflowertje wink
nu lekker slapen wink
Serenity
Serenity sep 7 '11
veel plezier bij appelpop!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 7 '11
laughdat zal zeker wel gaan lukken!! thanks wink
pfff het is al woensdag, zeg!
waar blijft de tijd?

ik word hier bang van gewoon, vooral omdat oma tegen me zei:
ja... dit wordt elk jaar sneller!
ik kan het nu al amper bijhouden shocked

winkgroetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 7 '11
oeps 2 x achter elkaar het zelfde berichtje shocked

dat komt opdat ik ongeduldig was laugh

als het goed is is het nu goed smile
fijne dag iedereen!
groetjes moonflowertje
Tatora
Tatora sep 7 '11
het hek is van de dam,en de kogel door de kerk..
twee jaar wordt afgesloten,en ik voel me leeg en triest,eigenlijk alle emoties die bij dit soort dingen horen...
hoofdpijn,oververmoeid,hartkloppingen,
of de afgelopen twee jaar een droom is geweest,ja mijn droom
en nu ben ik wakker aan het worden ;...
Serenity
Serenity sep 7 '11
sterkte Tatora!
Groene_heks
Groene_heks sep 8 '11
Veel licht en liefde Tatora

Achtbanen deze week, heb een superlieve man ontmoet, betekent wel dat ik nu een heel erg verdrietige ex heb.
Heen en weer geslingerd tussen allerlei emoties dusss..
Serenity
Serenity sep 8 '11
Ohww bah Karin, wat een verwarring het lijkt me erg naar.
Ook wel chaotisch en krom aangezien er hele tegenstrijdige gevoelens door elkaar lopen, lijkt mij.

'En wat wil jij?' vraag ik me af.

Vandaag komt er een dinnetje op de koffie, huis is een zooi, ik heb dingen nog steeds niet op orde om dat het huis nog steeds niet af is zoals het moet zijn.
Dus er slingert een boel papieren, wasgoed en dozen met spullen in huis.... oke ze staan wel uit de weg maar niet geheel uitzicht ...
Heel vervelend en mijn ex heeft beloofd te helpen maar het voelt alsof hij mij weer aan het lijntje houd.
Tja praatjes vullen geen gaatjes, in zijn vakantie zou hij mij helpen hier in huis, hij heeft 1dag geklust, de kelder opgeruimd.
Gisteren heb ik hem erop aangesproken, nu maar hopen dat hij zijn belofte na komt..... humzzz.
???'hoop doet leven'toch???? ^^
Tatora
Tatora sep 8 '11
@ groene heks..
super voor je,....maar begrijp het dubbele gevoel..sterkte..enne..ja...toch voor jezelf kiezen.
zeg ik uit ervaring,hoor..
knufff x

@erenity..
ook jij sterkte..enne...ja ...exen..
soms fijn,als vrienden..maar soms ook heel dubbel..
ook daar weet ik alles van..het "lijntje"..
ik hoop mee voor je,in je eigen kracht blijven hey..
voor jou ook een knufff x

mijn "vriend" probeert al het mogelijke om mij terug naar huis te krijgen,door een zeer subtiele,maar ow zo duidelijke manipulatie.
"rug doe pijn,kan deur niet uit voor eten te halen of je te betalen"..(ik schiet altijd betalen van hele huur(600) voor,omdat zijn geld later gestort wordt)
de mazout was plots op,en deze dame heeft zien te regelen dat er geleverd wordt,zodat de kachel weer aan kan,en er warm water terug is..maaaar...de jongeheer heeft,toen ik al weg was,in woede een deur behoorlijk kapot gemaakt,en....de ketel van mazout is uitgevallen,..hij kan m ni aanzetten;dus de huisbaas moet erbij komen ..maar hij durft m niet te laten komen,vanwege de kapotte deur..
en nu zit hij in een "noodsituatie" dus..en vraagt of ik nu terug kom..
ja...om alles te regelen ..
terwijl ik hier eindelijk even op mezelf kom..
pfff..
zit hier blut dus,plus dat ik andere rekening niet kan betalen ,omdat mijnheer zijn deel niet naar mij stort,terwijl m wel elke dag naar grote stad kan gaan om te eten ..
hoe bedoel je Dubbel?..en manipuleren?..
liefs X
Serenity
Serenity sep 8 '11
Zo wauw tatora, zo te lezen is het een erg groot kind die zijn mamie nodig heeft, wat een herkenning zeg!
Laat hem maar lekker alles zelf oplossen, jij had toch tijd voor jezelf nodig!?
En 'eigen schuld dikke bult' van die deur had hij maar niet zo stom moeten zijn, nu moet hij zijn verantwoording nemen en kan door de huisbaas met de feiten in het gezicht worden gewreven... DUH!!!
Eerst jouw betalen en daarna kan je weer hem wat helpen, tja jij zit ook met gebonden handen door geen geld te hebben, lijkt mij.
En als jij geen zin hebt om dingen voor hem op te lossen en in te gaan in het gemanipuleer (wat erg kinderachtig op mij overkomt) dan zeg je het toch tegen hem, hij is een man, 'act like one!'
Neem lekker je tijd voor jezelf, zet eventueel je telefoon uit of lees zijn berichten expres even niet, alleen waneer je eraan toe bent.... wink

Maar tatora, he moet het zelf weten en zelf beslissingen maken want ik zit hier aan deze kant van de pc en heb makkelijk praten smile
Veel sterkte en ik denk aan je en vooral leef met je mee.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki