Loading...
nl

uittreden?

Tinne
Tinne mrt 12 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Mij lijkt dat er maar 1 illusie is, denken dat dit alles is, geen demensies meer
etc.
Want ook normale/bewuste uittredingen lijken mij geen illusie want alles wat je ziet op dat moment gebeurt toch ook?
groetjes


Nergens heb ik gezegt dat er geen dimensies zijn, integendeel, ik ben zelf al in vele dimensies geweest,en kom er nog.... net zoals ik al vele keren op aarde was geweest en nu weer terug ben, of misschien wl op een of ander planeet heb geleeft, wie weet.
Illusie betekent niet dat je iets vezonnen hebt, of hebt gefantaseerd, nee je hebt het ervaart, en je ervaart het..
toch is het illusie.
En ik weet dat het moeilijk te begrijpen is, zeker wanneer je op het punt staat juist te ontdekken, en te gaan onderzoeken.
Groene_heks
Groene_heks mrt 12 '11
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Groene heks
Origineel bericht van: Emuca
Opdat ik niet zie wat schijnbaar zou zijn en echt. Ik zou niet kunnen zien wat dan een illusie moet zijn en wat niet. smileEn ik kan als persoon niet de waarheid van andere overnemen zonder ze eerst zelf onder ogen te zijn gekomen.


En zo zou dat misschien voor iedereen beter zijn, niet klakkeloos overnemen wat je leest en ziet, maar zelf ervaren en van daaruit je mening vormen.
Internet maakt mensen lui, je kunthet toch googlen wordt er vaak gezegd, maar echt niet alles wat je op internet vind is waarheid.

Ik zou het leuker vinden als mensen meer vanuit zichzelf schrijven in plaats van maar lukraak te plakken en te knippen en dan roepen dat dit *een waarheid* is zonder ook maar iets te hebben gechecked of te hebben ervaren.


kan je vertellen wie jij vind, die plakt en knipt en dan roept " dit is een waarheid en dat eerst niet heeft gecheckt?
Ik zie nl. niemand op dit forum die dit totaalpakket zoals jij eht zegt, doet.. "knippen, plakken, roepen dit is waarheid en dan niet checken!"


Ikke wel, je moet me wel hebben he Tinne?
Daarbij is het niet netjes om met namen te gaan strooien, dat vind ik een beetje op roddel lijken.
Ik zeg het liever in zijn algemeen, de mensen die dit doen weten wie ze zijn smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 12 '11
Quote:
Ik zou het leuker vinden als mensen meer vanuit zichzelf schrijven in plaats van maar lukraak te plakken en te knippen en dan roepen dat dit *een waarheid* is zonder ook maar iets te hebben gechecked of te hebben ervaren.


Grappig dat iedereen zo over dit zinnetje valt.
Lees het nog eens en vertel me dan wie en waar ik mensen *beschuldig*.
Ik vind het vrij onschuldig en wat diebrabander ook al aangeeft, niemand zegt dat je niet mag knippen en plakken, ik geef simpelweg aan wat IK fijn vind.
Dat wil niet zeggen dat het zo moet.
Wat een gemiereneuk zeg...pfff...
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 16 '11
Omdat ik in 1 keer weer moet denken aan wat mij ongeveer 15 jaar geleden is overkomen... heb ik het ff opgezocht, hier op merudi...om mijn verhaal te kunnen delen...

het was dus ongeveer 15 jaar geleden dat ik na een zwaar weekend stappen, thuis kwam, en ontzettend moe en koud was...
ik ging ook meteen naar bed!
Toen ik op bed lag, voelde ik mijn hart kloppen in mijn keel, keihard en snel... ik dacht nog: als ik maar geen hartaanval krijg!
op een gegeven moment wilde ik op mijn zij draaien, maar kon mezelf niet bewegen shocked
hoe ik het ook probeerde, ik kon het alleen maar denken...
maar mijn lichaam kreeg ik niet in beweging!!!
ik raakte in paniek, zegmaar...
ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment op mijn knieën op het randje van mijn bed, met mijn armen mezelf in evenwicht te houden, toch moest ik mezelf laten vallen, omdat dit niet ging lukken...
ik kroop overeind en bonkte keihard op het raam! dit mocht niet baten, dus riep ik heel hard naar mijn moeder...
ook dit hielp niet, ik hoorde mezelf niet roepen!!
ook het bonken op het raam hoorde ik niet!
ik voelde mezelf opstijgen, maar bleef gelukkig tegen het plafond aan hangen, dit was een moment van bewust-wording...
vooral omdat ik mezelf zag liggen in bed!
ik voelde met mijn bewustzijn op de 1 of andere manier dat ik dood aan het gaan was, ik had mijn lichaam verlaten...
ik zei vanuit mijn bewustzijn: neeee... dit is niet wat ik wil!
en met een keiharde bonk, kwam ik weer terug in mijn lichaam!
het leek of ik wakker werd... mijn hart ging nog steeds als een idioot te keer! mijn hele gezicht was bezweet!

ik vertelde het tegen een vrouwtje die ik kende (psycholoog)
en die vertelde me dat het een uittreding was?
op de 1 of andere manier was ik vanaf dat moment niet meer bang voor de dood, en alles wat ik beleefd had, in mijn leven, viel langzaam op zijn plaats!
Ik zag altijd wel bepaalde dingen,(orbs, entiteiten, en geesten)
kleuren, aura's, aureolen, zwarte flitsen en soms hele grote schaduwen, ook wel in het wit... maar kon niet goed vertellen wat het zou kunnen zijn... omdat ik de enige was die het zag, naja,de kat zag het volgens mij ook!
ik zie de dingen nog steeds wel, soms...

voor mijn gevoel ben ik gewoon ff dood geweest eigenlijk...
als geest kan je alleen maar zijn!
en als je een lichaam hebt, kun je je eigen vertalen...
uitbeelden, anderen kunnen je zien! (lichaamstaal)

voor mij is sinds die dag alles een stuk helderder geworden!
het is een belangrijk stukje geworden van mijn leven in ieder geval, ook om de geesten, of gidsen wereld (dimentie) te kunnen begrijpen!

en misschien is het nog wel anders, ik was waarschijnlijk te aardgebonden om dit compleet te kunnen zien... maar het is in ieder geval wel iets van de andere kant zegmaar wink

groetjes moonflowertje smile
Beschermengel
Beschermengel jul 16 '11

Jeetje wat een beleving Moonflowertje, misschien was dit kleine zetje wel nodig om je om je nog meer bewuster te maken van alles. Niet echt leuk lijkt me maar je ziet het nu toch helderder als voorheen...soms moeten er dingen gebeuren waardoor je anders dingen gaat zien. smile
Serenity
Serenity jul 16 '11
Gisteren droomde ik dat ik andere buren had en dat ik hun helemaal niet kon maar hun mij wel, wellicht was ik in de andere 'ik' in een andere dementie! ^^
Ook droomde ik van iemand die een heel stoffig gedeelte in de boekenkast met zooi afstofte het was een zonnebank bruine vrouw met gouden armbanden en geblondeerd haar met een pony en haar haar was golvend in lagen.
Ojaaa ze at kauwgom en ze had een houten vloer en een donkere leren bank, zwart volgens mij.
En schrootjes tegen de muur en een eiken tafel met stoelen en papier zooi op het hoofdend van de tafel die tegen de schrootjes muur staat.
Verder een hanglamp wat vroeger als olie lamp gebruikt werd en dat was het.

En een wit t-shirt met daarover een zalm-roze driekwart shirt zonder mouwen zoals een tuniek kan zijn en een riempje maar of ze nou een spijkerbroek of een witte legging aan had met op haar enkel een tatoeage dat weet ik dus niet meer zeker.
Pigment vlekken van het zonnebanken had ze wel.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 16 '11
Miri, wat heeft dat te maken met uittreden ? shocked

ik ben wel eens op de bank in slaap gevallen, en had weer zo'n moment dat ik me niet kon bewegen..
ik ben op gestaan, naar de keuken gelopen... waarom weet ik niet, maar ik keek om! shocked
ik zag mezelf op de bank liggen en meteen was ik weer terug in mijn lichaam!
dat voelt zo raar!
en ik wist dat ik er niet zoveel bij moest nadenken!
ik weet ook dat het kwam omdat ik een galweg ontsteking had...
en enorme pijn, dus... antibiotica en pijnstillers
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jul 16 '11
Oke… maar was mijn ziel dus niet uitgetreden en overgegaan in de ander 'ik' d'r dementie?
Hoe noem je dat dan?
En al zit ik op een verkeerd topic moest je het dan zo zeggen tegen mij?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 16 '11
nee... ik probeer het te begrijpen...
ik ben helemaal niet thuis in andere dementies eigenlijk...
maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel zijn...
ik dacht misschien bedoel je met de andere dimenties, zelfde plaats, andere tijd?

niet verkeerd bedoelt hoor!
nogmaals ik probeer de link gewoon te leggen wink
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jul 16 '11
OOOhhhh sorry ik vatte het anders op!!
Sorry voor mijn reactie, blush
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 17 '11
smilehet geeft niet...
kan gebeuren toch?

:D:D
Groene_heks
Groene_heks jul 17 '11
Ladies..het is Dimensie smile

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimensie_(algemeen)
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 18 '11
haha... sorry dat bedoel ik inderdaad
groetjes wink
Serenity
Serenity jul 18 '11
Misschien waren we dement bezig, L.O.L.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 18 '11
jah tongue
Serenity
Serenity jul 18 '11
i deeply care for you my dear!!!
-X-
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki