Loading...
nl

Bellefleur, De Bloemenknop..

admin
admin sep 30 '09
Van mij denk ik wel, ha ha, heb ik me nooit echt zo sterk gerealiseerd.
Maar familie kan ik wel heel breed zien, dat stopt niet met een bloedband.
admin
admin sep 30 '09
Ehm...je bent aan het schrijven op een topic van Nims, terwijl je met een legging bezig bent..
Schrijf ik te langzaam? smile
admin
admin sep 30 '09
De twee muren :
Pentakels 5 en bekers 5.
het zegt:

"ik heb het moeilijk! Ik heb het emotioneel lastig. Er is altijd wel iets waar ik tegenkom. Daarom kan ik me niet volledig spiritueel naar buiten laten komen. Ik blijk steeds wel iets aan de hand te hebben. Er is altijd wel ergens een probleem dat de aandacht trekt. Ik ben lichamelijk ook niet ok, en uiteindelijk ben ik niet zo bijzonder. " = dat is dus een muur, he Karin.

De kaart lijkt op de kaart van het meisje van de zwavelstokjes, alleen kijkt ze niet door het raam naar de pentakels ( = haar sprituele gaves en talenten, haar kwaliteiten) Net alsof ze een rol te spelen heeft in de film van Charles Dickens.
admin
admin sep 30 '09
Ja dat ben ik eigenlijk wel.
Dat is een muur ja.
admin
admin sep 30 '09
Bekers vijf zit dus verweven in het eerste gedeelte, die de pentakels 5.. als muur verstevigt.
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Karin
Ehm...je bent aan het schrijven op een topic van Nims, terwijl je met een legging bezig bent..
Schrijf ik te langzaam? smile


nee, schat.. ik moest eventjes 'los'.
Neem gerust je tijd,zolang je wil. bekijk het rustig. En als ik te snel ga, dan zeg je het maar!
admin
admin sep 30 '09
Dat was trouwens wel een sprookje ( ben een enorme sprookjesfreak) wat vroeger veel indruk op me maakte.
Het liep namelijk zielig af, in tegenstelling tot de meeste andere sprookjes.
Hierin gaat het meisje dood en was er geen "en ze leefden nog lang en gelukkig "
admin
admin sep 30 '09
Okee smile
admin
admin sep 30 '09
Nou niet te snel, maar wel erg raak.
admin
admin sep 30 '09
Wil je die muur wel loslaten?
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Karin
Nou niet te snel, maar wel erg raak.


'k weet het!. Hoe voel je je ermee?
admin
admin sep 30 '09
Ik merk dat ik veel van wat ik wil schrijven niet opschrijf omdat iedereen het kan lezen...
Dat is de muur waar je tegenaan loopt, ook.
En daar loop ik nu ook tegenaan, maar het voelt wel als een grens (noem het muur) die ik niet overga.

Ik hoop dat je wat kunt met de antwoorden die ik geef smile
admin
admin sep 30 '09
Heb jij ooit een muur gevoeld? Zo voelt het, ik kan het niet in woorden omschrijven. Het is een soort herkenning, gedrag, en wellicht heb ik dat van mijn moeder overgenomen.
Een kind kijkt naar de ouders en neemt dingen over, maar de muur voelt wel veilig....
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Karin
Ik merk dat ik veel van wat ik wil schrijven niet opschrijf omdat iedereen het kan lezen...
Dat is de muur waar je tegenaan loopt, ook.
En daar loop ik nu ook tegenaan, maar het voelt wel als een grens (noem het muur) die ik niet overga.

Ik hoop dat je wat kunt met de antwoorden die ik geef smile


IK voel dat het teveel is, dat je je inhoudt.
Ik vertel je zo meteen, je drie knop-kaarten.
zij staan voor wat er dan vrijkomt van jezelf, indien je die muren niet meer vast zou houden. (want het is een kwestie van loslaten, natuurlijk)
admin
admin sep 30 '09
Dus is het voor mij belangrijk om me veilig te voelen, dan kan de muur wel om smile

En hoe doe ik dat? laugh
Geen idee, mijn overwinning van mijn vlieg angst en het reizen met de bus langs hele diepe afgronden, heeft me wel een hele positieve duw gegeven.
Ik heb het afgelopen jaar veel overwinningen voor mezelf gehad.
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Karin
Heb jij ooit een muur gevoeld? Zo voelt het, ik kan het niet in woorden omschrijven. Het is een soort herkenning, gedrag, en wellicht heb ik dat van mijn moeder overgenomen.
Een kind kijkt naar de ouders en neemt dingen over, maar de muur voelt wel veilig....


ja dat snap ik hoor. Die muur is er vanuit je idee dat je ergens bescherming nodig hebt. Omdat men heeft gezegd, dat je kwetsbaar bent. En daar ben je ook van overtuigt, daarom dat je er vanuit gaat dat die muur veilig is.
De bloemenknop is er niet om jouw willes nilles los te maken, maar van je enkele zaken te laten zien.
Je hoeft niets los te laten, zolang jij niet wil. Het is alleen al goed dat je er ruimte aan geeft om het te bekijken.
das al een mooie stap.
Tenslotte kan je ook zeggen dat jij als geen ander emotie's begrijpt, en kunt weten wat er in mensen omgaat, en waar ze doorheen soms moeten, in verdrietige momenten, dat kan je kracht zijn, om mensen te helpen, vanuit healing. En dit kan je ontwikkelen als het geen muur meer zou zijn voor jezelf.
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Karin
Dus is het voor mij belangrijk om me veilig te voelen, dan kan de muur wel om smile

En hoe doe ik dat? laugh
Geen idee, mijn overwinning van mijn vlieg angst en het reizen met de bus langs hele diepe afgronden, heeft me wel een hele positieve duw gegeven.
Ik heb het afgelopen jaar veel overwinningen voor mezelf gehad.


owh kijk grinlaughzo snel kan het dus gaan.. joepie!!! grin
admin
admin sep 30 '09
Ja dat herken ik, mijn rugzak is erg zwaar.
Nou ja, zwaar, zeg maar vol, ik heb enorm veel gezien, gedaan en kan me enorm goed in mensen inleven.
Ik zie echter te vaak alleen het goede in de mens en wordt dan keer op keer toch weer op mijn hart getrapt als ik de deur openzet.
Daar wordt je enorm voorzichtig van en gaat de deur steeds minder vaak open.

Maar het feit dat ik hem kan zien staan is al heel veel.
Zolang hij veilig voelt, blijft hij staan en de deur is wel op slot, maar ik heb wel een sleutel smile

Ik kan kiezen.

Ik ben onder de indruk van je legging Belle!
Chapeau! En heel dikke knuffel, heel lief dat je dit wilde doen.
Best heel heftig zo open en bloot.. blush

Ik ga je pm'en over wat ik zag.

xxx Karin
admin
admin sep 30 '09
drie bloemblaatjes vormen de bloemenknop.
En bloeit open.. De bloem schittert, stralend
als Pentakels twee, heel luchtig en licht kan je omgaan met je talenten, en je gaves. Ook wanneer je keuzes maakt, doe je dit dan met de meeste soeplesse. Je gaat mee met de golf van het leven. Je bent vrij daarin, je bent open, je bent ongebonden. Je kan je talenten dan ook ten alle tijde toepassen.
Ene kant ligt staven 9, die stelt voor dat je je healingskwaliteiten vooral gaat gebruiken om mensen te healen. Omdat jij ze als geen ander perfect aanvoelt.
en anderzijds ben je koningin van pentakels. En die zegt dat je een Meester bent. Innerlijk weet jij wel wat dat is. Je bent je talenten, maar loopt er niet mee te koop. Je doet, maar zult er niet mee pochen. Je weet, maar zult steeds op gepaste tijd naar buiten komen met het juiste om te doen.
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Karin
Ja dat herken ik, mijn rugzak is erg zwaar.
Nou ja, zwaar, zeg maar vol, ik heb enorm veel gezien, gedaan en kan me enorm goed in mensen inleven.
Ik zie echter te vaak alleen het goede in de mens en wordt dan keer op keer toch weer op mijn hart getrapt als ik de deur openzet.
Daar wordt je enorm voorzichtig van en gaat de deur steeds minder vaak open.

Maar het feit dat ik hem kan zien staan is al heel veel.
Zolang hij veilig voelt, blijft hij staan en de deur is wel op slot, maar ik heb wel een sleutel smile

Ik kan kiezen.

Ik ben onder de indruk van je legging Belle!
Chapeau! En heel dikke knuffel, heel lief dat je dit wilde doen.
Best heel heftig zo open en bloot.. blush

Ik ga je pm'en over wat ik zag.

xxx Karin


jij ook bedankt, om me even bij je binnen te laten!
ik heb het gevoel dat we elkaar ook beter zijn gaan kennen.
ik vond het heel erg leuk, om te doen.
en als er achteraf nog wat is , dat je voelt of over wil praten, doe gerust.
ik ben er.
knuffel en veel liefs,
Bellefleur.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki