Ja , dat vat het wel goed samen idd
Maar toch laten zich af en toe al voordeeltjes zien... gebeurtenisje tijdje trug;
ik liet me halfwazig op mijn bed neervallen, en die staat precies naast de verwarmingsradiator... dus in plaats dat ik op mun kussen terecht kwam, kwam ik precies op de punt van die verwarming neer in volle vaart/met het hele gewicht... ok, die punt ging finaal net boven mun lip door de huid heen... echt een gat dus...(hehe, kzal het nog wat verfraaien; "Als bloedrode watervallen golfden de zeeen van bloed eruit...waarbij deze als was het een spons werdt op opgenomen door mijn matras "
) ik was toen echt helemaal gaar dus ik ff snel wat water eroverheen en ben toen gaan slapen... ok, volgende ochtend zag het er nogal heavey uit...(als ik mun lip wat optilde(die trouwens supergezwollen was
) zag je duidelijk dat het een gat was) mar al na zo'n 3 dagen ging het korstje eraf en was weer helemaal dicht/genezen..... ok, misschien ist daarbij ook wel zo dat mun gestel een stuk taaier is dan dat ik had gedacht... (hm...er schieten me nu nog veel meer van dit soort verhalen/gebeurtenissen binnen maargoed... dan wordt ut het straks nog een boekwerk
)
* bv... lichaamlijk eigenlijk op zijn, meerdere maanden al...en dan toch nog kunnen sprinten als ik dat wil/als het nodig is (zit wel een gevaar daar want eigenlijk ist lichaam zelf op...) en... ik werdt altijd verkouden nadat ik nat was geregend o.i.d. laatste tijd gewoon in tshirt door de regenbuien... en helemaal niet ziek geworden... hmmmm, i dunno... eens op letten of dat zo blijft.