Ik heb al wel gegoogled en schrok toch een beetje van de mogelijkheden van dit vocht in zijn longen. Het kan door zijn hart komen, door een coronavirus, een bacteriele infectie, door worminfectie.
Dus niet echt een ongevaarlijk symptoom. De beste optie is een bacteriele infectie want die kan na behandeling met peniciline/antibiotica opgeheven worden. Maar als het aan zijn hart ligt, waar wormen ook een oorzaak van kunnen zijn, dan is hij ws voor de rest van zijn leven medicijn afhankelijk. En is het door dat virus dan is hij niet meer te genezen.
Ik heb zelf al wel zoiets van; ik laat hem nog niet inslapen. Zeker niet als de benauwdheid een stuk minder is. Dan maar met pijnstillers of wat dan ook maar hij komt naar huis.
Ik vind de gedachten van een spuitje heel mooi, ze hoeven niet meer te lijden, maar ik wil hem eigenlijk de kans geven om zelf beter te worden of te sterven. Probleem is alleen; wij gaan eind deze maand naar Nederland
En hoe is hij er dan aan toe?
Ja misschien kan hij een beetje reiki wel gebruiken, ik ben iig gedachten ook bij hem.