Loading...
nl

Eigenschappen

Muin
Muin mrt 21 '09
NiMS..mijn beschermengel is een liefdevol mens die mij ondersteunt in mijn proces. Een persoon die mij bewust heeft gemaakt waar ik het licht kan vinden. Een persoon die mij niet afkraakt en bekritiseert maar mij laat zien hoe ik vanaf nu verder kan.


Gast, die kinderen staan symbool voor verschillende emoties en eigenschappen. Als ik ze allemaal bij elkaar gooi dan wordt het chaotisch. Net als bij kinderen.. je kan ze allemaal omarmen maar het voelt intenser als je ze één voor één in jouw armen neemt. Uiteraard is de liefde die je aan elk kind geeft allemaal dezelfde liefde is..maar de manier waarop je bij elk kind doet is anders. Boosheid is anders dan verdriet. Dat zijn al twee verschillende kinderen. Ze hebben allebei troost, liefde, aandacht en acceptatie nodig maar niet op dezelfde manieren.


En over die deurbel.. ik denk niet dat het een kwestie van “lef” is. Op dat moment was het meer een kwestie van “loslaten en vertrouwen hebben in…”.
Kotsen betekent voor mij “er uit gooien wat niet goed voor me is”. Als ik iets heb gegeten en mijn lichaam weigert het te verteren dan kots ik het uit. In dit geval gaat het om een emotionele kotspartij. De emotie en gedachten die niet bij mijn emotionele lichaam hoorden werden er uitgekotst.. Ik ben nu klaar. Ze worden niet meer verteerd omdat ze niet meer in mijn emotionele lichaam zitten.

Gisteren had ik een zakelijke bespreking met iemand. Ik wist niet dat hij gitaar speelt en in een Rockband zingt. Maar dat was voor mij een aangename verrassing. Toen ik afscheid van hem nam, gaf ik hem een hand. Toen gaf hij mij een hele zachte zoen op mijn wang. Ik schrok een beetje maar vond het heel erg warm en lief van hem. Het leven verrast mij elke dag… grin
Maryssa
Maryssa mrt 21 '09

Quote:
Gisteren had ik een zakelijke bespreking met iemand. Ik wist niet dat hij gitaar speelt en in een Rockband zingt. Maar dat was voor mij een aangename verrassing. Toen ik afscheid van hem nam, gaf ik hem een hand. Toen gaf hij mij een hele zachte zoen op mijn wang. Ik schrok een beetje maar vond het heel erg warm en lief van hem. Het leven verrast mij elke dag


Dat is prachtig als je van die kleine dingen zo kunt genieten en je kunt verwonderen dat zegt veel over jou, Anna. Er zijn zoveel mensen die aan die kleine dingen voorbij gaan. Ik geloof hoe meer je er bewust van bent op het moment dat ze gebeuren hoe meer er op je pad gebracht worden.

Ik had zelf eens een complete off day alles zat tegen. Ik heb toen gewenst of er iets leuks kon gebeuren. Bij de volgende bushalte stapte een klein meisje in van een jaar of 7 die naast me ging zitten mijn bloemen bewonderde die ik bij me had en heel lief een liedje ging zingen in die volle bus. Toen dacht ik echt wow er wordt naar me geluisterd en ik heb wie dat op mn pad had gebracht in gedachten bedankt. Ik zie het als cadeautjes van boven om je te bemoedigen.
koenewoen
koenewoen mrt 21 '09
Ja dat is mooi, ik kan ook zo genieten van een kindje die vriendelijk lacht naar mij. Dat geeft mij ook altijd een warm gevoel.
Er wordt zeker altijd geluisterd. Vraag en je zult het ontvangen. Alleen lukt dit niet altijd (bij mij toch).
gast
gast mrt 21 '09
Ja mooi is dat hé Maryssa. Het kan in zulke kleine dingetjes zitten.
Ik had het gisteren. Ik wilde al een tijdje graag een Amerikaans torenvalkje dat hier vaak in de buurt zit fotograferen. Gisteren kreeg in ineens de ingeving om mijn camera te pakken en naar de plek te lopen waar ze meestal zitten. Op dat moment had ik niet eens in mijn hoofd dat ik dat valkje wilde fotograferen maar gewoon maar te zien wat er voor mijn lens zou verschijnen. Het was alweer een tijdje geleden dat ik de camera gepakt had in mijn uppie. Nu was er in eerste instantie niet veel byzonders te zien, geen vogels en nog niet echt mooi licht (daar was het net iets te vroeg voor). Toch wat rond gelopen en op de terugweg schoot het me ineens te binnen dat ik met schelpen zoeken op strand ook altijd op de terugweg meer vind dan op de heen weg. Dus werd ik nieuwsgierig of het met de camera ook zo zou zijn. En ja hoor, promt gaat er een torenvalkje op de paal van de electiciteitskabels zitten. Wat een mazzel! En daarna kwam ik nog meerdere mooie momenten en lichtvallen tegen.
Ik vind het niet meer erg dat de heenweg kaal en saai is, ik weet dat de terug weg zoveel mooie kadootjes in zich heeft.
Muin
Muin mrt 22 '09


http://www.youtube.com/watch?v=zUn7wN2zy24&feature=related

How could anyone ever tell you
You were anything less than beautiful?

How could anyone ever tell you
You were less than whole?

How could anyone fail to notice
That your loving is a miracle?

How deeply you're connected to my soul
Maryssa
Maryssa mrt 22 '09
Dat is een mooie tekst, Anna. Helaas kan ik niet naar de bijbehorende link kijken omdat mijn javascript/adobe Flash problemen geeft.
admin
admin mrt 22 '09
Wow. Prachtig.
Kippevel. En tranen in mijn ogen.
Muin
Muin mrt 22 '09

gedachtekronkel


http://www.youtube.com/watch?v=q9ugmUG8pYU


Sommige gedachten zijn wel heel erg herkenbaar grin
gast
gast mrt 22 '09
Hij is leuk laugh
Muin
Muin mrt 27 '09
Deze film duurt ongeveer een uur maar het is mij niet gelukt om langer dan 10 minuten naar deze film te kijken. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die deze film helemaal tot aan het eind kunnen bekijken. Ik wil namelijk weten waar het allemaal over gaat. Een korte samenvatting is al meer dan voldoende.

Alvast bedankt,
Anna

KYMATICA

http://video.google.com/videoplay?docid=-6736722752013377089
Muin
Muin mrt 27 '09
Oh ja, ik heb de laatste tijd veel moeite met lezen. Ik heb net een boek gekocht en na een half uurtje werd ik het lezen al beu. Het onderwerp boeit mij wel maar ik vind het ontzettend moeilijk om mijn aandacht vast te houden.
admin
admin mrt 28 '09
Origineel bericht van: Muin
Deze film duurt ongeveer een uur maar het is mij niet gelukt om langer dan 10 minuten naar deze film te kijken. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die deze film helemaal tot aan het eind kunnen bekijken. Ik wil namelijk weten waar het allemaal over gaat. Een korte samenvatting is al meer dan voldoende.

Alvast bedankt,
Anna

KYMATICA

http://video.google.com/videoplay?docid=-6736722752013377089



Mooie video. Ook mooie muziek (ik word daar soms door afgeleid)

Er komen verscillende zaken aan bod
- aarde als levend wezen met bewsuztijn
- relatie mens en aarde
- frequenties chakra's
- wetgeving gebaseerd op de oude scheepvaart
- keuze tussen overleving of groei
- bloedverwantschap tussen presidenten en oude heersers in Europa
- eenheid van alles
- werking DNA (bio elektronische werking)
- hersenen voor eenderde ingericht voor verwrking van trillingen
- shamanen wisten met vibtraties om te gaan
- overeenkomsten tussen oude beschavingen
- 5% wordt bewust waargenomen, rest ontgaat ons
- betekenis archetypen is groter dan we denken
- eigen verantwoordelijkheid om te oordelen en te reageren
- genen versus omgevingsfactoren




-
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Ik kon mijn aandacht er ook niet bijhouden hoor. Die stem vond ik echt super saai smile.
Muin
Muin apr 3 '09

http://www.dailymotion.com/relevance/sea...le-microon_news

Ik kan hier niet om lachen en heb voorlopig geen zin meer in mobiel bellen sick

Straling?
admin
admin apr 3 '09
Nee, Anna, dat is een hoax, ofwel nep.
Kij maar naar de gezichten, ze kunnen hun lachen bijna niet houden.

Maar ik heb wel wat twijfels of het gezond is als je de hele dag een GSM tegen je hoofd houdt. Het blijft een zender en dus is er een electromagnetische frequentie actief.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Hoe kom je erbij dat het nep is Hans? Het ziet er toch wel vrij echt uit.
gast
gast apr 3 '09
Haha, HAns waarom probeer je het niet zelf uit. Zal mij niets verbazen als het echt werkt, want hoe zou je dit willen hoaxen?
admin
admin apr 3 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoe kom je erbij dat het nep is Hans? Het ziet er toch wel vrij echt uit.


Ik heb dit filmpje al zo vaak gezien. Ook hoe je eieren kunt koken met een GSM.
Ik zal nog wel zoeken waar de hoax wordt verklaard.
gast
gast apr 3 '09
Je weet het toch pas zeker dat het een hoax is als je het zelf op die manier gedaan hebt en er niets gebeurd.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki