Loading...
nl

Gratis-Krtn. D.Virtue. S.Choquerre Rider W.- Karda

karda
karda nov 6 '10
Ik leg graag een kaartlegging voor jullie, ik doe niet aan toekomstvoorspellingen ik kan alleen zeggen wat de kaarten te zeggen hebben wel dat je inzicht in een situatie kunt krijgen
ik gebruik daarvoor de Tarot, of de orakelkaarten van Doreen Virtue en de lessen van de ziel.

groetjes Karin
Delen:
admin
admin nov 6 '10
Hoi Karda,

Ik ben benieuwd wat je kaarten mij te vertellen hebben !

Dank je wel alvast smile

Groetjes,
Bart
karda
karda nov 6 '10
Hoi Bart,

Heb je een vraag?
admin
admin nov 6 '10
Hoi Karda,

Kun je mij meer vertellen qua werk. Zit momenteel zonder baan. Misschien kun je hier wat meer inzicht over geven?!
karda
karda nov 7 '10
ik heb je even een prive bericht gestuurd.
Tinne
Tinne nov 7 '10
Waarom per pb,als ik vragen mag, lieve Karda?
Je geeft openlijk aan dat je kaarten legt en er is een vraag van Bart..
Het mag gerust hier hoor!
admin
admin nov 7 '10
Goedemorgen Karda,

Ivm allerlei rechten die er op orakels en andere kaarten staan, zul je in de titel van je topic duidelijk moeten aangeven welke kaarten je gebruikt.
Ik heb in het verleden een bericht gekregen via de mensen die de belangen behartigen van Angela McGer dat het niet wordt gewaardeerd als je geen vermelding doet wiens kaarten je legt.
Alleen vermelding in een kort bericht is schijnbaar niet voldoende, het moet in de titel staan.
Bronvermelding moet altijd, je kunt er echt problemen mee krijgen.
Dus graag in de titel vermelden om te voorkomen dat Nims hier mailing over krijgt.
karda
karda nov 7 '10
ok, dan zal ik het vermelden welke kaarten ik gebruik, en dan hoor ik vanzelf wel of het mag.
dank je wel voor de tip

groetjes karin
karda
karda nov 7 '10
Ik wist niet wat Bart eigenlijk wilde dat het op de site kwam te staan of wat de bedoeling precies was, maar ik wil het graag plaatsen dat anderen het ook kunnen lezen

groetjes karin
admin
admin nov 7 '10
Het gaat niet om toestemming van ons, je moet alleen je titel even aanpassen.

Dus voorbeeld: Kaarten van Doreen virtue, gratis gelegd door karin/ Karda.

Zoiets bijvoorbeeld.
admin
admin nov 7 '10
Goedemorgen !

Karda, je mag mijn kaartleging uiteraard hier gewoon op het forum plaatsen !

Groetjes,
Bart
karda
karda nov 7 '10
Ik ga eerst eens even uitzoeken of het wel mag dat je de kaarten van iemand anders gebruikt, ik heb er nooit bij stilgestaan, of het auteurrechtelijk wel mag dat je iets van hun gebruikt ook aldoe je het gratis, ik vind het zelf erg mooie boodschappen die je er uit haalt. dus ik wacht nu maar even om het van Bart hier te plaatsen.
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 7 '10
Hoe kun je je titel veranderen dan?
En wij leggen natuurlijk kaarten, niet alleen van Doreen Virtue, maar soms ook van anderen, moeten we dan alles in de titel zitten ?
admin
admin nov 7 '10
Zie titel en eerste bericht.
Als je het zo invoert is er niets aan de hand.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/10704/Karin_Engelenkaarten_van_Angel.html#Post10704
karda
karda nov 7 '10
Hoi Bart, ik heb het keltisch kruis voor jou gelegd samen met mijn dochter TamaraButterfly (zit ook op dit forum), maar met de kaarten van Lessen voor de ziel, orakelkaarten van Sonia Choquette.

1 De kern. wat de gene niet heeft, maar wel wenst:
Je mag stoppen met oppervlakkig naar het leven kijken, zet je creatieve visie in werking en gebruik die, om je de weg te wijzen uit de moeilijkheden van het moment, en naar meer vaste grond.
Begin met het verwijderen van alle obstakels die emotioneel zijn geladen en op angst gebaseerd.
Er zijn altijd creatieve oplossingen voor elk dilemma, als je maar diep genoeg kijkt. Je zit nooit echt vast!

2 Het probleem, of het obstakel , van nummer 1, de kern.:
Voel je je nog steeds gekwetst door teleurstelling of verraad in het verleden? Bescherm jij je zelf door een muur op te zetten?
Stel je open, en verbind je meer met anderen.
Het is tijd om de muren neer te halen, want zo kun je geen steun ontvangen van anderen.
De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je je gevoel van eigenwaarde en de liefde voor je zelf water geeft, en laat groeien. Want zonder dat kun je de hulp van anderen niet voelen, en ook niet aannemen. Je doet dit door alles te vergeven wat er gebeurd is in het verleden wat jouw gekwetst heeft. Het is tijd om verder te gaan en om jezelf te waarderen!!!

3. Dit zijn de wortels, hier komt het probleem uit voort.:
Ben je gefrustreerd als dingen niet gaan zoals jij wilt, reageer je teleurgesteld en heb je op een kinderlijke manier medelijden met je zelf. Breng je anderen van hun stuk als zij niet doen wat jij wilt dat ze doen?
Wees eerlijk en verdedig jezelf niet.
Laat een helder licht schijnen op onvolwassen gedrag zodat je gaan zien hoe dit de dingen moeilijker maakt voor jou, en voor degene die jou dierbaar zijn.
Oefen je in zelfcontrole. Laat je gehechtheid aan een bepaalde uitkomst los en wees bereid je gewonnen te geven als het universum een ander of beter plan heeft.

4. dit ligt achter. dit is iets uit het verleden. het kan een invloed zijn die afneemt of iets wat de vrager geleerd heeft :
het universum staat klaar om je te helpen, maar alleen als je geest en je spirit in staat zijn om leiding te ontvangen.
wees ontvankelijk voor wat het universum je te bieden heeft.
ben je voorbereid om te luisteren naar de hoge leiding, ook als dat een andere richting uitgaat dan dat je van plan was.
of wil je gewoon dat het universum dezelfde mening heeft als jij? en de dingen op jouw manier laat gebeuren.
vertrouw dat het universum een beter plan heeft.
Jou taak op zielsniveau is om mentaal, emotioneel en fysiek uit de weg te gaan, zodat de hogere wijsheid je leven kan leiden, maak je geest helemaal schoon en wacht op guidance.
dat zal komen en het zal je verassen en belonen met een inzicht.


5. dit is de kroon van het geheeld, vaak een wens of doel van de vrager:
Heb je niet goed of onvoldoende op een eerdere situatie gereageerd en betreur je dat nu. Heb je iets gedaan of gezegd waar je niet gelukkig mee bent, en blijft dat je bezig houden?
Sta open en neem volledige verantwoording voor je gedrag.
Geef zo snel mogelijk je fouten en vergissingen toe en probeer die zoveel mogelijk te herstellen. Vraag je hogere zelf hierbij om hulp.

6. dit staat te gebeuren, een blik in de toekomst :
je begint intuitief je weg te vinden, wordt je bewust van welk stuk van je leven je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je niet langer de behoefte hebt om andere om goedkeuring te vragen.
de bedoeling van je ziel op dit moment is, dat je vertrouwen hebt in je eigen creativiteit.
wacht niet op anderen, neem de leiding.
schijn en spreid je vleugels uit!!

7. hoe de vrager over de vraag zelf staat :
word wakker. Als je ziel zich begint te roeren, veroorzaakt dat een innerlijke rusteloosheid die je niet kunt negeren.
Deze energetische onrust is een boodschap van je hogere zelf om wakker te worden, en je de afspraken van je ziel weer te herinneren. Waarvoor je geincarneerd bent, en waarom je je levensreis bent begonnen.
Hoe tevreden ben je tot nu toe met je leven? Onderzoek je leven.
De bedoeling van je ziel op dit moment is om je te wekken uit je slaap en je weer te verbinden met je ware zelf.
Hoe oncomfortabel het nu ook mag zijn, bedenk dat het veel erger is om eindeloos lang in je huidige bewustzijnstoestand door te leven.
Wees geduldig!

8. De omgeving, hoe ziet de omgeving de vrager, en hoe beinvloed de omgeving de vrager :
Laat je licht schijnen, waar en hoe zoek je erkenning voor de talenten die je bezit?
De bedoeling van je ziel is op dit moment, dat je actief aandacht vraagt, maar wel om de juuiste redenen: om anderen te inspireren, op te beuren, en te wijzen op het hoogste potentieel van hun hogere zelf.
Stel je hart helemaal open, en neem alle nodige risico's om je spirit ver en wijd te laten schijnen.
vertrouw op de gaven en talenten die het universum je gegeven heeft, en laat die tot volle bloei komen, in dienstbaarheid aan je Schepper en aan al je medemensen.
Gebruik je licht, om het goddelijke licht in anderen te versterken.

9. dit is wat de vrager hoopt of vreest, meestal allebei :
Wees geduldig,
lijken bepaalde omstandigheden in je leven zich tegen je te keren? merk je dat je bepaalde verlangens die je hebt of doelen die je je had gesteld, worden geblokkeerd?
Maakt dat je boos, of zorgt dat ervoor dfat je gemakkelijk uitvalt en soms met de dingen wilt gaan gooien en smijten?
Begin je te denken om het op te geven?
Blijf kalm, en houd vooral je heftige gevoelens onder controle. Val niemand aan en zeker niet je zelf.
Zie alle obstakels als aanwijzingen.
Val niet uit naar anderen maar stem je intenties fijner af.
Op welk punt maak je een te grote sprong zonder te kijken?
Breng wat geduld op.

10. Dit is de uitkomst :
accepteer wat er is.
Op dit moment, helpt je ziel je om je te realiseren dat de enige manier om het succes, waarvan je droomt, in deze wereld te verwezenlijken is, door eerst meester e leren worden over je innerlijke wereld.
Begin met het leven te accepteren zoals het komt.
verspil geen tijd en energie meer met te proberen dit te regelen.
Neem de verantwoordelijkheid voor je negatieve emotionele reacties, dan begin je gebruik te maken van je ware goddelijke kracht.
proberen de buitenwereld onder controle te houden, is net zo dwaas als het proberen de zee onder controle te houden.
Richt je op het gene wat je wilt creëren.
Bedwing elke neiging om emotioneel en negatief te reageren en blijf in verbinding met je hogere zelf voor hulp en ondersteuning.
Als je dat doet, zul je iedere situatie in een richting kunnen leiden die je ten goede komt, en waarvan ook allen die erbij betrokken zijn zullen profiteren.


Onze conclusie is van deze kaarten, wat toch wel de rode draad blijkt te zijn, is dat je wat meer geduld mag hebben en je door je innerlijke stem wat meer mag laten leiden.
Ook komt er telkens uit dat je dingen wat meer mag aanvaarden zoals ze komen. En laat de controle is los. laat de dingen komen zoals ze komen en volg je hart. Probeer niet tegen de stroom in te gaan maar ga er eens in mee.

Kun je je hierin herkennen?
karda
karda nov 7 '10
Je kunt de titel van je bericht niet echt lang maken.
En dan kan ik bijvoorbeeld de titel wel zo maken: Kaarten van Doreen virtue, gratis gelegd door karin/ Karda.
Maar ik leg natuurlijk ook kaarten van o.a Sonia Choquette.
En dat past er dan natuurlijk niet bij..
karda
karda nov 7 '10
[quote=karda]Ik leg graag een gratis kaartlegging voor jullie, ook samen met mijn dochter Tamara Butterfly ik doe niet aan toekomstvoorspellingen ik kan alleen zeggen wat de kaarten te zeggen hebben wel dat je inzicht in een situatie kunt krijgen
wij gebruiken de orakelkaarten van de lessen voor de ziel van Sonia Choquerre met de illustraties van Marie Lafrance
en de Tarotkaarten Rider Waite het spel is ontworpen door Palmela Colman Smith volgens de instucties van Edward Waite, een lid vn de Golden dawn orde Ook gebruiken we de orakel kaarten van Doreen Virtue (Engelen therapie, Magische boodschappen van de elfen, opgestegen meesters, boodschappen van de Engelen, Magische Eenhoorns, Aartsengel Michael) per legging zetten we er bij van welk orakel er gebruik is gemaakt.

Sbabe4
Sbabe4 nov 7 '10
Hoi Karda

Ik wil wel gebruik maken van je legging als dat mag.Ik heb geen echte vraag eigenlijk. Ben allang benieuwd wat de kaarten mij te zeggen hebben. Of moet je een echt een vraag hebben.

Groetjes Sbabe4
admin
admin nov 7 '10
Origineel bericht van: karda
Hoi Bart, ik heb het keltisch kruis voor jou gelegd samen met mijn dochter TamaraButterfly (zit ook op dit forum), maar met de kaarten van Lessen voor de ziel, orakelkaarten van Sonia Choquette.

1 De kern. wat de gene niet heeft, maar wel wenst:
Je mag stoppen met oppervlakkig naar het leven kijken, zet je creatieve visie in werking en gebruik die, om je de weg te wijzen uit de moeilijkheden van het moment, en naar meer vaste grond.
Begin met het verwijderen van alle obstakels die emotioneel zijn geladen en op angst gebaseerd.
Er zijn altijd creatieve oplossingen voor elk dilemma, als je maar diep genoeg kijkt. Je zit nooit echt vast!

Ik herken inderdaad wat jullie vertellen m.b.t. obstakels die emotioneel beladen zijn.


2 Het probleem, of het obstakel , van nummer 1, de kern.:
Voel je je nog steeds gekwetst door teleurstelling of verraad in het verleden? Bescherm jij je zelf door een muur op te zetten?
Stel je open, en verbind je meer met anderen.
Het is tijd om de muren neer te halen, want zo kun je geen steun ontvangen van anderen.
De bedoeling van je ziel op dit moment is dat je je gevoel van eigenwaarde en de liefde voor je zelf water geeft, en laat groeien. Want zonder dat kun je de hulp van anderen niet voelen, en ook niet aannemen. Je doet dit door alles te vergeven wat er gebeurd is in het verleden wat jouw gekwetst heeft. Het is tijd om verder te gaan en om jezelf te waarderen!!!

Mooi gezegd: ja, daar ben ik mee bezig, en dat kost inderdaad tijd, maar ik ben over het zwaarste punt heen zeg maar smile

3. Dit zijn de wortels, hier komt het probleem uit voort.:
Ben je gefrustreerd als dingen niet gaan zoals jij wilt, reageer je teleurgesteld en heb je op een kinderlijke manier medelijden met je zelf. Breng je anderen van hun stuk als zij niet doen wat jij wilt dat ze doen?
Wees eerlijk en verdedig jezelf niet.
Laat een helder licht schijnen op onvolwassen gedrag zodat je gaan zien hoe dit de dingen moeilijker maakt voor jou, en voor degene die jou dierbaar zijn.
Oefen je in zelfcontrole. Laat je gehechtheid aan een bepaalde uitkomst los en wees bereid je gewonnen te geven als het universum een ander of beter plan heeft.

Eerlijk zijn is jezelf openstellen en dat is zeker een les die samenhangt met wat bij de 2e kaart, het obstakel is aangegeven.


4. dit ligt achter. dit is iets uit het verleden. het kan een invloed zijn die afneemt of iets wat de vrager geleerd heeft :
het universum staat klaar om je te helpen, maar alleen als je geest en je spirit in staat zijn om leiding te ontvangen.
wees ontvankelijk voor wat het universum je te bieden heeft.
ben je voorbereid om te luisteren naar de hoge leiding, ook als dat een andere richting uitgaat dan dat je van plan was.
of wil je gewoon dat het universum dezelfde mening heeft als jij? en de dingen op jouw manier laat gebeuren.
vertrouw dat het universum een beter plan heeft.
Jou taak op zielsniveau is om mentaal, emotioneel en fysiek uit de weg te gaan, zodat de hogere wijsheid je leven kan leiden, maak je geest helemaal schoon en wacht op guidance.
dat zal komen en het zal je verassen en belonen met een inzicht.

Mooi !

5. dit is de kroon van het geheeld, vaak een wens of doel van de vrager:
Heb je niet goed of onvoldoende op een eerdere situatie gereageerd en betreur je dat nu. Heb je iets gedaan of gezegd waar je niet gelukkig mee bent, en blijft dat je bezig houden?
Sta open en neem volledige verantwoording voor je gedrag.
Geef zo snel mogelijk je fouten en vergissingen toe en probeer die zoveel mogelijk te herstellen. Vraag je hogere zelf hierbij om hulp.

Helder !

6. dit staat te gebeuren, een blik in de toekomst :
je begint intuitief je weg te vinden, wordt je bewust van welk stuk van je leven je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je niet langer de behoefte hebt om andere om goedkeuring te vragen.
de bedoeling van je ziel op dit moment is, dat je vertrouwen hebt in je eigen creativiteit.
wacht niet op anderen, neem de leiding.
schijn en spreid je vleugels uit!!

Ik ben er klaar voor smile

7. hoe de vrager over de vraag zelf staat :
word wakker. Als je ziel zich begint te roeren, veroorzaakt dat een innerlijke rusteloosheid die je niet kunt negeren.
Deze energetische onrust is een boodschap van je hogere zelf om wakker te worden, en je de afspraken van je ziel weer te herinneren. Waarvoor je geincarneerd bent, en waarom je je levensreis bent begonnen.
Hoe tevreden ben je tot nu toe met je leven? Onderzoek je leven.
De bedoeling van je ziel op dit moment is om je te wekken uit je slaap en je weer te verbinden met je ware zelf.
Hoe oncomfortabel het nu ook mag zijn, bedenk dat het veel erger is om eindeloos lang in je huidige bewustzijnstoestand door te leven.
Wees geduldig!

Her - en vernieuwing, ja !!! Erg herkenbaar !


8. De omgeving, hoe ziet de omgeving de vrager, en hoe beinvloed de omgeving de vrager :
Laat je licht schijnen, waar en hoe zoek je erkenning voor de talenten die je bezit?
De bedoeling van je ziel is op dit moment, dat je actief aandacht vraagt, maar wel om de juiste redenen: om anderen te inspireren, op te beuren, en te wijzen op het hoogste potentieel van hun hogere zelf.
Stel je hart helemaal open, en neem alle nodige risico's om je spirit ver en wijd te laten schijnen.
vertrouw op de gaven en talenten die het universum je gegeven heeft, en laat die tot volle bloei komen, in dienstbaarheid aan je Schepper en aan al je medemensen.
Gebruik je licht, om het goddelijke licht in anderen te versterken.

Ik ben gek op deze tekst laugh

9. dit is wat de vrager hoopt of vreest, meestal allebei :
Wees geduldig,
lijken bepaalde omstandigheden in je leven zich tegen je te keren? merk je dat je bepaalde verlangens die je hebt of doelen die je je had gesteld, worden geblokkeerd?
Maakt dat je boos, of zorgt dat ervoor dat je gemakkelijk uitvalt en soms met de dingen wilt gaan gooien en smijten?
Begin je te denken om het op te geven?
Blijf kalm, en houd vooral je heftige gevoelens onder controle. Val niemand aan en zeker niet je zelf.
Zie alle obstakels als aanwijzingen.
Val niet uit naar anderen maar stem je intenties fijner af.
Op welk punt maak je een te grote sprong zonder te kijken?
Breng wat geduld op.

Ik gooi gelukkig weinig met dingen, en zie obstakels als aanwijzingen. Heb mezelf best onder controle. Ben elke sprong aan het analyseren.

10. Dit is de uitkomst :
accepteer wat er is.
Op dit moment, helpt je ziel je om je te realiseren dat de enige manier om het succes, waarvan je droomt, in deze wereld te verwezenlijken is, door eerst meester te leren worden over je innerlijke wereld.
Begin met het leven te accepteren zoals het komt.
verspil geen tijd en energie meer met te proberen dit te regelen.
Neem de verantwoordelijkheid voor je negatieve emotionele reacties, dan begin je gebruik te maken van je ware goddelijke kracht.
proberen de buitenwereld onder controle te houden, is net zo dwaas als het proberen de zee onder controle te houden.
Richt je op het gene wat je wilt creëren.
Bedwing elke neiging om emotioneel en negatief te reageren en blijf in verbinding met je hogere zelf voor hulp en ondersteuning.
Als je dat doet, zul je iedere situatie in een richting kunnen leiden die je ten goede komt, en waarvan ook allen die erbij betrokken zijn zullen profiteren.

Dit is echt duidelijk de weg die ik voor mijn gevoel loop en me eigen aan het maken ben.

Onze conclusie is van deze kaarten, wat toch wel de rode draad blijkt te zijn, is dat je wat meer geduld mag hebben en je door je innerlijke stem wat meer mag laten leiden.
Ook komt er telkens uit dat je dingen wat meer mag aanvaarden zoals ze komen. En laat de controle is los. laat de dingen komen zoals ze komen en volg je hart. Probeer niet tegen de stroom in te gaan maar ga er eens in mee.

Kun je je hierin herkennen?

Controle is herkenbaar. Wil soms vanuit een bepaalde visie iets, maar besef wel overduidelijk dat het innerlijke zich niet laat sturen. Ik zit niet voor niets deze periode zonder werk, want ik vond het echt nodig. Door allerlei omstandigheden bezig met kwantiteit i.p.v. kwaliteit. Er is al zoveel veranderd in die paar maanden. De stroom en de tijding is zich echt aan het keren, terug naar mezelf, en daar ben ik blij om !

Ik vind dat jullie een hele mooie, herkenbare en uitgebreide legging hebben gedaan ! Mag ik jullie bedanken smile





Groetjes,
Bart
karda
karda nov 7 '10
Hoi Bart,

We hebben het graag voor je gedaan.
en mooi dat het herkenbaar voor je is
groetjes Karin en Tamara
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki