Loading...
nl

Kaartleggen door Moon

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Iedereen die een vraag heeft mag ook voor een kaartlegging bij mij komen. Ik werk vooral met de rider waite tarot.

Ik doe dit vooral op basis van mijn eigen gevoel

Dus wie wil is welkom smile
Delen:
goudsbloem
goudsbloem mei 17 '11
lieve moon adamanta

ik zou dat graag van je willen wil graag weten waar aan ik mag gaan werken wat me helpt te groeien? of kan deze vraag niet?

liefs susanne
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Lieve Susanne,

Als ik de kaarten voor jou neerleg krijg ik allereerst een beeld van een periode met heel veel tegenslag en ook misschien conflicten? ik krijg letterlijk het gevoel alsof er iemand helppppppp aan het roepen is? hoort iemand mij ziet iemand mij het voelt een beetje alsof er altijd van jou verwacht dat je maar doorgaat terwijl ook jij gevoelens hebt zegmaar.

Ik krijg vooral het gevoel dat je de komende tijd mag werken aan het thema voor jezelf op leren komen maar ook aan het feit dat er weer wat meer rust en stabiliteit komt in je leven (ik zie dat liggen in de kaarten)en uit je jezelf aub!! ik voel me net als een snelkookpan die ontploft of zo iets. daar mag je ook aan gaan werken en op het moment dat je jezelf leert accepteren maar ook je emoties leert accepteren gaat er een deur voor je open. Ik zie ook anderen mensen helpen?? maar wel op een manier dat er geen misbruik van gemaakt wordt.

En nog even als laatste mensen die jou niet nemen zoals je bent weg ermee! het is moeilijk maar scheelt een hoop frustratie

hoop dat je er iets mee kan

Moon
goudsbloem
goudsbloem mei 17 '11
lieve moon,

ja ik kan wel huilen nu dat is inderdaad waar ik roep luid help..
ik ben echt kapot van al dat vechten in mezelf maar ook voor andere ik wil voor iedereen het beste maar doe mezelf tekort..

dat van het ontpolffen klopt ook ik weet niet of je mijn foto bij fotolezing hebt gezien maar daar heb ik ook bij geschreven help mijn hooft ontploft van de zorgen dus die klopt ook

eigelijk klopt alles!! je hebt een geweldige legging gedaan dank je wel daarvoor!!

susanne
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
heel graag gedaan

Kop op meis!!!
angel67
angel67 mei 17 '11
lieve moon
zal je voor mij een kaart willen leggen ,als het kan graag over mijn relatie
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Hoi angel 67

Als ik eens naar de kaarten kijk krijg ik het beeld dat je relatie niet altijd even soepeltjes verloopt. het lijkt er een beetje op alsof jullie de laatste tijd in ups and downs zitten. soms kunnen jullie misschien best heftige ruzie hebben. maar de kaartjes geven ook aan dat jullie relatie weer stabieler wordt. het voelt alsof jullie uit elkaar gegroeid zijn maar daar komt weer verandering in het wordt weer hechter.jullie relatie gaat weer groeien en ontwikkelen

Iets wat ik ook heel sterk bij jou krijg is probeer niet alles zelf en in je eentje op te lossen kom wat meer voor jezelf op

je bent het waard om van gehouden te worden!!

Moon
Emuca
Emuca mei 17 '11
Leuk dat je dit doet.. smileBen wel benieuwd wat de kaarten jou over mijn liefdesleven kunnen zeggen laughDus: graag!
juniors mom
juniors mom mei 17 '11
hoi moon,
zou jij voor mij een kaartje kunnen leggen,
liefst iets in verband met woning we zouden namelijk graag binnekort een huisje kopen,
misschien dat je kaarten er iets over zeggen?
als da kaarten natuurlijk over iets anders iets kwijd willen is dat zeker ook meer dan welkom!

alvast bedankt!
xxx kelly
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Hoi Emuca smile

Bij jou krijg ik allereerst het beeld dat je heel oprecht trouw en eerlijk bent binnen je relaties. je zoekt iemand met wie je je leven kunt delen een soort iets van levensgezel zegmaar.

Ook jij hebt verschillende tegenslagen gehad met mensen en relaties je bent volgens mij ook weleens het vertrouwen
in mensen kwijt geweest maar toch stel je je elke keer weer open voor de liefde wink

En de kaartjes zijn bij jou heel positief. Er lijkt voor jou een overwinning te komen in de liefde en er is positief nieuws onderweg. je lijkt een beetje een soort iets van nieuwe start te kunnen maken. en zelf heb je heel vee liefde in je zitten

Probeer te genieten van elk moment in je leven ook al is het soms niet makkelijk

voor de liefde zie ik het zonnig in winkpositieve veranderingen zijn op komst!!

Moon
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Hey juniors mom

Als ik voor jou de kaartjes leg krijg ik allereerst een beeld dat je veel stress hebt gekend in je leven. Het voelt alsof je op dit moment eigenlijk een stuk meer stabiliteit hebt in je leven niet op alles natuurlijk maar je hebt op de een of andere manier weer het geloof en vertrouwen in jezelf gekregen.

Wat betreft het huisje kopen geven de kaartjes aan dat jullie daarvoor de financiële zekerheid en stabiliteit hebben (om dat dus te doen)wat de kaarten ook aangegeven is dat jullie succes zullen hebben (misschien niet meteen de eerste keer maar er is een huisje wat voor jullie bestemd is.

een huis wat een knus en warm gevoel geeft (daar zijn jullie naar op zoek) en vooral ook naar een huis wat ruimte bied niet waar alles op elkaar zit zegmaar wink

Laat alle angsten los want het komt goed!!

liefs Moon
Emuca
Emuca mei 17 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Emuca smile

Bij jou krijg ik allereerst het beeld dat je heel oprecht trouw en eerlijk bent binnen je relaties. je zoekt iemand met wie je je leven kunt delen een soort iets van levensgezel zegmaar. Trouw ja... dat ben ik geloof ik wel.. en ik zoek iemand om dingen mee te delen.. Ik wil niet in geheimen leven.

Ook jij hebt verschillende tegenslagen gehad met mensen en relaties je bent volgens mij ook weleens het vertrouwen
in mensen kwijt geweest maar toch stel je je elke keer weer open voor de liefde winkJa, die tegenslagen herken ik wel, en ook het vertrouwen.. Maar toch zit die liefde er wel.

En de kaartjes zijn bij jou heel positief. Er lijkt voor jou een overwinning te komen in de liefde en er is positief nieuws onderweg. je lijkt een beetje een soort iets van nieuwe start te kunnen maken. en zelf heb je heel vee liefde in je zitten. Nieuwe start: helemaal! laugh

Probeer te genieten van elk moment in je leven ook al is het soms niet makkelijk Ik doe mijn best

voor de liefde zie ik het zonnig in winkpositieve veranderingen zijn op komst!!

Moon


Nou dat slaat de spijker op zijn kop hoor! Heel erg goed laughDankjewel
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Graag gedaan Emuca laugh
akschuna
akschuna mei 17 '11

Hoi Moon adamanta,

Wat leuk dat je dit doet zeg,
ik ben gek op kaarttleggingen,
doe ook altijd een dagkaartje voor mezelf........

Ik heb geen specifieke vraag,als je de tijd hebt wil je dan voor mij een soort algemene "trekking" doen.
ben benieuwd,

Groetjes Akschuna
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Hey akschuna (mooie naam trouwens)

Wat ik bij jou kaartjes vooral zie is een heel krachtig persoon die helaas ook de nodige tegenslagen heeft gehad in het leven. maar daar juist op een sterkere manier uit is gekomen. Ik zie dat er mensen in je leven zijn die los hebt moeten laten (afscheid van hebt moeten nemen) omdat jij eigenlijk al verder was dan die bewuste personen.

Ik zie ook in de kaartjes dat er een nieuw begin komt het lijkt erop alsof je leven de komende periode meer richting gaat krijgen een soort iets van doel krijgt wat je wilt bereiken, je bent iemand die heel graag de dingen in balans hebt je hebt graag overzicht en je weegt dingen goed tegen elkaar af.

Er zijn positieve veranderingen op komst en meer zekerheid in je leven

Blijf zo krachtig zoals je nu bent mensen kunnen als ze dat willen veel van jou leren!

<Moon
akschuna
akschuna mei 17 '11

Nou Moon adamanta,
Je slaat de spijker op zn kop zeg !!!
Behoorlijk wat tegenslag ja.

Pffffffff dat heb ik wel even nodig,
ik ben benieuwd moon a,
hoe het nieuwe begin eruit gaat zien...........

thanxxx

groetjes Akschuna
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Een stuk lichter dan nu....... winksucces ermee!!!!
diebrabander
diebrabander mei 17 '11
Hallo Moon Adamanta,
Zou je een kaart willen leggen voor mij? smile
Het onderwerp maakt me ook nietzoveel uit, zou je voor mij
ook een soort van 'algemene' legging willen doen?

Groetjes
Willem
Groene_heks
Groene_heks mei 17 '11
En mocht je tijd hebben en zin, dan zou ik ook graag een kaartje van je ontvangen smile
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Hey diebrabander,

Als ik de kaarten voor jou neerleg krijg ik het beeld van toetsten of examens?? In ieder geval zijn het testen waarin je er gekeken wordt of je voldoende kennis over een bepaald onderwerp hebt. Ben je ook ergens nerveus over? ook dat gevoel krijg ik

Verder krijg ik vooral door dat je nog niet helemaal zeker weet welke richting je uit wilt met je leven je lijkt nog na te denken over verschillende opties zegmaar (je twijfelt nog)

Verder krijg ik ook een teleurstelling te zien die vrij hard bij jou aankwam dit kan te maken hebben met een persoon of situatie

Ik krijg ook door van de kaartjes dat de komende periode stabieler voor je wordt. en dat je uiteindelijk toch de richting gaat kiezen die echt bij je past. Laat je dan vooral leiden door je gevoel en niet door wat andere mensen willen wink

Liefs Moon
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki