Loading...
nl

Bellefleur, De Bloemenknop..

admin
admin sep 30 '09
Bedankt Karin, dat je deze legging hebt willen doen. Het heeft mij ook geholpen! Dat weet Bellefleur denk ik wel smileMaar dat je het hier zo hebt gedaan, ook voor jou chapeau!!!
En Bellefleur, ik krijg steeds meer het gevoel dat je hier zo waardevol werk verricht, het is prachtig om getuige van te zijn!!!

Lieve groetjes
Marjan
Maryssa
Maryssa okt 1 '09
Mijn respect voor jullie allebei, Karin en Bellefleur. Ik ben onder de indruk van Belles kundige, rake legging, jullie contact met elkaar en jouw openheid hier, Karin.
admin
admin okt 1 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
drie bloemblaatjes vormen de bloemenknop.
En bloeit open.. De bloem schittert, stralend
als Pentakels twee, heel luchtig en licht kan je omgaan met je talenten, en je gaves. Ook wanneer je keuzes maakt, doe je dit dan met de meeste soeplesse. Je gaat mee met de golf van het leven. Je bent vrij daarin, je bent open, je bent ongebonden. Je kan je talenten dan ook ten alle tijde toepassen.
Ene kant ligt staven 9, die stelt voor dat je je healingskwaliteiten vooral gaat gebruiken om mensen te healen. Omdat jij ze als geen ander perfect aanvoelt.
en anderzijds ben je koningin van pentakels. En die zegt dat je een Meester bent. Innerlijk weet jij wel wat dat is. Je bent je talenten, maar loopt er niet mee te koop. Je doet, maar zult er niet mee pochen. Je weet, maar zult steeds op gepaste tijd naar buiten komen met het juiste om te doen.


Drie belangrijke sleutelwoorden voor mij: open, vrij en ongebonden.
Ik voel de helingsenergiën heel goed aan ja, nu nog durven gebruiken.
Nee ik looper niet mee te koop, dat heeft als nadeel dat mensen het ook niet weten..toch kom ik regelmatig mensen tegen die aangeven hulp nodig te hebben en dan wil ik wel maar durf vaak niet aan te bieden, tenzij die persoon dichtbij staat.
Meester? Wellicht is de aanleg er wel, maar zal ik wat meer tijd en energie moeten stoppen in mijn groei.
Nee niet de groei, maar in het durven, vertrouwen in mezelf.

Ik heb hier echt veel aan gehad Belle!
Heel bijzonder dat je exact mijn moeder er uitpikt, juist ook omdat ik daar nooit over praat hier.
dat had je never nooit kunnen weten.
Je bent toch een engel smile

Ik zal je beslist af en toe bombarderen met pm'etjes laugh
admin
admin okt 1 '09
Ik heb wat ik zag via pm naar je toegestuurd, je mag zelf bepalen of je dat hier neer wilt zetten laughIk vond het in ieder geval heel leuk je zo te zien!
Het gebeurde toen je vroeg me open te stellen, bij zo'n direct en intensief contact zie ik vaak beelden van de ander, net een film.
Maareh jij bent ook een heksje hoor! smile
admin
admin okt 1 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Mijn respect voor jullie allebei, Karin en Bellefleur. Ik ben onder de indruk van Belles kundige, rake legging, jullie contact met elkaar en jouw openheid hier, Karin.



De openheid was erg eng, juist omdat het open en bloot staat, dat was wel even slikken.
Vooral omdat ik het liefste alles had bloot gegooid, echter dan wordt ik ook weer zo kwetsbaar (muurtje) dus dat ging niet helemaal.
admin
admin okt 1 '09
Origineel bericht van: Karin


Je bent toch een engel smile



grinlaugh
admin
admin okt 1 '09
Ik wil die beelden wel vertellen, die Karin zag.
Ze zag me met lang zwart haar in potten en pannen staan roeren, in een klein huisje met een soort rieten dak.
Ik ben dus ooit een heks geweest. Zelf hanteer ik dat woord niet maar spreek van kruidevrouwtje.



Dus karin en ik zijn 'collega's in feite laugh
Lena
Lena okt 1 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik had al zoiets gelezen, was mooie legging van Debiorah met duidelijke 'aanbiedingen ' om er wat mee te doen.
Vanavond is er reeds een bloemenknop. En je weet wie er op de lijst staat..
En tuurlijk wil ik heel graag een legging doen samen met je. Bespreek het met me via pb.

Liefs,
Bellefleur


eigenlijk realiseer ik me nu,dat het wel heel verleidelijk is om antwoorden of oplossingen te vinden....maar is dit eigenlijk wel de bedoeling ? ook al loop je vast,of ben je niet bewust van..
vertrouwen in jezelf ..dat alles zich vanzelf wel aandiend en van daar uit verder....
een richtingaanwijzer is altijd fijn...maar waarom zou ik niet vertrouwen houden in..? of weten dat...het goed is zoals het is... daar wil ik beslist niet mee zeggen dat als mensen een lezing wel daarvoor nodig kunnen hebben...dit niet zoude moeten doen...volg je gevoel..
weet dat je nog vele lezingen hebt bellefleur...
dat geeft mij nu ook tijd om hier nog eens goed over na te denken... smile
admin
admin okt 1 '09
Is goed Lena.
admin
admin okt 1 '09
@bellefleur hai meid ik weet niet of je mijn berichtje toevallig gelezen had omdat het maar 1 klein zinnetje was tussen de grotere stukken tekst wink. mijn vraag was of jij dit ook als je zin en tijd hebt eens voor mij zou willen doen.

liefs kikkertje
admin
admin okt 1 '09
Had het gelezen, gisteren, kikkertje, maar vond het niet het gepast moment om daar op in te gaan.
De legging van de bloemenknop is een legging die ik niet zomaar doe omdat ik tijd en zin heb. Het gaat om zoveel meer..
misschien best dat je eerst 'voelt' bij jezelf welk thema's er steeds aan bod komen in je leven, waar het wringt en daarna zullen we erover praten. Geef het tijd, en ruimte en dan zal het zich aandienen, en naar boven komen op het gepaste moment.
Dàn kunnen wij samenwerken, lieve kikker! Goed? smile
admin
admin okt 1 '09
@bellefleur natuurlijk ik begrijp wat je bedoelt wink. liefs kikkertje
Islandlady
Islandlady okt 1 '09
Hel bijzonder ook deze legging Bellefleur en Karin. Prachtig!
admin
admin okt 1 '09
Kruidenvrouwtje is ook helemaal goed hoor Belle.
Het was fantastisch om je zo te zien, het hutje had een dak van lange grassoorten, geen stro. Ik twijfelde omdat ik als simpele Holander aan stro ben gewend maar het was echt gras.
Wat me het meeste opviel was de stralende lach, je genoot van wat je aan het doen was.
En je stond inderdaad in een ketel te roeren smile
Heidelroos
Heidelroos okt 2 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Dank je Heidelroos,
Het hangt van onderwerp en intensiteit af van de inzet van beide personen, de vraagsteller en ik, dus.
Daarom wil ik zo optimaal fris zijn, om deze legging te doen voor iemand. en ligt er tussen twee leggingen
wel wat tijd.

En jij kan ik als je wil zeer zeker op de lijst zetten.
Het is de bedoeling dat jullie ondertussen jullie openstellen voor datgene waar we aan kunnen werken.
De legging kan alleen maar gebeuren wanneer beiden partijen het juiste "moment" voelen.. dat de legging
van start kan..
Daarom is het belangrijk dat jullie dat door'voelen', het is een belevings-legging, een legging dat "leeft".. en invloed heeft op je 'onderbewuste'..en waarin je van weet dat het je mogelijkheden geeft.
Voor sommigen kan het gewoon maar een inzicht zijn, voor anderen het AHA-effect, weer voor iemand anders is het alsof er een stuwdam loskomt..of een bevrijding.

Deze legging kan voor de ene dus een directe invloed hebben, voor de ander zal het later zijn werk doen. Maar werken zal het.


grin

Is het moeilijk om een bepaalde vraag te vinden, praten we er samen over... zodat we de kern kunnen vatten.
Komt allemaal goed, dus ..



Ik zal deze legging ook maar een tijdje doen, en daarna dit topic sluiten, want persoonlijk hou ik zelf van verandering en vernieuwing.

veel liefs,
Bellefleur


Ik ben al enkele dagen over deze tekst aan het nadenken..
En iets in me zei: ik kan maar niets verzinnen, ik kan maar niets verzinnen..
En ik werd me bewust..
Potverdikke Heidy, dat verstand van je...
Jouw overleving!!
Ik kan maar niets verzinnen..
VOELEN zal ik bedoelen.. smile

Laatst hadden we een uitzetting van een zeer intelligente, maar eenzame jongen..
Geen ouders meer, alleen op de wereld.. een manneke..
Het heeft me zo geraakt, dat ik niet wist waardoor het kwam..

Sluit ik ook mensen buiten..
Laat ik ook zo weinig mensen toe in mijn hart..
Waarom kijk ik eerst met een (voor mij) gezonde dosis achterdocht..
Waarom duurt het onderhand tien jaar voordat ik mezelf geef aan mensen?
Waar komt het in vredesnaam vandaan..

Wat is er nog aan trauma in mij, wat ik niet heb willen voelen..
Al vanaf mijn kind zijn.. de zwarte gaten waaraan ik niet wilde komen..
Zwarte gaten in mijn jeugd..
Dáárom wil ik geen regressie..

Ik heb er met mijn zorgbegeleider een gesprek over gehad..
Het 'raken' van deze hechtingsgestoorde jongen..
Tranen, gejankt en nog meer heb ik..


Ik heb iets met jongeren met Hechtingsstoornis..
Het zit waarschijnlijk dieper dan diep..
Het is méér dan begeleiden alleen..
Dit is mijn weg, mijn pad..
Maar IS dat wel zo?

Hoe opener kan ik zijn, dan op dit moment op dit forum tegen jou?
Ik wist, toen ik je antwoord las, ik nog niet klaar was voor een prachtige legging als deze..

Ook wil ik niets afdwingen.. maar het topic kon ik niet zomaar loslaten...
de lezing van Islandlady en jou, de samenwerking, de kern, het 'vatten' heeft me geraakt ja..


Liefs van Heit..
Heidelroos
Heidelroos okt 2 '09
Ik denk dat ik weer een tandje dieper kom.. confused
admin
admin okt 2 '09
Is goed, lieve Heidelroosje, ik lees je met tederheid.
het maakt veel los, reeds,al! en dat is ok.
het is trouwens goed zoals het is. En we ontmoeten elkaar wel
op het juiste moment.

Kusje op je neusje
Bellelfeur
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '09
Hoi Bellefleur,

Ik weet niet of je nog deze legging doet, maar ik zou er graag eentje van je willen krijgen. Zoals je weet ben ik op dit moment aardig aan het worstelen met mijn gevoel. Maar ook worstel ik op dit moment met mijn gevoel voor mijn TZ. Kan jij hierin iets voor mij betekenen?
admin
admin nov 1 '09
Ja dat kan, Nims.
Gisteren, of was het eergisteren, had ik al het 'gevoel' dat de Bloemenknop weer voor iemand zou openen.
Ik wilde hier een uitnodiging schrijven aan diegene die zich geroepen voelt op dit moment,
maar kreeg intuitief te horen, dit niet te doen,
de persoon in kwestie zou zich wel aandienen.
En ik doe deze bloemenknop graag, samen met jou.. want je weet het is een dialoog.
Wat nu belangrijk is de 'opening' te vinden, zodat jij en ik op een soepele manier kunnen binnenwandelen in het rijk van jouw gevoelens.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '09
Ik heb me idd aangedient smile. Wat wil je dat ik precies doe, om een opening voor je te maken?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki