Loading...
nl

Links, websites die wij moeten zien!

Paradijs
Paradijs aug 2 '08
Jullie zijn niet zwak en hulpeloos.

Iedere kracht en ieder vermogen ligt binnen in je.

Ondermijn jezelf nooit door te denken dat het hopeloos met je is, dat je slecht bent, minderwaardig, of iemand die niet telt.

Geen enkele ziel is waardeloos.

Zelfvertrouwen betekent niet vertrouwen in je ego.

Dat is een grote vergissing, want het ego moet juist worden vernietigd.

Zelfvertrouwen is het vertrouwen, dat je het Atma bent, het eeuwige, onveranderlijke Zelf en daarmee is het de basis voor Zelfverwerking.

Zelfvertrouwen schenkt je de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen die nodig zijn om de hindernissen te overwinnen op de weg naar het doel, de eenwording van God.

Ontwikkel daarom een onwankelbaar vertrouwen in jezelf en dus in God.

Geef niet toe aan twijfel, angst of wanhoop, want deze vormen een ernstig struikelblok op je spirituele pad.

Maak je ook niet zoveel zorgen over je vooruitgang op geestelijk gebied, maar vertrouw op God.

Hij weet wat het beste voor je is.

Denk niet, dat je menselijk bent en dat je de goddelijke toestand moet bereiken.

Denk liever, dat je God bent en dat je vanuit die toestand mens bent geworden.

Wanneer je op deze manier denkt, zullen alle eigenschappen van God zich in jou openbaren.

Weet, dat je komt van God en mens bent geworden en dat je tenslotte terug zult keren naar je bron.

Tekst Sai Baba..
Thomas A
Thomas A aug 2 '08
De grote terugreis naar het Beloofde Land
(Van onze correspondent uit de Hemel)

Deze tocht is alleen voor mensen die in zichzelf durven geloven. Wie niet bereid is zijn vanzelfsprekendheden en zijn overtuigingen ter discussie te stellen kan niet mee en blijft zitten waar hij zit. Wie denkt dat hij toch niet kan veranderen, omdat hij nu een maal zo is, zal nooit vertrekken en wie nooit vertrekt zal nooit aankomen. Wie gelooft dat je de uitweg toch nooit zult vinden, zal blijvend in de doolhof blijven dwalen. Wie gelooft in de vooruitgang kan nooit het spoor terug volgen. Wie gelooft dat je je toch nooit van je bagage kunt ontdoen zal zijn last tot de laatste snik meedragen.
Wie blijft geloven zal nooit weten, maar wie oprecht zoekt zal vinden.

De enige leidraad is:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.

Wat je verder nodig hebt voor de tocht:

absolute eerlijkheid
rechtvaardigheid
durf
doorzettingsvermogen
zelfkritiek
een rotsvast vertrouwen in jezelf
Wat je ervoor moet opgeven:
al je overtuigingen
al je schijnzekerheden
al je eigenwijsheid
al je gehechtheden
al je macht
je verleden en toekomst
Wat de beloning is:
onkwetsbaarheid
geluk
gezondheid
zekerheid
zelfkennis
een leven zonder pijn en verdriet

http://thomasevangelie.fol.nl/
admin
admin aug 2 '08
Mooi gezegd van Sai Baba.

Jammer dat hij het zelf niet zo naleeft, voor zover ik het allemaal heb kunnen volgen heeft hij een behoorlijk aantal aanklachten aan zijn broek voor het misbruiken van jonge leerlingen.
Google maar eens op zijn naam, vroeger was ik weg van deze man, dat is na deze berichten wel verdwenen.
Jammer het is een man met een waanzinnige uitstraling.
Lena
Lena aug 2 '08
ja karin,maar bovenal ook maar een mens smile
gast
gast aug 2 '08
Er zijn veel mensen die dit soort mensen liever ziet gaan dan komen en alles aangrijpen dat ook voor elkaar te krijgen. Wat er ook gezegt wordt over hem en of hij het wel of niet gedaan heeft doet geen afbraak aan 'zijn' woorden (voor mij althans).
admin
admin aug 3 '08
Ben ik het mee eens, daarom heb ik er bewust bijgezet dat ik het ook mooie uitspraken vind, zijn uitspraken staan immers los van wat hij wel of niet gedaan zou hebben. Snappie?
Ik had dat tweede stuk beter weg kunnen laten misschien, immers zoals we al eerder hebben besproken weet ik niet of ook dit waar of niet waar is..
Lena
Lena aug 5 '08
smilemooie site Thomas
inneke
inneke aug 18 '08
He Mandala ken ik. Dat zijn therapeuten die dezelfde therapeuten-opleiding hebben gevolgd als ik. Zitten bij mij in de buurt. Grappig om dat hier tegen te komen smile
seppe
seppe aug 20 '08
Hier vind je een programma waarmee je kunt reizen door het sterrenstelsel:

celestia

Hier vind je upgrades:

celestiamotherlode
seppe
seppe aug 25 '08
assaya - De Groep

Wou eigenlijk linken naar Steve Rother; Lichtinfrastructuur
Maar dit gaat niet appart.
gast
gast sep 1 '08
Over Zijns ontwikkeling. Zeer interessante site over hoe wij werklijk kunnen Zijn wie we Zijn.

http://www.nlbe.nl/Zijnsontwikkeling.htm
Lena
Lena sep 2 '08
sluit mooi aan je recept,maar vind het een hele goede site smile
gast
gast sep 3 '08
Kan goed kloppen dat ie aansluit; hij komt van deze site smile
nikskeuh
nikskeuh sep 27 '08
Hier kan je je jaarhoroscoop eens lezen.
Of het klopt das natuurlijk weer de vraag, maarja toch leuk om eens te lezen, niet?!

http://www.horoscoop2009.nl/

groetjes
Lena
Lena sep 28 '08
smiletoch leuk om te lezen
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki