Loading...
nl

Eigenschappen

Muin
Muin mrt 17 '09
Nee…zie het niet als een taak smile
Heeft een mens een taak?
Heb ik een taak?
Heb jij een taak?
Wie zegt dat?
Lena
Lena mrt 17 '09
ik denk wel dat ik niet zomaar hier beland ben op deze aarbol,
een taak jazeker ik leef toch?
Emuca
Emuca mrt 17 '09
Ik vind je leven leven al een taak opzich. smileEr zijn mensen die hun leven niet leven.
Muin
Muin mrt 17 '09
Houdt die taak dan op als wij niet meer leven? grin
Emuca
Emuca mrt 17 '09
Dat ligt eraan. Ik denk dat we in een andere leven verder leven tot we weer op aarde incarneren. :3
Lena
Lena mrt 17 '09
weer een andere taak wink
Muin
Muin mrt 17 '09
grin
Muin
Muin mrt 17 '09
Zullen wij samen naar Eckhart Tolle Video kijken? smile

http://unity.org/eckhartTolle/eckhartTolleVideo.html

Lena
Lena mrt 18 '09
is dat belangrijk voor jou? dat ik kijk?
misschien ervaar ik wel liever in de praktijk.
gast
gast mrt 18 '09
Ik blijf het een grappige man vinden smile
Muin
Muin mrt 18 '09
Ja, ik vind hem ook grappig. Ik lach vaak om zijn reactie. Hij geeft altijd van die simpele antwoorden die heel veel bij mij teweeg brengen.
Lena, het is niet belangrijk voor mij of je ernaar kijkt.
Het is gewoon een simpele iets die ik graag met anderen wil delen.
En met het woord “wij” bedoelde ik niet “jij en ik”
maar meer van “ik en anderen”. Gewoon “wij” in het algemeen.
gast
gast mrt 18 '09
Ik heb dit filmpje van hem op mijn hyves staan.
Vind ik nog steeds een goeie:

Muin
Muin mrt 19 '09
Quote:
Met schijt is zeker wel wat gedaan want het is verteerd maar heb het niet in gehouden. Als je kotst van anderen is het weer wat anders want dan heb je het geslikt maar niet verteerd en werd je er misselijk van.


Ik ben vandaag weer vroeg opgestaan en voel me anders dan wat ik van mezelf gewend ben. In mijn lijf voel ik verdriet, boosheid en teleurstelling. Waar komen ze vandaan vroeg ik me af. Ik probeerde te achterhalen of er iemand of iets is die dit bij mij heeft veroorzaakt. En toen kwam ik bij een persoon van wie ik reeds een afstand heb genomen. In mijn hoofd ben ik al klaar met die persoon.. maar mijn lijf blijkbaar niet. Wanneer ik aan die persoon denk, word ik misselijk en krijg daarbij een braakneiging. Ik wil overgeven. Ik denk dat ik van die persoon kots. Waar is die liefdevolle Anna? Moet ik liefdevol zijn? Van wie moet dat? Nee, als ik van iemand kots dan kots ik van die persoon. En als ik van mezelf kots dan kots ik van mezelf. Ik heb nu hoofdpijn..en ben behoorlijk warm. Ik probeer die persoon uit mijn hoofd (en herinnering) te zetten maar het lukt niet. Ja, ik kots van mijn leven en ben de wisselvalligheid van het leven beu. Vandaag zus morgen zo. Ik kreeg van ochtend een heel mooi bericht van mijn oude docent. Hij schreef “ het doet me goed te horen dat je bij jezelf een thuis aantreft met warmte en veiligheid”. Ja, op die dag heb ik dat huisje gevonden maar vandaag is dat huisje in elkaar gestort. Morgen wordt het misschien weer gebouwd.

Ik laat het maar zo en breng de kids eerst naar school. Daarna zie ik wel of ik zin heb om vandaag te gaan werken. Ik heb de neiging om maling te hebben aan alles.
Lena
Lena mrt 19 '09
Muin
Muin mrt 19 '09
Ik blijf bij mezelf Lena en ik accepteer mezelf zoals ik ben op elk moment.

In mij zijn er vier kinderen. Het kind dat boos is. Het kind dat lief en vrolijk is. Het kind dat eigenwijs is. En het kind dat verdrietig is. Ik ben zowel een moeder als een vader voor deze kinderen. Ik omarm ze.. Ze mogen er zijn.

Vanochtend ben ik doorgereden naar Scheveningen, Kijkduin en Duindorp. Ik heb op het strand, in het bos en in de duinen gewandeld. Het heeft mij goed gedaan. Ik ben ook nog bij iemand langs geweest (de persoon van wie ik vanochtend kotste). Mijn wijsvinger was ongeveer 10 cm boven de deurbel..en toch heb ik besloten om niet op die deurbel te drukken. Ik ben weggegaan. Ik wilde hem niet zien of spreken. Toen ben ik weer teruggegaan naar het strand en heb even gitaar gespeeld en mantra gezongen.

Ben nu niet meer misselijk maar nog wel onrustig. Verder gaat het nu wel goed met mij.
En als het straks weer niet goed gaat dan is het ook niet erg. Ik zie wel. smile
Muin
Muin mrt 19 '09
Oh.. en ik heb een beschermengel gevonden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 20 '09
Een beschermengel gevonden? Vertel laugh. Ben benieuwd.
gast
gast mrt 20 '09
Muin, ik hoop voor jouw dat je de volgende keer dat je de kans hebt om die deurbel in te drukken ook het lef hebt het te doen. Kotsen of niet kotsen het is iets dat je toch eet en eens een keer moet verteren anders verteerd het jou.

Waarom zijn het 4 kinderen? Kan één kind niet tegelijk deze dingen zijn?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki