Loading...
nl

uittreden?

Tinne
Tinne mrt 11 '11
Origineel bericht van: Zilveren Spin
volgens mij als je beseft dat alles illusie is blijft 1 ding over, namelijk "Liefde".


grinja! en Liefde is BewustZijn. Als je liefde bent, ben je Bewustzijn. Die liefde kan sterker worden, je Bewustzijnsveld wordt ruimer dan!
Tinne
Tinne mrt 11 '11
Origineel bericht van: Emuca
Even een vraagje: als je loskomt van de werkelijkheid van jou perceptie van de schijnbare werkelijkheid. Hoe kan je dan zien dat dat een schijnbare werkelijkheid is, en wat zie je daarna in?


Ja, dat is een prachtvraag, waarom ervaar je het niet eens?
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Opdat ik niet zie wat schijnbaar zou zijn en echt. Ik zou niet kunnen zien wat dan een illusie moet zijn en wat niet. smileEn ik kan als persoon niet de waarheid van andere overnemen zonder ze eerst zelf onder ogen te zijn gekomen.
Mimosa
Mimosa mrt 11 '11
smile
admin
admin mrt 11 '11
maar goed, om even terug te komen op het onderwerp "uittreden"
een uittreding waarbij je een bijna-dood ervaring meemaakt, zou ik nou niet direct onder de noemer "illusie" zetten..
tenzij je "alles" inclusief je eigen leven als illusie ziet.

ik heb zelf ervaren dat een bijna-dood ervaring je vele malen dichter bij de werkelijkheid laat komen, omdat je dan juist een inzicht krijgt over wat werkelijk IS.
karda
karda mrt 11 '11
Zelf denk ik dat wij als mensen hier op aarde ons nooit bewust kunnen zijn hoe het allemaal in elkaar steekt het is grootser- dan wij ons allemaal kunnen bedenken!!!het stijgt onze verwachtingen te boven.
diebrabander
diebrabander mrt 11 '11
Hallo mensen,
Ik heb gisteren het een en het ander gehoord over zielenreizen, en ik en
een vriend zijn nogal nieuwsgierig geworden..
Zou iemand van jullie ons een keer mee willen nemen, zodat we zelf kunnen
zien wat 'zielenreizen' inhoudt?
Want het lijkt ons een geweldige ervaring!
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Ja hoor, natuurlijk kan dat. We reizen meestal via msn, maar eventueel kan het ook via PB. smile
diebrabander
diebrabander mrt 11 '11
Ja dat denk ik ook karda, want voor gisteren was er voor mij (misschien?) een hemel misschien een hel, in ieder geval een hiernamaals, en de aarde.
Maar sinds gisteren zijn er voor mij een hoop demensies bij gekomen dus,
wie weet wat wij nog allemaal niet weten?

Mij lijkt dat er maar 1 illusie is, denken dat dit alles is, geen demensies meer
etc.
Want ook normale/bewuste uittredingen lijken mij geen illusie want alles wat je ziet op dat moment gebeurt toch ook?
groetjes
diebrabander
diebrabander mrt 11 '11
ok, wat is jullie msn?
jannie
jannie mrt 11 '11
Wat ..interresant... mag ik mee ?????????
Ik heb geen msn...mijn e-mail is jannieenleo@gamil.com..liefs ikke
Groene_heks
Groene_heks mrt 11 '11
Ik neem alleen mensen mee die ik wat beter ken maar er zullen beslist mensen zijn die hun msn wel willen doorgeven.
Groene_heks
Groene_heks mrt 11 '11
Origineel bericht van: Emuca
Opdat ik niet zie wat schijnbaar zou zijn en echt. Ik zou niet kunnen zien wat dan een illusie moet zijn en wat niet. smileEn ik kan als persoon niet de waarheid van andere overnemen zonder ze eerst zelf onder ogen te zijn gekomen.


En zo zou dat misschien voor iedereen beter zijn, niet klakkeloos overnemen wat je leest en ziet, maar zelf ervaren en van daaruit je mening vormen.
Internet maakt mensen lui, je kunthet toch googlen wordt er vaak gezegd, maar echt niet alles wat je op internet vind is waarheid.

Ik zou het leuker vinden als mensen meer vanuit zichzelf schrijven in plaats van maar lukraak te plakken en te knippen en dan roepen dat dit *een waarheid* is zonder ook maar iets te hebben gechecked of te hebben ervaren.
Emuca
Emuca mrt 11 '11
@groene heks: +1. Helemaal mee eens. Daarom kopieer en plak ik dus zelden wat. Ik schrijf liever uit mijn eigen beleving. Dat is eigenlijk hoe je het zielenreizen ook het best kan omschrijven: door het te beleven.
Tinne
Tinne mrt 11 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Origineel bericht van: Emuca
Opdat ik niet zie wat schijnbaar zou zijn en echt. Ik zou niet kunnen zien wat dan een illusie moet zijn en wat niet. smileEn ik kan als persoon niet de waarheid van andere overnemen zonder ze eerst zelf onder ogen te zijn gekomen.


En zo zou dat misschien voor iedereen beter zijn, niet klakkeloos overnemen wat je leest en ziet, maar zelf ervaren en van daaruit je mening vormen.
Internet maakt mensen lui, je kunthet toch googlen wordt er vaak gezegd, maar echt niet alles wat je op internet vind is waarheid.

Ik zou het leuker vinden als mensen meer vanuit zichzelf schrijven in plaats van maar lukraak te plakken en te knippen en dan roepen dat dit *een waarheid* is zonder ook maar iets te hebben gechecked of te hebben ervaren.


kan je vertellen wie jij vind, die plakt en knipt en dan roept " dit is een waarheid en dat eerst niet heeft gecheckt?
Ik zie nl. niemand op dit forum die dit totaalpakket zoals jij eht zegt, doet.. "knippen, plakken, roepen dit is waarheid en dan niet checken!"
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Waarom moeten er nu namen genoemd worden? Dat is toch nergens voor nodig? De mensen die het eventueel doen die zullen zich aangesproken, andere niet.
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Ik voel mij deels aangesproken ik heb de laatste tijd een boel info geknipt en geplakt maar alleen om info te werven meer niet dus dat gedeelte *dit is waarheid* is in mijn waarheid niet de waarheid. ^^
Maar als Karin dat vind mag ze dat geheel zelf weten.

En Tinne laat het lekker gaan het is nou niet iets waar je je druk over hoeft te maken je doorziet sommige patronen toch wel, ik tegenwoordig ook meer en meer en daar gaat het om.

En als jij net zoals ik de bronnen van onze info vermelden en hoe enthousiast we daarover zijn dan is daar eigenlijk toch helemaal niets mis mee, mensen kunnen zelf met hun gezonde verstand en hopelijk met een verstandig hart een conclusie maken lijkt mij.
diebrabander
diebrabander mrt 11 '11
Lily beau, je hoeft je echt niet aangesproken te voelen, want je mag wel knippen en plakken, maar wat de ontvanger er mee doet (checken of gewoon overnemen in zijn hoofd), dat is zijn verantwoordelijkheid.

Maar zou iemand me kunnen uitleggen wat een zielenreis nu precies is? Want ik heb wat gegoogled enzo maar het is me nog niet helemaal duidelijk geworden:$
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Emuca bij haar moet je wezen zij kan het je mooi uitleggen alsof je het ervaart…zoek even eerdere verhalen van haar op en lees jezelf in.
En geloof mij haar teksten zijn een gewin!
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Eerdere verhalen lezen levert misschien wel een mooi beeld op wat voor een soort zielenreizen er zijn.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki