Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mei 13 '09
Eventjes een emotionele klap. Maar verf lost heel veel op.
Maryssa
Maryssa mei 13 '09
Dikke knuffel voor jou, Angel. Ik hoop dat je het door het verven het een beetje van je af kunt zetten en je straks goed slaapt. Sterkte!
Maryssa
Maryssa mei 13 '09
Gelukkig maar dat ie goed reageert op de medicijnen. Katten zijn zo schattig en zijn echt een gezinslid. Ik hoop dat ie morgen lekker weer mee mag naar huis.
Lena
Lena mei 13 '09
gelukkig gast het gaat iets beter
zou het de kattenziekte zijn...?
Lena
Lena mei 13 '09
lekker slapen angel en niet teveel piekeren hoor
Richie Richard
Richie Richard mei 13 '09
Pffoe, ik ben uitgeput. Net weer een uur zitten werken aan www.grammaton.net .. Echt een pokke werk.. Maar wel leuk om te doen. Ik vind het echt heerlijk om alles zelf te maken. Alles wat je daar ziet, is gecreëerd door moi. In opdracht van een persoon. Veel werk.. erg veel werk.. Ik denk ook dat dit 1 van mijn beste ontwerpen zijn.

Ik ben niet zo geweldig in grafische vorm geving >.<
admin
admin mei 14 '09
Oei das niet zo mooi Syl, gelukkig knapt hij/zij een beetje op!

Gisteren bleef een goeien dag! Het prikken ging goed, smiddags een heel goed gesprek gehad op de school van Tony (hij is niet aangenomen op zijn favoriete school, maar wij hebben een sneaky manier gevonden om hem er toch binnen korte tijd te krijgen.. grinFijn als leraren en rugzakbegeleiders zo met je mee denken.
Smiddags eindelijk het lef gevonden mijn belastingman te bellen, was hopeloos verkeerd gegaan met de aangifte..flinke aanslag gekregen en nu blijkt achteraf dat ik toch geld terugkrijg. Ik word zo verschrikkelijk zenuwachtig als het woord belasting valt..pff..hebben jullie dat ook? Maar ging met een goed gevoel naar bed, twee grote dingen aangepakt gisteren, voelt een stuk lichter.

Heb je al gegoogled wat je eventueel zelf kan doen voor de poes Syl?
Is het een idee om hem/haar reiki te sturen? Wil ik graag voor je doen!
gast
gast mei 14 '09
Ik heb al wel gegoogled en schrok toch een beetje van de mogelijkheden van dit vocht in zijn longen. Het kan door zijn hart komen, door een coronavirus, een bacteriele infectie, door worminfectie.
Dus niet echt een ongevaarlijk symptoom. De beste optie is een bacteriele infectie want die kan na behandeling met peniciline/antibiotica opgeheven worden. Maar als het aan zijn hart ligt, waar wormen ook een oorzaak van kunnen zijn, dan is hij ws voor de rest van zijn leven medicijn afhankelijk. En is het door dat virus dan is hij niet meer te genezen.
Ik heb zelf al wel zoiets van; ik laat hem nog niet inslapen. Zeker niet als de benauwdheid een stuk minder is. Dan maar met pijnstillers of wat dan ook maar hij komt naar huis.
Ik vind de gedachten van een spuitje heel mooi, ze hoeven niet meer te lijden, maar ik wil hem eigenlijk de kans geven om zelf beter te worden of te sterven. Probleem is alleen; wij gaan eind deze maand naar Nederland confusedEn hoe is hij er dan aan toe?
Ja misschien kan hij een beetje reiki wel gebruiken, ik ben iig gedachten ook bij hem.
gast
gast mei 14 '09
Karin, super als je het voor elkaar krijgt om Tony naar zijn favo school te krijgen. Niets erger als jaren ergens te moeten zijn waar je niet wil zijn.
Emuca
Emuca mei 14 '09
Ik voel me al veel beter. Ik heb al een aantal gereviseerde hoofdstukken terug, heb me flink uitgeleefd met verf en heb enkel nog wat last van mijn rug. smile
Maryssa
Maryssa mei 14 '09
Oei dat is niet zo mooi de mogelijke oorzaken die je noemt. Ik hoop dat je snel meer weet dit wachten is wel slopend denk ik. Nu maar hopen dat het te behandelen is en hij met je mee mag. Als je hem thuis hebt en het gaat echt niet dan kan dat spuitje altijd nog.

Het bijzondere van dieren is dat ze dat zelf vaak ook aangeven. Mijn oom en tante hadden een labrador die echt te ziek was en te veel pijn had. Toen ze met hem naar de dierenarts wilden gaan om hem te laten inslapen, heeft hij met alle kracht zich er tegen verzet, hij wilde de auto niet in. Ze hebben de dierenarts afgebeld en hem mee naar binnen genomen. Ze hebben nog een paar mooie weken gehad samen en toen het echt echt niet meer ging ging hij zelf rustig mee.

Knuffel voor jou en voor Midas
Eruan
Eruan mei 14 '09
Hoi allemaal!

Hoe is het hier vandaag?

Gast blijf hoop houden dat het uiteindelijk niet erg ernstig is, en zoals maryssa al zegt geven dieren zelf veel aan! Sterkte in ieder geval!

@Karin: Super dat je hem waarschijnlijk binnen kan sneaken! Dat is erg mooi, want het belangrijkst is dat hij het straks naar zijn zin heeft!

@ Angel: Fijn dat het iets beter gaat, ik ga zo ook even een flink eind lezen... smile

Ik heb vandaag een niet al te leuke dag gehad... Kreeg een cijfer voor bio terug een 5. En laat dat nou net een opdracht zijn met een meisje die vind dat ik toch al alles verkeerd doe. Zij vond nu geloof ik ook weer dat het mijn schuld was, want ik heb de tekst gedaan en zij de poster. Zij heeft de tekst op tijd gehad en ik heb haar gevraagd om het na te kijken, maar of dit gebeurt is weet ik niet. Nu steekt ze de vriendinnen die ik heb tegen me op, en negeert ze mij behoorlijk. Zelf zit ik nu met een enorm rotgevoel.
Een ander 'vriendin' Zegt vandaag lekker even dat ik op een rare manier denk, en dat dat fout is. Dus het was weer een lekker dagje...
We zijn wel met school naar een ontzettend mooi klassiek concert geweest, dat was wel genieten!
Emuca
Emuca mei 14 '09
Oei, dat is rot. Ik ken dat wel hoor, als mensen opeens raar gaan doen. Maar hoe jij denkt is niet fout, dat mag je niet vergeten.

Ik ben ook eens met school naar een klassiek concert geweest, was heel cool!
Eruan
Eruan mei 14 '09
Ja ik weet dat het niet fout is hoe ik denk, want voor mij is het normaal en dat zei ik haar ook. Maarja, ik moet het met haar gewoon niet meer over spirituele zaken hebben, ze staat er niet voor open, en vind het maar zweverig, zelfs homeopatie vindt ze al raar! Laat staan dat toen ik haar wou helpen met haar zenuwen onder controle krijgen met behulp van ademhalingsoefeningen.
Maarja zo zijn zoveel mensen in mijn buurt.

Gelukkig ben ik niet de enige die dit soort dingen wel eens meemaakt.

Ja klassieke muziek is eigenlijk best wel hip! dit ging over romeo en juliet... smile

Edit: Je verhaal is behoorlijk goed.. smileIk heb nu een pagina gelezen en zit er helemaal in! laugh
Eruan
Eruan mei 14 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Pffoe, ik ben uitgeput. Net weer een uur zitten werken aan www.grammaton.net .. Echt een pokke werk.. Maar wel leuk om te doen. Ik vind het echt heerlijk om alles zelf te maken. Alles wat je daar ziet, is gecreëerd door moi. In opdracht van een persoon. Veel werk.. erg veel werk.. Ik denk ook dat dit 1 van mijn beste ontwerpen zijn.

Ik ben niet zo geweldig in grafische vorm geving >.<

Ziet er mooi uit hoor! smile

Je hebt je naam weer gewijzigd... tongueZo is hij wel makkelijker!
Heeft de Aelita een reden?
gast
gast mei 14 '09
Bedankt voor het meeleven lieve meiden. Ik ga straks naar de dierenarts om hem op te halen. Zoals ik vanmorgen te horen kreeg heeft hij goed op de vochtafdrijvers gereageerd en is nu niet meer benauwd. Ze gaan er nu vanuit dat het door zijn hart komt. Maar ja, dan nog weet je niet wat er met zijn hart aan de hand is en of het blijvend is. Maar goed, hij mag iig weer mee naar huis, daar ben ik allang blij om.
Is er iemand die katten foto's kan lezen? Als dat zo is zal ik een fototje van hem maken als hij thuis is.
Eruan
Eruan mei 14 '09
Wat fijn dat hij naar huis komt! Hopen dat het goed blijft!
Foto's lezen ga ik wel proberen te leren, maar nu lukt het nog niet...
admin
admin mei 14 '09
@ Sylvia, wil je mij een foto pb 'en of staat Midas ook op je hyves? Fijn dat je hem lekker thuis hebt, vertrouwde omgeving laat hem misschien sneller opkikkeren.

@ Ann, Laat gaan joh, meer dan je uiterste best kun je niet doen en je zal altijd mensen tegenkomen die vervelend doen, dat is echt iets van hen en zeker niet van jou! Wellicht trigger jij iets bij hen wat niet lekker voelt?

Ja met die school komt het wel goed al zal het iets langer duren, maar dat geeft niet Tony en ik hebben er alle vertrouwen in.
admin
admin mei 14 '09
Mijn dag was in het begin helemaal goed, voelde me erg trots dat ik gisteren zoveel zaken heb afgewerkt. Het was echter knetterdruk, veel schreeuwende mensen en zeurpieten aan de telefoon, dus tegen de tijd dat ik tijd was was ik behoorlijk chagrijnig aan het worden, weinig geslapen en dan gaan lopen stuiteren kost veel energie. Vanavond vroeg in bed met een lekker boek. Heb *de heks van Portobello* van de schrijver Paulo Coelho voor mezelf gekocht. Zaaalige boeken schrijft deze man!
Eruan
Eruan mei 14 '09
Hoe bedoel je triggeren, Karin?

Zeurpieten op het werk kunnen ook vervelend zijn, kan me voorstellen dat je dan na een poosje denkt stop nou met bellen of ben je nu echt zo niet handig dat je het zelf niet op kan lossen bijvoorbeeld. wink

Veel leesplezier. smile
Pagina's: « Vorige ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki