Loading...
nl

Links, websites die wij moeten zien!

admin
admin mei 30 '09
Sorry Prada, maar ben er nooit geweest en ik zou het raar vinden om er dan bij te staan. Ik heb immers geen mening over de camping. Wel leuk om dalijk een eigen stekkie te hebben, hoop dat het jou en je vriend gaat lukken!
Helma
Helma mei 31 '09
Mijn website is weer een stukje uitgebouwd. Er zijn nu ook schilderijen en boeken te vinden: neem er eens een kijkje, als je zin hebt. Vooral de boekjes uit de Ankertjesserie beveel ik aan, ze zijn heel goedkoop!

www.kompasvoordeziel.nl

Liefs, Helma.
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Origineel bericht van: Helma
Mijn website is weer een stukje uitgebouwd. Er zijn nu ook schilderijen en boeken te vinden: neem er eens een kijkje, als je zin hebt. Vooral de boekjes uit de Ankertjesserie beveel ik aan, ze zijn heel goedkoop!

www.kompasvoordeziel.nl

Liefs, Helma.


Zo er zitten echt veel mooie schilderijen bij!! als ik mijn nieuwe huisje krijg hopelijk snel! Kom ik zeker een schilderij kopen bij jou.
Damn de kleuren ook! mijn oprechte complimenten
Helma
Helma mei 31 '09
De eer gaat niet naar mij hoor! Ze zijn allen geschilderd door Hans, van hier.

Ik persoonlijk vind de Nachtwaker en Aandacht erg mooi.
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Oohh oke nou Hans dan gaan mijn complimenten naar jou toe wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09


deze vind ik echt de mooiste het heeft echt wat
admin
admin mei 31 '09
Dank je Natalie,

In werkelijkheid is ie echt veel mooier.
En er zit Acryl onder, waardoor er een mooie structuur in zit.
admin
admin mei 31 '09
Prachtige site Helma !! En Hans: prachtige pastels/schilderijen.. een goed team zo smile
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Graag gedaan,

Nou als de schilderij in het echt nog mooier is dan moet ie wel heel mooi zijn. Ik vind 'm echt wat hebben ik moet er ook steeds naar kijken. Nogmaals PRACHTIG!!
Helma
Helma mei 31 '09
Thanks! Ik verbaas me er nog steeds elke dag over dat het lukt, maar de sitebuilder is dan ook redelijk dummyproof. En als ik de helpdesk een vraag stel, heb ik altijd binnen 2 uur antwoord. Ik vind het gaaf om te doen.
Lena
Lena mei 31 '09
nou helma dat gaat goed zo...fijn! smile
Eruan
Eruan jun 1 '09
Wouw! Wat een mooie site wordt het zeg! Het wordt steeds meer een echte internetwinkel.

Prachtige schilderijen ook Hans!
admin
admin jun 1 '09
Dank je Anniek! smile
Prada
Prada jun 3 '09
@ Karin...

Beetje late reactie maar heb het druk gehad met de chalet die ze gistern kwamen plaatsen laugh

Ik snap het dat je het raar vind omdat je er nog nooit bent geweest.. Dat respecteer ik.
En ben zelf ook erg benieuwd wat het gaat worden hoop dat het lukt



Alle andere die wel hebben aangemeld bedankt, want het helpt al er komen zo'n beetje bij beetje steeds wat meer mensen bij tongue
Helma
Helma jun 3 '09
Dank jullie wel! Ik heb er ook steeds meer lol in. Al ben ik er niet iedere dag mee bezig. Vanavond heb ik de kaarsen opnieuw gefotografeerd, want ik vond ze slecht qua kleur. Nou moet mijn dochter eerst nog weer helpen om ze op te slaan...
Precious1
Precious1 sep 5 '09
Hoi hoi, Zojuist is er voor de regio Den Bosch/Nijmegen een hyve opgericht voor alleenstaanden die hun sociale contacten willen uitbreiden!

Veel mensen raken na hun scheiding veel vrienden en kennissen kwijt en het doel is dus om die kring weer wat uit te breiden.

http://kennissenclub.hyves.nl/
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '09
Deze spirituele hulplijn is opgezet met de insteek om u een handreiking te bieden, een gereedschap die u zelf kunt passen in uw manier van leven. U kunt vele antwoorden en inzichten van ons verwachten op spiritueel en paranormaal vlak.

Mensen….Het spirituele tijdsperk is aangebroken, we kunnen er niet meer omheen…

Natuurlijk is het uw keuze om er wel of niet iets mee te doen, en is het zo dat er steeds meer mensen tot de ontdekking komen, dat er een spirituele opening naar boven komt, waar zij nooit het vermoeden van hebben gehad. Dit alles heeft te maken met het feit dat er een nieuw tijdsperk is aangebroken, dit merkt u niet ineens, maar het is u vast wel opgevallen, dat u zelf of mensen in uw nabijheid zich aan het ontwikkelen zijn op spiritueel gebied. Er is een spiritueel proces in werking getreden. Vele mensen weten er nog niet mee om te gaan omdat dit geheel nieuw voor ze is, en zoeken antwoorden, inzichten, uitleg en handreikingen.

Ieder mens is een individu, en ieder mens heeft een eigen waarheid, dus er is niet één handleiding. Wij tunen in op uw energie en kunnen zien wie u bent, en hoe u nog mooier zou kunnen functioneren op spiritueel gebied. Ook kunt u terecht voor vraagstukken op alle vlakken die in uw leven spelen, u kunt van ons een eerlijk antwoord en indien gewenst begeleiding verwachten. Een stuk coachen is ook bij verschillende medewerkers mogelijk op verschillende vlakken.

Voor meer informatie: http://mireilleweetmeer.nl/
admin
admin sep 19 '09
Is dit een heel leuk winkeltje!

http://www.winkeltjes.net/madelief/

Ik ken de dame niet en houd niet van reclame, maar deze moest even.
admin
admin sep 19 '09
Dank je wel, Karin, dat is een supersite voor mensen met een kleine beurs!!! laugh

Liefs,
M
Helma
Helma sep 20 '09
Dank je Karin! Jammer dat je niet eerst kunt passen...
Trouwens, in mijn kledingkast hangt veel van de kringloop blush
Ook kreeg ik veel van twee collega's, het nieuw gekochte bestaat slechts uit ong. 20 procent bij mij. Ik heb er jarenlang veel plezier van gehad, en ben ze nog altijd dankbaar.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki