Loading...
nl

Links, websites die wij moeten zien!

Debiorah
Debiorah mrt 4 '07
Ik heb een nieuwe site gemaakt voor de verkoop van mijn kunst. Graag zou ik van jullie horen wat jullie ervan vinden. Dit omdat ik graag wil weten hoe iemand anders er (objectief) tegenaan kijkt!

Mercuriosa Art
LPChip
LPChip mrt 4 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
 Quote:
Origineel van Debiorah:
Ik ben zelf bezig met een soort spirituele starpagina.Ik dacht misschien vinden jullie het leuk om daarop te neuzen.

HoofdruimteStartbewijs
En waar staat onze site op de startpagina? ;)
Onder "De Nieuwe tijd" met als enige het woordje (tip) :D, en dat zelfs 2x. :)merudi.net en het levensforum. :)
Debiorah
Debiorah mrt 4 '07
Ja dat heb ik goed geregeld toch?! :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 12 '07
Urantia: http://www.urantia.org/

In het boek veel informatie over:
DEEL I
HET CENTRALE UNIVERSUM EN DE SUPERUNIVERSA

Onder verantwoordelijkheid van een Uversa-korps van Superuniversum-Persoonlijkheden die handelen op gezag van de Ouden der Dagen van Orvonton.

DEEL 2
HET PLAATSELIJK UNIVERSUM

Verzorgd door een Nabadon-korps van Persoonlijkheden uit het Plaatselijk Universum, handelend op gezag van Gabriël van Salvington.

DEEL 3
DE GESCHIEDENIS VAN URANTIA

Deze verhandelingen zijn verzorgd door een Korps Persoonlijkheden van het Plaatselijk Universum, op gezag van Gabriël van Salvington.

DEEL 4
HET LEVEN EN ONDERRICHT VAN JEZUS

Deze groep verhandelingen is verzorgd door een commissie van twaalf middenwezens van Urantia, handelend onder toezicht van een Melchizedek die leiding gaf aan deze openbaring. De basis voor dit relaas werd verschaft door een secundair middenwezen dat eens was belast met de bovenmenselijke zorgende hoede over de Apostel Andreas.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '07
Deze link is speciaal voor dieren :)en toegevoegd voor Danielle. Misschien dat we haar hier ook eens gaan terugvinden ;).

http://www.speciaalvoordieren.nl
mause
mause mei 17 '07
ik heb er ook 1.
www.indigoradio.nl
dat is een site met een radioprogramma over spirituele zaken en een chatbox, die in verbinding staat met de radio.

ik vind het een aanrader.
Debiorah
Debiorah jun 25 '07
http://oneworldwiki.org

Is een nieuwe site volgens het wikipedia principe.
Alleen richt deze site zich op het nieuwe collectieve bewustzijn. Werk mee of neem een kijkje zou ik zeggen!
admin
admin jun 25 '07
Wat een geweldige link! Ik doe ook mee en heb mezelf al aangemeld.

liefs,
karin
Debiorah
Debiorah jun 25 '07
Ben blij dat te horen! Ben ook benieuwd hoe snel dezewiki zal groeien!
admin
admin jun 27 '07
:oIk beken....Heb mezelf weer afgemeld.
Voordat ik anderen ga helpen moet ik eerst leren mezelf te helpen. Met deze wiki houd ik helemaal nergens meer tijd voor over en ga ik mezelf weer wegcijferen. Aangezien ik dat vaker heb gedaan en het gevolg is dat ik in de kreukels lig, leek het mij wijzer om toch maar niet mee te doen.
Ik vind het wel een geweldig initiatief en ik zal de ontwikkeling daar zeker volgen!

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 27 '07
Heel verstandig Karin. Ik hoop dat je wel op Merudi blijft ;)maar ik denk dat dat wel gebeurt :).
admin
admin jun 27 '07
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel bijna opgestapt ben. Ik vond en vind het geharrewar tussen een aantal van jullie erg vervelend, als HSP´er met kundalini worden je antennes enorm en ik ving daardoor veel vervelende energie op. Aan de andere kant zal ik dat overal tegenkomen en wegrennen daar los je niets mee op, dus ik denk dat ik inderdaad nog wel een poosje zal blijven hangen :)
admin
admin jun 27 '07
Argh! Op een ander forum waar ik ook lid van ben is hetzelfde gaande....Nieuwe lessen karin! :)

Toeval bestaat niet.
Thomas A
Thomas A jun 28 '07
Feileacan; "Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel bijna opgestapt ben.................."

Nou super die keus, immers dat geharrewar geeft zo transparant s'mensens gekwetstheid weer, dat het al een hele uitdaging is om dit bij ons zelf te kunnen herkennen. Of beter; het in volkomen sereniteit te leren spiegelen............

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 28 '07
 Quote:
Origineel van feileacan:
Argh! Op een ander forum waar ik ook lid van ben is hetzelfde gaande....Nieuwe lessen karin! :)

Toeval bestaat niet.
Ach de rust is hier weer terug ;). Een goede les in afsluiten dus :D.
admin
admin jun 30 '07
Nee een andere les voor mij, maar ook zeeeer belangrijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 30 '07
Zullen we weer on-topic gaan :).
Thomas A
Thomas A jun 30 '07
Onlangs wilde ik over boosheid lezen vanuit div. perspectieven en kwam de volgende site tegen. Ik werd toch wel gegrepen over de bijzonder heldere wijsheid die ik hier tegenkwam...........

http://www.levenskwaliteit.nl/

Thomas
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki