Loading...
nl

uittreden?

diebrabander
diebrabander mrt 10 '11
Is er een verschil tussen astraal reizen en uittreden dan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '11
Goeie vraag. Volgens mij kan je astraal reizen, zonder uit te treden. Dan ga je op een andere manier reizen, bijvoorbeeld naar een andere dimensie. Terwijl je bij uittreden altijd het aardse nog blijft meemaken, en je bijvoorbeeld je eigen lichaam ziet.
admin
admin mrt 10 '11
volgens mij valt een uittreding onder het astraal reizen, maar kun je ook astraal reizen terwijl je wel gedeeltelijk in je lichaam blijft, een soort van gedeeltelijke uittreding denk ik dan..

ik weet niet wat "beter" is hoor.. het is gewoon anders.

ik weet ook niet of uittredingen tijdens de slaap altijd volledig zijn of niet.. ik zie mezelf vaker 's nachts hier door het huis lopen terwijl ik gewoon slaap. Ook vaker een bijna-dood ervaring meegemaakt. En ja, mezelf ook letterlijk uit mijn lichaam zien stappen. Astraal reizen doe ik daarnaast iedere dag... maar daar hoef ik niet voor mijn lichaam uit te "schakelen", want dan ben ik gewoon wakker. Tenminste. ik ervaar dat dan als astraal reizen.
diebrabander
diebrabander mrt 10 '11
Oh ok, dus eigenlijk is astraal reizen nog een stapje verder?
Naar wat voor demensies zou je dan kunnen gaan?
Want met de demensie van de overledenen kun je al contact leggen als je uit bent getreden?

@ Zilveren spin
Maar wat is er dan slecht aan uittreden?;$
admin
admin mrt 10 '11
nee er is niks "verkeerds" aan uittreden. Zette het "beter" daarom ook tussen aanhalingstekens, maar was er zelf mee gekomen, haha. Ik weet niet of het verstandig is om bewust proberen volledig uit te treden.. heb dat zelf nog niet geprobeerd. Maar voor mijn gevoel lijkt het me dat dat iets is wat "beter" spontaan kan optreden. Omdat het anders weleens een geforceerde actie kan worden. Maar goed, misschien leg ik het ook wel verkeerd uit. grin

geen idee of astraal reizen een stapje verder is.. het is gewoon een andere manier. Net zoals het zielenreizen voor mij weer een andere manier is.
admin
admin mrt 10 '11
misschien verheldert dit iets ?

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/90545/Zielereizen.html#Post90545

ik ga toch nog eens even googelen hierover wink
diebrabander
diebrabander mrt 10 '11
Oh ok haha, ja ik ging eten dus ik moest het berichtje snel aftypen dus
verkeerde woorden gebruikt ;p.
Ik weet nog niet zo veel over dit onderwerp, kan je me uitleggen wat zielenreizen is? Ik heb net even gegoogled en vond dit:
http://zielenreizen.spaces.live.com/
Maar is dit zielenreizen?
Want dit lijkt voor mij bijna onmogelijk:P
diebrabander
diebrabander mrt 10 '11
Ho sorry, ik had je bericht nogniet gezien, ik ga het nu even lezen!
diebrabander
diebrabander mrt 10 '11
hmm ik ga morgen nog wel een keer kijken wat zielenreizen nou precies is,
want het is me nog niet helemaal duidelijk,
Maar is dit :
http://zielenreizen.spaces.live.com/
zielenreizen? want dit lijkt bijna onmogelijk?
diebrabander
diebrabander mrt 10 '11
Ok, maar er zijn dus in verschillende demensies, zijn deze ook op hetzelfde moment geboren als jij (zelfde leeftijd als je op dat moment zelf ook bent?)
En neem je dan voor even hun plaats in, of kom je daar gewoon als jezelf?
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Origineel bericht van: diebrabander
hmm ik ga morgen nog wel een keer kijken wat zielenreizen nou precies is,
want het is me nog niet helemaal duidelijk,
Maar is dit :
http://zielenreizen.spaces.live.com/
zielenreizen? want dit lijkt bijna onmogelijk?


Die space is vervormd naar onze belevingen, dus jawel, dit is mogelijk. winkVragen kan je natuurlijk altijd stellen.
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Ok, maar er zijn dus in verschillende demensies, zijn deze ook op hetzelfde moment geboren als jij (zelfde leeftijd als je op dat moment zelf ook bent?)
En neem je dan voor even hun plaats in, of kom je daar gewoon als jezelf?


Er is een groot verschil tussen geboren worden in je aardse lichaam en het bestaan van je ziel. smileJou zielenstukjes zijn er al voor je geboorte.
Tinne
Tinne mrt 11 '11
Wat vergeten wordt, is dat alles "illusie" is,
en dat eveneens wat er in de dimensies afpeelt " illusie " is.
Zelfs de dimesies op zich is illusie..
Uittredingen en zielereizen zijn dus ervaringen/gebeurtenissen in de "illusie"..



Het zou erg(lees jammer) zijn moesten er mensen denken " ik kan niet uittreden, ik mis iets, ik kom iets te kort en ik zou dat eigenlijk moeten kunnen" Dat klopt niet wat je dan denkt..
Treed je niet uit, dan maakt dat in princiepe niets uit. Alles is overal aanwezig omwille van je ontwikkeling. Alles is Energie Energie en Illusie zijn de twee waarheden waardoor je los komt en naar BewustZijn gaat!

Groene_heks
Groene_heks mrt 11 '11
Illusie?

Hmmm...wat ik heb ervaren in mijn zielereizen was zeker geen illusie, dat weet ik omdat de anderen met mij hetzelfde zagen.
Een illusie kun je toch niet met meerderen tegelijk zien?

Misschien moet ieder voor zich maar uitmaken wat het voor hem/haar betekent en hoe het voelt in plaats van dat er allemaal mensen vanaf de zijlijn roepen.

Je schrijft energie en illusie zijn de twee waarheden, hoe kan een illusie waarheid zijn?
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Ik zie het ook niet als illusie eigenlijk... een illusie is *pakt woordenboek*  il·lu·sie de; v -s droombeeld, hersenschim

 her·sen·schim de; v(m) -men iets dat in werkelijkheid niet bestaat; droombeeld

Dus hiermee zou je zeggen dat die andere dimensies niet bestaan en dat wij niet bestaan. Dat er niets bestaat en ook nooit zal bestaan. Dat vind ik erg krom. Want in de illusie zou energie niet bestaan en het draait juist allemaal om energie! Bewust ZIJN is toch het een zijn met die energien? Dat kan niet als het allemaal een illusie is!
Mimosa
Mimosa mrt 11 '11
Ik begrijp denk ik wel wat Tinne bedoeld. Ons hele leven is immers een illusie. En daar maken we ook allemaal deel van uit. Heel lang geleden dachten de mensen dat de wereld plat was. Hoewel dat niet waar was, toch geloofde de meeste mensen dat.
Naarmate we meer bewust worden,gaan we meer weten, meer zien en wordt de illusie ook duidelijk.
Waarheid is niet een vast omlijnt iets. Iedereen heeft zijn eigen waarheid. En al die waarheden vormen samen weer het geheel. Net zoals we allemaal god zijn, allemaal een deeltje van een. We zijn allemaal anders en toch weer gelijk ook.
Groene_heks
Groene_heks mrt 11 '11
Mijn waarheid is is dat mijn leven echt geen illusie is smile
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Maar als we allemaal een deeltje van iets zijn, denk ik niet dat we een illusie kunnen zijn. Tuurlijk komen wij illusies tegen en worden onze zelven behoorlijk gefopt, maar illusie is geen waarheid en ook geen vereiste voor bewustzijn.

Ik geloof namelijk dat bewust Zijn beseffen is dat je leeft. En als je alles ziet als een illusie, dan zweef je in het niets. Dan kan je niks meer oppikken van de aarde en dan ben je denk ik juist het bewust zijn kwijt.
Mimosa
Mimosa mrt 11 '11
grinHelemaal goed. Zo hebben we allemaal onze eigen waarheid en dat kan prima samen gaan. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki