Loading...
nl

Bellefleur, De Bloemenknop..

admin
admin nov 1 '09
@bellefleur : Wat nu belangrijk is, is de 'opening' te vinden,

@NiMs : Wat wil je dat ik precies doe, om een opening voor je te maken?

wat is hier het verschil?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '09
Waar wil je heen Bellefleur met deze vraag? Ik heb namelijk helemaal niet nagedacht over mijn bewoording toen ik dat opschreef. Het stond er eerst ook niet namelijk.

Ik zal de vraag opnieuw stellen zoals ik hem eerst gesteld had.

Wat wil je dat ik nu precies doe?
admin
admin nov 1 '09
Ik kijk naar de woorden die geschreven worden.
Het proces van de Bloemenknop begint namelijk, op het moment dat je wenste om hier in dit topic te zijn.
Wat nu belangrijk is om te doen, is om een opening te vinden, bij jezelf, zodat je vanuit je gevoel dit proces kunt volgen.

M'n vorige quote schreef ik niet zomaar.. het is nl.zeer goed
om jouw kontrole over het geheel/ en jezelf nu reeds los te laten.
Zou dit kunnen lukken?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '09
Ja hoor, geen probleem om het los te laten. Ik zie vanzelf wel hoe en wanneer je verder gaat.
admin
admin nov 2 '09
Julien,
Goed dat je controle kunt loslaten.. zodat we een stuk in het onbekende kunnen duiken,
Ik kan het niet genoeg herhalen : de bloemenknop is een samenwerking tussen beiden, een wisselwerking,

Het is 50% jij en 50% ik,
- ik kom je tegemoet..energetisch, ik stel me dus open voor wat jou beroerd.
- en jij stelt je open voor deze ontmoeting, ..energetisch.
- jij komt mij tegemoet.. vanuit jouw vraag gezien,
- samen kunnen we op die manier de kernkwestie van jouw situatie, aanvoelen en omschrijven.
- we krijgen op die manier dan een vraag,die jou brengt naar de Basis van jezelf en jouw belemmering en groeimogelijkheden.


Vanuit wederzijds vertrouwen lukt dit zeer zeker.
Dat wil zeggen, dat we onszelf in emotie/gevoelens openen,
zodat we vandaaruit spreken, vanuit ons hartsniveau..
Misschien heeft het even tijd nodig, die voorafgaande stappen, en dan nemen we die tijd.


Door enkele pm gesprekken tussen ons, zullen we jouw kernvraag duidelijk zien, die nodig is voor de bloemenknop.
Je weet, ik krijg hulp van de Bron, het is reeds een samenwerking tussen hen en mij,
en ook vandaaruit is een mooie opening naar jou toe aangegeven.




liefs
Bellefleur
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '09
Ok, ik wacht je PM af wanneer wij er klaar voor zijn smile
Amraelh
Amraelh apr 19 '10
Dankjewel Bellefleur, dit is een bijzondermooie legging, heb hem ook meteen uitgeprobeert met de grote aartsengelkaarten. Van Ulrike Hinrichs ken je die?
Heeft me veel inzicht gegeven!

liefs Martje
admin
admin apr 19 '10
hee leuk dat je deze zelf uitprobeerde, das knap van je.
Ik ken de grote aartsengelenkaarten van Doreen Virtue,
maar ben er van overtuigt dat die van jouw prachtig hulp heeft gebracht!
Amraelh
Amraelh apr 20 '10
Iemand had tijdelijk grote invloed op me, t was dwingend, maar onderhuids. Had daar mentaal last van, maar ook energetisch. Kon mijn eigen verbinding niet meer maken. Dat heeft me hier naar toe geleid, omdat ik mezelf weer moest voelen. Een belangrijke les, want het geeft weer waar ik mezelf nog weggeef, en niet serieus neem. Waar ik me nog laat leiden door schuldgevoelens of verwachtingen van anderen.
t was dus ook belangrijk dat ik mijn eigen antwoorden vond, en zelf een legging deed. In principe ben ik open, en praat ik makkelijk over mezelf, en doe dat graag in vertrouwen, maar zo n ervaring maakt wel even voorzichtig. Tis weer opnieuw een evenwicht vinden.
Ik leg eigenlijk al heel lang tarotkaarten, orakelkaarten, en heb ook ontdekt dat de mate waarin je jezelf leeg kunt maken van gedachten, willen, gevoelens, beelden etc. bepalen hoe duidelijk het antwoord is. Daarom is het vaak ook makkelijker om ze voor een ander te leggen, omdat je daarin neutraler bent.
Liefs Martje
Daisy
Daisy apr 21 '10
Bellefleur,

Ik zag dit topic en alleen al de eerste woorden die ik las leken mij hierheen te trekken. Zou je voor mij ook de legging willen doen, als je er tijd voor hebt, en als iedereen voor mij is geweest?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki