Loading...
nl

Bellefleur, De Bloemenknop..

Cosmos
Cosmos sep 22 '09
Wauw, wat een bijzondere legging! shockedEcht.. ben bijna sprakeloos haha
Ik zou het echt heeel fijn vinden als je zo'n legging voor mij zou willen doen. Snap dat het niet zomaar eventjes iets is dus ik geef je natuurlijk alle tijd hiervoor, dus ik wacht rustig af. wink
admin
admin sep 22 '09
welkom Cosmo..graag zelfs, en kijk er al naar uit.
jij bent na Heidelroos!
Cosmos
Cosmos sep 23 '09
Dankje! en leuk, ben benieuwd laugh
Debiorah
Debiorah sep 23 '09
Erg mooi Bellefleur en het past ook zo goed bij je!
Lena
Lena sep 30 '09
@ bellefleur
De legging van 'de bloemenknop' is een legging voor die momenten,
dat je voelt dat je niet vooruit kunt, en je je wil verdiepen, in de belemmeringen(muren), zodat je ze kunt loslaten..
Het is niet zomaar even een legging..
het is een vorm van een diepte-intervieuw...waarbij je meekrijgt dat datgene waar je jezelf mee hebt vastgezet, tevens ook je krachten zijn.
We gaan ook kijken wat er in evolutie kan gebeuren, wanneer je deze muren hebt losgelaten....welke krachten zijn het dan, welke capaciteiten zijn het eigenlijk, en in welke richting evolueer je dan, als persoon.
M.aw. we openen de knop van je bloem en laten het bloeien de toekomst tegemoet.
Het is dus een legging waar je iets in meekrijgt om aan te werken...

nou bellefleur...
nav de legging van debiorah ,kom ik hier nu uit smile
als je de tijd er voor hebt dan graag...
admin
admin sep 30 '09
Ik had al zoiets gelezen, was mooie legging van Debiorah met duidelijke 'aanbiedingen ' om er wat mee te doen.
Vanavond is er reeds een bloemenknop. En je weet wie er op de lijst staat..
En tuurlijk wil ik heel graag een legging doen samen met je. Bespreek het met me via pb.

Liefs,
Bellefleur
admin
admin sep 30 '09
ha die Belle, ik ga even met white sage wapperen, kaarsje aanzetten en om 9 uur zit ik hier klaar!
admin
admin sep 30 '09
ben er Karin! we kunnen van start gaan. Zet al je sluizen maar open... grin
admin
admin sep 30 '09
*plons*
Islandlady
Islandlady sep 30 '09
Succes meiden, veel wijsheid smile
admin
admin sep 30 '09
Heel veel succes, wijsheid en ik zal jullie volgen smile
admin
admin sep 30 '09
hahaha..

we hadden even enkele pb's vooraf, en uit deze gesprekken kwam naar voren dat je graag iets met genezende energie wilde verder doen, maar je was niet zeker wat juist. Daarin werd het duidelijker dat we kunnen gaan kijken wat jouw tegehoudt om dit intuitief snel aan te voelen wat je juist wil gaan doen.
zo heb ik het thans begrepen.
En neem ik als kernvraag :

waarin belemmer jij jezelf om intuitief te weten te komen, wat jouw richting is op vlak van genezende healende energieën.

goed voor je nog?
admin
admin sep 30 '09
Helemaal!
admin
admin sep 30 '09
ok, dan leg ik nu thuis de legging.. ik neem je in 'beeld' mee daarin.
admin
admin sep 30 '09
Mijn kruinchakra draait op volle toeren, grappig
admin
admin sep 30 '09
T'is al leuk want bij de knop zelf kwamen al meerdere kaarten mee, zijn dus drie in totaal, dat wil zeggen, dat als je die muren weg hebt, zoveel naar buiten gaat kunnen komen van jezelf als mogelijkheden.
admin
admin sep 30 '09
Ik krijg beelden van je door Belle en die zijn niet van nu.
Zal het je straks vertellen smilevolgens mij hebben wij een prima lijntje.
admin
admin sep 30 '09
twee wortelkaarten.
Pentakels 6 en koningin van zwaarden.
we gaan dus terug naar de oorsprong van je kern-kwestie. En die ligt in een verleden.
Je hebt geleerd niet zomaar aan iedereen iets van jezelf te geven.Er is je geleerd om af te wegen, aan wie wel aan wie niet, hoeveel die, hoeveel die ander, . Ook om niet zomaar geld uit te geven. Spaarzaam te zijn. Maar ook dat het niet goed is om te vragen, of te ontvangen, want dat lijkt op bedelen. Het kan zijn dat dit meer van de kant van je moeder kwam en dat je dit overgenomen hebt.
Ook is het zo dat je niet alles uitspreekt, je neemt een besluit, en dat is het dan. hoe, wie, wat, waar... anderen hebben daar soms geen weet van. Dit komt van je moeder ook. Is het mogelijk dat je moeder enkele vastomlijnde manieren had om te handelen, te spreken over wat kan en niet kan?
Zo voelt het ..
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Karin
Ik krijg beelden van je door Belle en die zijn niet van nu.
Zal het je straks vertellen smilevolgens mij hebben wij een prima lijntje.


hebben we ook.. kwam even wat tussn, met die klein hondjes van me.. maar ons lijn is heel warm ook, hoor! grin
admin
admin sep 30 '09
Mijn moeder is een apart geval.
Zij heeft in wereldoorlog 2 hele akelige dingen meegemaakt, mijn opa (nederlander) is ss'er geweest..Hierdoor is zij heel zwaar beschadigd, niet nodig uit te leggen wat er met zulke kindjes vroeger gebeurde..
Ik heb mijn moeder opgevoed, zij mij niet, en dat zegt ze ook.
Ze zegt jij bent geen dochter, jij voelt anders.
Ik heb als klein meisje hierdoor zelf te snel groot moeten worden.

Heb je daar iets aan?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki