Loading...
nl

Eigenschappen

gast
gast apr 3 '09
Haha, ik vind het wel een goeie. Lijkt me alleen niet echt gezond om die magneet daar zo onder je tafel open en blood te instaleren.
admin
admin apr 3 '09
Maar de vraag blijft hoe ongezond de GSM straling is.
gast
gast apr 3 '09
Nou, ik voel me op plaatsen waar geen berijk is met GSM toestellen een stuk prettiger dan op plaatsen waar veel straling is. Maar of dit aan die straling ligt? De meeste plaatsen waar je geen berijk hebt zijn in de natuur (hier iig) en daar voel ik me zowiezo een stuk beter dan in de stad.
Muin
Muin apr 4 '09
Dank je wel Hans! Ik ben niet bekend met de hoax maar begin een beetje te wennen aan het idee dat mensen elkaar in de maling nemen.
Te vaak gebruik maken van magnetron en mobiel telefoon is zeker niet gezond. Ik kies zelf ook liever voor de oude manier van leven (zo natuurlijk mogelijk).
Sommige mensen maken gebruik van voedingsupplementen (pillen) i.p.v. normaal, vers en (gezond) te eten. Een vriend van mij zei dat hij een groot hoeveelheid eten nodig heeft voordat hij kan bereiken wat hij nu heeft bereikt met die pillen. Een paar pillen per dag slikken en dan ben je klaar (geen probleem met boodschappen doen, koken, afwassen en opruimen). Vitaminen worden ook vaak tot regelmatig door kinderen gebruikt i.p.v. dat ze fruit eten. Gezonde voeding, lichamelijke beweging e.d. zie ik bij de kinderen van deze tijd steeds minder. Ze zijn meer bezig met chips, chocolade, computer spelletjes, internetten en McDonald. Kinderen met muisarmen, kinderen met overgewicht. Mijn buurmeisje van 16 zei een keer tegen mij “ ik hou van bewerkte rotzooi, die is het lekkerste. Je moet toch genieten van het leven. Je leeft maar één keer”. eek
Wij worden vol gepropt met nieuwe manier van leven (dat achteraf toch niet goed voor ons blijkt te zijn maar who cares?, het was toch lekker, leuk, makkelijk en plezierig geweest). Sigaret is ook ooit door iemand uitgevonden. Ik kende iemand van de schaakclub. Hij had huidkanker maar bleef sigaretten roken tot de laatste dag van zijn leven. “ik ga toch dood, ik kan nu tenminste nog genieten” zei hij toen.
Mijn jongste houdt van yoghurtdrank met aardbeien en frambozen smaak. Ik zit nu te denken of het verstandig is om tegen haar te zeggen dat de kleurstof (E120/karmijn) van luizenbloed is gemaakt. Net als die rozige glazuur op een cakeje dat ze graag eet. Er is niets mis met luizenbloed maar wij zijn voor 95% vegetarisch. Ik vraag me af of mensen bepaalde producten nog kopen als er bijvoorbeeld i.p.v. E120 “luizenbloed” opstaat. wink
admin
admin apr 4 '09
Juist Anna,
Het is prima om heel bewust om te gaan met eetgedrag, voedsel, etc. En dan is er nog genoeg om van te genieten. Zelf eet ik veel fruit (gauw een pond per dag), waarbij ik de appels schil vanwege de kans op insecticiden.
Als je bewust eet ben je zuiverder, van lichaam en geest. En dat heeft veel voordelen.
admin
admin apr 6 '09
Kijk, weet een bericht wat volgt kort na een discussie hier:

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20631
Muin
Muin apr 6 '09
Een vriendin van mij zei ooit “wij zijn helemaal verkankerd, alles is kanker verwekkend”. Nou ja, niet alles is kanker verwekkend en toch zijn er teveel dingen die schadelijk zijn voor onze gezondheid. Ik weet het op een gegeven moment ook niet meer. Ik bak zelf mijn eigen brood en cakejes, maak zelf vruchtensap, eet vaak van mijn eigen groente -en kruidentuin, maak zelf mijn eigen thee, kook altijd met verse ingrediënten, slaap met open ramen. Tot een paar dagen geleden belde ik veel mobiel maar sinds die popcorn clip maak ik steeds minder gebruik van mijn mobiel. En ik heb de magnetron nog steeds niet gebruikt. Het lijkt me heerlijk om voor een week of twee ergens in de natuur te gaan leven. En het liefst zo natuurlijk mogelijk. Wie heeft een tip voor mij? smile
Cialara
Cialara apr 6 '09
Nou Muin, ik vind dat je al heel veel doet! Maar ik kan me helemaal indenken wat je bedoelt. Ik heb helaas geen tip voor je, wij gaan zelf graag naar Oostenrijk; wandelen in de bergen, en dan even helemaal in de natuur zijn (met daarna het comfort van een appartement of hotel!)
Eigenlijk zou je zo af en toe eens terug in de tijd moeten kunnen gaan, ik zou wel eens willen kijken bij de eerste mensen, hoe die leefden...en dan snel weer terug naar het nu denk ik!
Muin
Muin apr 6 '09
Quote:
en dan snel weer terug naar het nu


Huh? Vertel.. grin
Muin
Muin apr 8 '09
Een vriendin komt net terug uit Peru. Zij heeft bij een sjamaan en zijn gezin gewoond, hoog op het Andesgebergte. Haar verhaal over de condor maakt mij nieuwsgierig. Ze heeft een zak vol cocablad voor mij meegenomen. Ik kan ze goed gebruiken bij Depatcho ceremonie. Blazen op drie cocablaadjes en doe een wens. Ik zit nu ook te kauwen op cocablaadjes terwijl ik dit bericht typ. Moet ik helemaal naar Peru voor een bijzondere levenservaring of komt die levenservaring zelf naar me toe?
Takhihiii
Takhihiii apr 9 '09
Die peruvaanse sjamanen komen ook naar Nederland, zelfs de Dalai Lama komt naar je toe! Persoonlijk ben ik van mening dat je meer hebt aan een levenservaring die in je eigen omgeving plaatsvind. Ik heb ooit eens een visionquest gedaan, dat was tegen de grens van duitsland en daar heb ik inderdaad iets meegemaakt wat mijn leven een bepaald doel gaf, maar het heeft jaren geduurd voor het universum me eindelijk aan het verstand kon brengen dat ikzelf het doel was en niet dat speciale moment op die plek.
gast
gast apr 9 '09
Daar ben ik het helemaal mee eens, Takhihiii smile
Muin
Muin apr 10 '09
Ja, ik geloof ook dat ik meer heb aan een levenservaring die in mijn eigen omgeving plaatsvindt. Maar..wat is een eigen omgeving? De omgeving waar je altijd bent of de omgeving in het hier en nu?

Een paar maanden geleden heb ik een wandeltocht Schotland – Finland geboekt omdat ik me geroepen voelde door de natuur daar. Ineens zag ik stromende beken en bergen.. ineens leek het alsof ik daar “moet” zijn.

Hebben jullie dat ook?
bako3
bako3 apr 10 '09
Heel raar ik heb dat met griekenland! Ik weet ook de weg daar( das nog het meest gekke) Want op de meeste plaatsen ben ik nooit geweest.
Toevallig drie jaar terug meegemaakt op kos. Vijf jaar terug op kreta had ik het ook al.
Maar als ik er dan ben kom ik ook echt tot rust. Waar zal dat toch mee te maken hebben??
Muin
Muin apr 11 '09

Ik vraag me ook af waarom wij voor bepaalde (vakantie) bestemming hebben gekozen. Je koos voor Griekenland en je vond daar jouw rust. Maar dat kon je niet van te voren weten. Je weet het pas op het moment dat je daar bent. Maar wat bewoog jou om voor Griekenland te kiezen?
Ik koos voor Schotland – Finland door wat ik op dat moment voelde (de wandeltocht is pas in juni, ben benieuwd of ik in die maand daar nog zin in heb).
Sommige mensen hebben voor Brazilië gekozen en werden op straat beroofd en neergestoken.
Een Amerikaanse vrouw ging naar Tibet en werd door Rinpoche gezien als geestelijk leraar. Zij geeft nu wereldwijd lezing en workshops. Door één trip… en dan is het gebeurd.

Zijn wij allemaal paranormaal begaafd? Weten wij van te voren wat wij nodig hebben? Hoe weten wij dat wij voor wat wij nodig hebben ergens kunnen halen?
Muin
Muin apr 15 '09
Over eigenschappen gesproken. Je moet eens naar die reactie van die mensen kijken ! Ja, verwonderen na vooroordelen confused

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY
gast
gast apr 15 '09
JA GEWELDIG!
admin
admin apr 15 '09
Origineel bericht van: Muin
Over eigenschappen gesproken. Je moet eens naar die reactie van die mensen kijken ! Ja, verwonderen na vooroordelen confused


Ja, hier is het wel heel erg expliciet in beeld gebracht.
Op een subtielere wijzen kom je dit de hele dag tegen....
Lena
Lena apr 15 '09
ontroerend mooi smile
wat een stem..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki