Loading...
nl

Links, websites die wij moeten zien!

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '12

Voor wie een Isis-kaart wil trekken :

http://www.orakels.org/php/?m=wo_isisonecard

Ik trok zelf: Ogen

Deze kaart staat symbool voor moraal, plicht en geweten, het geloof en geestelijke opvoeding. U bent normaal zeer rechtvaardig en wijs, een ware geestelijke opvoeder en leider. U bent trouw en zeer moedig, moediger dan u vaak zelf denkt. U bent vrij evenwichtig en vergevensgezind. Kortom, u bent een respectabele en krachtige figuur, spiritueel en helderziend of heldervoelend en zeer gelovig. U bezit een groot plichtsgevoel en bent zeer gewetensvol.

Toch lijkt het nu even hier en daar allemaal tegen te zitten en krijgt u wat last van uw geweten. Ondanks dat, vervult u uw plicht. Echter heeft u er niet altijd meer een fijn gevoel bij. U ziet de feitenmoedig onder ogen. Daardoor is ook de komende periode vrij stabiel en uitermate geschikt voor studie en spiritualiteit.

- best grappig want ik heb wel iets met het oog van Horus
Ik heb het oog wel eens gezien op de muur, toen ik een beetje radeloos was...
Het oog gaf me toen het gevoel van: er wordt een oogje in het zeil gehouden, dus hoefde me geen zorgen te maken...

groetjes moonflowertje smile
amor
amor jun 12 '12
ik trok geluk smile

eze kaart staat symbool voor helderheid, roem, eer en liefde.

U heeft een klaar en helder onderscheidingsvermogen en een groot literair en artistiek talent. U bent een ware vredesstichter, intelligent en liefdevol, u houdt van creativiteit en harmonie en bent een ware leider.

De komende periode zult u eindelijk roem en eer krijgen voor alles dat u doet. Groot geluk en harmonie staan u te wachten en in uw nabijheid wacht een oprechte liefde op u. Geestelijk zult u erg rijk worden maar ook materieel lijkt het mee te gaan zitten. U maakt de dingen waar u aan begonnen bent af, zoals een studie waar u even geen zin meer in had. U kunt zelfs rekenen op promotie. De zon gaat werkelijk voor u schijnen de komende periode. U zult uzelf innerlijk bevrijd voelen en mensen zullen het goed met u voorhebben. Eigenlijk heeft u dus maar weinig te klagen.

Sleutelwoorden : Helder oordeel, helder onderscheidingsvermogen, literair en artistiek talent, vredestichtende persoonlijkheid, intelligent en liefdevol, creativiteit, harmonie, leidersgaven, abstract denken, verbintenissen en huwelijksgeluk, roem, eer, talent, geluk, bevrijding, oprechte vriendschap, oprechte liefde, gezag, geestelijke en materiële rijkdom, afmaken van een studie en promotie.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '12
Ik hoop het voor je, Amor...
want daar ben je echt aan toe!

wink
admin
admin jun 24 '12
Vandaag heb ik gekeken naar SuperSoulSunday van Oprah Winfrey smile

Hier de link van de aflevering van vandaag! Het is echt de moeite waard om te kijken/luisteren. Volgende week zijn haar gasten:

Bishop T.D. Jakes and Deepak Chopra: Living from the Cor

http://www.livestream.com/supersoulsunday
admin
admin jun 25 '12
Oeps! blushvergat erbij te vermelden wat het onderwerp is!

Onderwerp: Intuïtie
(dat als je niet luistert naar jouw stemmetje, je net zo erg bent als degeen
waarvan jij vindt dat ze je verraden/ niet eerlijk behandelen)

Gast: Caroline Mysss
http://www.myss.com/
admin
admin jun 27 '12
Een leuke/info vid betreffende het heilige teken de SPIRAAL smile

http:///...ed&v=IhiPmVHAuTA!

En hier de link waar ik de info vond.......er staat nog veel meer! Heb nog niet de tijd gehad om alle filmpjes te zien, maar wilde het graag met jullie delen.

http://terugnaardesterren.com/Kiesha-Crowther.html
admin
admin jun 28 '12
De vid's zijn echt 'super' informatief! Het bevestigd mijn gevoel/gedachten over het leven en waarom wij hier zijn. Kiesha Crowther "Little Grandmother" geeft veel inzichten over "het weten" die ieder van ons bezit. Het gaat er vooral om dat je je herinnert wie je daadwerkelijk bent! Stap uit de illusie/gedachten die ons is bijgebracht waardoor we vergaten wie we daadwerkelijk zijn en waarom we hier zijn. Het gaat er om waar toe we instaat zijn.......en dat kunnen we alleen maar "voelen"!
Check de vid's voor jezelf en zie wat het naar wijsheid/weten bij je oproept.

Groetjes,
JustLove xx

PS. Hier een vid die volgens mij de uitleg geeft over het geluid die velen/enkele hier op Merudi hebben gehoort...........Shifting of the World!



MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 5 '12


duurt wel lang... gaat over een jongetje die zich herinnerd wie hij in zijn vorige leven was...
erg interessant !

groetjes
Enigma
Enigma okt 9 '12

About wake up world.

Wake Up World is a labor of love.
For years, we have watched the power-brokers of global government perpetrate crimes in the name of freedom, while tightening the censorship of opinions that contradict their political agenda and feeding us “news” that is invented solely to serve a political agenda of manipulation, fear and control. On May 1st 2011, we witnessed yet another example of this rubbish; the supposed ‘killing’ of Osama Bin Laden – again! – and his remarkably prompt and bodiless ‘burial at sea’. Overwhelmed, angry and in disbelief at the arrogance and laziness of this latest piece of propaganda, we vowed to do something positive, however small, to counter it. That was the day that Wake Up World was born.
Our initial focus was on unraveling the web of lies our Governments continue to spin in the name of maintaining control and supporting the Corporate agenda. But the site evolved as our readership grew. Today, our agenda is two-fold; to continue offering information that will help our readers see through the lies and break down the “old” ways of thinking and being, and also to celebrate and plan with our readers the bright future that lies ahead. We publish articles that make us feel good, and allow our readers to share their stories and thoughts and advice. We stand in our truth, share it with the world, and encouraging others to do the same. We hope in some small way that this contributes to the creation of the new, enlightened future we KNOW is on the horizon.
We all just have to do our part. We believe this is ours.
Of course, we encourage discernment and critical thinking. We certainly don’t believe everything we see, hear and read, and we don’t encourage you to either. Question any and all information that comes across your path, and that includes the information presented on Wake Up World. But most importantly follow your intuition; go with what feels right in your heart. We encourage discussion so feel free to strike up a conversation; you never know who you may make a connection with! If an article you read rings true to you, pass the knowledge on. There are easy ‘sharing’ options for Facebook, Email and Twitter under each of our posts.
This site simply represents our truth, and an alternative voice to the drone of mass media. With our minds informed and our hearts open, together we can Wake Up the World!

http://wakeup-world.com/2012/05/29/are-you-an-old-soul/
Enigma
Enigma okt 30 '12
Ter herinnering:

Enigma
Enigma okt 30 '12
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 31 '12
Heel mooi! Enigma

want zo denken wij er ook over!
het is gewoon triest dat een kind het ff moet vertellen...
Terwijl "ze" er met de neus bovenop zitten
en niemand doet er wat aan shocked

bedankt voor het delen smile
admin
admin okt 31 '12
Dat meisje voor de UN is inderdaad ontroerend (20 jaar geleden nota bene). Tranen van herkenning. Ook de film 'The Quickening' is erg interessant. Het is voor een deel gebaseerd op het gedachtegoed van Carl Johan Calleman (de Maya-kalender eindigt op 28 oktober 2011) en het gaat ook over de NWO (New World Order... waar half internet over praat). Als je tijd hebt zou ik alles kijken, maar kijk i.i.g. 4.45-9.00 min. (mocht engels een probleem zijn, wil ik het wel vertalen).
Enigma
Enigma okt 31 '12
Lange zit, maar het was toen voor mij zeer de moeite waard smile.

Ik hou van Spirituele wetenschap, "it`s logical".



Ik heb nog een link die er wel bij past :

http://www.wakkeremensen.net/
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 1 '12
Ik heb ook een leuke

als je kinderen heb is het helemaal leuk (denk ik)

mandala inkleuren online

http://www.keacoloringbook.com/free-coloring-pages/86-mandalas-volume-1.html

wink
Enigma
Enigma nov 1 '12
Leuke site Moonflowertje smile
ik vind het ook leuk voor mijzelf laugh

Ongeduldig als ik ben blushwas ik al beginnen met tekenen over de letters heen.
Tot mijn grote frustratie heb ik op alle ikoontjes gedrukt om de letters weg te krijgen, maar is dat niet gelukt.
HELP ME !!! Ik wil een blanco tekenblaadje confused.
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 1 '12
het is alleen maar inkleuren... maar dat is ook leuk
(een vorm van mediteren)

wink
admin
admin nov 2 '12
Sacred Geometry DNA changes 2012 Molecular Atom Consciousness
http://www.youtube.com/watch?v=yHYsUlzR-6E&feature=em-subs_digest-newavtr-vrecs
Enigma
Enigma nov 3 '12
Wat word er in hemelsnaam over ons uitgesproeid?!
Onze mooie blauwe luchten worden al jaren verpest door chemtrails.
Lange vliegtuigstrepen door de lucht die soms heel de dag blijven hangen, naar elkaar toetrekken en uiteindelijk heel wazige, dunne wolkendekens veroorzaken.


Ons is altijd verteld dat dit gewoon condensatiesporen (contrails) waren en het feit dat het nu zo zichtbaar is zou komen door de toename in vliegverkeer.
Wel, niets is minder waar blijkt nu!
Al zo'n 15 jaar is men aan het experimenteren in lucht, recht boven onze hoofden, met het sproeien van grote ladingen aluminium, barium en strontium.. Inderdaad, in grote mate schadelijke voor de gezondheid van al het leven op deze planeet -- die laatste 2 stoffen zijn zelfs radioactief!!
Deze film geeft o.a. inzicht in wat er nu eigenlijk gebeurt, wat voor gevolgen het heeft voor ons en alles op deze planeet, het laat zien welke mensen/groepen er alles aan doen dit te stoppen en op wat voor regeringsniveaus men er wetenschap van heeft.

Informeer jezelf en weet wat 'ze' alles wat leeft aandoen zodat dit eindelijk stopt -- hoe eerder hoe beter!!

Het is met deze film niet mijn bedoeling om mensen bang te maken, maar om over dingen na te denken die vanzelf sprekend lijken.


Ea
Ea nov 12 '12
www.educate-yourself.org

The information in this website is amazing, I have been at it for about 8 years and still have not exhausted the information contained inside of it; It is very in depth and credible.
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki