Loading...
nl

Links, websites die wij moeten zien!

Groene_heks
Groene_heks jun 2 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Meditatie om "onderactieve" Chakra's te openen
http://www.eclecticenergies.com/nederlands/chakras/openen.php

let op: dat je niet de kruinchakra opent terwijl je wortelchakra nog niet genoeg "ontwikkeld" is
(zorg 1st voor een stevige basis!)


trouwens het maakt niet uit hoeveel % je open staat hoor shocked
het gaat er om of je open staat... als het weinig is bijvoorbeeld: Hartchakra 20% open betekend dat je open staat, en je in staat bent om de dingen die je meemaakt, in te kunnen zien... als je eenmaal open staat, komt de rest van zelf!

onderactief betekend dat je die dingen niet inziet, en daardoor ook niet bepaald wijzer wordt!

overactief betekend dat je soms op hol slaat, bijvoorbeeld: als je derde oog chakra over actief is, zie je soms dingen die er (echt ) niet zijn! hallucineren

groetjes wink


Ik heb even doorgezocht want volgens mij maakt het wel degelijk verschil of je chakra goed geopend is, onder of overactief is.
Dit heb ik gevonden:

http://www.abc-van-meditatie.nl/meditatietechnieken/chakra%27s2.asp
Char
Char jun 2 '11
Wortel: onderactief (-38%)
Sacraal: open (12%)
Navel: onderactief (-25%)
Hart: open (38%)
Keel: open (31%)
Derde Oog: open (44%)
Kruin: open (31%
Serenity
Serenity jun 2 '11
hihi Karin, die staat ook op Solaas! GRAPPIIIIG!
Groene_heks
Groene_heks jun 2 '11
Echt? lol
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 15 '11
waar een wil is, is een weg!
als je maar een beetje open staat, betekend dit dat je op de goede weg bent!
de wil is er in ieder geval... de rest komt vanzelf, naarmate dat je ouder wordt en meer dingen meemaakt ;)dat bedoelde ik te zeggen met hetgene ik hier boven ergens schreef...
----------*-*-*----------------------*-*-*----------

Misschien staat deze er al op?:
http://www.tarotweb.nl/dagkaart.html

kun je een gratis dagkaart trekken en krijg je meteen een goede uitleg!

Persoonljk vind ik de tarot of dreams echt prachtig!
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jun 15 '11
Hahaha ik ging gelijk terug kijken, en yep, ik begrijp het helemaal! ^^

Leuke link dank je wel!
Tarot kaarten, tja ik weet nog steeds te weinig erover om het helemaal te vatten.
De meesten kaarten klinken zo alles omvattend wat op een ieders leven kan slaan en dan ook daadwerkelijk klopt daardoor.
Maar men ervaart ook denk ik continu de zelfde gevoelens en emoties alleen uit het zich iedere keer net even wat anders dat komt dan ook dat iedere situatie anders is, tuurlijk kunnen er overeenkomsten zijn.
Zoals de gevoelens en emoties en daarop zijn die kaarten op gebaseerd denk ik, corrigeer me als ik het mis heb. ^^
Groene_heks
Groene_heks jun 15 '11
Het is ook de bedoeling Lily, dat mensen die voor jou de tarot leggen even iets verder gaan dan alleen de beschrijving van de kaarten.
Er komt ook een *voelen* bij kijken.
Als ik tarot kaarten leg (wat ik zelden doe) dan duik ik echt in de persoon, het zou wel heel lekker makkelijk zijn om puur vanuit de beschrijving van de kaart te gaan.
Dan krijg je inderdaad een algemene legging die voor iedereen toepasbaar is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '11
Klopt helemaal. Vandaar dat ik ze ook zelf leg en uitleg smile.
Serenity
Serenity jun 16 '11
merudi-> topics-> de_diepere_betekenis_van_woord.
Origineel bericht van: Takhihiii
Ik ben een groot fan van Joseph Campbell en ik ben niet de enige. Ook Tijn Touber van de spoedcursus verlichting (www.kristijn.com) citeert veel uit Joseph Campbell's boeken.

Joseph Campbell verdeelt de mensen in twee typen; de gelovigen en de onderzoekers. Je kan bijvoorbeeld geloven dat alles wat in heilige schriften zoals de bijbel of de koran staat letterlijk waar is. Hieruit ontstaat dan gemakkelijk het religieuze fundamentalisme waar de wereld vandaag zo onder gebukt gaat. Een andere mogelijkheid is dat de bijbelse verhalen een spirituele waarheid verkondigen, een waarheid die niet zo makkelijk in woorden is te vangen en daarom met symbolen omschreven wordt. De reis naar het beloofde land is dan niet een daadwerkelijke reis, maar een spirituele reis richting je eigen thuiskomen.

Waarom symboliek gebruiken? Als ik tijdens mijn taiji training in de boomstand sta, dan sta ik nog steeds gewoon als een mens. Maar de boomstand heeft voor mij heel veel betekenis. Dat wat jij van mij ziet is slechts de helft, want de helft van de boom bevindt zich onder de aarde in de vorm van wortels. Ik sta dus net zo stevig als een boom, die met zijn wortels in de aarde staat. Dit is dan één van de vele betekenissen die de boomstand voor mij heeft. Iemand anders hecht er weer heel andere betekenissen aan.

Als ik het woord 'boom' noem, krijgen we beiden een beeld van een boom in onze gedachten, maar jouw boom zal er ongetwijfeld heel anders uitzien dan de mijne. Toch kunnen we via het woord boom elkaar begrijpen. Een symbool vergemakkelijkt de onderlinge communicatie, maar geeft tevens ruimte aan je eigen persoonlijke interpretatie. Stel je voor dat ik elke keer zou moeten uitleggen wat een boom precies voor mij betekent als ik met jou een boompje wil opzetten over een onderwerp. Dat zou mij vreselijk vermoeien en daarom zeg ik alleen 'boom'. En daarmee hoop ik dan dat je begrijpt dat die boom ook nog wortels heeft.
Mooi en toepasselijk he! ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '11
Ja, ik vind het prachtig beschreven!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '11


http://www.edelstenenenmineralen.nl

op deze site staan echt ongelovelijk veel stenen!
ook met een verklaring enzo
groetjes Moonflowertje
goudsbloem
goudsbloem jun 24 '11
deze site over droom symbolen vind ik zelf heel goed heb veel van mijn eigen dromen op gezocht en moet zeggen kwam heel goed overheen meer dan alle ander site's

http://www.grotebeer.net/droomsymbolen.php

xxx
Serenity
Serenity jul 23 '11
Voor de info-speurders :
www.stelling.nl-> simpos--> esoterie.
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 18 '11

http://www.tzolkin.be/

is wel leuk om je kin uit te rekenen!

ik ben kin 157
Rode Magnetisch Aarde

Ik Verenig om te Ontwikkelen
Synchroniciteit Aantrekkend
Ik bezegel de Matrix van Navigatie
Met de Magnetisch toon van Doel
Ik word geleid door mijn eigen kracht verdubbeld

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity aug 18 '11
Kin 44 - [ Toon 5 Zegel 4 ] - HO KAN
Gele Boventoon Zaad
OX MULAC
In het jaar van de Rode Elektrische Maan
» Orakel:
Gids: Mens
Antipode: Tovenaar
Analoog: Adelaar
Occult: Aarde
» Affirmatie:
Ik Bekrachtig om te Richten
Gewaarzijn Oproepend
Ik bezegel de Inbreng van Opbloeien
Met de Boventoon toon van Straling
Ik word geleid door de kracht van Vrije-Wil


lol!
Tatora
Tatora aug 20 '11
leuk is dat hey.
ik zit op het randje van 9(solaire) adelaar en 10(planetaire ) krijger..
komt omdat ik in de nacht geboren ben..lekker dubbel dus,mar kan ook veel kanten op dan ...
je kunt ook zien daar op je varjaarda..dan wet je welke energie dit jaar meespeelt in je dagelijkse leven,en wat dit jaar ofwel op je pad komt,ofwel een uitdaging is juist voor je ..
bij mij is het 7(resonante) slang,en 8(galactische ) wereld overbrugge..het afstemmen op de kundalini,levenskracht,overleven,/het integer zijn of beleven van het "overbruggen van werelden' ,transformatie dus;..
een heel pak ,hey!
ik ken iemand die je hele orakel kan uitrekenen ,en bij wijze van spreke je levensloop kan overzien,op punten die je tegenkomt,belangrijk zijnvoor je,waar je blokkadse liggen etc etc..is best heel boeiend om te weten;.
veel liefs X
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 15 '11
Wortelchakra 19%
Sacraalchakra 25%
Navelchakra 69%
Hartchakra 25%
Keelchakra 62%
Derde oog-chakra 75%
Kruinchakra 56%
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 27 '11
http://www.rnlnd.com/index.htm

wel interresant (allerlei paranormale zaken die hier worden uitgelegt )

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 27 '11

http://www.dewegvanhethart.com/meditaties/meditaties.htm

mooie site met allerlei manieren om te mediteren ^^

groetjes moonflowertje wink
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki